Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια που το 'φερε η κουβέντα, είχα διαβάσει αν θυμάμαι καλά στο βιβλίο "Ελληνικά Υπερωκεάνια", οτι προσέγγιζαν πλοία στη Μουτσούνα για να φορτώσουν σμύριδα. Αδύνατον βέβαια να πλαγιοδετούσαν αλλά φαντάζομαι η φόρτωση θα γινόταν με τη βοήθεια φορτηγίδων, μερικές από τις οποίες υπάρχουν ακόμα στη γύρω περιοχή. Αυτές εδώ που τις είχα δει το καλοκαίρι του 2009 με ένα βαψιματάκι είναι έτοιμες να αναλάβουν δράση και πάλι :D

Edited by stathis
Link to comment
Share on other sites

Επισης ο μολος της Μουτσουνας ειναι περιπου 30 μετρα οποτε ενα πλοιο 80 μετρα ειναι αδυνατον να πλαγιοδετησει.

Ναι, θυμάμαι ότι είναι σχετικά μικρός ο μώλος της Μουτσούνας, απλώς εννοούσα να δέσει κάθετα στην προβλήτα, όχι να πλαγιοδετήσει. Κυρίως όμως μου κάνει εντύπωση που προτιμούν να κάνουν τόσα δρομολόγια με φορτηγά για να φορτώσουν 3.000 τόνους...εάν υποθέσουμε κάθε φορτηγό παίρνει περίπου 20 τόνους και κάνει γύρω στις 3 ώρες να πάει και να έρθει στη Μουτσούνα.

Link to comment
Share on other sites

Αδύνατον βέβαια να πλαγιοδετούσαν αλλά φαντάζομαι η φόρτωση θα γινόταν με τη βοήθεια φορτηγίδων, μερικές από τις οποίες υπάρχουν ακόμα στη γύρω περιοχή.

Με την ευκαιρία, βρήκα εδώ και κάποιες ωραίες φωτογραφίες από φόρτωση σμύριδας στη Μουτσούνα με φορτηγίδες στο αγκυροβολημένο ιταλικό πλοίο OTRANTO, γύρω στα 1970.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Παράνομη αλιεία: στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων το λιμεναρχείο Νάξου

Η μηνυτήρια αναφορά και το πλήθος καταγγελιών που έχει καταθέσει το ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ, Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας οδήγησαν την Εισαγγελία Νάξου στην παραπομπή του τοπικού λιμεναρχείου στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος, στο πλαίσιο διενέργειας προκαταρκτικής εξέτασης για τους χειρισμούς του στην αντιμετώπιση της καταστροφικής αλιείας στις νότιες Κυκλάδες.

Οι αξιωματικοί του λιμεναρχείου Νάξου θα ελεγχθούν για τα αδικήματα της παράβαση καθήκοντος και της ηθικής αυτουργίας, ενώ ενώπιον της υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων έχει ήδη καταθέσει ο δ/ντης του Αρχιπελάγους, Θοδωρής Τσιμπίδης.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 years later...

Φτάνοντας στη Νάξο το απόγευμα στις 24-07-14 με το Master Jet είχαμε φτάσει μια αναπνοή από το Blue Star Ithaki, που όταν έβγαινε αυτό από την Ίο για την Νάξο, εμείς εκείνη την ώρα μπαίναμε στην Ίο. Το Blue Star Ithaki μπήκε πρώτο στο λιμάνι της Νάξου και έδεσε στη μέσα μεριά της προβλήτας, δίπλα από το Flying Cat 4. Η κίνηση του ήταν πολύ μικρή όπως και του Master Jet. Το Blue Star Ithaki έδωσε μολα όλα πρώτο και άρχισε να γυρνάει τη πρύμη προς τη μπούκα του λιμανιού κάνοντας αριστερή στροφή για να βγάλει τη πλώρη προς τα έξω. Με αποτέλεσμα το Master Jet που ήταν στο κεφάλι της προβλήτας βγήκε πρώτο από το λιμάνι και το Highspeed 4 που περίμενε απέξω από το λιμάνι να κροσαριστει έξω από το λιμάνι με το Blue Star Ithaki. Tο Flying Cat 4 ήταν δεμένο κοντά στα στεγαστρα αναμονής στο λιμάνι της Νάξου, που εκείνη την ημέρα δεν συνέχιζε προς τις μικρές Κυκλάδες το δρομολόγιο του. Τέλος έξω από το λιμάνι της Νάξου ήταν αγκυροβολημένη η φρεγάτα Αιγαίον F460.

