Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

με τα τις τελευταιες παραλαβες η Tallink εχει βγαλει στο σφυρι τα Superfast VII & Superfast VIII. προσφατα ακυρωθηκε στο τσακ μια προσπαθεια πωλησης σε ευρωπαιους ενδιαφερομενους.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Περιοδος ετησιων επισκευων για ολες τις εταιριες,ετσι και η TALLINK εχει στειλει τα VII-VIII,σε καποιο ναυπηγειο ανατολικα του Helsinki,να κανουν τις επισκευες τους.Απ το google earth παντα τα νεα;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η κίνηση αυξήθηκε συνολικά στις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρεία, για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων η ίδια η οικονομική κρίση, αλλά και εξελίξεις όπως π.χ. η ένταξη κάποιων χωρών στη Συνθήκη Σένγκεν και η δρομολόγηση νέων πλοίων. Σε ετήσια βάση η αύξηση ήταν της τάξης του 4-5%.

Σε κάποιες γραμμές η Tallink κέρδισε μερίδιο ενώ σε άλλες έχασε. Συνολικά χαμένες στο παιχνίδι κατά το 2008 ήταν κάποιες μικρότερες εταιρείες οι οποίες είτε έκλεισαν (π.χ. Nordic Jet Line, Super SeaCat), είτε περιόρισαν σημαντικά το μεταφορικό τους έργο (π.χ. Eckero, Birka).

Τέλος μην ξεχνάμε το "βαρύδι" της Silja που κουβαλάει, όπου οι ζημιές ναι μεν περιορίστηκαν, αλλά εξακολουθεί να "γράφει στα κόκκινα".

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Φήμες θέλουν ένα από τα Superfast VII ή VIII να αναχωρεί άμεσα για Αϊτή προκειμένου να χρησιμοποιηθεί απο ανθρωπιστικές οργανώσεις ως πλωτό νοσοκομείο/ξενοδοχείο.

Αυτή τη στιγμή (μετά την κατάργηση της γραμμής Helsinki–Rostock πριν από λίγες ημέρες) τα πλοία βρίσκονται αραγμένα στο Ταλίν, οπότε κάτι τέτοιο δεν είναι απίθανο, παρότι η εταιρεία δε θέλησε να σχολιάσει ακόμα το θέμα.

Οι ίδιες φήμες πάντως αναφέρουν ότι ήδη μοιράστηκαν εμβόλια κατά της ηπατίτιδας στο πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στο forum του naviearmatori γραφουν πως τα 2 κοκκινα αγοραστηκαν(η ειναι πολυ κοντα στο να γινει η αγορα)απο την Ιταλο-Ελβετικη εταιρια PanMed Adriatic http://www.pan-med.it και θα κανουν Livorno-Augusta(Σικελια).Απ οτι φαινεται στο site,ειχαν ξαναδοκιμασει στο παρελθον την ιδεα με αλλη γραμμη και αλλα κοκκινα.Για να δουμε....

Link to comment
Share on other sites

Συμβολαιο για 5χρονια τελικα θα εχουν τα 2 κοκκινα για λογαριασμο της pan med(αν και δεν εχω καταλαβει ακομα,πιθανολογω οτι ειναι ναυλωση απο την TALLINK)και ξεκινουν Σεπτεβριο με καθημερινες αναχωρησεις απο Livorno και Augusta.Περισσοτερα εδω για οσους ξερουν ιταλικα:P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η Ελλάδα και η Ιταλία αποτελούν σταθερή αξία όλο το χρόνο, μα το πιο ενδιαφέρον για μένα "καραβολατρικό" (μέσα στα άλλα!) ταξίδι το καλοκαίρι έλαβε χώρα πιο βόρεια και περιελάμβανε Rostock, Gedser, Copenhagen, Malmö, Stockholm, Helsinki και Tallinn. Aναμφίβολα η Tallink ήταν η εταιρία της οποίας περισσότερα πλοία συνάντησα, απήλαυσα, θαύμασα εν πλω.

Πρώτο το Romantika, σε διαδικασία απόπλου, αλλά και το αδερφό του Victoria Ι σε πρωινό κατάπλου (για το οποίο παρατηρώ ότι ακόμη δεν υπάρχει κατηγορία στη gallery).

Ακόμη το Galaxy πλέοντας στο λεγόμενο "αρχιπέλαγος" και το αδερφό Baltic Queen σε Στοκχόλμη και Τάλιν. Το τρίτο "Aker" αδελφό που εκτελεί mini cruises μεταξύ Ελσίνκι και Τάλιν απουσίαζε σε 2ήμερη ναύλωση, όπως ανέφερε το site της πλοιοκτήτριας. Σε πρωινό κατάπλου συνάντησα το Silja Festival που φέρει πια το brand name της Τallink, μετά και τη συγχώνευση-εξαγορά της Silja από την τελευταία το 2006 . Τα δύο Ro/ro της εταιρίας φωτογράφισα σε πρωινό απόπλου το πρώτο, το Sea Wind, ενώ το δεύτερο,Regal Star, στο terminal της Τallink στη Στοκχόλμη.

