Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους. 

Έχω κάποιες απορίες πάρα πολύ καιρό και αν γνωρίζει κάποιος να μου τις λύσει για την εν λόγω γραμμή θα του ήμουν ευγνώμων. 

1ον Μπορώ κάπου να βρω τις μέγιστες ταχύτητες που μπορούν να "πιάσουν" όλα τα πλοία της συγκεκριμένης γραμμής αλλά και τις ταχύτητες που έχουν τώρα στην πράξη; Εάν υπάρχει διαφορά ποιος ο λόγος; 

2ον Θυμάμαι παλαιότερα ότι τα ανοιχτού τύπου πλοία κάνανε την διαδρομή σε 1.45, στην συνέχεια κάποια χρόνια τα κλειστού τύπου την κάνανε σε 1.10-1.15 (μάλιστα θυμάμαι αν δεν κάνω λάθος ότι αυτά γίνονταν και επί Παντοκράτωρ, παλαιού Αγίου Σπυρίδωνα και Αγίας Θεοδώρας) και τα ανοιχτού τύπου σε 1.30 (θυμάμαι την Αγία Ειρήνη αν δεν κάνω λάθος και εδώ). Θυμάται κάποιος ποια χρόνια γινόταν αυτό και γιατί άλλαξε με αποτέλεσμα να κάνουν τώρα 1.30-1.40 (εκτός του Κέρκυρα Express) και τα ανοιχτού τύπου 2.00+?

 

Ευχαριστώ. 

Link to comment
Share on other sites

Αφού πέρασαν 3,5 μήνες με έντονο ανταγωνισμό (συνεχές δρομολόγια, πόλεμος τιμών) ανάμεσα στις δυο κοινοπραξίες στη Κέρκυρα, φαίνεται ότι τα βρήκαν πλέον και υπάρχει συνεργασία, για αυτό έχουμε μείωση των δρομολογίων στα μισά από ότι έκαναν όλο το χειμώνα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τη Πρωτομαγιά θα γίνουν κανονικά τα δρομολόγια της γραμμής Κέρκυρα Ηγουμενίτσα,  παρά την απεργία της ΠΝΟ, μιας και λόγω αυξημένης κίνησης την ανωτέρω ημερομηνία (εορταστική Περίοδος Πάσχα 2019), το Δ.Σ. του Σωματείου Ναυτεργατών Κέρκυρας Ηγουμενίτσας – Παξών & Διαποντίων Νήσων «Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ» αποφάσισε τη συμμετοχή των πληρωμάτων όλων των πλοίων που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, Ηγουμενίτσας – Παξών, Λευκίμμης – Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας – Παξών & Κέρκυρας – Διαποντίων Νήσων, σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση το χρονικό διάστημα από ώρα 00:01 έως και ώρα 24:00 της Δευτέρας 06-05-19.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Από σήμερα τα δρομολόγια στη γραμμή Κέρκυρα Ηγουμενίτσα είναι τρία ημερησίως από τις δυο κοινοπραξίες της γραμμής με τα πλοία Αγία Ειρήνη, Αλκίνοος και Κέρκυρα)

Quote

Από Ηγουμενίτσα στις 05:30 (Kerkyra Seaways)  & 09:00-18:00 (Kerkyra Lines)

Από Κέρκυρα στις 09:30 (Kerkyra Seaways) & 13:00-15:30 (Kerkyra Lines)

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Kerkyra Seaways θα κάνει 10 δρομολόγια την εβδομάδα με το Αγία Ειρήνη και η Kerkyra Lines θα κάνει 18 δρομολόγια την εβδομάδα με το Αλκίνοος και το Άνω Χώρα ΙΙ. Δηλαδή να γίνονται καθημερινά τρία δρομολόγια ημερησίως όλο τον Μάιο.

Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση τα δρομολόγια γίνονται 4 ημερησίως στη γραμμή από 3 που ήταν τη προηγούμενη εβδομάδα που ξεκίνησε η επιδότηση της γραμμής. Και λίγα είναι τα 3000€ όταν άλλες πορθμειακές γραμμές του Ιονίου επιδοτούνται με 5πλασιο κόστος το δρομολόγιο!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η πορθμειακή γραμμή ανοίγει τη Δευτέρα στο… περίπου!