Τη προηγούμενη ημέρα είχα πετύχει το Εξπρές Σκοπελίτης δεμένο στο λιμάνι της Νάξου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Από το λιμάνι της Νάξου, συνολικά το Σάββατο 22 Αυγούστου αναχώρησαν για Πειραιά και Ραφήνα: 

Επιβάτες: 4.316, Ι.Χ. αυτοκίνητα: 774 & Δίκυκλα: 190

 

Για το λιμάνι του Πειραιά:

Με το Blue Star Διαγόρας: 254 εοιβάτες, 36 Ι.Χ αυτοκίνητα, 4 δίκυκλα

Με το Blue Star Πάτμος: 828 επιβάτες, 126 Ι.Χ αυτοκίνητα, 17 δίκυκλα

Με το Blue Star Δήλος: 1.045 επιβάτες, 179 Ι.Χ αυτοκίνητα, 60 δίκυκλα

Με το Νήσος Μύκονος: 500 επιβάτες, 120 Ι.Χ αυτοκίνητα, 30 δίκυκλα

Με το Paros Jet: 136 επιβάτες, 10 Ι.Χ αυτοκίνητα

Με το Champion Jet 2: 298 επιβάτες, 56 Ι.Χ αυτοκίνητα

Για το λιμάνι της Ραφήνας:

Με το Blue Star Πάρος: 350 επιβάτες, 65 Ι.Χ αυτοκίνητα, 18 δίκυκλα

Με το Super Jet: 12 επιβάτες

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα στοιχεία αφορούν αναχωρήσεις από τη Νάξο για τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας και δεν συμπεριλαμβάνουν λιμάνια νησιών προς τα οποία μετακινήθηκαν επιβάτες από τη Νάξο.

 

 

Πηγη: Cyclades Voice

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Τη παρασκευη κ την δευτερα του αγ.πνευματος το festos palace επιασε στο λιμανι της ναξου με εκδρομεις απο την κρητη.ειναι το μεγαλυτερο πλοιο που δενει στο λιμανι της ναξου κ σε μηκος κ σε βυθισμα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Φέτος το καλοκαίρι, η Νάξος βούλιαξε από κόσμο αφού έχει σπάσει κάθε ρεκόρ επισκεψιμότητας σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Λιμεναρχείου, που μιλούν για αφίξεις ρεκόρ τον Ιούλιο. Πιο συγκεκριμένα κατά το μήνα Ιούλιο οι αφίξεις επιβατών στο νησί, από όλα τα πλοία (πλην των επιβατών των Sea Jet), έφτασαν τις 99.020, αριθμός ρεκόρ στην ιστορία της Νάξου αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότεροι τουρίστες που είχε δεχτεί το νησί ήταν το 2001 με 97.498 αφίξεις. 
Σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα, τον Ιούλιο ταξίδεψαν για Νάξο 27% περισσότερα φορτηγά, 28% περισσότερα δίκυκλα και 48% (!!) περισσότερα ΙΧ από την αντίστοιχη περσινή περίοδο! 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Παντως στη Ναξο αυτη την ωρα πρεπει να χουμε πολεμο με το Σαμος να ζοριζεται αρκετα. Το Μπλου Σταρ αναγκαστικα κοβει βολτες και περιμενει, ενω το Σαμος παλευει να δεσει

