Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Αν είναι κάτι με το οποίο συμφωνεί ο καθένας μας είναι η ανάγκη για μεγάλη αναβάθμιση των λιμανιών, κι όταν λέω λιμάνια δεν εννοώ μόνο λιμενοβραχίονες και fenders αλλά αίθουσες αναμονής και οδική πρόσβαση. Όταν η Σαντορίνη μοιάζει με παραλία της Νορμανδίας το 1944, καταλαβαίνει κανείς πως είμαστε αιώνες πίσω.

 

Ενδιαφέρον κι ο πίνακας, αν σκεφτεί κανείς πως η Σαντορίνη και η Μύκονος έχουν και διεθνή αεροδρόμια πέρα από τα λιμάνια, δείχνει μια κατάσταση. Είναι όμως πολύ απλοικός. Εγώ αν ήμουν Νάξος για παράδειγμα, θα ήθελα να δω το προφίλ των επιβατών, με τι έρχονται κλπ. Και πόσοι από αυτούς έρχονται μέσω Μυκόνου και Σαντορίνης στη Νάξο γιατί πολύ απλά είναι τα κοντινότερα αεροδρόμια κλπ. Θα με βοηθούσε ώστε να δω ποιοί με προτιμούν και με τι μέσο. 

 

Επίσης θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον αν βλέπαμε και μια κατηγοριοποίηση των προσεγγίσεων ανάλογα με τον τύπο πλοίου, και αυτό θα είχε ενδιαφέρον. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πασίγνωστος καπετάνιος της παλιάς ακτοπλοίας μου ανέφερε πως η πιο ενδεδειγμένη θέση πρόσδεσης με Βοριά στη Νάξο είναι αυτή προς το Νοτιά.Βάζοντας τη πρύμη πάνω στο Βοριά και δίνοντας έναν κάβο από αριστερά.Αυτό βέβαια με περιορισμό στο μήκος του εκάστοτε πλοίου επειδή στη πλώρη έχει αβαθη(εκεί που δένει ο Σκοπελίτης) .Και μάλιστα πρόσθεσε πως κατά την αναχώρηση ο Βοριάς βγάζει τη πλώρη προς τα έξω και χωρίς φουνταρίσματα.Απορώ πως τουλάχιστον τα ταχύπλοα δεν δένουν έτσι και φουντάρουν βάζοντας όλο το καιρό στη μπάντα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Χθεσινές προσεγγίσεις πλοίων στο λιμάνι της Νάξου με τις άσχημες καιρικές συνθήκες.

 

 

Τα 20 εισαγωγικα δευτερολεπτα του βιντεο του Παρος Τζετ ειναι εντυπωσιακοτατα αλλα και σχεδον τρομακτικα.

Φανταζεστε τι εγινε μεσα στο βαπορι;

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερες από 70.000 αφίξεις τον Ιούνιο και + 12% το α' εξάμηνο η κίνηση στο λιμάνι της Νάξου.

Quote

Κοιτάζεις τους αριθμούς και νιώθεις σοκ.. Μα είναι δυνατόν; Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος; Εδώ και μερικές ημέρες ή και εβδομάδες θα λέγαμε, γίνεται μία μεγάλη κουβέντα για το εάν η φετινή χρονιά είναι καλύτερη ή χειρότερη από την περσινή με βάση την κίνηση στους δρόμους. Και στην απλή ερώτηση «έχουμε φέτος κίνηση; Εχουν έρθει επισκέπτες ή όχι;» η απάντηση είναι εύκολη με βάση την ενημέρωση που λάβαμε χθες από το Λιμεναρχείο Νάξου και την ειδική στατιστική υπηρεσία….

