Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λογω της απεργίας των ναυτικών μονό δυο δρομολόγια θα εκτελεστούν από τη Ηγουμενίτσα για Κέρκυρα σήμερα και δυο αύριο από Κέρκυρα για Ηγουμενίτσα

Οι ναυτικοί που εργάζονται στα πλοία της γραμμής Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας απεργούν επί διήμερο. Έτσι, σήμερα και αύριο δεν θα γίνει κανένα δρομολόγιο από τα δύο αυτά λιμάνια. Ωστόσο, για την εξυπηρέτηση των επιβατών, σήμερα θα πραγματοποιηθεί ένα δρομολόγιο στις 12:00 το μεσημέρι από Ηγουμενίτσα για Κέρκυρα με το «Ίκαρος Παλλάς» και τις 21:00 το βράδυ, με το «Σοφοκλής Βενιζέλος». Αύριο Παρασκευή, θα πραγματοποιηθούν δύο δρομολόγια το πρωί από Κέρκυρα και Ηγουμενίτσα. Το πρώτο στις 06:15 με το πλοίο «Λευκά Όρη» και το δεύτερο στις 07:00 με το «Ίκαρος Παλλάς».

Καλό είναι πάντως, όσοι θα ταξιδέψουν από και προς την Κέρκυρα και τους Παξούς αυτό το διήμερο να επικοινωνούν με τα αρμόδια Λιμεναρχεία.

Πηγη: MEDIASHIPPING

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά προβλήματα δημιουργήθηκαν κατα τη διήμερη απεργία των ναυτικων στα πορθμεία Ηγουμενίτσας - Κέρκυρας, από τα ξημερώματα του Σαββάτου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, καθώς χιλιάδες αυτοκίνητα με προορισμό την Κέρκυρα και τους Παξούς, έχουν εγκλωβιστεί και σχηματίζουν ουρές χιλιομέτρων, καθώς τα πορθμεία που εκτελούν τα δρομολόγια δεν επαρκούν.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις για δυο πλοια που προκειται να κατασκευαστουν για την γραμμη?Αυτα ειναι το Αγια Παρασκευη και το Αγιος Δημητριος 2 που τα ειδα στις δηλωσεις τακτικης και ειναι υπο ναυπηγηση και ενα το Στεφανος που ειναι υπο αγορα.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Τελικα η παντοφλα συμφαιρει οικονομικα μονο οταν κλεισεις το εισητηριο μετ'επιστροφης.Η προσφορα που εχει η κοινοπραξια με τις παντοφλες ειναι εξαιρετικη στο μετ'επιστροφης δρομολογιο μιας και χοντρικα γλιτωνεις το ενα εισιτηριο στο IX.Στο απλο εισητηριο η διαφορα ειναι μολις 3 ευρω.

Γενικα μπορω να πω οτι οι παντοφλες δουλευουν ικανοποιητικα ειδικα με τους μονιμους κατοικους ο οποιοι μπορουν ευκολοτερα να προγραμματισουν το ταξιδι τους.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συγκέντρωσε το Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας, η κίνηση τον Αύγουστο που μας πέρασε ήταν πεσμένη 10% σε σχέση με πέρσι όσον αφορά τους επιβάτες και 20% όσον αφορά τα αυτοκίνητα, ΙΧ και λεωφορεία.

Aπό την Ηγουμενίτσα προς την Κέρκυρα, μετακινήθιηκαν εντός του Αυγούστου 170.000 επιβάτες και 43.000 ΙΧ και λεωφορεία. Προς τη Λευκίμμη αντίστοιχα, 18.000 άτομα και 6.000 οχήματα.

Πηγη: Corfupress

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nα βαλουμε σε link τις Δηλώσεις Τακτικής Δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών Πλοίων, για τη Δρομολογιακή Περίοδο 1-11-2011 έως 31-10-2012.

http://www.yen.gr/wi...htm?prnbr=36678

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα Σούπερφλεξ 1 και 2 για την εταιρεία του Νικόλαου (Κέρκυρα)!!!

Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

Στις δηλώσεις λέει υπό κατασκευή!! Συνήθως ότι είναι για καινούργια συνήθως λέει υπό ναυπήγηση!! Γιατί πιστεύω ότι στο τέλος δε πρόκειται να μην γίνει τίποτα από τα δυο (αγορά ή ναυπήγηση). Πάντως τα ονόματα παραπέμπουν στο πρώην όνομα της σειράς του Νικόλαου

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Νέο πλήγμα στη γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας μετά τις αλλεπάλληλες αποχωρήσεις πλοίων τους τελευταίους μήνες, με τελευταίο «χτύπημα» την απόσυρση λόγω νηογνώμονα δύο «παντοφλών». Η γραμμή «κλείνει» κάθε βράδυ στις 20:30!

Η αφαίρεση του πιστοποιητικού αξιοπλοΐας σε δύο ανοικτού τύπου φέρρυ μποτ («Αγ. Ειρήνη» και «Ελένη») αφαίρεσε δύο ακόμα πλοία από την πορθμειακή γραμμή που συνδέει το νησί με την ηπειρωτική ακτή, μετά την απομάκρυνση μέσα σε λίγους μόνο μήνες του αμφίδρομου «Αχαιός» που επωλήθη για να εκτελεί δρομολόγια σε τοπική γραμμή της Ιταλίας και του ανοικτού τύπου πλοίου «Παντάνασσα» που έφυγε από το νησί για να εκτελεί δρομολόγια στο Αντίρριο. Είχαν προηγηθεί οι αποχωρήσεις μέσα σε τρία χρόνια της παντόφλας «Νάντη», «Άγιος Δημήτριος», του κλειστού «Αγ. Σπυρίδων»

Έμειναν 6 πλοία… Τι θα γίνει το χειμώνα;

Έτσι, από τα 10 πλοία που μέχρι τις αρχές του χρόνου δραστηριοποιούνταν στην πορθμειακή γραμμή, απέμειναν μόλις 6 (Αικατερίνη Π., Αγ. Θεωδώρα, Παντοκράτορας, Νικόλαος, Νηρέας και Άνω Χώρα ΙΙ) με ακόμα πιο ζοφερή να διαγράφεται η κατάσταση εν όψει του χειμώνα που τα πλοία μπορούν να αποδρομολογηθούν μέχρι και δύο μήνες για την συντήρησή τους!

Κλειστή η γραμμή από τις 20:30

Αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι από σήμερα το τελευταίο δρομολόγιο από την Κέρκυρα προς την Ηγουμενίτσα να φεύγει στις 20:30 (!) θυμίζοντάς μας εποχές ξεχασμένες για τα καλά… Μάλιστα, καθώς παραμένει το νυκτερινό δρομολόγιο της Κοινοπραξίας από Ηγουμενίτσα (3:45 τα ξημερώματα), για τους πρωινούς επισκέπτες η γραμμή ανοίγει από τη θεσπρωτική πρωτεύουσα προς το νησί μας στις 7:30 το πρωί και όχι στις 6 όπως γινόταν μέχρι χθες!

Πλήγμα και στη Λευκίμμη

Αντίστοιχο πλήγμα υφίσταται και η Λευκίμμη, η οποία εν μέσω θέρους έχει 4 δρομολόγια την ημέρα και το χειμώνα κινδυνεύει να μείνει χωρίς φέρρυ αν αποδρομολογηθεί το μοναδικό εναπομείναν πλοίο για συντήρηση

Τα δρομολόγια αύριο Τρίτη

Ενδεικτικά, τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή για αύριο, Τρίτη, διαμορφώνονται σύμφωνα με το Λιμεναρχείο Κέρκυρας ως εξής:

Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα

6:30: Αικατερίνη Π.

8:30: Αγ. Θεωδώρα

9:30: Παντοκράτορας

10:30: Νικόλαος

11:00 Νηρέας

11:45: Αικατερίνη Π.

13:30: Αγ. Θεωδόρα

14:30: Παντοκράτορας

15:30: Άνω Χώρα ΙΙ

17:00: Νηρέας

18:00: Αγ. Θεωδώρα

20:30: Άνω Χώρα ΙΙ

Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα

3:45: Αικατερίνη Π.

7:30: Παντοκράτορας

9:30: Αικατερίνη Π.

10:30: Αγ. Θεωδώρα

12:30: Παντοκράτορας

13:30: Νηρέας

14:15: :Αικατερίνη Π.