Link to comment
Share on other sites

 στο vhf κ στο τηλ. Ολο κ  καποια μανουρα θα υπαρχει με το λιμεναρχειο ναξου για την καθυστερηση του blue star γιατι κ το μπλε δεν θα θελει να πεφτει απο μεσα αλλα στο κεφαλι 

Link to comment
Share on other sites

Και τι φταιει και το λιμεναρχειο? Το Σαμος εφτασε πρωτο και πρεπει να δεσει πρωτο. Και για να προχωρησει το Παρος θα πρεπει να υπαρχει χωρος να κανει μανουβρα με ασφαλεια. Αμα το Σαμος εχει φουνταρει (μιλαμε για βαπορι που δεμενο βγαινει εξω απο το "υψος" του κυματοθραυστη, τοτε πως να περασει το αλλο για μεσα και για ποια θεση?

Link to comment
Share on other sites

Μια φωτογραφία από τη μάχη που έδωσε το Νήσος Σάμος στο πρώτο δρομολόγιο του στη Νάξο τη Παρασκευή 31η Μαρτίου και η Hellenic Seaways κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση μετά από δέκα χρόνια στη γραμμή της Παροναξίας. Το τεράστιο Νήσος Σάμος είναι έτοιμο να δέσει λίγο μετά τις 10.30 το βράδυ στο λιμάνι της Νάξου και με τους κατοίκους του νησιού να έχουν στο μυαλό τους την προηγούμενη εμφάνισή του όπου είχε πιστοποιήσει ότι είναι τεράστιο. Κοντά στα 200 μέτρα. Όμως εκείνη ήταν δοκιμαστική. Τώρα; Ήρθε με κάθε επισημότητα και είχε ως αντίπαλο τις καιρικές συνθήκες και την ένταση του ανέμου. Που ήταν αρκετά δυνατός. Αποτέλεσμα; Ως τεράστιο πλοίο να έχει ένα «μικρό» πρόβλημα όσον αφορά να δέσει στο λιμάνι. Για περίπου μία ώρα ο καπετάνιος προσπαθούσε να φέρει το πλοίο στο κεφάλι της σκάλας, η μία προσπάθεια διαδέχονταν την άλλη και η αγωνία κορυφώθηκε όταν εμφανίστηκε και το «Blue Star Paros» που ζητούσε κι αυτό να δέσει.

Και εκεί αναδείχτηκε το μεγάλο πρόβλημα του λιμανιού της Νάξου. Η ανάγκη για ένα μεγαλύτερο και ασφαλέστερο λιμάνι είναι επιτακτική. Την ώρα που στην Πάρο ολοκληρώνεται και η 3η θέση του λιμανιού στη Παροικιά και υπάρχει η προοπτική για να ξεκινήσει η συζήτηση για νέο εμπορικό λιμάνι στο γειτονικό νησί, εμείς βλέπουμε την αγωνία των καπετάνιων να δέσουν στο λιμάνι μας. Και το ένα να παλεύει να δέσει και το άλλο να περιμένει αρόδου. Και τους επιβάτες να ζουν κι αυτοί την δική τους αγωνία καθότι λόγω των καιρικών συνθηκών (7 μποφόρ) ε δεν είναι και ότι καλύτερο να είσαι σ’ αυτό το σημείο. Βέβαια, στο τέλος όλα καλά. Το «Νήσος Σάμος» έδεσε λίγο πριν την αλλαγή του μήνα και αφού υπήρξε ένα πρόβλημα με τους κάβους αλλά η ουσία είναι ότι εάν θέλουμε να έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο σ’ αυτή την φετινή εντυπωσιακή ναυμαχία των ακτοπλοϊκών εταιρειών με έπαθλο το φιλέτο των Κυκλάδων θα πρέπει να εκσυγχρονιστούμε. Άρα, το ζήτημα είναι πολιτικό και πρέπει να κινηθούμε ακόμη πιο γρήγορα.

samos1_0.jpg

Edited by proud_ionian
δημοσιευση απο το naxos press
Link to comment
Share on other sites

πίπες (με το συμπαθειο).

