Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η γνώμη μου για το Κατινάκι είναι ότι έχω μείνει  έκπληκτος από την πορεία του

πλοίου την τελευταία δεκαετία αλλάζοντας πλώρη, ξενοδοχειακό (για Ραφήνα),

μηχανές & αξονικό σύστημα!!!

Μπράβο στην εταιρεία που επενδύει σε χαλεπούς καιρούς σε 1 πλοίο που

από ασχημόπαπο γίνεται στολίδι!!!

Δημοσίευση1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο πλοίο πραγματικά έχουν επενδυθεί πολλά χρήματα και κατά συνέπεια έχει ανέβει η εμπορική του αξία πολύ.

Το έχω ξαναπεί ότι πλοία του μεγέθους του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π (προσαρμοσμένο με τις απαιτήσεις της Solas & Stockholm agreement ) σπανίζουν στην παγκόσμια αγορά , οπότε με την αναβάθμιση που του έχει γίνει, πέρα του ότι η εταιρεία του έχει μια αξιόλογη μονάδα-πασπαρτού για πολλές γραμμές του Αιγαίου, μπορεί κάποια στιγμή να έρθει πρόταση αγοράς του συνοδευόμενη από ένα πολύ ενδιαφέρον τίμημα .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιστροφη τις δυο προηγουμενες Κυριακες απο Μυκονο και οφειλω να πω οτι οι εντυπωσεις ειναι κατι παραπανω απο θετικες

Καταρχας να πουμε οτι η επιστροφη απο τα νησια βολευει παρα πολυ και το πλοιο δουλευει πολυ με την Τηνο και δευτερευοντως με τη Μυκονο.Απο Κουφονησια και Ναξο και τις δυο Κυριακες ηρθε με σχετικα λιγο κοσμο και λιγο γκαραζ.Μετα τη Τηνο το βαπορι ηταν φισκα,αν και ειναι πιθανον χτες να πηρε και κοσμο απο το FLYING CAT.Γενικοτερα αυτη η επιλογη δρομολογιου ειναι εξαιρετικη μιας και σου δινει τη δυνατοτητα να κατσεις μεχρι απογευμα στα νησια χωρις να πρεπει να παρεις οποσδηποτε ταχυπλοο μετα για Ραφηνα

Για το εσωτερικο του τα εχουμε πει και παλιοτερα ,.Διακοσμηση που υπαρχει και στα υπολοιπα πλοια της εταιριας, χωρις να εχει πεσει στην αντιληψη μου καποια αλλαγη.

Το πληρωμα εξυπηρετικοτατο και ευγενέστατο

Στο ταξιδεμα τωρα μπορω οτι εξεπλαγην θετικα.Χτες ειχε ενα 7-8 στον Τσικνια και κανα 6αρι στο υπολοιπο ταξιδι.Ουσιαστικα κουνησε μονο στον Τσικνια χωρις ομως κατι το τρομερο με εξαιρεση κανα δυο βουτιες και λιγο μποτζαρισμα.Το πλοιο ειχε πλαγιασει απο τον αερα αλλα μεχρι εκει.Ελαχιστο κουνημα στο Καβο Ντορο και λιγο εξω απο τη Ραφηνα ,αλλα πραγματικα περιμενα κατι πολυ χειροτερο.

Παραθετω ενα βιντεακι μεσα απο τη διακεκριμενη θεση που περιλαμβανει ενα μεγαλο μερος του περασματος του Τσικνια καθως και λιγα πλανα με το ηλιοβασιλεμα στο Δυσβατο..Αξιζει να παρατηρησει κανεις το THUNDER που εχει φτασει μεχρι την Τηνο για να γυρισει για Συρο

 

Link to comment
Share on other sites

Με χαρά είδαμε φέτος το Κατερνιώ να επιστρέφει στα νερά όπου πραγματικά πέτυχε, και να παλεύει με τα κύματα όταν χρειάζεται. Ειδικά η επιστροφή από Μύκονο στις 1805 φαίνεται να έχει οπαδούς μια και επιστρέφει κανείς στη Ραφήνα σε μια πολύ λογική ώρα και μάλιστα μόνο μέσω Τήνου. Και άλλο ένα όμορφο στιγμιότυπο από το πλοίο, φαίνεται πως οι πλοιοκτήτες του είναι παραπάνω από ευχαριστημένοι ώστε δεν το έχουν δοκιμάσει σε καμία άλλη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι δύο ερωτήσεις που αφορούν τις αλλαγές που έγιναν κάτω από το γκαράζ του πλοίου.

