Jump to content
Shipfriends

Isle of Innisfree (IMO 8908466)


Recommended Posts

  • 1 month later...

Το Calais Seaways παραδόθηκε χθες στην Irish Ferries και πρόκειται να δρομολογηθεί στη γραμμή Dover – Calais, μετά το δεξαμενισμό του και την αλλαγή των σινιάλων του.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • proud_ionian changed the title to Isle of Innisfree (IMO 8908466)

Μια που το θυμηθήκαμε να αναφέρω πως ο Περικλής είχε ενδιαφερθεί να αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο πριν ναυπηγήσει τα Superfast.Αν είχε προχωρήσει η αγορά του δε θα έμπαιναν όλοι στο κυνήγι της ταχύτητας και πολλά πράγματα ίσως να ήταν διαφορετικά σήμερα.

Επιβλητικό βαπόρι,163 μέτρα μήκος,μεγάλο γκαράζ 1800lm,ταχύτητα 21 κόμβοι,πολλοί κοινόχρηστοι χώροι.

Θα ήταν μία πολύ καλή επιλογή για την Αδριατική στα μέσα της δεκ του 90.

Αυθεντικός Βέλγος ναυπηγήθηκε στο ίδιο ναυπηγείο με τα Superferry ii και Αθηνά,για την ίδια εταιρεία.Αυτό το βαπόρι πρέπει κάποτε να έρθει Ελλάδα,όπως ήρθαν και τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά πλοία είχε "δει" ο Παναγόπουλος. Δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ σοβαρή πιθανότητα να το αγοράσει.

Η αγορά του δεν προχώρησε, όπως και πολλών άλλων που του πλασαραν, ακριβώς γιατί δεν είχε την ταχύτητα που απαιτούσε το εγχείρημα "φεύγεις σήμερα από Πάτρα, φτάνεις αύριο Ancona".

Αυτό ήταν απαίτηση των περισσότερων μονίμων χρηστών της γραμμής, ασχέτως της αφροσυνης και της έλλειψης μέτρου που ακολούθησε στις παραγγελίες. 

(Ας μην συζητήσουμε και σε αυτό το τοπικ για την Αδριατική των 90s)

Όσο για το συγκεκριμένο πλοιο, ένα day ferry για το dover είναι και τπτ παραπάνω. Δε νομίζω ότι λείπει από την Ελλάδα, ειδικά στην ηλικία που είναι.

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ,αυτό το βαπόρι με τέτοιο μέγεθος και τέτοιο γκαράζ,με 21 κόμβοι κάνει για όλο το Αιγαίο.Του 1992 είναι με σχεδίαση πολύ μπροστά για την εποχή του δεν είναι και του 1972.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου αρέσει σαν σκαρί, εξωτερικοί χώροι μηδέν όμως. Θα χρειαζόταν επίσης μεγάλη μετασκευή για να αποκτήσει καταπέλτη επιβατών και άνοδο από πρύμα, ενώ και ο καταπέλτης μου φαίνεται και στενός αλλά κυρίως, κοντός. Για να ερχόταν θα χρειαζόταν αρκετή δουλειά και λεφτά με λίγα λόγια. Σε όλα αυτά προσθέστε -κάτι που σύντομα θα ισχύει για όλο το παλαιού τύπου τοννάζ άνω των 5 χιλιάδων τόνων- πως οι εταιρείες θα πληρώνουν έξτρα για τους ρύπους από το 2023 που μπαίνει η ναυτιλία στο σύστημα εμπορίας ρύπων. Με άλλα λόγια θα έχουν μεγάλο χάντικαπ σε σύγκριση με τις καινούριες τεχνολογίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Τση φωτογραφίες των Φραντσέζων τις είδαμε, να δούμε και τσή δικές μας:D. Με τα σινιάλα της Irish Ferries πια το πλοίο που θα έλεγα πως του πάνε ιδιαίτερα. Σε ωραιότατη ώρα αφίκνυται κάθε μέρα στο Calais και μας χαρίζει πολύ όμορφες απόψεις του και από πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...

Οπως μαθαίνουμε από τους Irish Ferries Enthousiasts στο FB και τον George Holland, σε πρόσφατες κακοκαιρίες, έχασε το σινιάλο από τη δεξιά πλευρά της τσιμινιέρας και ένα τζάμι της γέφυρας, που ταπώθηκε με νοβοπάν αλά Αχαιός.

431532479_943427910910958_7206390773993233767_n.thumb.jpg.24b04160bbf068c8a2d5c85aec9d9677.jpg434228530_943430317577384_1755503245110729306_n.thumb.jpg.16c0a53316fb376ab45791b5e244d663.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...