16:00: Αγ. Θεωδώρα

17:30: Νικόλαος

18:30: Άνω Χώρα ΙΙ

20:30: Νηρέας

22:30: Άνω Χώρα ΙΙ

Λευκίμμη – Ηγουμενίτσα

7:15 – 10:15 – 14:15 – 17:15

Πηγη: CORFUPRESS

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τέλος τα πλοία κλειστού τύπου στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα (???)

Πηγή: E-IGOUMENITSA

Λόγω των πολλών εξόδων και του αθέμιτου ανταγωνισμού με τις "παντόφλες", οι ιδιοκτήτες των κλειστού τύπου πλοίων στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα, λένε ότι χρεοκόπησαν. Ιδιοκτήτης πλοίου κλειστού τύπου ανέφερε: "Όλα τα πλοία κλειστού τύπου πωλούνται και οι εταιρίες προσανατολίζονται στην επιλογή της αγοράς ανοιχτού τύπου, γυρνώντας με τον τρόπο αυτό πολλά χρόνια πίσω την πορθμειακή γραμμή".

Επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι το κόστος συντήρησης και λειτουργίας των πλοίων ανοιχτού τύπου ανέρχεται στο ¼ του κόστους που απαιτείται για τα κλειστού τύπου. Από συγκεκριμένα στοιχεία προκύπτουν τα εξής: Δρομολόγιο κλειστού τύπου (Κ.Τ.) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ = 2.800 λίτρα. Δρομολόγιο ανοιχτού τύπου (Α.Τ.) ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ = 900 λίτρα. Μισθολόγιο Κ.Τ. μηνιαίως = 67.000 ευρώ. Μισθολόγιο Α.Τ. μηνιαίως = 39.000 ευρώ. Ασφάλεια πλοίου επιβατών Κ.Τ. (ετησίως) = 150.000 ευρώ. Ασφάλεια πλοίου επιβατών Α.Τ. (ετησίως) = 60.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τέλος τα πλοία κλειστού τύπου στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα (???)

Το Θάσος V πουλήθηκε στην Ionion Lines έναντι 2εκ Ευρώ σύμφωνα με την ΕΒΔΟΜΗ

To "Αικατερίνη Π." έφυγε, το "Τhassos V" (λογικά με νέο όνομα) έρχεται... Φοβάμαι μη μείνουν μόνο οι παντόφλες στη γραμμή πράγματι στο τέλος. Και ούτε καν τύπου "Ποσειδώνας". Τα δυό αδερφά "Νικόλαος" - "Παντοκράτωρ" και το "Aγία Θεοδώρα" μείνανε από κλειστού τύπου.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Κατα εκει βλεπω να πηγαινουμε.Η κινηση στα κλειστου τυπου ειναι πολυ υποτονικη,οι παντοφλες κανουν καλες προσφορες με αποτελεσμα ο κοσμος να προτιμαει να κανει 30 λεπτα παραπανω και να πληρωνει τα μισα λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε πως ουσιαστικα δεν εχει μπει κανενα νεο πλοιο κλειστου τυπου τα τελευταια χρονια σε αντιθεση με τις παντοφλες οπου εχουμε αρκετες νεες παρουσιες,ασχετα αν στεριωσαν ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει δεν τις λες και αρχαιες αυτες που εχει η γραμμη.Αν εξαιρεσεις το ΝΙΚΟΛΑΟΣ που ειναι του 87, ολες οι αλλες ειναι χτισμενες τη μεσα δεκαετια του 90.Το ΝΗΡΕΑΣ και το ΑΝΩ ΧΩΡΑ ΙΙ μαλιστα ειναι δεκαετιας αφου χτιστηκαν το 2001 και το 2004 αντιστοιχα

Το ΝΑΝΤΗ και οι υπολοιπες δεν πιανονται αφου δουλευουν μονο για φορτηγα και χυμα φορτιο

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, το "Νάντη" είναι για φορτηγά. Στο μεταξύ γράφεται με "η", αλλά δε νομίζω να είναι από την ομώνυμη πόλη της Γαλλίας αλλά από το "ελληνοποιημένο" Νάντυ :P

Το "Άνω Χώρα", που είναι κάτι μεταξύ "παντόφλας" και κλειστού, το αστόχησα, θεωρώ πως είναι ιδανικός τύπος.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αναφερθήκατε στις παντόφλες της Κέρκυρας, ας τις απαριθμήσουμε στο παρόν θέμα.

