Jump to content
Shipfriends

Superfast I (IMO 9350719)


Recommended Posts

Εννοουσα μια ωρα μετα το Σιρεν. Και τα 2 φυγανε μαζι απο Μπαρι 6.30 το πρωι. Το Σιρεν εφτασε κατα τις 8 και το Σουπερφαστ περιπου 9. Ειχε και κινηση ο διαυλος και εμεινε λιγο ακομα απ εξω. Την ωρα που το Σιρεν εφευγε για το χθεσινο του δρομολογιο (Κερκυρα-Μπαρι) το Σουπερφαστ Εφευγε για την Πατρα. Περιπου στις 23.00 ολα αυτα. Παντως ο νοτιας δεν αστειευται οποτε ειναι δικαιολογημενες οι καθυστερησεις. Αρα φιλε poseidon ηταν σωστη η πληροφορια μου οτι το πλοιο πηγε στο Brindisi να απαγγιασει απο τον καιρο?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εννοουσα μια ωρα μετα το Σιρεν. Και τα 2 φυγανε μαζι απο Μπαρι 6.30 το πρωι. Το Σιρεν εφτασε κατα τις 8 και το Σουπερφαστ περιπου 9. Ειχε και κινηση ο διαυλος και εμεινε λιγο ακομα απ εξω. Την ωρα που το Σιρεν εφευγε για το χθεσινο του δρομολογιο (Κερκυρα-Μπαρι) το Σουπερφαστ Εφευγε για την Πατρα. Περιπου στις 23.00 ολα αυτα. Παντως ο νοτιας δεν αστειευται οποτε ειναι δικαιολογημενες οι καθυστερησεις. Αρα φιλε poseidon ηταν σωστη η πληροφορια μου οτι το πλοιο πηγε στο Brindisi να απαγγιασει απο τον καιρο?

Το πλοίο έπιασε Brindisi για την αποβίβαση πληρώματος λόγω ασθενείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βλέποντας τις φωτογραφιες του Nhsos Xios, μου δημιουργήθηκε μία απορία.

Στη συγκεκριμένη πινακίδα ότι όλα είναι γραμμένα στα αγγλικά, τα ιταλικά και τα ισπανικά.

Εφόσον δραστηριοποιείται το πλοίο στην Ελλάδα και έχει και ελληνική σημαία, δε θα έπρεπε να έχει πινακίδες και στα ελληνικά?

Link to comment
Share on other sites

19/12 Μπαρι-Πατρα

Μπαινοντας απ την εισοδο των επιβατων συνανταμε διαδρομο και κυλιομενες,2 φορες,για να φτασουμε στα deck των επιβατων.Εκει βγαινουμε σε ενα μπαλκονακι που θα μας οδηγησει στο πρωτο σαλονι με την ρεσεψιον.Μετα οδηγουμαστε προς τα ενδοτερα αφηνοντας αριστερα μας,αεροπορικες και καταστημα διαφορων ειδων,λιγον πριν το κεντρικο σαλονι με το μπαρ.Ακριβως μετα,φτανουμε στο self service,που ειναι αρκετα μεγαλο,με 2 μικρα σαλονακια αριστερα και δεξια.Αυτο ολο,ειναι το deck των κοινοχρηστων χωρων.Ακριβως απο πανω,εχουμε στα υπολοιπα 2 deck,τις καμπινες επιβατων και πληρωματος.Εδω μπορειτε να δειτε εναν διαδρομο αλλα και μια δικλινη(ειχε την καλοσυνη ενας επιβατης να μου την δειξει:)).

Ας παμε τωρα στις εντυπωσεις μου.Καταρχην μιλαμε για ενα νεοτευκτο,με ολα τα καλα που σημαινει αυτο.Ομως,δεν εχει καμια σχεση με SUPERFAST,η μαλλον,η μονη σχεση που εχει,ειναι το πληρωμα,που σου θυμιζει την φροντιδα και την εξυπηρετηση των γνωστων κοκκινων.

