Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1_IMG_0683.jpg
Ekaterini P Main Particulars / ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Ekaterini P
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): ROKKO MARU(1990-1999)
IMO Number: 9000443
LOA / Μέγιστο Μήκος: 116,50 m
Breadth / Πλάτος: 18,00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3250,12tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1990
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: SHIN kURUSHIMA Dockyard,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Daihatsu 6DLM,2 x 4500BHP=9.000BHP
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 20,5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:
Operator/Διαχειριστής: Fast Ferries
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Igoumenitsa-Corfu
Other information / Άλλες πληροφορίες:

 

YΓ:(1990, ex-Rokko Maru)

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Replies 599
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Ας το δουμε σε μια φωτο στην Κερκυρα ετοιμο να ξεκινησει αναποδα και σε αλλη μια πλησιαζοντας στο νησι.

Για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π εχω ακουσει τα καλυτερα οσο αναφορα τους εσωτερικους του χωρους οι οποιοι βρισκονται σε αριστη κατασταση και ειναι αρκετα λειτουργικοι.

Με τετοια πλωρη ομως που εχει φανταζομαι οτι το ταξιδι με τον καιρο στην πλωρη δεν θα ναι και οτι καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Στην γραμμή που κάνει επειδή όσο αέρα και να έχει δεν προλαβαίνει να κάνει μεγάλο σουέλ δεν έχει πρόβλημα.

Είναι πολύ καλοτάξιδο βαπόρι, βαρύ για τα μέτρα του.

Οι εσωτερικοί του χώροι δεν έχουν την πολυτέλεια που ε΄πιχαν οι αντίστοιχοι του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ , παραταύτα όμως είναι σε άψογη κατάσταση και πολύ λειτουργικοί.Όλα τα λεφτά είναι οι ξύλινες κουπαστές του βαποριού οι οποίες είναι ξύλινες και πάντα επιμελώς λουστραρισμένες και τα ρεμέτζα του καπτα Νίκου Ξυλογιαννόπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Το Αικατερίνη Π από τη Δευτέρα το πρωί έχει πέσει από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη και επέστρεψε στο Ν.Μ Δραπετσώνας ανάμεσα του Santa Maria I & Easycruise Life, για να συνεχίσει τις εργασίες της ετήσιας επιθεώρησης του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...και επέστρεψε στο Ν.Μ Δραπετσώνας ανάμεσα του Santa Maria I & Easycruise Life...

Ας το δούμε και σε μία φωτογραφία χθεσινή στον ΝΜΔ.

Ερώτηση δια τους γνωρίζοντες : Το πλοίο χρησιμοποιεί καθόλου στα λιμάνια που δουλεύει τον πλωριό καταπέλτη, ή απλά δεν αφαιρέθηκε την στιγμή που έπρεπε (με την έλευση του στα μέρη μας) και έμεινε έτσι ??? Πάντως από ένα διήμερο ταξίδι μου στην Ηγουμενίτσα πέρυσι, δεν το είδα (ούτε στην Κέρκυρα) να τον χρησιμοποιεί.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ όσες φορές το έχω δει στη Κέρκυρα ή στην Ηγουμενίτσα πάντα το πρυμνιό καταπέλτη δούλευε. Έξαλλου νομίζω ότι ο πλωριός καταπέλτης ίσως να είναι λιγάκι ψιλός για τα Ελληνικά υπερσύχρονα λιμάνια μας.;):D

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν τον χρησιμοποιε ί καθόλου.Πέραν από το θέμα των προβλητων σχεδόν ποτέ δεν έχει άμεσες αφιξοαναχωρήσεις, μεσολαβει πάντα ένα χρονικό διάστημα έστω και μικρό, οπότε το βαπόρι θα πρεπει να φουντάρει και να ασφαλίσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Να δούμε το πλοίο κατα την αναχώρηση του απο Ηγουμενίτσα στις 21/03, ενώ το Παντοκράτωρ έκανε το παρθενικό του ταξίδι μετά την επισκευή. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους του πλοίου.

post-3633-128326995192_thumb.jpg

post-3633-128326995195_thumb.jpg

post-3633-128326995196_thumb.jpg

post-3633-128326995198_thumb.jpg

post-3633-1283269952_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Είναι κι ο μάστορας καλός.Οσες φορές το έχω δει με τον Cpt Νίκο Ξυλογιαννόπουλο να γυρίζει πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει.

