Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τελικά ο φίλος μας ο Earl Granville είχε δίκιο κατά το ήμισυ. Απ' ότι έμαθα, έπρεπε να γίνει κάτι στον "επιταχυντή"...?? Δεν τα ξέρω καλά τα μηχανικά, και μπορεί να μην τα μεταφέρω σωστά... Πάντως η εργασία αυτή ήταν προγραμματισμένη απ' την προηγούμενη βδομάδα, και γι' αυτό το Openseas δεν εμφάνισε καθόλου το σημερινό δρομολόγιο. Από αύριο θα το έχουμε και πάλι κοντά μας στα λιμάνια. Καλή συνέχεια στο πλήρωμα και καλή δύναμη! :):)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μετα τον αποπλου απο Γαυριο για Ραφηνα σημερα το μεσημερι και καθως περνουσε τον Χαρακα εκοψε ταχυτητα.Μαλλον εχουμε βλαβη μιας και ακυρωθηκε το σημερινο απογευματινο δρομολογιο .

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι:

 

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Γαυρίου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ «ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.» Ν.Π. 11479 ότι κατά την εκτέλεση δρομολογίου από Άνδρο για Πειραιά και ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή του «Στενού Καφηρέα», παρουσίασε πρόβλημα στην αριστερή κύρια μηχανή.

Το ανωτέρω πλοίο που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μύκονο για Τήνο  - Άνδρο με τελικό προορισμό την Ραφήνα με τριακόσιους εβδομήντα (370) επιβάτες συνέχισε τον πλου του με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμάνι της Ραφήνας αποβιβάζοντας με ασφάλεια τους επιβάτες.  

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.», μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί σχετικό βεβαιωτικό από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Βλάβη είχε σήμερα το Θεολόγος.

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π» Ν.Π. 11479, για μηχανική βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή του πλοίου.

Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο παρέμεινε ανεκτέλεστο, ενώ οι εβδομήντα επτά (77) επιβάτες, τα είκοσι δύο (22) Ι.Χ.Ε οχήματα καθώς και τα είκοσι έξι (26) Φ/Γ οχήματα που θα ταξίδευαν με το εν λόγω δρομολόγιο, προωθήθηκαν στον προορισμό τους με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» Ν.Π. 9939.

Από τη Λιμενική Αρχή Ραφήνας απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π», μέχρι την οριστική αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

http://www.hcg.gr/node/4554

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, οι συνεχόμενες βλάβες (καθώς και η παραπάνω από τη συνηθισμένη προσοχή στα ρεμέτζα) προβληματίζουν αρκετούς και έχουν σηκώσει θύελλα από κουτσομπολιά στα νησιά. 

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταίες ανεπιβεβαίωτες φήμες θέλουν το πλοίο να ταξιδεύει Πέμπτη απόγευμα κανονικά. 

 

Το πρόβλημα το ξέρουμε ακριβώς; Γιατί ακούω πολλά και δεν ξέρω καν τί έχει βάση. 

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα το ξερουν αυτοι που το ξερουν, και πρεπει να το ξερουν...  ειμαι καθετος σε αυτη την αποψη.Και  για να μην φανω  μεροληπτικος,εχω ερθει σε προστριβη εδω παλιοτερα, με αφορμη αλλο βαπορι για τετοια θεματα.Μερικα πραγματα δεν λεγονται, η δεν τα μαθαινουμε-οι πιο πολλοι τουλαχιστον-,ποτε....

Link to comment
Share on other sites

Καλά valencay αν εσύ θεωρείς πως δεν πρέπει να το ξέρεις, όλα καλά.

Εμένα πάντως θα με συγχωρέσεις αλλά θα ήθελα να ξέρω ακριβώς το πρόβλημα του κατασκευάσματος με το οποίο μεταφέρω επί αντιτίμου την οικογένειά μου. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν θεωρουσα οτι κινδυνευω, δεν θα πηγαινα με καποιο βαπορι...απλα...και στην γραμμη-ακομα- βαπορια υπαρχουν......αν ξεραμε με τι εχουμε ταξιδεψει, χρονια τωρα, θα μας επιανε ανατριχιλα....τωρα ,εχουμε τα φορουμ, και ψαχνομαστε...αδικως..δεν λεω φυσικα οτι ενα χ βαπορι ,πρεπει να πλεει αν ειναι αναξιοπλοο, αλλα μην υπερβαλουμε απο την αντιθετη.....ΠΟΤΕ δεν θα μαθεις τι εχει ενα βαπορι, εκτος αν εισαι η  ΔΕΕΠ, η μελος του πληρωματος.....

Link to comment
Share on other sites

Καλά valencay αν εσύ θεωρείς πως δεν πρέπει να το ξέρεις, όλα καλά.

