Jump to content
Shipfriends

Κυκλάδες (IMO 7014581)


che

Recommended Posts

kirioi xaireto to forum!8a i8ela opoies plirofories yparxoun h fotografies gia to express danae proin kyklades-express evoikos-methodia,euxaristo ek ton proteron

__________________________________________________________________

(1972, then Express Evoikos, Methodia, Express Danae, scrapped as Erke)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Bienvenido el Commandante Che! Φωτο απο το αγαπημενο σου πλοιο που τωρα δραστηριοποιειται στην Τουρκια, μπορεις να βρεις εδω σε ποστ που εχει κανει ο (μανιωδης) χρηστης George.

Μπορει επισης στην υπογραφη σου να θελεις να αλλαξεις το 'asta' με το 'Hasta' και να βαλεις και τη λεξη 'para' αναμεσα στο 'victoria' και το 'siempre' για να εισαι σωστος :( .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Οπως είπαμε και αλλου, το πρωην Κυκλαδες των Αδελφων Αγαπητου βρισκεται πια στη Μαυρη Θαλασσα και κανει δρομολογια μεταξυ Τραπεζουντας(Trabzon) στην Τουρκια και Sochi στην Ρωσια. Το πλοιο φερει πια τη σημαια της αγαπημενης μας Καμποτζης, που με τοσους δεσμους φιλιας ειναι συνδεδεμενη η χωρα μας...:P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Αρχική δημοσίευση από : rafina-lines

Το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΪΚΟΣ ήταν το παλιό ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ενώ στη συνέχεια αφού έφυγε από τη Ραφήνα όπου δούλεψε μόνο για ένα καλοκαίρι, μετονομάστηκε σε ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ και μετακόμισε στο Σαρωνικό.

Σωστά, το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ ήταν το παλιό ΚΥΚΛΑΔΕΣ, μετέπειτα ΜΕΘΟΔΙΑ, και στα τελευταία του στην Ελλάδα ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ.

Στο ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ είχα αναφερθεί σε ένα ποστ μου ενάμιση χρόνο περίπου πριν (στο ίδιο που είχα αναφερθεί και στο ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ) στο θέμα του "Tracarrier - Kάρυστος" που είχε ως αντικείμενο τις δυσκολίες που υπάρχουν στο λιμάνι της Καρύστου :

Αρχική δημοσίευση από : ΣΕΙΡΙΟΣ

Δεν θα ξεχάσω ένα καλοκαιριάτικο απόγευμα που είχε έρθει στην Κάρυστο κάποιο καινούργιο πλοίο, (κάτι σχέση με ''Ευβοικό'' είχε το όνομα του) και μέχρι τα μεσάνυχτα προσπαθούσε να μπει στο λιμάνι. Περιττό να πω ότι έμεινε όλη νύχτα έξω και το άλλο πρωί έφυγε και ούτε το ξαναείδαμε.

Τώρα για ποιόν λόγο στην μία και μοναδική προσπάθεια του, δεν τα είχε καταφέρει να μπει στο λιμάνι της Καρύστου, από την στιγμή μάλιστα που το μήκος του ήταν 74.5 μέτρα, κατά 11 περίπου μέτρα δηλαδή μικρότερο του EΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ που έμπαινε έστω και με ανάποδα, αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω. Και για να είμαι και ειλικρινής, έχουν περάσει τόσα πολλά χρόνια που είναι αδύνατον να θυμάμαι τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη την ημέρα (αν είχε δηλαδή δυνατό αέρα). Ας σημειώσουμε ακόμα ότι το ΚΑΡΥΣΤΟΣ (ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ) που μπαινόβγαινε άνετα για 35 σχεδόν χρόνια στο λιμάνι της Καρύστου, είχε 59.5 μέτρα μήκος.

Για την ιστορία να πούμε ότι -σύμφωνα τουλάχιστον με το FAKTA- το πλοίο φεύγοντας από τα μέρη μας μετονομάστηκε σε ERKE, με σημαία Καμπότζης, και υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να ταξιδεύει (???) ακόμα, μιας και δεν υπήρχαν πληροφορίες για διάλυση του.

