Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αν κατι εχουμε μαθει με σιγουρια ολα αυτα τα χρονια, ειναι οτι στην attica δεν εχει προσβαση κανεις και δεν μπορει να παρει κουβεντα κανεις (δεν αναφερομαι μονο στο shipfriends, αλλα γενικοτερα).

οσες φορες εχουν βγει φημες για πιθανες κινησεις του ομιλου, συνηθως κινουνται σε αντιθετη κατευθυνση απο τις πραγματικες προθεσεις, απο εποχες περικλεους ως σημερα.

φιλτραρετε και λιγο τι σας λενε.

η λογικη λεει οτι αυτη την εποχη δεν μπορει να ειναι δυο συμβατικα στις σποραδες. ολα τα περι προθεσεως ναυλωσης κλπ, πιθανοτατα να ειχαν στοχο να πιεσουν την ΑΝΕΣ για να ερθει σε συμφωνια.

απο οτι ειχαμε ακουσει (πριν την αλλαγη μηχανων) η εταιρια του αποτιμουσε το αικατερινη γυρω στα €8εκ.

εχουμε αναφερει πολλες φορες και στο topic της attica & αλλου, οτι εν οψει συγχωνευσης με την ΑΝΕΚ και πωλησης ολου του ομιλου, οι τραπεζες δεν επιτρεπουν οποιαδηποτε μεταβολη περιουσιακων στοιχειων και οποιοδηποτε εξοδο επηρρεαζει το EBITDA. 

αν πιστευετε οτι με αυτα τα δεδομενα, η εταιρια θα δωσει ζεστο χρημα, για να παρει ενα πλοιο 32 ετων, για μια γραμμη που την εχει αποπαιδι και δεν της αποφερει και πολλα οκ πασο.

συγνωμη που τα γραφω εδω, αλλα αν τα γραψω στο θεμα της attica δεν ειμαι σιγουρος οτι θα διαβαστουν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 599
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  Αυτό που δεν είπαμε, είναι αν η Fast Ferries θα δεχόταν να πουλήσει το πλοίο. Με 3 πλοία αυτή τη στιγμή στη Ραφήνα και χωρίς δυνατό ανταγωνισμό  είναι ο game ruler. Το πλοίο με καινούριες μηχανές και με pitch είναι καλύτερο απ' όταν ήτανε καινούριο.  Γιατί να το πουλήσει?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Περίεργο που έχει δέσει στην 4Α.Έχει ξαναπέσει ένα εκ των μικρών Blue Star σε αυτή τη θέση αν δεν κάνω λάθος.Έχουν τοποθετήσει νέους προσκρουστήρες εκεί;Από όσο θυμάμαι είτε έλλειπαν είτε είχαν μαύρα χάλια...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως ήδη γράφτηκε το πλοίο ξεκίνησε τα δρομολόγια του μέχρι τη Νάξο για φέτος. Ένα δρομολόγιο πολύ πετυχημένο από ότι φαίνεται στην πράξη. Να πούμε ότι αισίως κλείνει 10 χρόνια στη γραμμή (έλλειψε μόνο το 2019 με τη βλάβη) και πλέον μπορεί κανείς να πει με βεβαιότητα ότι το εγχείρημα ήταν απόλυτα επιτυχές. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Το παρακάτω άρθρο είναι από την ιστοσελίδα της WARTSILA που απ' ότι φαίνεται έκανε τη μετασκευή των αξονικών από FPP σε CPP. Σίγουρα μια πολύ πετυχημένη και δύσκολη μετασκευή αν αναλογιστούμε ότι έγινε στο Πέραμα και όχι σε κάποιο οργανωμένο ναυπηγείο. Εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι να έχει γίνει τέτοια μετασκευή παλαιότερα.

https://www.wartsila.com/insights/article/a-faster-more-manoeuvrable-ride-for-fast-ferries

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 Tαξίδι με το Κατερινιώ στις 15/07/22 & 18/07/22 από ραφήνα για νάξο και αντίστροφα.