Τι μας λέει; Ο φετινός Ιούνιος έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ με βάση την κίνηση στο λιμάνι της Νάξου, την βασική πύλη εισόδου. Πέρυσι, λέγαμε ότι ο Ιούνιος δεν έχει προηγούμενο αν και δεν είχε μέσα το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Είχε σπάσει το ιστορικό φράγμα των 60.000 επισκεπτών (61.224 για την ακρίβεια) όσον αφορά τις αφίξεις μέσω της βασικής  πύλης εισόδου του νησιού που δεν είναι άλλη από το λιμάνι. Φέτος; Το …60 αποτελεί παρελθόν. Μπορεί να έχουμε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, αλλά ποτέ στο παρελθόν (και μιλάμε από την δεκαετία του 90 που έχουμε αρχείο) δεν είχαμε επισκεψιμότητα που να ξεπερνάει τους 70.000 όσον αφορά τις αφίξεις… Και για την ακρίβεια μιλάμε για 71.698 (!!!) με το ποσοστό άφιξης να αγγίξει το 17% (!!!) Και με βάση την εμπειρία που έχουμε, ποτέ δεν είχαμε δει ανάλογη έκρηξη επισκεψιμότητας….

Οσο για το εξάμηνο; Βλέπουμε ότι έχει κι αυτό διψήφιο αριθμό αύξησης, ήτοι 12,3% έχοντας ως ισχυρό σημείο αναφοράς την πολύ δυνατή κίνηση από τον Μάρτιο και μετά…  Οπότε; Που είναι αυτοί οι άνθρωποι καθότι η εικόνα της χερσαίας ζώνης στη Νάξο, μοιάζει να μην είναι αντίστοιχη των αριθμών; Η απάντηση κι εδώ εύκολη… Πολλά καταλύματα, πολλά μαγαζιά εστίασης, πολλές επιλογές εκτός πόλης. Πλέον, η Νάξος ανοίγεται.. Και έχοντας το πλεονέκτημα της καταπληκτικής ενδοχώρας βλέπουμε όλο και περισσότερους είτε να παίρνουν το δρόμο προς την Ορεινή Νάξο (δείτε Χαλκί ή Φιλώτι με βάση τις επιχειρήσεις που έχουν ανοίξει τα δύο τελευταία χρόνια και τις επενδύσεις που γίνονται) ή προς την Δυτική Ακτή με έμφαση σε Μικρή Βίγλα έως το Καστράκι…  οι επισκέπτες δεν μένουν πλέον στη πόλη. Επιλέγουν την έξοδο και την ενδοχώρα Καμπανάκι που οφείλει να λάβει σοβαρά η νέα δημοτική αρχή όσον αφορά τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας σε επίπεδο υποδομών… Η ανάγκη για βελτίωση τόσο του οδικού δικτύου όσο και των άλλων υποδομών (νερό κυρίως) είναι πιο απαιτητική από ποτέ…

Οσο για το τι ευθύνεται για την βελτίωση της εικόνας στην επισκεψιμότητα της Νάξου; Βλέπουμε όλο και περισσότερα πλοία. Μόνο τον Ιούνιο έχουμε κατά μέσο όρο 30 κατάπλους σε ημερήσια βάση. Οι 734 συνολικά είναι αυξημένοι κατά 24% σε σχέση με πέρυσι και 9% στο εξάμηνο σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη χρονική περίοδο. Αρα; Έχουμε περισσότερα πλοία, που όμως οφείλουμε να πούμε ότι πρέπει να γίνει καλύτερη κατανομή χρόνου ώστε να αποφεύγουμε το … μποτιλιάρισμα στο λιμάνι με ταυτόχρονη αύξηση ακόμη και 6 ή 7 πλοίων την ίδια ώρα…

Από εκεί και πέρα, έχουμε αύξηση και στα ΙΧ… 12% τον Ιούνιο και 14% στο α εξάμηνο… Αυτό έχει να κάνει με την πολιτική των ακτοπλοϊκών εταιριών για χαμηλότερους ναύλους στα αυτοκίνητα… Και βέβαια έχουμε και μικρή αύξηση στα φορτηγά αυτοκίνητα που έχει να κάνει κυρίως με την λογική των εμπορευμάτων…  Από εκεί και πέρα να αναφέρουμε ότι ο Ιούνιος είχε ως επί τω πλείστον αλλοδαπούς κυρίως Γερμανούς, Σκανδιναβούς και από χώρες εκτός Ευρώπης, η Νάξος συνεχίζει να διατηρεί το πλεονέκτημα ότι ως οικογενειακός προορισμός έχει προσιτές τιμές και η φιλοξενία είναι το βασικό πλεονέκτημα καθότι η παροχή υπηρεσιών είναι στο … κόκκινο. 