Link to comment
Share on other sites

οπως μας εχει πει και ο nick στο υπαρχον thread, το πλοιο οντως (τουλαχιστον μεχρι το 2008) ταξιδευε στην τραπεζουντα. καποια στιγμη (αν θυμαμαι καλα) ειχαν παιξει και links απο φωτο που το εδειχναν εν δρασει

ΥΓ: (ενωσα τα 2 θεματα)

Link to comment
Share on other sites

Και για να επανορθώσω το λάθος μου στη σελίδα του Εξπρές Κάρυστος, ανεβάζω εδώ 2 φωτογραφίες απο τη συλλογή μου, του πλοίου κατά την μετονομασία του απο Εξπρές Ευβοικός σε Μεθοδία, βαμμένο, με το πρώην όνομα ανάγλυφο, κάτω στον Πειραιά στα λεμονάδικα και λίγο πρίν αναλάβει στον Σαρωνικό κόλπο υπηρεσία, ενώ στη 2η στο Ν.Μ.Δ, πριν γίνει Εξπρες Δανάη, με τα σινιάλα του Βεντούρη.

post-61-128326985143_thumb.jpg

post-61-128326985145_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι χρονιά ακριβώς (1979; 1980-who knows), αλλά είχε ακόμα τα σινιάλα των (Αδελφών) Αγαπητού. Αύγουστος ήταν, αλλά το μελτέμι δούλευε δυό μέρες αλύπητα. Έλα που έπρεπε (;)) να φύγουμε από την Πάρο. "Νάξος"-"Πάρος" είχαν πολύ συμβατικά και άβολα δρομολόγια, το "Μιαούλης" ήταν κάπου στην άγονη της Αλεξανδρούπολης 24 ώρες μακρυά, στο "Αιγαίον" για να καθήσεις έπρεπε να διαλέξεις την σωστή σωσίβια λέμβο, τί έμενε? Το "Κυκλαδάκι". Έφτασε (μάλλον από άγονη Δωδεκανήσου-Αμοργού) με 8ωρη καθυστέρηση, είχε ήδη ξημερώσει, αλλά όταν μπήκαμε ήμασταν εμείς, οι καμαρώτοι, καμιά 30 εξαντλημένοι επιβάτες (και 2-3 φορτηγά, MAN ή Mercedes, από τα παλιά, όχι τριαξονικά και νταλίκες, μην φαντάζεσθε πολυτέλειες).

Τσάκα, τσάκα βγήκαν 2 άτομα, μπήκαν 5, και 1-2 αυτοκίνητα, μόλα-όλα, εμείς στην αριστερή βαρδιόλα, μπάς και απαγγιάσουμε, αλλά και το νού μας στο ρεμέτζα και την γέφυρα. Κάνουμε να βγούμε απ' τον Φωκά, τι να σας πώ, σε υποβρύχιο κανονικό δεν έχω μπεί ποτέ μου, αλλά στην ταχεία κατάδυση με τον καιρό στα δεξιά, έτσι πρέπει να είναι :D. Βγαίνει από αυτό που πρέπει να ήταν chart room, ένας ταλαίπωρος με γαριασμένο (πρώην) λευκό πουκάμισο και λέει στον Καπετάνιο (καλή του ώρα αν ζεί, ούτε ήξερα το όνομά του, ούτε Π100 υπήρχε τότε να μας πληροφορεί ποιός πήγε που): "Καπετάνιο, έβγαλε απαγορευτικό, το Λιμεναρχείο μας λέει να γυρίσουμε στην Πάρο". Ο Καπετάνιος, αφού συνέδεσε με την διαδικασία της γενετήσιας αναπαραγωγής (:P) όλην την τότε Κυβέρνηση Καραμανλή, το ΥΕΝ, το ΛΣ, την ΕΜΥ και τις μητέρες διαφόρων ευϋπολήπτων συμπολιτών μας καθώς και ότι άλλο θυμήθηκε, είπε κατόπιν ήρεμα: "Πές τους ότι το καράβι αν γυρίσει, θα τουμπάρει. Όρτσα και βλέπουμε, αν φτάσουμε στη Σύρα θα μείνουμε εκεί". Κάναμε κοντά 2,5 ώρες να φτάσουμε στη Σύρα, μείναμε εκεί ένα 24ωρο και το βράδυ εκείνο γνώρισα για πρώτη φορά τον περίφημο "Τεμπέλη" στην Ανάσταση:rolleyes:.