Απο κει και περα,φαινεται η διαφορα(προς τα κατω)της ποιοτητας των υλικων,η εμφαση στην εξυπηρετηση των οδηγων(μεγαλο εστιατοριο,τραπεζια για τραπουλα)και τελος,οτι ειναι ιταλιανικο κατασκευασμα:D

Μου εκανε εντυπωση,οτι αν και υπηρχε αρκετος κοσμος,το παπορι καταφερνει να τους απλωσει ολους στα σαλονια και ετσι να μην γινεται πανικος.Βεβαια θα ειναι διαφορετικα οταν χτυπαει πρωτοκολο;)Αυτα προς το παρον,γιατι ειμαι και ολιγον ζαλισμενος απ τα συνεχομενα upload:o.Θα θυμηθω περισσοτερα και θα επανελθω.

ΥΓ Καθως μπαιναμε στον διαδρομο για τις κυλιομενες,καποιοι επιβατες ελεγαν ''Καλα αυτο ειναι σιγουρα παλιο και το εχουν μετασκευασει...'';)

Link to comment
Share on other sites

Και συνεχιζω.....τι μου μενει απο αυτο το ταξιδι

1.Δεν ειναι απο τα πλοια που λες ''ααα,θελω οπωσδηποτε να ξαναταξιδεψω μαζι του...''

2.Το πληρωμα ειναι SUPERFAST(αψογο απ ολες τις πλευρες δηλαδη)ενω αποτελειται απο πολλες ομορφες παρουσιες;):D

3.Φτηνη λυση για την ATTIΚΑ ωστε να εξυπηρετησει μια γραμμη με πολλα φορτηγα και λιγους επιβατες.

4.Καλυτερα το πλοιο να ειχε αλλα σινιαλα(π.χ attica ro-ro)παρα τα κλασικα των κοκκινων,οχι επειδη τα δυσφημιζει αλλα επειδη οι επιβατες εχουν αλλη ιδεα και προσδοκιες για ενα πλοιο SUPERFAST...

5.Αν και δεν ειμαι ειδικος,μπορω να πω,πως ειναι καλο στην μανουβρα αλλα οχι τοσο καλο στον καιρο.

6.Καλα ταξιδια σε οσους το ταξιδεψουν:P

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν μπορω να φανταστω οτι ακομα κι αν αρχικα δεν ειχε, δεν του συγκολλησαν τα απαραιτητα. Μιλαμε για μια διαδικασια που δεν ειναι δυσκολη, στα φορτηγα πλοια συμβαινει πολυ συχνα μετα την ολοκληρωση της φορτωσης γενικου φορτιου οπως μηχανηματων, ιμαντων κλπ να συγκολλουνται στα πανιολα του αμπαριου επιπλεον χελωνες για λογους σωστου δεσιματος.

Link to comment
Share on other sites

αληθευει οτι στο ανω γκαραζ του sfI δεν εχει χελωνες για να δενουν trailer, γιατι αυτοι που το παρηγγειλαν το προοριζαν για ιχ; ετσι εξηγουνται και τα απροοπτα

Στη φωτογραφία του NHSOS XIOS από την Gallery (http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=3871) φαίνεται να έχει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γινεται να μην εχει, cargo securing manual και αλλα παρεμφερη δεν γινεται να υπαρξουν χωρις μαπες για φορτηγα εαν ετσι ειναι καθορισμενα.

Τωρα εαν μπηκαν μετα αλλο ανεκδοτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Κάποιο έλασμα κολλάνε αυτή τη στιγμή στο πλοίο πρύμα αριστερά κοντά στο σημείο που τελειώνει το κόκκινο χρώμα. Παραμένει στο λιμάνι της Πάτρας δεμένο αλλά έχει φορτώσει σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα οπότε δεν τείθεται θέμα ακύρωσης του δρομολογίου.

Επίσης χθες στο Μπάρι ταπαιπωρήθηκε για μικρό χρονικό διάστημα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν την ώρα που αναχώρησε αλλά τέλος καλό όλα καλά. ;)

Link to comment
Share on other sites

ξυρισε εναν ντοκο στο μπαρι (απο οτι ειδα στο google).;)

παρεμενε στο 4, τουλαχιστον μεχρι πριν μιση ωρα που το ειδα και συνεχιζονταν οι ελασματουργικες εργασιες.