Όσο για το …μέλλον; Να κρατήσει την κίνηση σε υψηλό επίπεδο, να διατηρήσει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών όσο γίνεται πιο ψηλά και επιτέλους να δραστηριοποιηθεί προς την επέκταση της τουριστικής κίνησης προς Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, κάτι που όπως όλα δείχνουν γίνεται πραγματικότητα…

# Ευχαριστούμε για μία ακόμη φορά την αρμόδια υπηρεσία του Λιμεναρχείου Νάξου για την άψογη συνεργασία

Ο Ιούνιος με αριθμούς

Χρονιά Αποβ.  Επιβ.

2009 49.639 43.252

2010 43.470 36.332

2011 42.471 36.027

2012 37.295 30.590

2013 42.446 33.228

2014 46.044 38.534     

2015 49.813 43.729

2016 46.611 38.109

2017 57.977 47.282

2018 61.224 50.584

2019 71.698 59.319  

Επιβατική Κίνηση εξαμήνου   

Έτος  Επιβάτες  Ετήσια διαφορά Μεταβολή (ποσοστό)

2009  132.036

2010  121.124  -10.912  -9,0%

2011  117.961  - 3.163  -2,7%

2012  100.805  - 17.156  -17,0%

2013  105.709   4.904  4,6%

2014  118.989   13.280  11,2%

2015  125.268   6.279  5,0%

2016  119.842  -5.424  -4,5%

2017  138.202  18.360  15.3%

2018  150.842  12.640  9.7%

2019  169.322  18.480  12,3%

 

ssssssssss111111_0.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νάξος - Ιούλιος 2019: Οριακή μείωση επιβατών, εντυπωσιακή αύξηση στα φορτηγά αυτοκίνητα

Quote

Με βάση τα στοιχεία που έρχονται από το λιμεναρχείο Νάξου και την αρμόδια υπηρεσία στατιστικής υπηρεσίας, ο Ιούλιος του 2019 για την Νάξο κλείνει με αρνητικό πρόσημο. Έχουμε δηλαδή σε σχέση με πέρυσι μία πτώση της τάξης του 4,6%. Την πρώτη μετά από τρία σερί χρόνια ανόδου, αλλά και για 4η χρονιά, ο Ιούλιος είναι στο +100.00 επισκέπτες. Ο Ιούλιος του 2019 έχει λοιπόν με βάση τις αφίξεις στο λιμάνι της Νάξου (την βασική πύλη εισόδου) ως απολογισμό τον εντυπωσιακό αριθμό των 119.521 αποβιβασθέντων… Και είναι σημαντικός γιατί μπορεί σε σχέση με πέρυσι να έχουμε πτώση (από τις 125. 317 της περσινής χρονιάς) αλλά σε σχέση με όλα τα προηγούμενα χρόνια, μιλάμε για έναν πολύ καλό μήνα…

Από εκεί και πέρα και κοιτάζοντας τον σχετικό πίνακα, μας εντυπωσιάζει η αύξηση στα φορτηγά αυτοκίνητα: στο +48% που αυτό μπορεί να ερμηνευτεί ως παροχή υπηρεσίες σε οικοδομικά υλικά ή κυρίως στον εφοδιασμό καταστημάτων που έχουν σχέση με την χονδρική πώληση και τα Super Market… Και αυτό το 48% είναι σημαντικό στοιχείο. Και να σκεφτεί κανείς ότι πέρυσι, η κίνηση ήταν αντίστροφη (πτώση στο 40%) που είχε προκαλέσει πολλές και ποικίλες αντιδράσεις…

Αλλά και το γεγονός ότι έχουμε σχεδόν 900 κατάπλους (πέρυσι είχαμε 734), ήτοι 28 πλοία την ημέρα. Προς κάθε κατεύθυνση. Άρα, έχουμε την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με όλα σχεδόν τα νησιά τόσο των Κυκλάδων όσο και με Αττική (Πειραιά –Ραφήνα) αλλά και Κρήτη. Πρόβλημα η απουσία επικοινωνίας με Δωδεκάνησα ή Θεσσαλονίκη όπως πέρυσι, όμως αυτό άλλη κουβέντα…