Edited by georgios express
Συμφωνα με την εύστοχη υπενθύμιση του Συριανολόγου ΝΗΡΕΑ, ο "Τεμπέλης" ήταν στην "Ανάσταση", όχι στην Άνω Σύρα.
Link to comment
Share on other sites

Το Κυκλαδάκι, aka «Μορφονιός»,ήταν μικρό σκαρί που έβγαλε ασπροπρόσωπους τους πλοιοκτήτες του, αδελφούς Ιωάννη και Βασίλη Αγαπητό. Αγαπήθηκε από πολλούς αξιωματικούς που το καπετάνεψαν και πολλοί βετεράνοι πράκτορες έχουν να λένε ιστορίες για τα κατορθώματά του μικρού πλοίου. Όταν τα καθιερωμένα ΛΗΜΝΟΣ και ΝΑΞΟΣ έσπαγαν τα ρεκόρ υπεράριθμων στην Παροναξία, δευτεροκλασάτα βαπόρια όπως το ΚΥΚΛΑΔΕΣ έγραφαν στα ημερολόγια τους απίθανα δρομολόγια για το μέγεθος τους, ένα πράγμα σαν τους περίφημους «ξιφίες» στο Αιγαίο.

Ο ναυπηγός Π. Σπάνιας σχεδίασε ένα σκαρί 70μ., με ψηλή μάσκα και χαρακτηριστική σιλουέτα, που ταξίδευε σαν τα υπόλοιπα βαπόρια της παλιοπαρέας, το Λημνάκι και το ΕΛΛΗ. Ταξίδεμα όπως αυτό που περιγράφει ο ge, αφού ήταν ελαφρύ σαν πούπουλο και δίκαια τιμήθηκε με τον τίτλο της φτερούς λόγω του μικρού βυθίσματος. Απο το βαπόρι, τι μας έχουν μείνει αξέχαστα πέρα από τα κουβερτωμένα ντεκ; Ο δαιμονισμένος βόμβος απ' τις δυο 9κύλινδρες MAK και τα σβουριχτά ρεμέτζα με γαρμπή στην Παροικιά. Από το γνωστό άλμπουμ, η βεντάλια στην πλώρη έχει ανοίξει, και το Κυκλαδάκι με όλο το δρόμο ξεμπουκάρει από τη Νιο.

Link to comment
Share on other sites

Δυο ταξιδια ειχα κανει με το βαπορακι σαν ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ.Η πρωτη το 97 στον Πορο και η δευτερη επεστρεψα απο την Υδρα στον Πειραια(τοτε υπηρχε το καλοκαιρι μια επιστροφη απο Υδρα για Αιγινα-Πειραια χωρις τον Πορο.

Απο εσωτερικους χωρους δεν θυμαμαι τιποτα.Αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν το μπαλκονακι στην πλωρη το οποιο ειχε και καθισματα και μπορουσες να κατσεις.Απο οτι βλεπω στη φωτο του neptune υπαρχουν ακομα.

Η γυφυρα μικρη αλλα ζεστη με μπολικο ξυλο αν δεν κανω λαθος και το 97 που ειχαμε ζητησει να μπουμε δεν μας το αρνηθηκανε,το αντιθετο θα ελεγα.Νομιζω οτι ειχε ενα σχετικα μεγαλο ξυλινο τιμονι αλλα δεν περνω και ορκο

Απο ταχυτητα πρεπει να πηγεινε γυρω στα 15-16 μιλια.Ειχαμε κανει τον Πορο σε 2.30 και περιπου 2.40 την επιστροφη απο την Υδρα.

