Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αμα δεν εχεις δουλεια να κανεις κοιτα να δεις τι βρισκεις, εις την μαγευτικην Tραπεζουντα Τουρκιας και περιχωρων ιδου απο το panoramio του google earth η κοριτσαρα μαζι με αλλες παλιοπαρεες και λοιπα παρταλια που κοσμουν το εν λογω λιμανι.

Ελα Nick παιξε μπαλα, και δωσε μας further details.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να απαντήσει ο Νιck να κάνω εγώ μια προσπάθεια. Στην πρώτη φωτό στην παράταξη των τριών ro-ro από αριστερά : LIDER SAFAK, SELCUK K (πρώην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Σούτου), SUNNY DAY(; ).

Στην δεύτερη φωτό φυσικά έχουμε το αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη, PRINCESS VICTORIA.

edit

αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη ...

μάλλον Φοίβος και Αθηνά είναι το σωστό.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι γινεται παντα, μπαινεις να ριξεις μια συντομη ματια στο shipfriends και κολλας κανα-δυο ωρες! Υπηρχε ηδη thread για το Αλεξανδρος στο οποιο και ενσωματωσα τα μηνυματα σας, ομολογω ομως οτι ημουν σιγουρος πως το πλοιο ειχε παει για κοψιμο κι ετσι ποτε δεν το ειχα κοιταξει. Οντως οπως ειπε ο Χιωτης με το ονομα Selcuk K κανει δρομολογια μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας, οπως φαινεται να κανουν δρομολογια και ολα τα αλλα πλοια της φωτογραφιας.

Γενικα μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας υπαρχει πολυ εμποριο και φορτιο που πηγαινει απο και προς και τις δυο χωρες, ορισμενοι βετερανοι λοιπον φαινεται να εχουν βρει μια ιδιαιτερη αγορα οπου δεν ερωτωνται και πολλες ερωτησεις.

Για το Κυκλαδες τα λεμε σε ξεχωριστο thread.

Link to comment
Share on other sites

Α ρε aiolos ii, τι μου' κανες αποψε και ψαχνω σα τον Ηρακλη Πουαρώ:P

Αναφερομενος λοιπον στις παραπανω φωτογραφιες μπορω να πω τα εξης, εκτος απο το πρωην Κυκλαδες και το πρωην Αλεξανδρος για τα οποια τα εχουμε πει στα ξεχωριστα τους θεματα:

Φωτογραφια 1η:

Συμφωνω με το φιλο μου τον enas chiotis σχετικα με το Lider Safak(ΙΜΟ 7362093, σημαια Γεωργιας), το πλοιο οντως φερεται να κανει δρομολογια μεταξυ Τουρκιας(Τραπεζουντα και Σαμσουντα) και Ρωσιας(Novo και Sochi).

Διατηρω ομως τις αμφιβολιες μου σχετικα με το Sunny Day(IMO 7600732, σημαια Παναμα), για δυο λογους. Πρωτον δεν ξερω το πλοιο και δεν εχω φωτογραφια του να συγκρινω και δευτερον συμφωνα με τους Lloyds(που δεν ειναι παντα εγκυροι), το πλοιο δε φερεται να εχει προσεγγισει την Τραπεζουντα προσφατα, οποτε ισως να βοηθουσε αν ξεραμε ποτε ειναι τραβηγμενη η φωτογραφια.

Φωτογραφια 2η:

Ξεκαθαρα πραγματα, προκειται για το Princess Victoria, αδελφο των Φοιβος και Αθηνα οπως ειναι ο Χιωτης. Για οσους το θυμουνται το πλοιο ειχε επισκευαστει στο Νεο Μωλο πριν 3 χρονια προτου ξεκινησει αυτην τη γραμμη, απ' οτι φαινεται στη φωτογραφια ειναι πια βαμμενο μπλε.

Ψαχνωντας ομως στις προσεγγισεις των ρο-ρο στην Τραπεζουντα, βλεπουμε οτι υπαρχει ιδιαιτερη κινηση μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας και συνανταμε ορισμενα ακρως ενδιαφεροντα πλοια που φερονται να προσεγγιζουν επανειλλημμενα τους τελευταιους μηνες το λιμανι αυτο.