Από ταχύτητα στην πράξη πως πάει; Ίδια με πριν ή καλύτερα;

Στη μανούβρα του πως είναι; Σβέλτο σαν το superferry II ή πιο βαρύ όπως Σολωμός ή Θεολόγος; Δεν ρωτώ σε σχέση με πριν, γιατί προφανώς θα υπάρχει διαφορά

Link to comment
Share on other sites

Για το συγκεκριμένο πλοίο νομίζω πως όλη του η παρουσία στη γραμμή όλα αυτά τα χρόνια (του χρόνου κλείνει δεκαετία) πρέπει να διδάσκεται ως μοντέλο σωστής διαχείρισης και αξιοποίησης ενός πλοίου)(το οποίο είναι υποδεέστερο των υπολοίπων). Πραγματικά πάει περίφημα και είναι η πρώτη επιλογή μετά το ταχύπλοο. Σε αυτό που ρωτάς @proud_ionian από ταχύτητα είναι μεταξύ 19 και 20.5. Δεν γνωρίζω αν έχει και παραπάνω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το κάνουν. Στη μανούβρα εγώ βλέπω σημαντική αλλαγή. Είναι πιο σβέλτο και πιο ανάλαφρο και δείχνει ότι από το προσω στο ανάποδα ακούει γρήγορα (pitch γαρ).Οχι και Σούπερφερρυ (θου κύριε 😁😁) αλλά μου μοιάζει καλύτερα από Θεολόγο. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ξερω τι γινοταν παλιοτερα ,εμενα μου φανηκε αρκετα γρηγορο στη μανουβρα

Επι της ευκαιριας να δουμε την μανουβρα του στην Τηνο οπου γυρισε μεσα στο λιμανι κανοντας δεξια στροφη ,με μπολικο αερα

 

Link to comment
Share on other sites

Σύγκριση ακριβή σε χρόνους δε μπορούμε να κάνουμε, από όσο το χω δει γύρναγε απ εξω και εμπαινε με αναποδα παλιοτερα. Αλλά για να γυρνάει μέσα πλέον, πάει να πει πως έγινε πολύ πιο ευκολο

Link to comment
Share on other sites

Καλά και μέσα στο λιμάνι της Τήνου, το έχω πετύχει να γυρνάει και παλιότερα. Πλέον υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι τα ίδια με παλιά. Όπως οι μηχανές με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, προπέλες με pitch ενώ πριν με ρεβέρσα, άλλος καπετάνιος σε σχέση με παλιότερα.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μηχανές αναπτύσουν λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα από τις προηγούμενες , πολύ πιο ξεκούραστα, στις πλήρεις φορτώσεις ή στην θαλασσοταραχή το πλοίο διατηρεί τον δρόμο και δεν μειώνεται αισθητά όπως συνέβαινε και το pitch προσδίδει στον πλοίαρχο άνεση κινήσεων με πολύ πιο σύντομη απόκριση.

Link to comment
Share on other sites

Το βαποράκι έχει γίνει πάρα πολύ αξιόλογο,φέτος. Για την εταιρεία του όμως έχει στοιχίσει πολλά λεφτά που αμφιβάλλω αν τα έχει βγάλει όλα αυτά τα χρόνια.Στη Κέρκυρα ήταν μεγάλο,του έφτιαξαν πλώρη,τώρα άλλαξε μηχανές.Έχουν πέσει πολλά χρήματα στο βαπόρι μακάρι να βρει σταθερό ρόλο και να δουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

Η FAST FERRIES είναι εταιρία που μελετάει πολύ σοβαρά τις κινήσεις που κάνει, συμφωνώ ότι έχει πέσει πολύ χρήμα στο πλοίο αλλά είναι 1 πλοίο 30 χρονών και θεωρητικά μπορεί η εταιρία του να το εκμεταλλευτεί για τουλάχιστόν 15 χρόνια ακόμα ή και να το πουλήσει σε μια πραγματικά συμφέρουσα τιμή ή ακόμα να το έχει σαν αμοιβό το χειμώνα για τις επισκευές και ακινησίες των άλλων 2 συμβατικών της!!!

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως, από εκεί που το βαποράκι έτρωγε <κράξιμο>, ή αν θέλετε, δεν ήταν λίγοι αυτοί που υποτιμουσαν τις δυνατότητες του, φέτος πρέπει να έχει βγάλει ασπροπροσωπο τον πλοιοκτήτη του. Καθημερινά πολυ καλή κίνηση, και συνεπεστατο στα ωράριά του σε ένα αρκετά απαιτητικό δρομολόγιο, ακόμα και τις μέρες αιχμής. Φαίνεται ότι οι προσθήκες/βελτιώσεις έφεραν αποτέλεσμα. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, togias_k said:

Πάντως, από εκεί που το βαποράκι έτρωγε <κράξιμο>, ή αν θέλετε, δεν ήταν λίγοι αυτοί που υποτιμουσαν τις δυνατότητες του, φέτος πρέπει να έχει βγάλει ασπροπροσωπο τον πλοιοκτήτη του. 

Προσωπικά το προτιμουσα παντα τα καλοκαίρια για Μυκονο κ δε με χαλούσαν ποτέ τα (τοτε) κοπανηματα σε κάβο ντόρο και τσικνια. Συμπαθέστατο με καλό πληρωμα και πολυ εξυπηρετικο αυτό το 8.05 κατευθείαν για Τήνο. Ελπίζω να καθιερωθεί και να ταξιδεύει περισσοτερους μήνες το χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια ενδεικτική εικόνα μιας αναχώρησης του πλοίου από Τήνο. Ίσως το πιο πετυχημένο δρομολόγιο φέτος. Αύριο έχει το τελευταίο δρομολόγιο για Κουφονήσι.

222.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...