Και μια φωτο της πλωρης του καθως βγαινει απο την Υδρα με αναποδα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

polmyt said:
Και μια φωτο της πλωρης του καθως βγαινει απο την Υδρα με αναποδα

Βλέποντας τη φωτογραφία δε μπορώ να καταλάβω πως έπεφτε στην Ύδρα, να πάρουμε τη βοήθεια του κοινού; :P:D

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στην Υδρα εμπαινε με την πλωρη και στη συνεχεια πλαγιοδετουσε στη προβλητα που φαινεται ισα ισα στο αριστερο μερος της φωτογραφιας πισω απο το βραχο.Οι επιβατες εβγαιναν απο τον πλαινο καταπελτη που εχουν ολα τα βαπορια του Σαρωνικου γι'αυτο το λογο.Δες πως επεφτε το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ.Το ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ και τα υπολοιπα πλαγιοδετουσαν στην αλλη μερια της προβλητας.Οταν ηταν να βγει εκανε αναποδα.

Ισχυει οτι το βαπορι δεν ειχε προπελακι?Τουλαχιστον αυτη την εντυπωση εχω

Link to comment
Share on other sites

Ναι ισχυει γι αυτο επαιζε το ρολο εκπαιδευτικου πλοιου για ολους τους νεους.

Βεβαια γυρνουσε βολιδα αμα του παιρνες τον αερα.

Link to comment
Share on other sites

Στην Υδρα εμπαινε με την πλωρη και στη συνεχεια πλαγιοδετουσε στη προβλητα που φαινεται ισα ισα στο αριστερο μερος της φωτογραφιας πισω απο το βραχο.Οι επιβατες εβγαιναν απο τον πλαινο καταπελτη που εχουν ολα τα βαπορια του Σαρωνικου γι'αυτο το λογο.Δες πως επεφτε το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ.Το ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ και τα υπολοιπα πλαγιοδετουσαν στην αλλη μερια της προβλητας.Οταν ηταν να βγει εκανε αναποδα.

ευχαριστώ για την απάντηση. :)

Link to comment
Share on other sites

oι ξενοι μας διαβαζουν παντως:P προφανως επειδη το ξαναθυμηθηκαμε, στο shipspotting εχει προσφατη φωτο. φρεσκια φρεσκια, μυριζει θαλασσα. στο sochi τον οκτωβριο.

Ship+Photo+ERKE.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το βαποράκι όντως αυτό δεν είχε προπελάκι κι αν θυμάμαι καλά είχε ρεβέρσες.Οι μανούβρες με δρόμο και γυρισμα επ άγκυρα ήταν χάρμα οφθαλμών.

Σαν ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ πλοίαρχος του ήταν ο Σταμάτης Ηλιόπουλος.

Σαν μεθοδια ταξίδεψε με πλοίαρχο τον Λευτέρη Βεκρή κι από εκεί και πέρα πολλά γνωστά ονόματα ξεκίνησαν ή καταξιώθηκαν ως πλοίαρχοι μέσα από αυτό το βαποράκι.

Βασίλης Γεροντάκης, Μηνάς Ράλλης, Διαμαντής Παπαγεωργίου , Νίκος Βασιλικής είναι μερικά από τα ονόματα που το πλοιάρχησαν στο Σαρωνικό.

Επίσης από την γέφυρα του πέρασαν σπουδαίοι αξιωματικοί που μετεπειτα καταξιωθηκαν ως πλοίαρχοι όπως είναι ο Αντώνης Καμαράτος, ο Νίκος Σάρδης κι ο Γιάννης Ζαζάνης.

Είναι ένα πανέμορφο πλοίο πάντως.Σαν ΚΥΚΛΑΔΕΣ όταν ταξιδεψα μαζί του ήμουν πολύ μικρός και δεν θυμαμαι τίποτα.Σαν ΔΑΝΑΗ όμως είχα ταξιδέψει πολλές φορές και ήταν το αγαπημένο μου πλοίο του Σαρωνικού. Στα σαλόνια είχε πέσει ανακαίνιση κι ήταν μια χαρά αλλά το προσόν του ήταν τα ντεκ και κυρίως τα καθίσματα στην πλώρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Και μερικες ακομα φωτογραφιες απο το Sochi σε διαφορετικες χρονολογιες ωστε να δουμε και τι αλλαγες εχουν γινει

Το 2008,το 2009 και μια πριν απο 3 μηνες.

