Jump to content
Shipfriends

Αλέξανδρος (IMO 6912384)


Recommended Posts

Μπορεί κάποιος να μου πεί ποιό ήταν το C/F ALEXANDROS της MACEDONIAN FERRIES που το 1992 έκανε (PATRA???)-IGOUMENITSA-BRINDISI???? Δεν μπορώ να βρώ πουθενά πληροφορίες για το θέμα και έχω σκάσει :eek::D

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Ποσειδωνα, χωρις να το ξερω σιγουρα τη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο ειχε ακομα ο Σουτος το ρο-ρο Αλεξανδρος(πρωην Sea Horse) που εκανε δρομολογια απο Πειραια για Ναυπλιο-Ρεθυμνο(ενα προλαβε να κανει δηλαδη και το διωξανε οι Κρητικοι) και μετα για Ικαρια, Σαμο. Πιθανον λοιπον να προκειται για μια καλοκαιρινη ναυλωση του πλοιου αυτου τη γραμμη που ανεφερες, το οποιο καλοκαιρι ηταν και το τελευταιο του στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, μάλιστα το πέτυχα μια μέρα στην Πάτρα μόλις είχε έρθει απο Ιταλία, τόσο φορτωμένο ώστε είχε πατήσει μπάλα και ο καταπέλτης ήταν ανηφορικός πρός την προβλήτα. Το πάνω κατάστρωμα γεμάτο βυτιοφόρα.Οσο για την ΜΑCEDONIA FERRIES, προφανώς αναφέρεται στο πρακτορείο που βρίσκεται στην βόρεια έξοδο του λιμανιου ακριβώς απέναντι απο τα φανάρια και πρκτόρευε το πλοίο. Αλλα ro/ro κομήτες αποτην Πάτρα αρχές 10ετίας 1990 ήταν το SENATOR της OLYMPIC FERRIES, το ΜAERSK FRIESLAND, το HORNBEAM και άλλα που θα θυμηθώ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό είναι παιδιά.Μάλιστα όταν έκανε δρομολόγια Ικαρία Σάμο πρέπει να ήταν γύρω στο 1987 έπιασε φωτιά έξω από την Σύρο κι ενώ την είχαν περιορίσει μπήκαν μέσα στο λιμάνι ανοίξαν καταπέλτη και ξαναφούντωσε αλλά τελικά κατάφεραν να την σβήσουν ππρωτού καταστραφεί ολόκληρο το πλοίο.

Τότε άνηκε στον Σούτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Αμα δεν εχεις δουλεια να κανεις κοιτα να δεις τι βρισκεις, εις την μαγευτικην Tραπεζουντα Τουρκιας και περιχωρων ιδου απο το panoramio του google earth η κοριτσαρα μαζι με αλλες παλιοπαρεες και λοιπα παρταλια που κοσμουν το εν λογω λιμανι.

Ελα Nick παιξε μπαλα, και δωσε μας further details.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να απαντήσει ο Νιck να κάνω εγώ μια προσπάθεια. Στην πρώτη φωτό στην παράταξη των τριών ro-ro από αριστερά : LIDER SAFAK, SELCUK K (πρώην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Σούτου), SUNNY DAY(; ).

Στην δεύτερη φωτό φυσικά έχουμε το αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη, PRINCESS VICTORIA.

edit

αδελφάκι των Φοίβος και Νεφέλη ...

μάλλον Φοίβος και Αθηνά είναι το σωστό.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Χιωτη συμφωνω, η πασα στον Νιck ηταν για να αποφανθει ως ειδικος roroλογος και ολων των απανταχου της γης χαμενων αδελφων ξαδελφων και λοιπων σογιων εξαφανισμενων ερευνητης :).

Πραγματι τα πλοια ειναι αυτα που λες, και ειναι αποριας αξιον που εχουν επιβιωσει μεχρι σημερα αν και παλιες καραβανες.

Για να δουμε τι αλλο θα βγαλουμε σε σχεση με την τυχη τους.

Link to comment
Share on other sites

...SELCUK K (πρώην ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Σούτου)...