Και τις 2 ημέρες το μελτέμι είχε πάρει τα πάνω του οπότε και η πορεία που ακολουθούσε δεν ήταν η κλασσικη αλλά κρατιόταν πόλυ κοντά στις ακτές με αποτέλεσμα να γλιτώνει τον υψηλό κυματισμο. Από ταχύτητα κλασσικά στα 19 - 20 kts στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιου. Μανούβρες γρήγορες ελέω και του καιρού βέβαια θα έλεγα σε χρόνους ελάχιστα μεγαλύτερους απο τα μικρά μπλουσταράκια με εξαίρεση στην τήνο όπου ήταν πάνω απο 15λεπτά (και τις 2 φορές μπήκε με ανάποδα στο λιμάνι)- είναι γνωστό το πόσο επικίνδυνο έχουν κάνει το λιμάνι οι φωστήρες και σε συνδυασμο με το ανάγλυφο της περιοχής δημιουργείτε αυτό το εκρηχτικό κοκτείλ που βουλώνουν τα ρουθούνια σου και πέρνεις αγκαλία τα ρέλια😂 . Από πλέυση πολύ καλά όσο είχε απάγγιο τις ακτές , όταν όμως πέρναγε το μπουγάζι του καφηρέα και του τσικνιά έριχνε και 3-4 γερές κουτουλιές με τα μάγουλα. Από κίνηση η τήνος πήρε και την μερίδα του λέοντος (πιστεύω και καθημερινά το ίδιο γίνεται) όπου και στην ουσία άδειασε απο κόσμο και κατέβασε και γύρω στα 30 ιχ , στην μύκονο πιο ησυχά με αισθητά λιγότερο κόσμο και γύρω στα 20 ιχ ενώ στην νάξο πραγματικά άδειασε , για κουφονήσι δεν παίζει να είχε πάνω απο 50- 60 άτομα ίσως και λιγότερα. Στην επιστροφή πήρε καμία 30 ιχ και γύρω στα 120 άτομα , στην μύκονο τα ίδια περίπου , ενώ στην τήνο πρέπει να γέμισε και το γκαράζ με ι.χ. Εσωτερικά κρατιέται σε καλή κατάσταση και είναι καθαρό ενώ και στο κατάστρωμα ισχύουν τα ίδια . Απο τιμές αρκετά καλά θα έλεγα (43 Εuros) και στα υπόλοιπα νησιά αντίστοιχα σε λογικά πλαίσια.

Εν κατακλείδι πρόκειται για μια εταιρία σοβαρή που σέβεται τα πλοία της και τα πληρώματα της και εξυπηρετεί τα νησιά με υποδειγματική συνέπεια!!! Μακάρι να υπήρχαν και άλλες σαν αυτή και την golden star , τέτοιες χρειάζεται ο τόπος μας και όχι διάτtοντες αστέρες τύπου ilio.

Ελπίζω να αναπτυχθεί περετέρω η εταιρία και να έχει σκεφτεί ότι με την μελλοντική επέκταση του προαστιακού και της αττικής οδού σε ραφήνα & λαύριο θα έχει αυξημένο ανταγωνισμό οπότε και θα πρέπει πιθανών να αγοράσει ένα μεγαλύτερο, ταχύτερο & νεότερο συμβατικό για να είναι εξασφαλισμένη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξίδι με το βαπόρι από Ραφήνα για Τήνο στις 29/07. Φύγαμε στην ώρα μας από Ραφήνα και το πλοίο πρέπει να είχε σχεδόν πρωτόκολλο σε επιβάτες και γκαράζ. Ταξίδεψα πρώτη φορά με το πλοίο και παρόλο που το βρήκα όμορφο εσωτερικά, θεωρώ ότι οι κοινόχρηστοι του χώροι δεν επαρκούν. Ουσιαστικά στο κυρίως deck έχει μια μεγάλη αίθουσα οικονομικής και προς τα πλώρα λίγα αεροπορικά και τη μικρή αίθουσα διακεκριμένης θέσης. Σε αυτά προσθέτουμε και λίγα αεροπορικά καθίσματα στο deck της γέφυρας, οπότε όπως καταλαβαίνετε γινόταν χαμός και ο κόσμος που δεν έβρισκε που να κάτσει καθόταν στα αεροπορικά με αποτέλεσμα μετά από λίγο αυτοί που είχαν αριθμημένες θέσεις να φτάνουν και να τους σηκώνουν.

Τους εξωτερικούς του χώρους δυστυχώς δεν τους ευχαριστήθηκα μιας και φύσαγε υπερβολικά πολύ. Χωρίς υπερβολή στην Τήνο πρέπει να είχε 9 μποφόρ εκείνη τη μέρα, αλλά δεν κούνησε πολύ. Φτάσαμε με 15 λεπτά καθυστέρηση και η μανούβρα του ήταν απελπιστικά αργή με αποτέλεσμα να αργήσουμε να δέσουμε επιπλέον 15 λεπτά (11:50 αντί 11:20).

Υπήρχε έντονη κλίση του πλοίου καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το πλήρωμα ήταν ευγενικό, το πλοίο καθαρό αλλά η στοίβαξα των οχημάτων ήταν όπως πάντα τραγική. Αφήνω αυτή τη φωτογραφία που τα λέει όλα.