Το ευχαριστο ειναι οτι το καραβακι συνεχιζει να ταξιδευει.Εξωτερικα παντως μια χαρα μου φαινεται

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Αλλη μια περσινη φωτογραφια του πλοιου.Δεν εχω καταλαβει που ακριβως βρικεται παντως δειχνει σε αρκετα καλη κατασταση εξωτερικα

post-1819-0-64549900-1288127352_thumb.jp

Απο το www.saabclub.by

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χαίρομαι που το ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ εξακολουθεί να ταξιδεύη,έστω και σε μέρη μακρυνά.

Είχα κάνει ούκ ολίγα ταξίδια μ'αυτό,Πειραιά-Πόρο,"θαμώνας" στο πλωριό μπαλκονάκι αλλά και στίς βαρδιόλες-τίς οποίες έπρεπε να διασχίσης γιά να κατέβης στο μπαλκονάκι αυτό.

Αλλο ένα "must" τού πλοίου ήταν οι εξωτερικές πλευρικές σκάλες,στίς οποίες επίσης καθόμουν κάποιες φορές κατά την διάρκεια τού "πλού".

Κάπου πρέπει να έχω μιά φωτογραφία που τράβηξα από την αριστερή βαρδιόλα,με θέα το μπαλκονάκι.Το απόγευμα που θα πάω στο σπίτι θα ψάξω να την βρώ να την ανεβάσω.

Την τελευταία του χρονιά στην Ελλάδα (που επειδή τό Σάββατο είχε διανυκτέρευση στον Πόρο κι'έκανε το πρώτο πρωινό δρομολόγιο τής Κυριακής γιά Πειραιά,έφτανε την ώρα που εγώ είχα φύγει με κάποιο άλλο) νομίζω ήταν πλοίαρχος ο Διαμαντής Παπαγεωργίου.

Στην γέφυρα δέν είχα μπεί ποτέ,απλώς κοίταζα από το κατώφλι τής πόρτας.Θυμάμαι όμως χαρακτηριστικά ένα επεισόδιο όπου μιά καλλίγραμμη τουρίστρια ζήτησε να μπή να δή την τιμονιέρα και ο καπετάνιος-δέν θυμάμαι ποιός ήταν,πάντως έδειχνε αρκετά νέος σε ηλικία-τής το επέτρεψε.Καθώς έμπαινε μέσα η κοπέλα,ο καπετάνιος (που βρισκόταν στην βαρδιόλα) έκανε κάπως χαμηλόφωνα ένα κολακευτικό πλήν τολμηρώτατο σχόλιο στά Ελληνικά σχετικά με το ωραίο σώμα τής επισκέπτριας.Φαίνεται όμως πως δέν το έκανε και τόσο χαμηλόφωνα και η κοπέλα κάτι άκουσε.Γύρισε λοιπόν το κεφάλι της και τόν ρώτησε "I beg your pardon?".Και αυτός απάντησε φυσικώτατα "Oh,nothing,welcome,welcome..."

Παρά τα λεγόμενα τού Neptune,πάντως,εγώ πιστεύω πως θα μπορούσε ακόμα να προσφέρη πολλά στίς Ελληνικές θάλασσες και θεωρώ πως έφυγε νωρίς.Οπως και να έχη,καλοτάξιδο τού εύχομαι να είναι,ακόμα και στην ξενιτειά.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο από τη περίοδο που μετονομάστηκε ως Εξπρές Ευβοϊκός από την εταιρεία του Agapitos Express Ferries κάθε χρόνο που πέρναγε ήταν προς το καλύτερο του πλοίου!! Πχ ανακαίνιση του ξενοδοχειακού, τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων.