Στάση αναμονής εν όψει της Δευτέρας όπου, τυπικά, θα απελευθερωθεί η δυνατότητα μετακίνησης από και προς την Κέρκυρα κάθε Έλληνα πολίτη, τηρούν οι ναυτιλιακές εταιρίες του νησιού, αφού εκτιμούν ότι για τις πρώτες τουλάχιστον εβδομάδες, η κίνηση θα παραμείνει σε επίπεδα… θερμοκρασίας Νευροκοπίου!

Παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς υπογράμμισαν ότι είναι αμφίβολη η άμεση δρομολόγηση ικανοποιητικά περισσότερων πλοίων για τον Ιούνιο, πέραν των 4 που επιδοτούνται από το κράτος, καθώς τόσο λόγω της μειωμένης κίνησης η οποία περιορίζεται για την ώρα σε επαγγελματικά ταξίδια, όσο και λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων που τους υποχρεώνει να λειτουργούν με μέγιστη πληρότητα το 50% της άδειας κάθε πλοίου, η οικονομική επιβίωση είναι αμφίβολη.

Στο 50%

Για παράδειγμα, το φέρυ μποτ Αλκίνοος, από τα μεγαλύτερα τύπου παντόφλας που εξυπηρετούν ελληνικές γραμμές, έχει χωρητικότητα σχεδόν 600 επιβατών. Πλέον δεν θα μπορούν να επιβαίνουν περισσότεροι από 290 επιβάτες, ενώ και η επιβίβαση θα διαρκεί περισσότερο καθώς θα πρέπει να ελέγχονται όλοι προτού εισέλθουν στο πλοίο.

Για πόσο τα φθηνά καύσιμα;

«Ανάσα» για τις εταιρίες αποτελεί η χαμηλή τιμή των καυσίμων καθώς εδώ και δύο μήνες, το πετρέλαιο σημειώνει ιστορικά χαμηλά 20ετίας, ωστόσο, εδώ και μερικά 24ωρα οι τιμές δείχνουν να ανακάμπτουν μερικώς με αποτέλεσμα η ανάσα αυτή να μειώνεται σημαντικά όσο περνούν οι μέρες.

Ωστόσο, τα μειωμένα έσοδα αναμένεται να καθηλώσουν δεμένα στα λιμάνια αρκετά από τα 12 φέρρυ μποτ της γραμμής Κέρκυρα Ηγουμενίτσα και των 3 της γραμμής Λευκίμμη – Ηγουμενίτσα, με αβέβαιο το μέλλον της εργασίας πολλών από τους ναυτεργάτες!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
23 hours ago, Nick the Greek said:

 

23 hours ago, Nick the Greek said:

Μοναδική διαφορά όπως μπορεί να δεί κανείς, είναι η προσθήκη του Kerkyra Lines στον καθρέφτη του πλοίου

 

1 hour ago, Nick the Greek said:

Και εν πλώ με τα καινούρια σινιάλα του, πρίν λίγες ημέρες στην Ηγουμενίτσα.

 

On 4/6/2020 at 9:14 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Λευκίμμη επέστρεψε χθες στα δρομολόγια στη γραμμή Λευκίμμη Ηγουμενίτσα.

 

1 hour ago, Nick the Greek said:

Εν τω μεταξύ η Αγία Τριάδα έχει επανέλθει στα δρομολόγια για τη Λευκίμμη,

 

On 6/18/2020 at 7:37 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μετά την επιστροφή στη κανονικοτητα τα πλοία που δουλεύουν στη γραμμή είναι μόνο παντόφλες 

ενα απο τα μεγαλυτερα νησια της χωρας, διεθνης τουριστικος προορισμος απο τους πιο αναγνωρισιμους, με ζωη χειμωνα καλοκαιρι και οι κερκυραιοι ανεχονται να εξυπηρετουνται συγκοινωνιακα με παντοφλες και βετερανους superflex

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, proud_ionian said:

παντοφλες και βετερανους superflex

Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό αλλά λόγω ανταγωνισμού οι τιμές ειναι πολύ προσιτές σε σχέση με το νότιο ιόνιο!!

Link to comment
Share on other sites

Ε τότε να βάλουμε "παντόφλες" και στην Κεφαλλονιά και στην Ζάκυνθο για να μειωθεί το κόστος.

Θα το δεχτούν οι Κεφαλλονιτες και οι Ζακυνθινοι; Αμφιβάλω.