(ασχετο με το ξυσιμο) ειχε φουνταρει κιολας τη δεξια

Link to comment
Share on other sites

Για να μην λέμε ότι μόνο οι δικοί μας λιμενικοί δεν βλέπουν, και οι ιταλοί στην ίδια μοίρα είναι.

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Πάτρας από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «SUPER FAST I» Ν. Πειραιά 11802, το οποίο είχε αποπλεύσει από το Μπάρι Ιταλίας με προορισμό την Πάτρα, ότι είχε υποστεί ζημιά στην αριστερή πρυμναία πλευρά του πλοίου.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Πάτρας, Κλιμάκιο Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων πραγματοποίησε έλεγχο, διαπιστώνοντας την ύπαρξη ενός εσωκοιλώματος (βαθούλωμα), σε ύψος περίπου 2μ. πάνω από την ίσαλο γραμμή, το οποίο είχε προκληθεί κατά τη διάρκεια των χειρισμών αναχώρησης από το λιμένα Μπάρι.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης και συνέχισης ισχύος των πιστοποιητικών ασφαλείας και προστασίας περιβάλλοντος, από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα.

Πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, μετά την αποκατάσταση της ζημιάς και την προσκόμιση των παραπάνω βεβαιωτικών και πιστοποιητικών, επετράπη ο απόπλους του πλοίου, προς συνέχιση των εγκεκριμένων δρομολογίων του.

Από το ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να και κατι οχι συνηθες για την Superfast Ferries:

Επιθεωρηση PSC της 14ης Οκτωβριου στο Bari

Deficiencies:

Accident prevention (ILO147) - Warning notices - Not as required

MARPOL annex I - Oil record book - Not properly filled

Operational deficiencies - Abandon ship drills - Lack of control

Επιθεωρηση PSC της 25ης Νοεμβριου στο Bari

Deficiencies:

Fire safety measures - Means of control (opening,pumps) Machinery spaces - Not as required

Cargoes - Stowage of cargo - Not as required

Cargoes - Cargo securing manual - Missing instructions

- Κανενα απο τα defieciencies δεν κατεληξε σε απαγορευση αποπλου απο τις Ιταλικες Αρχες.

-Παρατηρηστε τις ελλειψεις σχετικα με το φορτιο(προτελευταια και τελευταια) στις 25 Νοεμβριου. Λιγο μετα ειχαμε το συμβαν με την μετατοπιση του φορτιου. Να εχει σχεση το ενα με το αλλο, μηπως ειχαν δει κατι οι Ιταλοι?

- Τα παραπανω απο το Paris MOU.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ταξιδεψα το πασχα με το superfast I εως το μπαρι και παλι πισω και οι εντυπωσεις μου ειναι θετικες. θετικη εντυπωση μου αφησε ο μακρυς διαδρομος μεχρι την reception ο οποιος ηταν πρωτοτυπος. το πλοιο ηταν πολυ καθαρο με ικανοποιητικους χωρους για νταλικοκαραβο, μεγαλα καταστρωματα και γενικως ευχαριστο. Δυο πραγματα δεν μου αρεσαν:

1)οι υπερβολικα μικρες καμπινες(αναμενομενο)

2)η κεντρικη σκαλα η οποια ηταν πολυ στενη και στριμοχνωνταν ολοι οι επιβατες και η μικρη αποσταση μεταξυ των σκαλοπατιων χαρη στην οποια πηγα να πεσω 2 φορες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Οταν με το καλο φτασει το ΣΦΙΙ θα μεινει στη γραμμη μαζι με το Οραιζον ωστε να κανει το καημενο το ΣΦΙ το δεξαμενισμο του (λογικα στη Συρο οπως και τα υπολοιπα του ομιλου)

Ελπιζω να βαλουν και τη μαυρη γραμμη αναμεσα στο κοκκινο και στη μουραβια που λειπει σε σχεση με τα αλλα φαστ ;);)

Οχι οτι με νοιαζει αλλα θα δειχνει αρκετα ομορφοτερο το βαπορι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...