Το πλοίο νομίζω ότι ακόμα θα μπορούσε να σταθεί σε διάφορες τοπικές γραμμές της Ελλάδας ή σε μικρές άγονες γραμμές.

Μπορεί να θεωρούταν δύσκολο βαπόρι στις μανούβρες, μιας και ήταν χωρίς προπέλακι, αλλά το πλοίο τα τελευταία χρόνια του ήταν ένας είδος εκπαιδευτικού πλοίου για νέους καπεταναίους

Link to comment
Share on other sites

Δέν νομίζω πάντως ότι ήταν τόσο ιδιαίτερα δύσκολο στίς μανούβρες-απ'όσο θυμάμαι,τα ρεμέτζα του ήταν σχετικά γρήγορα.Μπορεί να οφείλεται στό ότι ήταν μικρό και άρα ευέλικτο.Εχοντας παρακολουθήσει πολλά ρεμέτζα του καί στά τρία λιμάνια (Αίγινα,Μέθανα και Πόρο) από την βαρδιόλα,δέν θυμάμαι να έχω δεί κάτι περίεργο.

Από το εσωτερικό του δέν θυμάμαι πολλά πράγματα,αφού πολλές φορές δέν έμπαινα κάν στα σαλόνια σ'όλη την διαδρομή.Μιά φορά μόνο είχα καθήσει γιά λίγο στά αεροπορικά που ήταν πρός την πρύμνη.Δυστυχώς επειδή οι περισσότερες διαδρομές που έκανα με το πλοίο ήταν στον Πόρο γιά μπάνιο,δέν έπαιρνα μαζί μου φωτογραφική μηχανή (τότε μάλιστα δέν υπήρχαν και ψηφιακές μηχανές),οπότε δέν έχω καμμιά φωτογραφία από το εσωτερικό του.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αμα δεν εχεις δουλεια να κανεις κοιτα να δεις τι βρισκεις, εις την μαγευτικην Tραπεζουντα Τουρκιας και περιχωρων ιδου απο το panoramio του google earth η κοριτσαρα μαζι με αλλες παλιοπαρεες και λοιπα παρταλια που κοσμουν το εν λογω λιμανι.

Ελα Nick παιξε μπαλα, και δωσε μας further details.

Στην δεύτερη φωτό φυσικά έχουμε το αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη, PRINCESS VICTORIA.

edit

μάλλον Φοίβος και Αθηνά είναι το σωστό.

ΚΑΙ ΤΟ ERKE ΠΡΩΗΝ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ PRINCESS VICTORIA

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το αγαπημένο"Εξπρές Δανάη" αναχωρεί για Αίγινα την άνοιξη του 1999.

Το παλιό "Κυκλάδες" των Αγαπητών έγραψε τη δική του ιστορία στη γραμμή του Αργοσαρωνικού.

Από τη μεγάλη άγονη του Αιγαίου, βρήκε για λίγα χρόνια τη "Μέκκα" του στον Αργοσαρωνικό.

Όμως, κάποια στιγμή πουλήθηκε και βρέθηκε να ταξιδεύει στου Βοσπόρου τα νερά.

Υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες από την προσέγγισή του στην Ύδρα που θα τις δούμε σε λίγες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο συνεχιζει να ταξιδευει μεταξυ Samsun και Tuapse με την φανταστικη ταχυτητα των 11-12 κομβων.Απο το Δεκεμβριο του 2010 εχει αλλαξει σημαια σε Γεωργιας απο Καμποτζης

Μερικες φωτο εχει και το marinetraffic.Μια μαλιστα ειναι απο δεξαμενισμο του πλοιου με ημερομηνια Σεπτεμβριο του 2010,πραγμα που δειχνει οτι θα συνεχισει για αρκετο καιρο ακομα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ἀφιερωμένη ἐξαιρετικὰ στὸν καπετάνιο Γιάννη Ζαζάνη ποὺ τίμησε τὸ συμπαθέστατο αὐτὸ ἑλληνικὸ σκαρί. Κάπτα-Γιάννη ἄργησα, ἀλλὰ τὰ κατάφερα!

post-2365-0-88670400-1302648197_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...