στο εξωτερικο ειναι κουτοφραγκοι που βαζουν περιορισμους στις διαστασεις των πλοιων που προσεγγιζουν το καθε λιμανι (πχ μασσαλια, κορσικη κλπ).

εδω στελνουμε πλοια 200μ χωρις ελικτικες ικανοτητες, σε λιμανια εκτεθειμενα σε καθε καιρο και μας φταιει το λιμανι (περα απο τα γνωστα προβληματα της ναξου).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Τριήμερο Αγ. Πνεύματος: πέρυσι οι Κρητικοί, φέτος οι … στεριανοί

Quote

Λένε ότι το μεγαλύτερο crash test για το φετινό καλοκαίρι είναι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος όπου οι πλέον… ειδικευμένοι στην αγορά της Νάξου γνωρίζουν πως θα κινηθεί… Είναι ένα καλό δείγμα λένε. Οπότε; Τι θα συμβεί; Οι αριθμοί από το Λιμεναρχείο της Νάξου είναι ξεκάθαροι. Από την Τετάρτη 31 Ιουνίου έως και το Σάββατο 3 Ιουνίου στο νησί της Νάξου με περίπου 16 πλοία την ημέρα είχαμε 7.737 επισκέπτες… Σε σχέση με πέρυσι; Στο ίδιο τετραήμερο, το κοντέρ έγραψε 8851 που ήταν άλλωστε και το ρεκόρ επισκεψιμότητας από το 2007 (!!!). Πριν όμως καταγράψουμε το γεγονός ότι έχουμε μείωση της τάξης του – 14.4% σε σχέση με πέρυσι πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, ότι του Αγίου Πνεύματος πέρυσι ήταν τρεις εβδομάδες αργότερα. Ήταν προς το τέλος του δεύτερου δεκαήμερου του Ιουνίου, άρα πιο ζεστά και σίγουρα μεγαλύτερη η ανάγκη για να ξεφύγουν οι Έλληνες από τα αστικά κέντρα και να απολαύσουν μία μεγάλη βουτιά στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου.

Επίσης, πέρυσι είχαμε και τους…  Κρητικούς. Μετά από μία δεκαετία περίπου είχαμε τα ξημερώματα του Σαββάτου 18 Ιουνίου την έλευση του υπερπολυτελούς πλοίου Festos Palace που είχε πιάσει το λιμάνι της Νάξου αφήνοντας 539 επιβάτες και 75 αυτοκίνητα…

Φέτος; Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν ότι είχαμε μεν επισκέπτες από την Κρήτη (χάρη στα ταχύπλοα της Sea Jets) αλλά έκλεψαν την παράσταση οι …βλάχοι. Οι εκδρομείς από την Θεσσαλία και δη την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα, οι οποίοι ήρθαν με οργανωμένες εκδρομές με δικά τους ναυλωμένα πούλμαν και απόλαυσαν ένα πολύ όμορφο τριήμερο.

Βέβαια, εδώ θα πρέπει για μία ακόμη φορά να τονίσουμε ότι ο Δήμος επικοινωνιακά ήταν απών. Την στιγμή που σε άλλους δήμους στις Κυκλάδες υπήρξε μία επικοινωνιακή καταιγίδα για την πρόσκληση επισκεπτών στα νησιά, εμείς περιμέναμε για μία ακόμη φορά τον ιδιωτικό φορέα (είτε αυτός λέγεται ΕΑΣ Νάξου, είτε λέγεται τουριστικά γραφεία ή όποιος άλλος) να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθειά μας για άνοιγμα στην αγορά… Μήπως να το ξανακοιτάξουμε;