Εκτος απο το Lider Safak, υπαρχουν τα (μαλλον)ομοσταυλα Lider Admiral(υπαρχει ηδη thread γι αυτο) αλλα και το Lider Clipper που δεν ειναι αλλο απο το γνωστο μας Αγιος Σπυριδων(σε αυτο το thread). Υπαρχει και συνεχεια ομως. Εκτος απο το Τουρκικο Kocatepe που δεν εχει σχεση με Ελλαδα, συχνα-πυκνα εμφανιζεται εκει το ελληνικης πλοιοκτησιας(Pilot Shipping, Θεσσαλονικη) ro-ro Olimpika(IMO 7700427, σημαια Παναμα) που δεν ειναι αλλο απο το πρωην Καλλιρόη. Τελος υπαρχει και το Apollonia II(ΙΜΟ 6411225, σημαια Σιερρα Λεονε), πρωην της ΕΛΜΕΣ φυσικα.

Μια καλη πηγη για το θεμα, ειναι το site του λιμανιου(?) της Τραπεζουντας. Επειδη ομως το θεμα μου κινησε την περιεργεια, θα πεσει κι αλλο ψαξιμο μεσα στις επομενες ημερες. Οποιος εχει περισσοτερες πληροφοριες και links, για μπειτε σε δραση.

Link to comment
Share on other sites

Διατηρω ομως τις αμφιβολιες μου σχετικα με το Sunny Day(IMO 7600732, σημαια Παναμα), για δυο λογους. Πρωτον δεν ξερω το πλοιο και δεν εχω φωτογραφια του να συγκρινω και δευτερον συμφωνα με τους Lloyds(που δεν ειναι παντα εγκυροι), το πλοιο δε φερεται να εχει προσεγγισει την Τραπεζουντα προσφατα, οποτε ισως να βοηθουσε αν ξεραμε ποτε ειναι τραβηγμενη η φωτογραφια.

Για το SUNNY DAY έχω κι εγώ τις αμφιβολίες μου, γιατί στο equasis το status δίδεται ως dead από τον 09/07. Για φωτό του πλοίου , από το shipspotting, εδώ στο λιμάνι του Sochi.

Link to comment
Share on other sites

Τελος υπαρχει και το Apollonia II(ΙΜΟ 6411225, σημαια Σιερρα Λεονε), πρωην της ΕΛΜΕΣ φυσικα.

Οποιος εχει περισσοτερες πληροφοριες και links, για μπειτε σε δραση.

Το APOLLONIA II το βρηκαμε

το αλλο απο πισω γιατι μου θυμιζει το παλαι ποτε SEA WAVE του Ποθητου αλλα δεν μπορω να παρω και ορκο οτι ειναι;

Σε δευτερη φωτο δεσποζει ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και παλι και η παλιοπαρεα χωρις να καθαριζει το τελευταιο.

Οσο για τις πληροφοριες της φωτο εχουμε και απο αυτο:

Φωτ. Μηχανή: DIMAGE A200

Τραβήχτηκε στις 2007:03:10 01:15:49

Έκθεση:0.005s (1/200)

Εστιακή Απόσταση:7.20mm

F/Stop: f/6.300

Ευαισθησία ISO: ISO50

Υπο/υπερέκθεση:0 EV

Χωρίς φλάς, Υποχρεωτικά

Edited by aiolosii
Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα δουλέψει μεταξύ Τουρκίας και Ρωσίας

1 hour ago, proud_ionian said:

Μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια:rolleyes:

 

Εντάξει, παίζει. Αλλά μην έχετε την εντύπωση πως περιμένουν το Fino γι αυτή τη δουλειά. Πέρυσι την άνοιξη που είχα ασχοληθεί, είχα μετρήσει καμιά 10αριά πλοία που κάνουν αυτή τη γραμμή, μόνο από τη Σαμψούντα με προορισμούς το Novo, το Tuapse και το Kavkaz.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Για τους μερακλήδες των ρορό, να πάρουμε μια σύντομη γεύση από το τι κυκλοφορεί ανάμεσα σε Τουρκία και Ρωσία μετά την εισβολή της τελευταίας στην Ουκρανία, σημειώνοντας πως τα δρομολόγια ανάμεσα σε Chornomorsk(Ουκρανία) και Κωνσταντινούπολη(Τουρκία) έχουν σταματήσει λόγω του πολέμου. Να πούμε πως ορισμένα πλοία που θα δείτε παρακάτω και φεύγουν από την Σαμψούντα, πηγαίνουν είτε σε Tuapse, είτε σε Novorrosiysk, μια και οι εταιρείες τους έχουν στην κατοχή τους παραπάνω από ένα, πλοία.