Τέλος, ταξίδεψα με τα εντυπωσιακά Star και Superstar (για το εξωτερικό design του συγκεκριμένου οι απόψεις διίστανται και είναι εύλογο αυτό!) από Ελσίνκι για Τάλιν κι αντίστροφα και ομολογώ ότι η κατάστασή τους, η διακόσμησή τους και η προσοχή του πληρώματος σε θέματα καθαριότητας και τάξης ήταν παραδειγματικές...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

ομολογώ ότι η κατάστασή τους, η διακόσμησή τους και η προσοχή του πληρώματος σε θέματα καθαριότητας και τάξης ήταν παραδειγματικές...

Tha symfoniso apolyta. Epidi eixa kai ego embeiria apo tin Tallink me to Baltic Princess, exo na po oti i etereia einai se poli ypsilo epipedo. Afto pou mou arese einai oti ta ploia (akomi kai ta imeroploia tis grammis Helsinki - Tallin) den exoun ti filisofia enos ferry alla enos cruise liner pragma pou stin perioxi mas edo to vlepeis spania. Akoma kai ploia tis Superfast i tis Minoan ysteroun poli sto megethos kai tin pikoilia ton xoron se sxesi me afta tis Tallink. Kai fisika afto exi san apotelesma na mi stoivazontai oi epivates alla na yparxei aisthisi anesis.

Edited by proud_ionian
quote σαξιμο
Link to comment
Share on other sites

Με Tallink δεν έχω ταξιδέψει ακόμα άλλα μπορώ να συνεισφέρω το εξής στην κουβέντα για το πόσο μπροστά είναι σαν εταιρεία. Φινλανδός καραβολάτρης φίλος μου με παρουσία σε διάφορα δρώμενα του χώρου, εκλήθη από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας να τους κάνει μια παρουσίαση από τη σκοπιά του απλού επιβάτη για τα πλοία τους και το επίπεδο του service που έχουν στους επιβάτες/πελάτες. Και μονο αυτό, το ότι δηλαδή ζήτησαν την άποψη ενός συχνού ταξιδιώτη με ακροατήριο το πιο υψηλό επίπεδο στελεχών της εταιρείας, καταδεικνύει το πόσο σοβαρά παίρνουν την επιχείρησή τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Συμφωνα με το shippax το Silja Europa ναυλωθηκε για 14 μηνες αρχικα με προοπτικη για παραταση εως και 48 μηνες απο την  Bridgemans Services Ltd η οποια θα το χρησιμοποιησει ως πλωτο ξενοδοχειο εκτος Βαλτικης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ήδη έχει περάσει τον κόλπο του Aden στον πλου του για Αυστραλία που θα χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο, όπως έγραψε ο Μιλτιάδης πιο πάνω.

 

Η ναύλωση αυτή είχε ως αποτέλεσμα την αναδάταξη του στόλου της Tallink. Πιο συγκεκριμένα το Baltic Queen αντικαθιστά το Silja Europa το Helsinki-Tallinn υπό μορφή κρoυζιέρας, το Romantika πήγε στη θέση του Queen στο Stockholm-Tallinn, διπλώνοντας το αδελφό του κι αφήνοντας μόνο στο Stockholm-Riga το Isabelle

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνα με το shippax το Silja Europa ναυλωθηκε για 14 μηνες αρχικα με προοπτικη για παραταση εως και 48 μηνες απο την  Bridgemans Services Ltd η οποια θα το χρησιμοποιησει ως πλωτο ξενοδοχειο εκτος Βαλτικης.

Και οχι για λιγα καφετια αλλα για 54 εκατ δολλαρια τον πρωτο χρονο.
Link to comment
Share on other sites

Για πλωτο ξενοδοχειο, για 3000 κοσμο που βαζει, λιμανιατικα, προσωπικο, κλπ κλπ μια χαρα ειναι, αν ειναι ολα μεσα στην τιμη!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε υπογραφή παραγγελίας πλοίου καύσης LNG από τα Meyer Turku θα προσωρήσει σύντομα η Tallink, για το shuttle δρομολόγιο Tallinn-Helsinki!  :wub:

Δεν θα τη σκάσεις την "φούσκα", Proud!

 

 

Tallink Grupp and Meyer Turku said they have signed a letter of content for the construction of an LNG-powered car-passenger ferry for the Tallinn-Helsinki route shuttle operations. The ship will cost around 230 million euros and will be built at Turku shipyard for delivery at the beginning of 2017. It will be about 212 metres in length with a gross tonnage of 49 000 and is planned to carry 2800 passengers.

post-2195-0-15221000-1418309699_thumb.jp

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ε, θα ανέβει και σ' αυτό. Κυρίως στρέφονται για περιβαντολογικούς λόγους σε LNG, μεθανόλη και ότι άλλο εκεί πάνω.

Δεδομένου ότι θα είναι για shuttle δρομολόγιο χωρίς πολλές καμπίνες, είναι όντως ακριβό όταν το Grace που είναι ουσιαστικά ένα μεσαίου μεγέθους cruisehip κόστισε 240 (ήταν το πρώτο βέβαια). Της Brittany πάλι -night ferry- θα κοστίσει 270. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...