Η κίνηση του Ιουλίου από το 2000 έως σήμερα

Έτος

Επιβάτες

Διαφορά

2000

88.635

 

2001

97.498

10,00%

2002

83.981

-13,86%

2003

77.866

-7,28%

2004

79.636

2,27%

2005

90.099

13,14%

2006

92.511

2,68%

2007

94.664

2,33%

2008

89.612

-5,34%

2009

87.061

-2,85%

2010

81.577

-6,30%

2011

91.617

12,31%

2012

77.585

-15,32%

2013

82.479

6,31%

2014

90.964

10,29%

2015

89.121

-2,03%

2016

101.864

12,5%

2017

112.966

10,9%

2018

125.317

10,9%

2019

119.521

-4,6%

 

68417421_337259657217909_1231498949194416128_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Νάξος Καλοκαίρι 2019: Για 7η σερί χρονιά θετικό (+2.5%) πρόσημο

Quote

Για 7η σερί χρονιά κλείνει η Νάξος με θετικό πρόσημο όσον αφορά την επισκεψιμότητα μέσα από το λιμάνι του νησιού. Με τους κατάπλους πλοίων για δεύτερο σερί μήνα (Ιούλιο – Αύγουστο) να αγγίζουν τους 30 σε καθημερινή βάση και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα να έχουμε τα δύο …τέρατα της Blue Star Ferries (Delos και Patmos) μοιραία τα νούμερα είναι στο ταβάνι τους.  Ο Ιούλιος είχε οριακά άνω των 120 χιλιάδων επισκεπτών που ήρθαν στο νησί (μείωση 4%) σε σχέση με πέρυσι, ενώ ο Αύγουστος έκλεισε με οριακή αύξηση (137.000 έναντι 135.000 σε σχέση με το 2018) αν και το απόλυτο ρεκόρ για τον Αύγουστο είναι το 144.010 του 2001 (!!!) Όσο κι εάν ακούγεται εντυπωσιακό για τα τότε δεδομένα, έτσι είναι… 

Και χάρη στον εκπληκτικό Ιούνιο (αύξηση της τάξης του +17% σε σχέση με πέρυσι και με απόλυτο ρεκόρ σπάζοντας το φράγμα των 70.000 αποβιβαζόμενων), το 2019 γράφει ιστορία… Με το τέλος σχεδόν της 2ης δεκαετίας του 21υ αιώνα, η Νάξος υποδέχτηκε 329.799 επισκέπτες, ήτοι αύξηση της τάξης του +2,5% σε σχέση με πέρυσι. … Και αυτό που κρατάμε ως κόρη οφθαλμού είναι ότι για 7η σερί χρονιά (από το 2012) έχουμε αυξητικές τάσεις… Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2012 είχαμε 200.762 αποβιβαζόμενους στο λιμάνι και το 2019 φτάσαμε στους 329.799. Που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 64% στην επταετία… Ε δεν το λες κι άσχημο ε;

Με βάση τον σχετικό πίνακα που έχουμε για τα …υπόλοιπα, θα κρατήσουμε την αύξηση κυρίως των φορτηγών αυτοκινήτων (σημείο αναφοράς ο Ιούλιος) της τάξης του +7% που δείχνει ότι υπήρξε διακίνηση προϊόντων αλλά και την αύξηση κατά 16% των κατάπλου πλοίων στη Νάξο…Ας δούμε την κίνηση ανά μήνα (Ιούνιος - Ιούλιος - Αύγουστος) σε αντιπαραβολή με τους αντίστοιχους μήνες του 2018 μέσα από τα στοιχεία της υπηρεσίας στατιστικής του Λιμεναρχείου Νάξου... 