Κατ' αρχάς δεν νομίζω ότι μπορούμε να θεωρούμε ως "παντόφλα" το ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Δεν ξέρω αν επίσημα ταξιδεύει ως "ανοικτού τύπου" αλλά ούτε "ανοικτό" είναι, ούτε κατά διάνοιαν η κατασκευή του προσομοιάζει καν σε "παντόφλα", και τα ίδια ακριβώς βέβαια ισχύουν και για το εκπατρισμένο ΑΧΑΙΟΣ.

Από εκεί και πέρα, έχουμε στις γραμμές της Κέρκυρας, το ανοικτού τύπου (τυπικά και ουσιαστικά) αμφίπλωρο ΑΝΩ ΧΩΡΑ ΙΙ κατασκευής 2004, τις τρεις παντόφλες που δουλεύουν ως Φ/Γ-Ο/Γ,

  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ Μ (1967)
  • ΑΣΠΑΣΙΑ (1970)
  • ΝΑΝΤΗ (1973)

και τις πέντε παντόφλες που δουλεύουν ως Ε/Γ-Ο/Γ.

  • ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ (1993)
  • ΕΛΕΝΗ (1993)
  • ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ (1994)
  • ΝΗΡΕΑΣ (2001)
  • ΛΕΥΚΙΜΜΗ (2003)

Στις πέντε τελευταίες να προσθέσουμε και το ΘΑΣΟΣ V (1993) που σε μικρό χρονικό διάστημα θα μπει στην γραμμή, με νέο όνομα βέβαια (φαντάζομαι).

Ξέχασα καμμιά ??? :wacko::D

Link to comment
Share on other sites

Σωστος, αν και καποιες φορες το χειμωνα(οχι φετος) τις ειχα πετυχει στο AIS να πηγαινουν και Κερκυρα αλλα δεν ξερω το λογο.Φανταζομαι αντικατασταση καποιας απο τις παντοφλες που βρισκοταν σε ακινησια

Αυτο παντως που βγαινει σαν συμπερασμα ειναι οτι και στις δυο γραμμες τις Κερκυρας δουλευουν σχετικα καινουριες παντοφλες , οι οποιες οπως παμε θα μεινουν μονο αυτες για να εξυπηρετουν τη γραμμη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

η λευκιμμη και η τριαδα δεν πανε μονο λευκιμμη;

Πολύ σωστά, άλλωστε υπάρχει και το ανάλογο topic με αναφορές και στα δύο πλοία. Απλά, από την στιγμή που παρέθεσα τις παντόφλες που δουλεύουν από την Ηγουμενίτσα προς την Κέρκυρα, θεώρησα καλό να συμπεριλάβω και απτές. :)

....έχουμε στις γραμμές της Κέρκυρας...

Link to comment
Share on other sites

Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών των κλειστού τύπου πλοίων υποστηρίζουν ότι η Πολιτεία αρνείται να ρυθμίσει τις σχέσεις και το καθεστώς που επικρατεί μεταξύ των κλειστών και ανοικτών φέρρυ, δημιουργώντας ουσιαστικά συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού αφού τα κλειστού τύπου υποχρεώνονται να έχουν ως ελάχιστο το διπλάσιο τουλάχιστον προσωπικό, καίνε τρεις και τέσσερις φορές περισσότερα καύσιμα και το κόστος απόσβεσής τους είναι κατά πολύ υψηλότερο από τις «παντόφλες».

Πηγή: CORFU PRESS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο τελευταίο ΣΑΣ είχε το εξής θέμα:

Β)Τροποποίηση – περικοπή δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΙΚΟΛΑΟΣ» και Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ» στις γραμμές ΚΕΡΚΥΡΑΣ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ και ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ – ΠΑΞΩΝ για το χρονικό διάστημα από 01/01/12 μέχρι 31/3/12.

Πρέπει τα δυο πλοία να λειτουργούν σε μια ξεχωριστή κοινοπραξία με το τίτλο Κερκυραϊκές Γραμμές όπως εμφανίζεται και στο openseas.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ ΚΕΡΚΥΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΚΛΕΙΟ ΠΡΩΙΝ ΚΕΡΚΥΡΑ Κ ΤΟ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΡΙΑ......ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΝΤΟΦΛΟΕΙΔΕΣ ΤΟ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ....ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΑΜΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...