Τι είπατε τώρα κύριοι, ζεί ακόμα ο (μη Βασιλιάς) Αλέξανδρος :eek:. Κάποτε, καλοκαίρι ήτανε αλλά σιγά μη θυμάμαι ακριβώς ποίου έτους :D, είχε πιάσει φωτιά έξω από τη Σύρο, το καράβι κατάφερε κι' άραξε αλλά έγινε αγώνας για να βγούν φορτηγά και ΙΧ από μέσα λόγω των νομικών και σχετικών εμπλοκών και περιπλοκών. Ο ένας εκ των πλοιοκτητών του (Σούτος) ήταν και είναι σημαντική μορφή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της Σάμου (πρακτορεύσεις κλπ) και Πρόξενος της Λιβερίας.

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε, καλοκαίρι ήτανε αλλά σιγά μη θυμάμαι ακριβώς ποίου έτους :D, είχε πιάσει φωτιά έξω από τη Σύρο, το καράβι κατάφερε κι' άραξε αλλά έγινε αγώνας για να βγούν φορτηγά και ΙΧ από μέσα λόγω των νομικών και σχετικών εμπλοκών και περιπλοκών.

To γεγονος ελαβε χωρα νοτια της Συρου το καλοκαιρι του 90 (αν δεν εχω παθει γεροντικη ανια), το βαπορι ρυμουλκηθηκε φλεγομενο :eek: στο λιμανι απο τα ρ/κ του Νεωρειου αλλα μετα σκεφτηκαν οτι ισως να μην ειναι η καλυτερη ιδεα :rolleyes: και το ξαναβγαλαν στη ραδα οπου και κατεσβεσθη μετα απο μια ημερα νομιζω.

Πλοιαρχος ο καπταιν Κωστας Θεοχαρης και ναυτης ο μικρος τοτε Διαμαντης Παπαγεωργιου. Ολως περιεργως στο συγκεκριμενο ταξιδι επιβατης ηταν και ο κυριoς Σουτος..

Μετα το παπορο περασε στην poseidon lines και δουλευε Ελλαδα Κυπρο Χαιφα, αν δεν εχω ξεμωραθει εντελως και θυμαμαι ακομα :)

Υ.Γ. Μαλον ειμαστε σε λαθος thread

Edited by aiolosii
Link to comment
Share on other sites

...ναυτης ο μικρος τοτε Διαμαντης Παπαγεωργιου...Υ.Γ. Μαλον ειμαστε σε λαθος thread

Παρακαλούνται οι Άρχοντες και Moderators να αλλάξουν thread και συνεχίζω:

Ναι μεν ο Διαμαντής ήταν μικρός (γύρω στα 20-22) και ναύτης, αλλά είχε δασκάλους στην κουβέρτα και στο γκαράζ του "Αλέξανδρου" κάτι γεροναύτες φίλους του πατέρα του και του παππού του που το μυαλό τους γένναγε, τα χέρια τους ήταν σίδερα και στη θάλασσα ήταν μαγγιώροι μέχρι εκεί που δεν έπαιρνε. "Ναυτοσύνη" νομίζω το λένε αυτό, και γι' αυτό ο μικρός τότε Διαμαντής (και μαζί του ουκ ολίγοι άλλοι Διαμαντήδες) μεγάλωσε και έγινε ότι είναι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι γινεται παντα, μπαινεις να ριξεις μια συντομη ματια στο shipfriends και κολλας κανα-δυο ωρες! Υπηρχε ηδη thread για το Αλεξανδρος στο οποιο και ενσωματωσα τα μηνυματα σας, ομολογω ομως οτι ημουν σιγουρος πως το πλοιο ειχε παει για κοψιμο κι ετσι ποτε δεν το ειχα κοιταξει. Οντως οπως ειπε ο Χιωτης με το ονομα Selcuk K κανει δρομολογια μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας, οπως φαινεται να κανουν δρομολογια και ολα τα αλλα πλοια της φωτογραφιας.

Γενικα μεταξυ Τουρκιας και Ρωσιας υπαρχει πολυ εμποριο και φορτιο που πηγαινει απο και προς και τις δυο χωρες, ορισμενοι βετερανοι λοιπον φαινεται να εχουν βρει μια ιδιαιτερη αγορα οπου δεν ερωτωνται και πολλες ερωτησεις.

Για το Κυκλαδες τα λεμε σε ξεχωριστο thread.

Link to comment
Share on other sites

Επι εποχής Ποθητού/POSEIDON LINES τι δρομολόγια έκανε? Το fakta το έχει σε 2 φωτό με το όνομα TRADER.

