Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 599
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Το έχουμε αναφέρει ήδη στις περικοπές της γραμμής της Ραφήνας

On 6/22/2020 at 10:01 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Και από ότι ακούγεται δεν θα δρομολογηθεί κανένα ταχύπλοο το καλοκαίρι στη γραμμή (είτε από τη Golden Star Ferries και τη Seajets), αλλά ούτε το Αικατερίνη Π

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/22/2020 at 8:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Είναι γραμμένο και πιο πάνω ότι έχουν τοποθετηθεί οι νέες μηχανές 

 

δεν θα κανει δοκιμαστικο,   μετα την αλλαγη μηχανων;

Link to comment
Share on other sites

On 6/16/2020 at 5:30 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αικατερίνη Π αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 13/07/20 έως τις 16/07/20.

Ισχύει ακόμα ο δεξαμενισμος? 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, proud_ionian said:

δεν θα κανει δοκιμαστικο,   μετα την αλλαγη μηχανων;

Βιάζεσαι φαίνεται. Δεν σημαίνει ότι μπήκαν οι μηχανές έχουν τελειώσει τα πάντα για να πάνε δοκιμαστικό!!! Όταν θα είναι έτοιμο θα κάνει δοκιμαστικά. Ακόμα ισχύει ο προγραμματισμένος δεξαμενισμός του.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή οι μηχανές μπήκαν καινούριες του κουτιού, θεωρώ ότι θα πρέπει να έρθουν τεχνικοί του κατασκευαστή να κάνουν όλους τους απαραίτητους ελέγχους και μετά να κάνουν commissioning test , dock trials και κατόπιν sea trials.

Επειδή όμως οι πτήσεις από το εξωτερικό άνοιξαν πριν μια εβδομάδα λόγω Covid 19 ,αν όντως συμβαίνουν τα πράγματα όπως πιθανολογώ, από τώρα και στο εξής  θα μπορέσουν να έρθουν τεχνικοί από το εξωτερικό κι αυτό αν δεν είναι σε λίστα χωρών που απαγορεύεται η είσοδός τους.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Βιάζεσαι φαίνεται. Δεν σημαίνει ότι μπήκαν οι μηχανές έχουν τελειώσει τα πάντα για να πάνε δοκιμαστικό!!! Όταν θα είναι έτοιμο θα κάνει δοκιμαστικά. Ακόμα ισχύει ο προγραμματισμένος δεξαμενισμός του.

Εντάξει, μία ερώτηση έκανε ο άνθρωπος, δε βιάζεται.

Δεν έχουμε όλοι τις γνώσεις του Βασίλη Τουμαζάτου (για αυτούς που δε γνωρίζουν, ένας κορυφαίος μηχανικός, το αποδεικνύουν αυτό οι δουλειές που έχει αναλάβει).

Το όταν για πότε προβλέπεται;

Έχετε σχετική πληροφόρηση;

Link to comment
Share on other sites

Το Αικατερίνη Π ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμού του και επέστρεψε στη θέση του στο Πέραμα. Λογικά πρέπει να πλησιάζει η ώρα που θα ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές με τις νέες μηχανές πρώτα στο ντοκο και μετά αργότερα θα βγουν για sea trials.

Link to comment
Share on other sites

Για να προσεγγίσει κανείς την ταχύτητα ενός πλοίου μετά από αλλαγή μηχανών με μεγαλύτερη ιπποδύναμη θα πρέπει να φτιαχτεί μοντελάκι σε πρόγραμμα με την γάστρα του πλοίου , τα υδροστατικά, τις γραμμές, ... κλπ και να το τρέξει σε ναυπηγικό πρόγραμμα σε διάφορες καταστάσεις . Ίσως η εταιρεία να το έχει κάνει για λογαριασμό της και να έχει μια πρώτη εικόνα όμως εμείς που δεν γνωρίζουμε, θα περιμένουμε τα δοκιμαστικά και τα πρώτα δρομολόγια για να βγει μια σαφή εικόνα. Παρόλα αυτά κι εγώ πιστεύω ότι η ταχύτητά του θα αυξηθεί.

Όμως η αλλαγή μηχανών με μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν μεταφράζεται μονάχα στο τι μίλια θα πιάσει. Προσδίδει στο βαπόρι την ευκαιρία να ταξιδεύει φορτωμένο με λιγότερες στροφές και πιο ξεκούραστες τις μηχανές με συνέπεια να γλυτώνεις πιθανές αβαρίες,  μπορεί να διατηρήσει την υπηρεσιακή του ταχύτητα πιο εύκολα αν είναι φορτωμένο και με καιρό (ειδικά στα γιαπωνέζικα βαπόρια που ναυπηγούνται με εύδρομες γάστρες και μικρές ιπποδυνάμεις βλέπουμε υπό αυτές τις συνθήκες μεγαλύτερες μειώσεις ταχυτήτων) , μπορεί να προσδώσει περισσότερες ελικτικές ικανότητες ... Όλα αυτά είναι μεγάλα πλεονεκτήματα για την καθημερινή εκμετάλλευση  ενός πλοίου με τις οποίες θα προικιστεί αν βάλει μηχανές με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Και σίγουρα με την αλλαγή μηχανών και την τοποθέτηση νέων σε κατάσταση ζελατίνας και με εγγύηση να τρέχει, εκτοξεύει την μεταπωλητική του αξία στο S&P , πολλώ δε περισσότερο όταν πλοία μεγέθους του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π , προσαρμοσμένα στη Solas και στη συνθήκη της Στοκχόλμης δεν υπάρχουν διαθέσιμα.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Φτανει τους 20 kn😎.Συγκεκριμενα 19.9 αυτη τη στιγμη.Αν σκεφτουμε οτι ειναι το δευτερο δοκιμαστικό και εχει ακομα να δώσει γιατι δεν το ανοιγουν φουλ στο δευτερο δοκιμαστικό, ειναι καλη η ταχύτητα? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...