Εμένα πάντως θα με συγχωρέσεις αλλά θα ήθελα να ξέρω ακριβώς το πρόβλημα του κατασκευάσματος με το οποίο μεταφέρω επί αντιτίμου την οικογένειά μου. ;)

 

Όποιος δύσπιστος ή περίεργος μπορεί να αποτανθεί επώνυμα και εγγράφως στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Η αναφορά περί "αντιτίμου" δηλώνει αυταρχισμό θα έλεγα.

Αν δηλαδή τα εισητήρια ήταν μηδενικά , για ποια βλάβη θα συζητούσαμε τώρα ?

Από την άλλη απορώ...αν η εταιρεία εξέδιδε δελτίο τύπου στο οποίο θα ανέφερε ότι η βλάβη εντοπίζεται σε μια ροδέλλα ή σε μια τσιμούχα , θα ικανοποιούσε τις ορέξεις σας / μας ?

Και τι νόημα θα έβγαινε αν ισχυρίζονταν κάτι το οποίο θα απείχε μίλια από την πραγματικότητα ?

Edited by 94867
Link to comment
Share on other sites

Όποιος δύσπιστος ή περίεργος μπορεί να αποτανθεί επώνυμα και εγγράφως στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Η αναφορά περί "αντιτίμου" δηλώνει αυταρχισμό θα έλεγα.

Αν δηλαδή τα εισητήρια ήταν μηδενικά , για ποια βλάβη θα συζητούσαμε τώρα ?

Από την άλλη απορώ...αν η εταιρεία εξέδιδε δελτίο τύπου στο οποίο θα ανέφερε ότι η βλάβη εντοπίζεται σε μια ροδέλλα ή σε μια τσιμούχα , θα ικανοποιούσε τις ορέξεις σας / μας ?

Και τι νόημα θα έβγαινε αν ισχυρίζονταν κάτι το οποίο θα απείχε μίλια από την πραγματικότητα ?

Ας απαντήσουμε γραμμή-γραμμή: 

1. Μα δεν είπε κανείς πως η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει. (το τι θα 'θελα σαν επιβάτης συζητάω).

2. Που είδες τη δυσπιστία μου αγαπητέ 94867 ; Το "περίεργος" ας το δεχτώ (αν βέβαια θεωρείς περιέργεια το ενδιαφέρον για ένα μέσο μαζικής μεταφοράς που τον τελευταίο καιρό εμφανίζει βλάβες και το οποίο κατά περίπτωση είναι σχεδόν μονόδρομος - λόγω συνθηκών/δρομολογίων/αναγκών - να το χρησιμοποιήσω).

3. Η αναφορά "περί αντιτίμου" δηλώνει αυταρχισμό για σένα, ενώ η γενικόλογη ανακοίνωση περί βλάβης στη δεξιά μηχανή όχι (ειδικά όταν είναι επαναλαμβανόμενη). Βρες κάποια άλλη λέξη. Συγγνώμη, αλλά ο τονισμός "περί αντιτίμου" εδράζεται στο ότι καμμία εταιρεία δεν μου κάνει τη χάρη να με μεταφέρει λόγω καλοσύνης, οπότε να κάνω και γω τα στραβά μάτια.

4. Σύμφωνα με τη λογική σου επειδή μπορεί να έλεγε ψέμματα καλύτερα να μην μας πει τίποτα; (απορώ που το 'χεις δει αυτό να στέκει σαν επιχείρημα).

 

Ο νόμος (δυστυχώς για μένα) δίνει το δικαίωμα στην κάθε εταιρεία να απαντά/ανακοινώνει οτιδήποτε και όπως θέλει αυτή. Όμως, μην ξεχνάμε πως ο νόμος δίνει το δικαίωμα και σε μένα (και στον καθένα από μας) να απευθύνω ερωτήσεις δημοσίως, όπου και όπως θέλω εγώ. 

 

Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα; 

 

Επίσης μία θεωρητική/υποθετική ερώτηση προς όλους για προβληματισμό (άσχετη με το συγκεκριμένο θέμα): Αν η Χ βλάβη του Ψ πλοίου της Ζ εταιρείας συνέβαινε κατά τη διάρκεια ενός ρεμέτζου, θα μιλούσαμε για βλάβη ή για ανθρώπινο λάθος; Και το λέω αυτό μετά λόγου γνώσης πως σε οποιαδήποτε στραβή θυμάμαι, διαβάζω πως πάντα το πλήρωμα φταίει και ποτέ η Ζ εταιρεία*.