Μετα το παπορο περασε στην poseidon lines και δουλευε Ελλαδα Κυπρο Χαιφα, αν δεν εχω ξεμωραθει εντελως και θυμαμαι ακομα :)

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, άλλωστε ο Ποθητός δεν ασχολούνταν με άλλες γραμμές εκτός απο τις γραμμές Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ και Ελλάδας-Ιταλίας. Ελλάδα-Ιταλία δεν έκανε, οπότε... μια χαρά είσαι, δεν έχεις ξεμωραθεί, μην ανησυχείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kαι όμως το βαπόρι είχε ταξιδέψει και σε άλλες γραμμές για τον Ποθητό.

Όταν το απέκτησε το 1990, νομίζω αρχικά με καθεστώς ναύλωσης, το έβαλε στη γραμμή Πειραιά -Ρέθυμνο κρατώνταςωτο όνομα Αλέξανδρος. Ταξίδεψε για ένα μέρος του 1992 ναυλωμένο σε διάφορα μεμονομένα ταξίδια εκτός ακτοπλοίας, όπως στη Μαύρη θάλασσα και το 1993 μετανομάστηκε αρχικά Sea Horse και κατόπιν Trader, οπότε μπήκε στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι.

Link to comment
Share on other sites

Kαι όμως το βαπόρι είχε ταξιδέψει και σε άλλες γραμμές για τον Ποθητό.

Όταν το απέκτησε το 1990, νομίζω αρχικά με καθεστώς ναύλωσης, το έβαλε στη γραμμή Πειραιά -Ρέθυμνο κρατώνταςωτο όνομα Αλέξανδρος. .

Ναι, αυτό επίσης είναι ακριβές, είχα μάλιστα και φωτογραφία του (όχι ψηφιακή) στο Ρέθυμνο, την οποία ΜΗΝ περιμένετε να βρώ βέβαια :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Να πούμε ότι από την εταιρία του πλοιοκτήτη εκ Σάμου ,κ.Σούτου που είχε το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είχε περάσει σαν αρχιπλοίαρχος κι ο καπτα Πέτρος Πανέρης τέως πλοίαρχος του ΣΑΜΑΙΝΑ (πριν τον καπτα Μαθιό Πνευματικάκη).

Θυμάμαι τότε όλα τα φορτηγά σχεδόνβ της Ικαροσαμίας είχαν βάλει τέντες που έγραφαν SOUTOS FERRIES.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σαμψουντα - Novorossyisk εξακολουθουν να ειναι τα δρομολογια του πλοιου. Αν το Κεφαλονια ειναι η Ζωζω Σαπουντζάκη του Ιονιου, ο πρωην Αλέξανδρος μαλλον ειναι ο Ζάχος Χατζηφωτίου της Μαυρης Θαλασσας, γεροντάρα και κοσμοπολίτης:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ψαχουλέματος συνέχεια και σειρά έχει το κάτωθι πλοίον,που μάλλον ήταν "αλεξιπτωτιστής" (διάττων αστήρ,που λέει και το σχετικό thread).Πρέπει να έκατσε κι'αυτό μιά-δυό χρονιές και μετά μάς αποχαιρέτησε μέ μικρά πηδηματάκια (ή μάλλον προπελιές).Εποχή γύρω στά μέσα τής δεκαετίας '90 άν θυμάμαι καλά (ώς γνωστόν,τότε οι αναλογικές δέν τύπωναν και ημερομηνίες,ή τουλάχιστον αυτή που είχα εγώ δέν τύπωνε...).Οποιος γνωρίζει περισσότερα περί τής τύχης του ας μάς δώση τα φώτα του.

post-51-128326999596_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Δύο χρόνια μετά από την τελευταία ανανέωση στο συγκεκριμένο τόπικ και στην ώριμη ηλικία των 42 ετων, ο Ζάχος Χατζηφωτίου συνεχίζει δρομολόγια μεταξύ Samsun και Novorossiysk. Το τελευταίο του όνομα είναι Selcuk K.

Link to comment
Share on other sites

Νατο το καμαρι σε φωτο στο Sochi.H φωτογραφια δεν πρεπει να ειναι πολυ προσφατη αλλα φανταζομαι οτι δεν θα εχουν αλλαξει και πολλα

post-1819-0-44913900-1297627391_thumb.jp

Η φωτο απο το photofile.ru και τον chelcom

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...