Η ημέρα που είχε τη μεγαλύτερη κίνηση ήταν όπως αναμένονταν η Παρασκευή 2 Ιουνίου που άγγιξε τους 2.736 επισκέπτες και με 15 πλοία ενώ και το Σάββατο 3 Ιουνίου δεν τα πήγε άσχημα με 2.237. Δεν μπόρεσε πάντως να πιάσει την περσινή σούπερ επίδοση της αντίστοιχης Παρασκευής 17 Ιουνίου όταν τα πλοία είχαν αποβιβάσει μέσω 19 πλοίων (!!!) 3.453 επιβάτες… Βέβαια τότε είχαμε και γκρίνια με τα κλειστά μουσεία (κυρίως στην Απείρανθο) ενώ φέτος είχαμε την τύχη από την 1η Ιουνίου να έχουμε και τα ταχύπλοα (από το High Speed 4 έως το Tera Jet) που μπήκαν στα δρομολόγια…

Όσο για τις πληρότητες; Ο κος Βαγγέλης Κατσαράς – πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων – μιλώντας σε Πανελλαδικού Επιπέδου ΜΜΕ τόνισε για πληρότητες της τάξης του +80% σημειώνοντας ότι « Το τριήμερο πήγε πάρα πολύ καλά. Όσα ξενοδοχεία είναι ανοιχτά έχουν πληρότητες που ξεπερνούν το 80% και σε κάποιες περιπτώσεις έφτασαν και το 100%. Είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα να υποδεχτούμε τους τουρίστες που όπως φαίνεται φέτος θα είναι πάρα πολλοί. Ο φετινός Ιούνιος είναι πολύ καλύτερος σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό. Για τους επόμενους μήνες οι προκρατήσεις έχουν φτάσει αυτή τη στιγμή που μιλάμε το 70-80%»

Οπότε περιμένουμε να δούμε τι μέλλει γενέσθαι με την κίνηση στο τέλος του Ιουνίου.. Και επειδή κάθε κίνηση έχει ως απολογισμό το …ταμείο, στην αγορά της Νάξου η εικόνα είναι ότι κινήθηκε περίπου στο – 15% σε σχέση με πέρυσι. Το πορτοφόλι πάντα λέει την αλήθεια. Δυστυχώς…
Η κίνηση του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος στη Νάξο από το 2007 έως σήμερα

Χρονιά     Αποβιβ.    Ποσοστό

2007 5.212 -

2008 8.528         63,62%

2009 5.043         - 40,87%

2010 4.327         - 14,20%

2011 5.071         17,19%

2012 3.537         - 30,25%

2013 6.940         96,21%

2014 5.002         - 27,93%

2015 5.396         7,88 %

2016 8.851         39,00%

2017 7.737         -14,4%

Πηγή: Naxospress

Link to comment
Share on other sites

Μήπως κύριε Πρέσβη μας κακομαθαίνετε; Κάπως έτσι θα πρέπει να αισθανθήκαμε όλοι το πρωί της 6ηςΙουνίου όταν είδαμε για 2η φορά και μάλιστα σε διάστημα μόλις μία εβδομάδας το κρουαζιερόπλοιο MS Europa 2 να βρίσκεται μπροστά στο λιμάνι της Νάξου και να κατεβάζει τις λάντζες ώστε να προχωρήσει στην αποβίβαση των επιβατών. Η πρώτη φορά ήταν την 1η Ιουνίου, τώρα είναι στα πλαίσια της κρουαζιέρας με τον τίτλο «Fascination Aegea» και ήρθε από τον Βόλο ενώ το απόγευμα θα αναχωρήσει για την Τουρκία και δη τον Μαρμαρά. Είναι στα πλαίσια επταήμερης κρουαζιέρας (από τις 3 έως τις 10 Ιουνίου) και με το πλοίο να κάνει τη διαδρομή Πειραιάς – Ύδρα – Βόλος – Νάξος – Μαρμαρά (Τουρκία) – Σύμη – Μύκονος και Πειραιάς για επιστροφή. Οι περίπου 500 επιβάτες (στη πλειοψηφία τους Γερμανοί αφού ήρθαν στον Πειραιά αεροπορικώς) με την βοήθεια του ταξιδιωτικού πρακτορείου Naxos Tours αποβιβάστηκαν στο νησί και οι περισσότεροι εξ αυτών κινήθηκαν προς τα χωριά ενώ δεν ήταν λίγοι κι αυτοί που έκαναν βόλτα στη πόλη και δη το Κάστρο.