 

* μου φαίνεται δε πολύ περίεργο να βλέπω σύμφωνους με την απόκρυψη από τη δημοσιότητα στοιχείων για τις βλάβες/προβλήματα του Χ πλοίου, ανθρώπους που "εξυμνούν" και "στέκονται δίπλα" στο δύσκολο έργο των ναυτικών . Εκτός και αν γι αυτούς οι μόνες αντιξοότητες των ναυτικών έχουν να κάνουν μόνο με τον καιρό και τα λιμάνια.

 

υγ: επειδή ξεφεύγω από το συγκεκριμένο γεγονός, η συζήτηση μπορεί να μεταφερθεί στο κατάλληλο θέμα. 

Link to comment
Share on other sites

 

Επίσης μία θεωρητική/υποθετική ερώτηση προς όλους για προβληματισμό (άσχετη με το συγκεκριμένο θέμα): Αν η Χ βλάβη του Ψ πλοίου της Ζ εταιρείας συνέβαινε κατά τη διάρκεια ενός ρεμέτζου, θα μιλούσαμε για βλάβη ή για ανθρώπινο λάθος; Και το λέω αυτό μετά λόγου γνώσης πως σε οποιαδήποτε στραβή θυμάμαι, διαβάζω πως πάντα το πλήρωμα φταίει και ποτέ η Ζ εταιρεία*.

 

* μου φαίνεται δε πολύ περίεργο να βλέπω σύμφωνους με την απόκρυψη από τη δημοσιότητα στοιχείων για τις βλάβες/προβλήματα του Χ πλοίου, ανθρώπους που "εξυμνούν" και "στέκονται δίπλα" στο δύσκολο έργο των ναυτικών . Εκτός και αν γι αυτούς οι μόνες αντιξοότητες των ναυτικών έχουν να κάνουν μόνο με τον καιρό και τα λιμάνια.

 

υγ: επειδή ξεφεύγω από το συγκεκριμένο γεγονός, η συζήτηση μπορεί να μεταφερθεί στο κατάλληλο θέμα. 

 

Στα υπογραμμισμένα συμφωνώ και επαυξάνω...για τα υπόλοιπα η ζυγαριά κλίνει στο ότι δεν εξυπηρετεί κάτι όταν οι εταιρείες κάνουν αγώνα δρόμου να αποκαταστήσουν βλάβες και ταυτόχρονα αναλώνονται σε δελτία τύπου με ωρολογίες και φιλολογίες...

Όπως και νά'χει , είναι απορίας άξιο πως αντέχουν να δουλεύουν ακόμα οι ανθρώπινες μηχανές τη στιγμή που οι ναυτικές μηχανές έχουν συμπληρώσει ώρες με το παραπάνω.