Πάντως το βαποράκι όντως είναι στην τρίχα. Πρόσφατα που το επισκέφτηκα είναι κυριολεκτικά γλυμένο από άκρη σε άκρη και φέτος μάλιστα στην επισκευή αναβαθμίστηκε πολύ εσωτερικά με την αλλαγή του δαπέδου στα σαλόνια, τα χρώματα του οποίου ταιριάζουν απόλυτα με το σύνολο και δίνουν μια ζεστασιά του χώρου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ταξιδακι με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π απο Κερκυρα για Ηγουμενιτσα πριν κανα μηνα και οι εντυπωσεις ειναι αναμικτες

Καταρχην το πλοιο ηταν πεντακαθαρο μεσα κι εξω.Οι κοινοχρηστοι χωροι ειναι ενα σαλονι με βιδωμενους καναπεδες και τραπεζια στη μεση του οποιου υπαρχει ενα μπαρ.Αυτο ειναι και ολο το πλοιο.

Οι αναμικτες εντυπωσεις οφειλονται στο γεγονος οτι περιμενα κατι πολυ καλυτερο με οσα ειχα ακουσει.Σιγουρα η γραμμη στην οποια ειναι δεν θελει και πολλα πραγματα περισσοτερα απο αυτο που προσφερει το βαπορι αλλα περιμενα κατι πολυ παραπανω απο αυτο που ειδα

Υπαρχουν δυο γκαραζ στα οποια η φορτωση γινεται απο διαφορετικο καταπελτη με αποτελεσμα το βαπορι να φορτωνει και να ξεφορτωνει αρκετα γρηγορα.Τον καταπελτη στην πλρωρη δεν τον χρησιμοποιησε και νομιζω οτι δεν τον εχει χρησιμοποοισει και ποτε μεχρι σημερα.Γρηγορη ηταν και η μανουβρα μιας και δεν πρεπει να πηρε πανω απο 5 λεπτα η ολη διαδικασια.

Μερικες φωτο απο το βαπορι σε Κερκυρα (1,2) αλλα και στην Ηγουμενιτσα(1,2,3)

Link to comment
Share on other sites

Φημες θελουν το πλοιο να ειναι κοντα στην πωληση του σε εταιρια που δραστηριοποιειται στο Αιγαιο. Για να δουμε εχουν βαση οι φημες ή ειναι ραδιο αρβυλα? rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

oι φημες επιμενουν, οτι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π πωλειται, για την ακριβεια, ειναι προς πωληση. ο λογος ειναι οτι ο πλοιοκτητης θελει να φερει δευτερο πλοιο στις Κυκλαδες. (αλλοι λενε για να διπλωσει το Θεολογο, αλλοι για αλλου).

Σύγγνωμη για την, ίσως, ανόητη ερώτηση, αλλά το Αικατερίνη Π δεν κάνει για τις Κυκλάδες (έστω με μετασκευές); Δηλαδή η Fast Ferries, ψάχνει να το πουλήσει για να αγοράσει με τα λεφτά που θα βγάλει ένα νέο για το Αιγαίο;

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι δεν κάνει για κυκλάδες. Τα μέτρα μπορεί να τα έχει αλλά θέλει εξ ολοκλήρου μετασκευή κι αλλαγή πλώρης οπωσδήποτε.

Η συγκεκριμένη πλώρη είναι πολύ βολική για πορθμείο αλλά για το Αιγαίο δεν κάνει .

Επίσης το βαπόρι είναι σε άριστη κατασταση μεν αλλά η φιλοσοφία μετασκευής που του έχει γίνει είναι ακριβώς για την συγκεκριμένη γραμμή.Για Κυκλάδες θέλει άλλη μετασκευή ώστε να βγ΄'αλει περισσότερο πρωτόκολλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...