Να σημειώσουμε ότι είναι η τελευταία προγραμματισμένη επίσκεψη του συγκεκριμένου πλοίου ενώ για το 2018 υπάρχει μία προγραμματισμένη επίσκεψη στις 26 Απριλίου στα πλαίσια κρουαζιέρας που θα ξεκινήσει από το Ισραήλ και μέσω Κύπρου θα καταλήξει στον Πειραιά. Είναι μία τεράστια κρουαζιέρα που ξεκινάει στις 17 του Απριλίου από την Λεμεσό, πηγαίνει Ισραήλ (δύο στάσεις) και μετά Αιγαίο μέσω Ρόδου – Κρήτης στη συνέχεια έχει Κυκλάδες (Νάξος – Μύκονος) ακολουθούν Σποράδες (Σκιάθος – Σκόπελος) και τέλος Πειραιάς με τους Γερμανούς επιβάτες να γυρίζουν αεροπορικώς στη βάση τους.

Πηγή: Naxospress

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ο πιο καυτός Ιούνιος (+24% αύξηση επισκεπτών) όλων των εποχών για τη Νάξο

Συμφωνα με τα στοιχεία από την αρμόδια υπηρεσία του Λιμεναρχείου Νάξου διαπιστώσαμε ότι ο φετινός Ιούνιος είναι ο καλύτερος από την δεκαετία του 80…Κοινώς; Ο καλύτερος όλων των εποχών. Ποτέ άλλοτε το νησί δεν είχε 57.977 αφίξεις επιβατών. Ο μήνας έκλεισε με συνολική κίνηση από τη βασική πύλη εισόδου στους +105.000 επιβάτες αποδεικνύοντας ότι η Νάξος μπορεί να λειτουργήσει ως πόλος έλξης των επισκεπτών. Σε σχέση με πέρυσι η αύξηση είναι τρομακτική. Και το λέμε αυτό γιατί ένα +20% σε μία χρονιά δεν είναι εύκολο να συμβεί. Και με δεδομένο ότι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ουσιαστικά είναι μοιρασμένο με τον Μάιο καθότι τις πρώτες ημέρες του μήνα. Η βάση των επισκεπτών κυρίως ξένοι, καθότι οι έλληνες αναμένεται να εμφανιστούν τις επόμενες εβδομάδες

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι σημαντικό ρόλο στην αύξηση έχει παίξει και το γεγονός ότι τα πλοία έχουν αυξήσει σημαντικά τα δρομολόγια τους. Σχεδόν έχουμε εκατό δρομολόγια περισσότερα από πέρυσι τον Ιούνιο και σε ημερήσια βάση αυτό μεταφράζεται σε 18 περίπου κινήσεις στο λιμάνι της Νάξου. Εάν προσθέσουμε και ότι έχουμε μεγαλύτερα πλοία, είναι κατανοητό γιατί πολύ απλά έχουμε αυτή την αύξηση… Και βέβαια, αίσθηση μας κάνει το γεγονός ότι οι επισκέπτες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα στο ταξίδι τους, κάτι που έχει να κάνει με τις προσφορές των πλοίων. Ενώ και η αύξηση της κίνησης των φορτηγών αποτελεί δείγμα ότι κάτι κινείται και στην αγορά εμπορευμάτων.

19807126_1750281471679345_1791503365_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα θα δούμε τι έβγαλαν τα πλοία για τον μήνα Ιούλιο και η αλήθεια είναι ότι έβγαλαν πολλούς και κυρίως πολλά. Και όταν λέμε πολλά αναφερόμαστε σε θέματα που έχουν σχέση με τα αυτοκίνητα.