Καλή επαναφορά του αγαπημένου μας πλοίου και μακάρι στη συνέχεια να υπάρχει ηρεμία και ησυχία.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πες μας ποιους εννοεις "συμφωνους με αποκρυψη στοιχειων ".....γιατι, αν εννοεις εμενα, πεφτεις εξω....παντως, επειδη τα τελευταια χρονια οι νεοελληνες εχουμε μαθει να εχουμε μονο "δικαιωματα ", και την λεξη "υποχρεωσεις" την εχουμε ξεχασει, καλο θα ηταν να κανουμε λιγο κρατει στα πρωτα....για να ερθω στο θεμα των πλοιων  συγκεκριμενα.....Ανθρωποι που πρωτα δεν ηξεραν που εμπαιναν-και δεν αναφερομαι προσωπικα-, εμαθαν στις μοκετες, τις πολυτελειες, στις ταχυτητες, γκρινιαζουν κραδαινοντας το κινητο με φοντο μια καμερα γιατι ο καπετανιος εκοψε πολυ πριν το λιμανι και " θα χασω την συσκεψη στο γραφειο",ωρυονται στον πλοιαρχο και στο πληρωμα αν ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι υπαρχουν υπεραριθμοι στο βαπορι αν δεν νιωθουν ανετα-ειναι οι ιδιοι που καποτε εβαζαν τα ποδια στους καναπεδες- και πιθανον να ειναι ΟΙ ΙΔΙΟΙ οι υπεραριθμοι,ξερουν να κρινουν αν το βαπορι ηρθε σε κοντινη αποσταση το ενα με το αλλο σε "κοντρες"-εκει εχουν μαθει το κολπο και τρεχουν αμεσως στο Λιμεναρχειο για μηνυσεις-,διαμαρτυρονται απο τα καταστρωματα γιουχαροντας  με μορφη μαζας και ανωνυμιας αν το βαπορι καθυστερησει να παρει καταπελτη λιγα λεπτα παραπανω απο ο,τι αντεχει η υπομονη τους και ο νεοελληνικος εγωισμος τους,φυσικα  ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ  αν το ρεμετζο ηταν γρηγορο η αργο- με το δευτερο να το θεωρουν σιγουρη...βλαβη, και γενικοτερα η συμπεριφορα ειναι ΚΥΡΙΕ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΛΕΩ, ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ...Βεβαια, κατι τετοιο  στην δεκαετια πχ. του 80 αν το ελεγες σε πλοιο  με οχι τοσο.... "σαβουαρ βιβρ"  πληρωμα , θα μαζευες καμποσες......Και θελω να ξερω....οι επιβατες καποιων ετων νωριτερα, πριν μπουν στην ζωη μας τα κινητα να παιρνουμε τα καναλια τηλεφωνα, τα σαιτ να γραφουμε τις διαμαρτυριες μας -με υποβαθρο η χωρις- και να σχολιαζουμε  κλπ   ...., ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ?? που ταξιδευαν με πλοια κατωτερου επιπεδου μεχρι πολυ προσφατα ?που εμπαιναν ξυρισμενοι και εβγαιναν με μουσι, που πηγαιναν στο νησι με πλοια με τσιμεντα κατω, η με συστηματα ασφαλειας που ΑΝ τυχαινε και λειτουργουσαν ηταν θαυμα?με πλοια που επερναν μπαταρισιες και ξεχναγαν να επανελθουν ?....με πλοια γεματα βρωμια, νερα στις τουαλετες, τα ταβανια να σταζουν, τα λαδια στα ντεκ...και μιλαω για τεως  γνωστες  εταιρειες.....η τι γινοταν σε περιπτωσεις με αδυσωπητες κοντρες, που πραγματικα υπηρχαν κινδυνοι? γιατι εχω ζησει κατι τετοιο.......αυτοι λοιπον τι επρεπε να κανουν ?επανασταση ?.....Δεν αντιλεγω, η ζωη συνεχιζεται, τα πραγματα πρεπει να εξελισονται προς το καλυτερο....αλλα....., δυστηχως, εδω, ενω οι υπηρεσιες προς τον επιβατη εκτοξευθηκαν πραγματικα στα υψη μετα το 2000, απο την πλευρα του επιβατη δεν εγινε κατι τετοιο...εχω παραστει μαρτυρας σε υποθεση αναιτιας εξυβρισης λογιστη πλοιου απο επιβατη...οταν ο πρωτος του ζητησε το εισητηριο, η απαντηση η...ελληνικοτατη ηταν η κλασικη ... " αντε γ...σου ρε μλκ " ....τετοιο νεοελληνικο επιπεδο...Πλατιασα αρκετα ισως, αλλα ηθελα να θιξω  καποια πραγματα, και δεν αναφερομαι προσωπικα σε καναναν...οποιααπαντηση καλοβουλη, καλοδεχουμενη....

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα τα λογυδρια επειδη ενας χριστιανος ρωτησε αν ξερουμε τι ζημια εχει ο θεολογος. αν δεν ξερουμε ή κρινουμε οτι δεν υπαρχει λογος να πουμε, απλα δεν μιλαμε.

 

οσο για τα δικαιωματα των επιβατων, υπαρχει σχετικο θεμα. η νομοθεσια εχει αλλαξει απο το 1980.

 

 

ΥΓ: καποιοι μας θυμουνται μονο για να μας την πουν

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγω θελω στην επομενη βλαβη να βγει ανακοινωση που να εχει ολα τα τεχνικα στοιχεια μεσα να λεει, τι την προκαλεσε και τι ενεργειες εχουν γινει για την αποκατασταση της και αν βρεθουν πανω απο 5 ατομα σε ολη την Ελλαδα που θα καταλαβουν να μου τρυπησετε τη μυτη.

Καλο ειναι να υπαρχει μια ενημερωση προς τον επιβατη-πελατη αλλα ολα πρεπει να εχουν και ενα οριο. Τωρα οσο και να τσακωνομαστε τις καρδιες μας χαλαμε.

Επισης το βαπορι μπορει να σταματησει και χωρις να χαλασει καμια φορα. Μπορει να σταματησει προληπτικα. Ειδικα αν εχει τσακαλι μηχανικο. Για να προλαβει κατι χειροτερο. Σπανια βεβαια αλλα εχω ακουσει πολλες περιπτωσεις τετοιες. Ας το εχουμε κι αυτο στο μυαλο μας.

Link to comment
Share on other sites

εγω αποψη εξεφρασα, αλλος το αντιλαμβανεται αλλιως....τι να κανουμε...παντως , συμφωνω πως, πολλες φορες υπαρχει η προληψη, για να προλαβουμε τα χειροτερα...τωρα, το να ζηταμε να μαθουμε το τι εχει και η τελεταια βιδα, ψαχνουμε νομιζω γωνια στο δεκαρικο....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...