Νάξος.. Κίνηση επιβατών από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο (2009 – 2019)

Έτος

Επιβάτες

Διαφορά

2009

233.353

 

2010

208.868

-10,49%

2011

225.523

7,97%

2012

200.762

-10,98%

2013

215.955

7,57%

2014

238.746

10,55%

2015

244.433

2,38%

2016

265.426

7,90%

2017

292.191

9,20%

2018

321.747

10,12%

2019

329.799

2,50%

Ο Αύγουστος με μία ματιά

Έτος

Επιβάτες

Διαφορά

2009

96.653

 

2010

83.821

-13,28%

2011

91.617

9,30%

2012

85.882

-6,26%

2013

91.030

5,99%

2014

101.738

11,76%

2015

105.499

3,70%

2016

116.951

10,90%

2017

121.248

3,70%

2018

135.206

11,51%

2019

137.515

1,71%

 

 

kalokairi.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
2 hours ago, Lord said:

Παει για τρελή καθυστέρηση σήμερα, έχει από χθες την μειωμένη ταχύτητα και μαζεύει καθυστερήσεις εχει και το Power Jet δεμένο στο κεφάλι της Ναξου εδω και πολυ ώρα που κάποια βλάβη πρέπει να εχει, και αναγκαστικα κόβει βόλτες εξω από το λιμάνι γιατι δεν μπορεί να δέσει αλλου.

 

57 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

To Power Jet μεθόρμισε στη προβλήτα στο Βόρεια, έτσι ώστε να αδειάσει το κεφάλι της προβλήτας για τα άλλα πλοία. Ενώ ανεβαίνει το Νάξος Τζετ για να συνεχίσει το δρομολόγιο του Power Jet.

 

53 minutes ago, basilis89 said:

 

14:35 Το Δήλος παραμένει αρόδου απο το λιμάνι της Νάξου αφού το Power Jet δεν λέει να φύγει απο το κεφάλι του λιμανιού. Αν συνεχιστεί η καθυστέρηση αναγκαστικά θα πρέπει να συνεχίσει για Σαντορίνη και στην επιστροφή να βγάλει τους επιβάτες για Νάξο!!! 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το λιμεναρχείο Νάξου θα πρέπει να δένει τα ταχύπλοα στις πλαινές θέσεις και όχι στο κεφάλι.Οι πλαινές θέσεις είναι τρεις τον αριθμό και το κεφάλι πρέπει να είναι πάντα διαθέσιμο για τα μεγάλα βαπόρια τύπου BS Delos.Ειδικά αυτές τις μέρες τα βαπόρια είναι γεμάτα και οι επιβάτες δε πρέπει να ταλαιπωρούνται.Έχουμε παρατηρήσει και έχει αναφερθεί και σε άλλα ποστ από φίλους εδώ μέσα πως τα λιμεναρχεία πάσχουν από οργάνωση.Και στο Πειραιά στις φορτοεκφορτώσεις και σε άλλα λιμάνια της χώρας.

ΥΓ.Το BS Delos δε μπορεί να πέσει στο πλάι της προβλήτας με τη πλώρη στο Νοτιά;Από άποψη χώρου και βυθισμάτων βλέπω πως ίσως μπορούσε.

Και να έπεφτε λίγο λοξά με τη πλώρη προς Γαρμπή, ούτως η άλλως μπονάτσα ήταν.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Annivas said:

Στο νοτιά το μεγαλύτερο που έχω δει να δένει είναι το Blue Star Myconos, πολύ οριακά από πλευράς βυθισμάτων και γι αυτό το λόγο γύρισε σχεδόν απέξω από την προβλήτα και ήρθε στη θέση με συρτάρι ή αλλιώς πλάγια κίνηση περνώντας τον καταπέλτη επάνω από τον μώλο.

Οπότε το ΔΗΛΟΣ που είναι 5μ μακρύτερο και έχει 0,5μ περισσότερο βύθισμα είτε δεν μπαίνει, είτε είναι τόσο οριακά που δεν πρόκειται να πάρει κανείς πλοίαρχος την ευθύνη να δοκιμάσει.

Σωστα ειναι το βυθισμα ο λογος που δεν πεφτει στον νοτια. Πολυ παλαιοτερα ειχε δοκιμασει να προσεγγισει ανοιγοντας τον εναν μονο καταπελτη με αποτελεσμα να μαζεψει παρα πολυ αμμο.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Έχουμε παρατηρήσει και έχει αναφερθεί και σε άλλα ποστ από φίλους εδώ μέσα πως τα λιμεναρχεία πάσχουν από οργάνωση.