Το θέμα είναι ότι η γραμμή έχει παραμείνει αλά παλαιά και πρέπει να αναβαθμιστεί όπως και η Κεφαλλονιά και η Ζάκυνθος και να μπουν πλοία που θα κάνουν πολύ ταχύτερα την διαδρομή και όχι να χρειάζονται 2 ώρες για μια σχετικά μικρή διαδρομή.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kerkyra Express said:

Να μπουν πλοία που θα κάνουν πολύ ταχύτερα την διαδρομή και όχι να χρειάζονται 2 ώρες για μια σχετικά μικρή διαδρομή.

Υπήρχαν Αικατερίνη Π , Παντοκράτορ & Πλατυτέρα &  υπαρχουν Αγία Θεοδώρα, Κέρκυρα Εξπρές & θα μπει καποια στιγμη & το Hermes όμως τέτοια πλοία δεν άντεξαν αυτόν το αδικο για αυτα ανταγωνισμο σε σχεση με τις παντόφλες!!! Γιατι έχουν πολλά περισσότερα πετρέλαια & προσωπικό!!!

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο πργμα λεμε. (το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα, αλλα δεν χωνευεται).

μεσες ακρες ειναι μια αποσταση οσο κυλληνη για ζακνθο ή κεφαλονια, ή οσο απο πειραια για αιγινα ή απο ραφηνα για μαρμαρι

γι'αυτο ειπα παραπανω οτι ολο αυτο το ανεχονται οι κερκυραιοι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να κάνω μία αφελή ερώτηση;

Δεν θα ήταν καλύτερο από οικονομικής άποψης (για τους πλοιοκτήτες με λιγότερα ferry) να υπήρχαν μεγάλα πλοία που θα έπαιρναν περισσότερο κόσμο αλλά & νταλίκες & Ι.Χ;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Ας πω και γω τη γνωμη μου μιας και εκανα αυτες τις μερες ενα ταξιδι στην Κερκυρα

Περισσοτερο τεινω με τον @Panagia Ekatontapiliani οτι οι Κερκυραιοι το επιδιωξαν ή τελος παντων ωθησαν με τη σταση τους τα πραγματα να παρουν αυτο το δρομο, παρα το ανεχτηκαν.Θυμαμαι και παλιοτερα κουβεντες, με γνωστους απο το νησι ,να μου λενε οτι οι περισσοτεροι ντοπιοι προτιμανε τις παντοφλες γιατι το εισιτηριο τους ειναι σαφως μικροτερο σε σχεση με τα κλειστα.Το αποτελεσμα βεβαια το ειδαμε με το περασμα των ετων

Επιπλεον θεωρω οτι δεν γινεται να κατηγορουμε τις παντοφλες για αδικο ανταγωνισμο απεναντι στα κλειστου τυπου καραβια.Οι παντοφλες ειναι ενα διαφορετικο προϊον με μικροτερα εξοδα μεν ,αλλα και χτυπητες αδυναμιες ,οπως πχ η ταχυτητα.Το οτι εχουν σταδιακα επικρατησει οφειλεται κυριως στον κοσμο που τις προτιμαει στη συγκεκριμενη γραμμη.Σκεφτειτε οτι παντοφλες υπηρχαν για πολλα χρονια και στην Αιγινα με σαφως μειωμενο εισιτηριο, σε σχεση με του κλειστου τυπου, αλλα λειτουργουσαν ειδικα τα τελευταια χρονια συμπληρωματικα, και σημερα με καποιες καλοκαιρινες εξαιρεσεις για Σουβαλα, εχουν φυγει απο τη γραμμη

Στη συγκεκριμενη γραμμη τωρα το μεγαλο προβλημα με τις παντοφλες ειναι η ταχυτητα τους και η συμπεριφορα τους στον καιρο.Υπαρχουν παντοφλες που ειναι πραγματικα πολυ προσεγμενες στο εσωτερικο τους ,οπως πχ το ΝΑΝΤΗ ,και κλειστου τυπου που ειναι επιεικως μετρια ,οπως το ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΞΠΡΕΣ.Το να κανεις ομως δυο ωρες για μια τετοια αποσταση το 2020 ειναι πραγματικα απελπισια.Εντωμεταξυ τα ωραρια που δινουν και οι δυο εταιριες της γραμμης ειανι υπολογισμενα με την ταχυτητα των πλοιων κλειστου τυπου με αποτελεσμα η διαρκεια ταξιδιου να ειναι περιπου μιση ωρα περισσοτερη απο οτι στο προγραμμα