 

Karasu - Tuapse:

A Wind του 1972 με IMO 7128332 και σημαία Καμερούν, operator είναι η Algedi Chartering.

Firuze G του 1979 με IMO 7811329 και σημαία Τουρκίας, operator είναι η G Marin

Lerzan K του 1975 με IMO 7382366 και σημαία Κομόρες, operator είναι η G Marin

 

Δερύνεια(Derince) - Novo:

Saffet Bey του 1987 με IMO 8417118 και σημαία Τουρκίας, ανήκει στην γνωστή μας Ulusoy και μάλλον είναι το μεγαλύτερο πλοίο σε χωρητικότητα σε αυτές τις γραμμές. Τη γραμμή την τρέχει η TMBC Logistics.

 

Σαμψούντα - Novo:

L. Kocatepe του 1981 με IMO 8019887 και σημαία Τανζανίας, operator είναι η IBC Guler

Ural του 1980 με IMO 7725386 και σημαία Καμερούν, operator είναι η Alesta Roro

Mira του 1978 με IMO 7637319 και σημαία Παλάου, operator είναι η Alesta Roro

My Rose του 1984 με IMO 8207381 και σημαία Παναμά, operator είναι η Alesta Roro

Gulistan U του 1978 με IMO 7707786 και σημαία Τουρκίας, operator είναι η G Marin

Nadezhda του 1978 με IMO 7702657 και σημαία Καμερούν, operator είναι η Nadezhda Roro

Barbat του 1977 με IMO 7613404 και σημαία Καμερούν, operator είναι η Asya Roro

Garakac του 1979 με IMO 7812945 και σημαία Καμερούν

 

Σαμψούντα - Tuapse:

Barbaros του 1980 με IMO 7619537 και σημαία Καμερούν, operator είναι η IBC Guler

Guzel του 1980 με IMO 7728699 και σημαία Καμερούν

Zubeyde toy 1989 με IMO 8708610 και σημαία Παναμά, operator είναι η G Marin

Liana N του 1984 με IMO 8009040 και σημαία Παναμά, operator είναι η G Marin

Lion A του 1980 με IMO 7615359 και σημαία Τανζανίας, operator είναι η Net Deniz

Avrasya του 1978 με IMO 7704617 και σημαία Τανζανίας, operator είναι η Asya Roro

Lider Bordo Mavi του 1985 με IMO 8009088 και σημαία Καμερούν, operator είναι η Samsun Shipping

Lider Trabzon του 1991 με IMO 9006112 και σημαία Παναμά, operator είναι η Samsun Shipping

Sampiyon Trabzonspor(δηλαδή πρωταθλήτρια Trabzonspor) του 1981 με IMO 7928160 και σημαία Καμερούν, operator είναι η Samsun Shipping

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Έχει πλάκα αν κοιτάξει κανείς το marine το traffic στην περιοχή της Σαμψούντας. Μέσα σε λίγες ώρες νωρίτερα σήμερα απέπλευσαν επτά(7) ρορό με προορισμό διάφορα λιμάνια της Ρωσίας, Tuapse κυρίως αλλά και Novo. Δεν άδειασε όμως το λιμάνι, δεμένα μέσα υπάρχουν άλλα πέντε(5) τα οποία φαντάζομαι θα αποπλεύσουν σύντομα και αυτά για τους προαναφερθέντες προορισμούς. Η όλη φάση θυμίζει Πέραμα – Παλούκια. Αν και τα Παλούκια τελικά τα έχουν φάει μόνο οι Ευρωπαίοι πολίτες, αυτοί έχουν πληρώσει την τελευταία διετία τη λέζα. Προσωπικά είμαι εναντίον των κυρώσεων και των εμπορικών περιορισμών γενικότερα, όταν αυτές αποφασίζονται ας είναι τουλάχιστον σοβαρές και ουσιαστικές. Αυτό που παρακολουθούμε στην περίπτωση της Ρωσίας είναι μια γελοιότητα. Αν δεν μπορούν να τις εφαρμόσουν ας τις άρουν να τελειώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...