 Ανέκαθεν οι μεγαλύτεροι κ....tες είναι με όλη την σημασία της λέξεως.Το μονο που εχουν ειναι τουπέ-υφακι και πως να πλασάρουν τον εαυτό τους, γυαλί και απο οργάνωση μπάχαλο ενώ κατά συντριπτικό ποσοστό είναι ανιδεοι με την ναυτιλία.Το καταλαβαίνεις πανεύκολα είτε από τις ανακοινώσεις είτε αμα τους ακούσεις.Αυτη ειναι αλήθεια αρέσει δεν αρέσει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Λιμεναρχείου Νάξου, τον Ιούλιο του 2020 οι επιβάτες που αποβιβάστηκαν στη Νάξο ήταν μόλις 52.444, την στιγμή που τον Ιούλιο του 2019 ο αριθμός αυτός άγγιξε τις 120.586. Δηλαδή, φέτος αποβιβάστηκαν 68.142 λιγότεροι επιβάτες (-56,5%).

Μείωση εμφάνισαν επίσης και τα δίκυκλα, καθώς και τα Ι.Χ. αυτοκίνητα που έφτασαν στη Νάξο. Ειδικότερα, τον Ιούλιο του 2020 έφτασαν στη Νάξο 1.397 δίκυκλα (443 λιγότερα σε σχέση με πέρυσι, μείωση 24,1%), ενώ τα Ι.Χ. ήταν 8.076 (2.327 λιγότερα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019, μείωση 22,4%). Τέλος, ελάχιστη ήταν η αύξηση στον αριθμό των φορτηγών. Τον Ιούλιο του 2020 τα φορτηγά που έφτασαν στη Νάξο ήταν 953, ενώ πέρυσι τον Ιούλιο ήταν 906 (αύξηση 5,2%).

Τους προηγούμενους μήνες

Πως κινήθηκε η επισκεψιμότητα στο λιμάνι της Νάξου από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο; Ο Απρίλιος, ο μήνας κατά τον οποίο είχαμε πλήρη σχεδόν απαγόρευση μετακινήσεων, με τα πλοία μετακινήθηκαν συνολικά 1109 επιβάτες (!!!) Αντίστοιχα πέρυσι είχαμε 49.801… Αρνητικό ρεκόρ όλων των εποχών.. Ο Μάιος κινήθηκε λίγο καλύτερα… Έσπασε το φράγμα των 5000 επιβατών (5415) όσον αφορά τις αφίξεις και αναχωρήσεις όταν το ίδιο χρονικό διάστημα την περσινή χρονιά , είχαν διακινηθεί κάτι περισσότεροι από 76.000 (!!!).Κάνοντας μία αναδρομή στο παρελθόν, αντίστοιχος Μάιος υπάρχει το 1983 (!!!) …

Και τέλος, ο Ιούνιος δεν πήγε καλύτερα… Σχεδόν 32.000 επιβάτες μετακινήθηκαν  (αφίξεις και αναχωρήσεις) από το λιμάνι της Νάξου και εδώ έχουμε μία αντίστοιχη κίνηση με τις αρχές της δεκαετίας του 80… Αξιοσημείωτο είναι ότι πέρυσι, ο Ιούνιος έσπασε το φράγμα των 70.000 επισκεπτών (μόνο αφίξεις, συνολικά +130.000) κάτι που δεν είχε προηγούμενο.

Η κίνηση του Ιουλίου από το 2000 έως σήμερα

Έτος

Επιβάτες

Ποσοστό

2000

88.635

 

2001

97.498

10,0%

2002

83.981

-13,9%

2003

77.866

-7,3%

2004

79.636

2,3%

2005

90.099

13,1%

2006

92.511

2,7%

2007

94.664

2,3%

2008

89.612

-5,3%

2009

87.061

-2,8%

2010

81.577

-6,3%

2011

91.617

12,3%

2012

77.585

-15,3%

2013

82.479

6,3%

2014

90.964

10,3%

2015

89.121

-2,0%

2016

101.864

14,3%

2017

112.966

10,9%

2018

125.317

10,9%

2019

120.586

-3,8%

2020

52.444

-56,5%

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...