Απο κει και περα στα θετικα ειναι το φθηνο εισιτηριο.Αν κλεισεις τα εισιτηρια σου online κοστιζει 5 ευρω ο επιβατης και 20 το ΙΧ,τιμες που δεν υπαρχουν πουθενα αλλου.Αυτη τη στιγμη οι τιμες ειναι ιδιες για ολες τις εταιριες και για ολα τα πλοια.Επιπλεον εχει πολλα δρομολογια μεσα στη μερα.

On 6/18/2020 at 7:37 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μετά την επιστροφή στη κανονικοτητα τα πλοία που δουλεύουν στη γραμμή είναι μόνο παντόφλες (Αγία Ειρήνη, Άγιος Σπυρίδων, Ναντη, Άνω Χώρα ΙΙ, Αλκίνοος, Κέρκυρα, Μενεκρατης. 

Σε σχεση με πριν ενα μηνα στα δρομολογια εχουν προστεθει και τα ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ και ΙΩΝΑΣ,ενω ειναι σε ακινησια τα ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΞΠΡΕΣ και ΕΛΕΝΗ τα οποια ειναι δεμενα στην Κερκυρα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

αν κοιταξει κανεις παλιοτερες σελιδες αυτου του θεματος, βλεπει οτι παντα ειχαμε την απορια, πως οι παντοφλες στεριωνουν μονο σε αυτη τη γραμμη

@polmyt επιτηδες ανεφερα την αιγινα, γιατι ειναι μια παρομοια περιπτωση. ιδια αποσταση, κλειστη θαλασσα, μεγαλος ογκος κινησης, συνυπαρξη κλειστου και ανοικτου τυπου πλοιων για μεγαλο διαστημα, με διαφορετικη καταληξη.

@Kerkyra Express & @Takisg οσο και αν φημιζοντια και στο κεντρικο ιονιο για την απλοχερια τους :P, δεν νομιζω οτι θα ενιωθαν πολυ ευχαριστα να ετρωγαν ενα φεσι γυρω στα 45' τη διαδρομη. εδω γκρινιαζουν, ειδικα οι κεφαλονιτες, για τα 5-10 λεπτα διαφορας του ενος πλοιου απο το αλλο.

εκει βεβαια οι παντοφλες  εφυγαν μεν με διοικητικη παρεμβαση,  αλλα ειναι γεγονος οτι το στενο ειναι εκτεθειμενο στην ανοιχτη θαλασσα και στους περισσοτερους καιρους, ειδικα στους νοτιαδες. δε νομιζω οτι θα ηθελε κανεις στα νησια αυτα να υπαρχουν, ουτε καν σαν εναλλακτικη.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω πόσο προσωπικό για να λειτουργήσει χρειάζεται μια παντόφλα και ένα κλειστό. Επίσης γνωρίζουμε ας πούμε τι κατανάλωση καυσίμου έχει για αυτή τη διαδρομή το ένα είδος πλοίου και το άλλο πηγαίνοντας με την κανονική ταχύτητα που μπορούν δηλαδή κλειστά 1.15h ανοιχτά 1.30h και με την ταχύτητα που έχουν τώρα δηλαδή 1.30h κλειστά 2.00h ανοιχτά; 

 

Όσον αφορά τα εισιτήρια πλέον είναι η ίδια τιμή είτε το ένα είτε το άλλο οπότε λογικό είναι να ζητούν οι κάτοικοι καλύτερα πλοία.

Μάλιστα το Σάββατο που είχε συνάντηση η δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας με τον πρωθυπουργό και τους βουλευτές που επισκέφθηκαν το νησί σε ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και η αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής γραμμής. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kerkyra Express said:

Όσον αφορά τα εισιτήρια πλέον είναι η ίδια τιμή είτε το ένα είτε το άλλο οπότε λογικό είναι να ζητούν οι κάτοικοι καλύτερα πλοία.

Τι τους κανει να πιστευουν οτι αν ερθουν καλυτερα πλοια οι τιμες θα παραμεινουν οι ιδιες;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...