Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δυστυχως δεν ξερω ποιο βαπορι ειναι γιατι την φωτογραφια την τραβηξε αλλο μελος της οικογενειας.Πιθανον να ειναι καποιο απο τα Μυτιλινια οταν κανανε τις πρωινες επιστροφες απο τα νησια

Αυτο που μπορω να πω με βεβαιοτητα,και αυτο επειδη το ειχα συζητησει το θεμα, ειναι οτι το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ τους περασε για πλακα.Η πρωτη φωτο απο τη δευτερη δεν πρεπει να εχουν διαφορα πανω απο 20 λεπτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και σε όσους μερακλήδες τους λείπει ακόμα ο Ποσειδώνας, η γνωστή γερμανική εταιρεία Ravensburger έχει βγάλει ένα παζλ 1000 κομματιών με την Οία και από κάτω να περνάει καμαρωτός ο Ποσειδώνας. Όσοι πιστοί και, κυρίως, υπομονετικοί...προσέλθετε.

post-1833-0-20073100-1310584794_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νηρέα το εν λόγω παζλ το είχε ο πατέρας μου στο μαγαζί του (πριν 1-2 χρόνια) αλλά το πήρα χαμπάρι 2 μέρες πριν πωληθεί! (σύμπτωση)

Προσπάθησα να βγάλω φωτογραφια μα το αποτέλεσμα παρα-ηταν οικτρό για να το δημοσιεύσω

Στην εικονα, θυμαμαι, έχει αφαιρεθει το "arkadia lines" , αλλά φυσικά κάνει "μπαμ" ότι πρόκειται για τον Ποσειδώνα !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

ο ποσειδωνας οταν ηρθε το 1989 αποτελεσε μεγαλη αναβαθμιση για τη γραμμη (με ταχυτητες κοντα σε αυτες των μικρων blue star), αγαπηθηκε και αυτο και ο πλοιαρχος του απο τους επιβατες της γραμμης. κατι το χαος του... paros traffic, κατι οι ατελειες της μετασκευης (βανα σε στεγανο tank) εφυγε πολυ συντομα. βαλτε και οτι η εταιρεια του δεν πιστευε πολυ στην ακτοπλοϊα αυτο δεν αντικατασταθηκε απο ισαξιο.

 

 

Μια και αναφερθηκες στην ταχυητα του πρεπει να σου πω οτι εκεινη την εποχη καναμε 4H και 30 απο ντοκο σε ντοκο το Πειραια - Παρο (και αντιστροφα βεβαια) Το μονο ελλατωμα που θυμαμαι εγω να ειχε απο πλευρας ξενοδοχειακου ηταν οι αρκετα μικρες καμπινες του εν συγκριση παντα με αλλα πλοια της εποχης.

 

 

Βεβαια στα τελευταια του ειχε πεσει πολυ η ταχυτητα του και εκανε την Παρο 5ωρες και 10 λεπτα απο τον Πειραια.

 

 

Μετα τη μετασκευη και την προσθηκη βαρους αρχισαν τα ζορια.

 

 

να ρωτησω κατι οσους το θυμουνται και το ειχαν ταξιδεψει: πως πηγαινε απο ταξιδεμα και πως ηταν οι εσωτερικοι του χωροι περα απο τις μικρες καμπινες;

 

εχω την εντυπωση οτι ολος ο ντορος που γινεται για το πλοιο οφειλεται στην ταχυτητα που ειχε τα πρωτα χρονια και στο προοωρο τελος του

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε τύχει να ταξιδέψω ποτέ με το βαπόρι αλλά θυμάμαι ότι στο πρώτο τεύχος του «Ε» που είχε αφιέρωμα στο πλοίο δεν έλεγε τα καλύτερα για την ποιότητα του ξενοδοχειακού του!! Εάν θυμάμαι έλεγε ότι ήταν πολύ φτηνό εσωτερικά

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει ενα βιντεο στο youtube. που εχει πλανα απο το εσωτερικο του.Το βιντεο ειναι απο το αγαπητο τραγουδι-υμνο για το πλοιο.Δυστηχως δε μπορω βα βαλω το λινκ οποιος μπορει...

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι μεσα ουσιαστικα ηταν μια βελτιωση των ,εδω, ναιας 2 και γκολντεν βεργινα.Πολλα καθισματα πουλμαν μικρα σαλονια ασυνδετα μεταξυ τους και αποτυχημενη γαλλικη πολυτελεια 70'S οχι οτι το καλυτερο.Στα αλλα βεβαια το βαπορι πεταγε απο εκει και η θρυλοποιηση του,και λογω καπετανιου

Link to comment
Share on other sites

Γαλλοιταλικης ναυπηγησης του 74 ποσο καλυτερο να ηταν μεσα απο τον Πηγασο και το Δημητρουλα?