Τέλος ας δούμε λίγες φωτογραφίες του κατερινιού από άφιξη στην Τήνο λίγες μέρες μετά και φόρτωση για Ραφήνα. Έφτασε 19:15 (την ώρα της αναχώρησης) και κάθισε μισή ώρα μιας και φόρτωσε πολύ κόσμο και ιχ. Γενικά όσες μέρες το παρατηρούσα έφτανε Ραφήνα με μισή ώρα καθυστέρηση. Το καλό όμως είναι ότι φαίνεται να έχει πιάσει πολύ το πλοίο στη γραμμή αυτή. Εισιτήριο Ραφήνα-τήνος 35 ευρώ ο επιβάτης 67 το αυτοκίνητο.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

IMG_5606.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το Κατερινακι την Πέμπτη 4/8 από Μύκονο για Ραφήνα. Πρώτο ταξίδι με το πλοίο καθώς συνήθως προτιμω το Superferry, αλλά το δρομολόγιο του Αικατερίνη είναι πολύ βολικό αν θες να περάσεις όλη σου την μέρα στη Μύκονο και να αναχωρήσεις απόγευμα. Το πλοίο οφειλω να ομολογήσω το περίμενα πολύ καλύτερο. Έχοντας ακούσει και διαβάσει τόσα γι’αυτο περίμενα ότι θα εντυπωσιαστώ. Το πλοίο πολύ καθαρό, περιποιημένο, αλλά πραγματικά θυμίζει πλοίο που εκτελεί τη γραμμή της Αίγινας. Ένα μεγάλο σαλόνι που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πλοιου, 2 μπαρ, μερικές αεροπορικές και μια παρά πολύ μικρή διακεκριμένη στην πλώρη. Σίγουρα δεν ταιριάζει για τη συγκεκριμένη γραμμή, τουλάχιστον οχι καλοκαιρι. Μετά την Τηνο έγινε κομφούζιο με τις θέσεις στα σαλόνια. Η διαρρύθμιση του με τους μεγάλους καναπέδες περιμετρικά του σαλονιού είναι μη λειτουργική σε τέτοιες συνθήκες, και αν μη τι άλλο παλαιομοδίτικη. Η εταιρία ναι μεν φαίνεται ότι έχει επενδύσει χρηματα, τόσο όσο όμως αναλογικά με την ηλικία του πλοιου. Κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι η έλλειψη ποικιλίας σε φαγώσιμα στο μπαρ. Ήταν η επιστροφή βέβαια αλλά σίγουρα υπάρχει κοσμος που θα ήθελε να γευματίσει. Από ταξιδεμα έχουν αναφερθεί και τα υπόλοιπα μέλη. Έντονο  κούνημα, άκανονιστα μπαταρίσματα και κοπανηματα λόγω των μάγουλων της πλώρης. Συνοψίζοντας θεωρώ ότι το πλοίο σε μια άλλη γραμμή θα ήταν πολύ καλύτερα, για την γραμμή της Ανδροτηνομυκονιάς θεωρώ ότι είναι αρκετά έλειπες. Από ταχύτητα ωστόσο 19,7 σχεδόν σταθερά σε όλο το ταξίδι. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο που πάντοτε θα είναι το αουτσάιντερ για πολλούς και πολλές.

Αλλες τόσες φορές όμως διεκδικεί τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία die hard, μαζί με τον κ. Μπρους.

Απ'ότι φαίνεται κερδίζει και αυτό το στοίχημα.

Σε μία γραμμή που το πάει και την πάει συνεχίζει ακάθεκτο να προσφέρει τον, ίσως, καλύτερο συνδυασμό ωραρίων -ναύλων.

Και λίγα πράγματα σχετικά με το αργές γρήγορες μανούβρες, έφυγε ο πλοίαρχος που το ταξίδεψε μετά τις μεγάλες αλλαγές στα μηχανολογικά του, τον διαδέχτηκε ο άνθρωπος ο οποίος το ξεκίνησε στις Κυκλάδες.

Άνθρωπος, ο οποίος κρίνεται για τις "αργές" μανούβρες του στο συγκεκριμένο πλοίο αλλά και στο άλλο της εταιρείας το οποίο είχε αλλαγή πλοιάρχου.

(Αδιευκρίνιστος ακόμα ο λόγος των τόσων αλλαγών.)

Επιστρέφοντας λοιπόν, στην ουσία, ένας άνθρωπος ο οποίος έχει φτάσει σε τόσο μικρή ηλικία να "παίζει μπάλα" σε όλα τα πλοία της εταιρείας του, να είναι επιβλέπων στις επισκευές και να εκτελεί τα λοιπά χρέη αρχιπλοιάρχου είναι απαραίτητο να αντιμετωπίζεται με σεβασμό.

Μην πω θαυμασμό.

Το αυτό ισχύει και για τον συνάδελφο του στη ναυαρχίδα της Seajets!

Επίσης, να εκφράσω τη χαρά μου για το γεγονός ότι ο τωρινός πλοίαρχος της Κατερίνας μας, επανήλθε δριμύτερος μετά από το ατύχημα που είχε και συνεχίζει ακούραστος να μας αποδεικνύει τις δυνατότητες του.

 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...