Quote

Και η πρώτη ανάγνωση είναι Σπάσαμε τα ρεκόρ. Και ουσιαστικά κινούμαστε σε ρυθμούς Αυγούστου. Μέχρι τώρα, η Νάξος έβλεπε +100 χιλιάδες επισκέπτες μόνο τον Αύγουστο. Όμως, από πέρυσι έχουμε μετακίνηση προς τα εμπρός. Οπότε; Ο Ιούλιος για 2η σερί χρονιά έχει περισσότερους από 100.000 επισκέπτες. Έχοντας μ.ο 20 πλοία την ημέρα όσον αφορά τις αφίξεις και αναχωρήσεις, είδαμε για πρώτη φορά τόσο μεγάλη κίνηση στο λιμάνι του νησιού. Και τα νούμερα; 112.966 επισκέπτες. Και μιλάμε για τις αφίξεις. Και το ποσοστό άφιξης αγγίζει το 11% σε σχέση με πέρυσι. Και το σύνολο της κίνησης (αφίξεις – αναχωρήσεις) για τον Ιούλιο ήταν της τάξης των 213.000 επιβατών, το οποίο σε σχέση με πέρυσι είναι βελτιωμένο κατά 15%. Οπότε; Ο Ιούλιος δείχνει ότι έχει ξεφύγει πλέον και το ερώτημα είναι εάν η Νάξος έχει τις υποδομές για να μπορέσει να ανταποκριθεί στα στάνταρ της παροχής υπηρεσιών που ζητούν οι επισκέπτες…

Κι εδώ τίθεται το ερώτημα. Με τα αυτοκίνητα τι γίνεται; Πέρυσι μιλούσαμε για αύξηση της τάξης του 50% σχεδόν όσον αφορά τη προηγούμενη χρονιά και αυτό οφείλονταν και στις προσφορές των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Και είχαμε προβλήματα… Με αρκετή γκρίνια. Και φέτος; Η αντίστοιχη βελτίωση αλλά όχι σε αυτό το επίπεδο. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος είδαμε περίπου 11.000 ΙΧ που ήρθαν στο νησί. Επιπλέον δηλαδή 11.000. Είναι τεράστιο νούμερο για τη Νάξο και το οποίο οφείλουμε να το διαχειριστούμε όσο γίνεται καλύτερα, ώστε να μην υπάρχει γκρίνια. Και από τους αριθμούς που μας αρέσει είναι και η δυνατή αύξηση που υπάρχει και στα Φορτηγά αυτοκίνητα. Και ένα ποσοστό της τάξης του 10% δείχνει ότι βελτιώνεται και η κίνηση στην αγορά του νησιού… Οπότε, έχουμε μία ακόμη θετική είδηση.

Βέβαια, για το θέμα του λιμανιού, της βασικής πύλης εισόδου στο νησί, το ζήτημα δεν είναι απλά μίας κουβέντας και μίας συζήτησης στο διαδίκτυο. Πρέπει επιτέλους να την δούμε σοβαρά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι κινείται. Μάλιστα πρόσφατα έγινε κουβέντα στην Αθήνα και στο υπουργείο Ναυτιλίας για το λιμάνι της Νάξου. Και όταν φτάνει ένα θέμα τόσο ψηλά, σημαίνει ότι υπάρχει ζήτημα και είναι σοβαρό

Με τον Αύγουστο να έχει μεγάλη κινητικότητα και να έχουμε ήδη ενδείξεις ότι θα σπάσουμε και το φετινό ρεκόρ, τότε άμεσα θα πρέπει οι αρμόδιοι να δουν το πρόβλημα… Και τα μέτρα θα πρέπει να είναι άμεσα… Ήδη λένε ότι η Ραφήνα του χρόνου με τους ρυθμούς που κινείται φέτος, δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί…. Οπότε και η Νάξος ενδεχομένως να είναι σ’ αυτό το επίπεδο

Η κίνηση του Ιουλίου από το 2000 έως σήμερα

 

Naxos.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...