Μεσα δεν ετυχε να μπω ποτε. Σε σχολια απο Παριανους ομως κανενας δε σταθηκε ποτε στους χωρους του. Ολοι λεγανε οτι το προτιμουν επειδη ειναι το γρηγοροτερο ;)

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

εσωτερικα ηταν χαλια πως ειπαν κ τα αλλα παιδια...μικρα σαλονια κ οχι να ενα μεγαλο ας πουμε..φτηνα αεροπορικα καθισματα.αυτο που θυμαμαι κ μου ειχε κανει εντυπωση ηταν πως η πρωτη θεση ηταν πρυμα κ εβγαζε η πορτα στην πισινα  που ειχε στην πρυμη...παντως για την μετασκευη εμενα μου αρεσε της πρυμνης η κατασκευη,ηταν ωραια να βλεπεις απο ψηλα τα απονερα κ τις μανουβρες..ειχα παει κ στο κορακι της πλωρης κ επεσε φωνη απο το μεγαφωνο της γεφυρας να φυγω!παντως μηχανικα δεν ηταν κ το καλυτερο πλοιο!δεν ηταν προσεγμενο γι αυτο εχασε κ την ταχυτητα του γρηγορα

Link to comment
Share on other sites

από ένα ταξίδι μου σε τρυφερή ηλικά θυμάμαι τις πολύ στενές καμπίνες, τη δαιδαλώδη διαρύθμιση εσωτερικά με κάτι καθρέπτες στη διακόσμιση, την πισίνα στην πρύμνη, η οποία διαφημιζόταν πολύ, είχε συμβάλλει στο "μύθο" του και μάζευε όλη την πιτσιρικαρία (ήταν μοναδική για την εποχή σε πλοια εκτός κρήτης), και το κατάστρωμα στην πλώρη, που ήταν πάρα πολύ ωραίο. και πάρα πολύ κόσμο... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Τι να τα κάνεις τα σαλόνια όταν έχεις πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα και στην πλώρη;

 

 

Έλα μου ντε! Και με την ευκαιρία των γενεθλίων του καφενείου μας :rolleyes: , είπα να κάνω ένα δωράκι σε όλους τους φίλους των ταχύπλοων...μπας και μετανοήσουν :D

 

gallery_1833_818_13598.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

20 χρόνια σήμερα απο την ημέρα που κόπηκε άδοξα η ιστορία ενος σκαριού που είχε αφήσει ηδη ιστορία και θα άφηνε ακόμα μεγαλύτερη.Που ξέρει κανείς.Ισως να άντεχε κα μέχρι σήμερα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ο Ποσειδώνας μεταφέρεται στα διαλυτήρια ως "Bel Air" κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο στις ελληνικές θάλασσες. Την φώτο την βρήκα μετά από πολυ ψαξιμο στον instagram του Cpt Selim (κλασσικά)

post-8864-0-44056100-1463315932_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...
3 hours ago, Nick the Greek said:

Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο για τη ζωή του Αριάδνη, αλιεύουμε από το βιβλίο: Tor Line and the Battle of the North Sea. Όσοι θυμάστε το πλοίο, πλώρα φαινόταν πως διέθετε κάποτε visor το οποίο είχε σφραγιστεί. Φαίνεται και σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία από δεξαμενισμό του στο Πέραμα. Το ενδιαφέρον είναι πότε και γιατί είχε σφραγιστεί. Αυτό που παραλίγο να συμβεί λοιπόν ήταν να χαθεί το πλοίο το Δεκέμβριο του 1967 κατά τη διάρκεια ταξιδίου του από το Goteborg πρός το Immingham, εξ' αιτίας του visor. Στο ταξίδι αυτό λοιπόν και κατά τη διάρκεια σφοδρής θαλασσοταραχής, ο πλοίαρχος παρατήρησε πως το visor άρχισε να κινείται. Αμέσως άλλαξε πορεία, έβαλε πρύμη στον καιρό και το πλήρωμα κατέβηκε στο γκαράζ κάνοντας αγωνιωδώς οξυγονοκολλήσεις προκειμένου να ασφαλιστεί το visor.

 

Τελικά τα κατάφεραν, το Tor Hollandia έφτασε στον προορισμό του, αλλά από εκείνο το σημείο το visor σφραγίστηκε άμεσα. Τελικά λοιπόν δεν το χρησιμοποίησε παρά μόνο για λίγους μήνες και έτσι κατέληξε στην Ελλάδα αργότερα. Αξιοσημείωτο πως τω καιρώ εκείνω οι Νηογνώμονες γενικά ήταν πολύ επιφυλακτικοί με τους πλωριούς καταπέλτες πάσης φύσεως, που θεωρούνταν επίφοβοι για να ανοίξουν κατά τη διάρκεια του πλού. Φόβοι που επιβεβαιώθηκαν 25 χρόνια αργότερα με το ναυάγιο του Estonia.

To ιδιο ακριβως συμβαν ειχε γινει και με το PROVENCE / ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ τον Ιουλιο του 1974 γιαυτο και εγινε αλλαγη στην πλωρη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...