Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ενω σε αλλες περιοχες ακομη δεν εχουν αποφασισει αν θελουν το λιμανι τους να εχει εμπορικο χαρακτηρα, στην κυλληνη επενδυουν σε υποδομες και παιρνουν εμπορικη κινηση. το καινουργιο κρενι δεσποζει πανω απο το λιμανι, ενω ηδη εχει ανεβει η εμπορικη κινηση του λιμανιου κατακορυφα.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Αν κρινω απο τη χοανη που υπαρχει στη βαση του κρενιου, μαλλον θα προκειται για κρενι εξοπλισμενο με φουχτα η λουρι για εκφορτωση χυμα φορτιων, με το φορτηγο να μπαινει κατω απο τη χοανη για να δεχθει το φορτιο. Ενας τετοιος εξοπλισμος ομως προυποθετει για να δικαιολογηθει το κοστος κτησης και εκμεταλλευσης, καποιο μακροχρονιο συμβολαιο. Υπαρχει εκει κοντα καποιο εργοστασιο/εγκατασταση που να δεχεται χυμα φορτιο? Τα βυθισματα του λιμανιου τα ξερουμε?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Aν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα δεν θα έδενε στο Κατάκολο που ήταν και πιο κοντά;Και το λιμάνι της Κυλήνης βρισκόταν κοντά αλλά ίσως να μην μπορούσε να δεχτεί πλοίο μεγέθους του Ionian sky.
Θα μπορούσε να δεχθεί αφού δένει εκεί το IONIAN STAR που είναι της ίδιας τάξης πάνω κάτω.
ε οχι και της ιδια. 50 μετρα πιο μακρυ και 2 μετρα πιο βαθυ ειναι το sky.

ανεξαρτητα απο το λογο που πηγε πατρα

το sky, πιστευω στην κυλληνη το μεγαλο προβλημα ειναι τα βυθισματα και το οτι λογω ρευματων ο αμμωδης βυθος ξαναμαζευει "πραμα" ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στο λιμανι της κυλληνης γινονται εκτεταμενες παρεμβασεις ωστε να φτασει το βυθισμα (στον εμπορευματικο ντοκο τουλαχιστον) 14 μετρα για τα φορτηγα που πιανουν εκει.

Link to comment
Share on other sites

εχει τα θετικα και τα αρνητικα του. πονταρουν στο οτι η κυλληνη ειναι πανω σε ροτες πολλων διεθνων γραμμων και κοντα στην ανοιχτη θαλασσα καθως και οτι (ετσι ή αλλιως) μεχρι το 2015 θα εχει ολοκληρωθει ο αυτοκινητοδρομος μεχρι Πυργο και η νεα συνδεση Κυλληνης Εθνικης Οδου.

αρνητικα:

i) απο τεχνικης φυσεως ο αμμωδης βυθος και τα ρευματα της περιοχης που και στο παρελθον εχουν ακυρωσει, αλλες οχι τοσο φιλοδοξες, προσπαθειες εκβαθυνσης

ii) τα εμποδια που μπορει να τεθουν απο εγχωριους ανταγωνιστες (ΟΛΠΑ εδω γελανε, Πλατυγυαλι, αλλα και ο Coscoπειραιας)

Link to comment
Share on other sites

Αν η εκβαθυνση συσχετιζεται με το κρενι με τη φουχτα(grab) που λεμε παραπανω, δε νομιζω οτι σκοπευουν να ανταγωνιστουν στον τομεα των εμπορευματοκιβωτιων. Μαλλον για χυμα φορτιο συζητανε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ο ΠΡΩΤΕΥΣ στη Ζακυνθο του 78...Απο ποιοτητα οχι και η καλυτερη αλλα ειναι scan φωτο ετων 31:eek:
η συγκεκριμενη φωτο εχει τοση σχεση με τη ζακυνθο, οση ο Καρφας με τον Cesme:D.

Eιναι κλασσικα κυλληνη. φαινεται το background η ακτογραμμη της κυλληνης και του Νεοχωριου. Μεχρι τις αρχες της 10 ετιας του 90 που αρχισε η διαμορφωση του λιμανιου στη σημερινη μορφη (βασικα μετα τους σεισμους του 92/93 στην ηλεια και την Αχαϊα), το λιμανι της κυλληνης ηταν μονο ο κυματοθραυστης (στενος οσο ειναι τωρα μετα το εκκλησακι) και ειχε δυο ραμπες (εκει περιπου που ειναι τωρα οι 2 πυλες του λιμανιου). μεσα προς τον κυματοθραυστη εδενε το ζακυνθινο και στην εξω ραμπα το κεφαλονιτικο με λεντια στο ζακυνθινο. πιο δεξια (προς το σημερινο αλιευτικο καταφυγιο) ειχε ενα μικρο ντοκο για μοτορσιπακια.

τα ferries εμπαιναν οπως τωρα, πηγαιναν προς τον κυματοθραυστη, φουνταραν τη δεξια και γυρναγαν επ αγκυρα αφου ειχαν δωσει καβο στον ντοκο. αυτο για τα ζακυνθινα. τα κεφαλονιτικα εδιναν καβο στα ζακυνθινα.:D

μιλαμε για ηρωικες εποχες στο λιμανι της κυλληνης. τα ζακυνθινα δεν εκαναν κρατηση για την ηταν πορθμειο. εφτανες και οποιο εβρισκες. πολλες φορες η ουρα εφτανε στα λεχαινα. αντιθετα τα κεφαλονιτικα (strintzis lines/ionian lines/ελληνικη ακτοπλοϊα) επειδη εκοβαν εισητηρια σε πατρα και πειραια δεν ειχαν τετοιο προβλημα, αλλα η ουρα των ζακυνθινων καθυστερουσε και τα κεφαλονιτικα. επισης τα κεφαλονιτικα καθυστερουσαν γιατι εκαναν πετρελευση στην κυλληνη και πολλες φορες μπλοκαραν το ζακυνθινο που περιμενε διπλα (τα ζακυνθινα εκαναν πετρελευση στη ζακυνθο αν δεν κανω λαθος)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ενω σε αλλες περιοχες ακομη δεν εχουν αποφασισει αν θελουν το λιμανι τους να εχει εμπορικο χαρακτηρα, στην κυλληνη επενδυουν σε υποδομες και παιρνουν εμπορικη κινηση. το καινουργιο κρενι δεσποζει πανω απο το λιμανι, ενω ηδη εχει ανεβει η εμπορικη κινηση του λιμανιου κατακορυφα.

το κρενι που βλεπαμε πριν κανενα χρονο στην κυλληνη δεν υπαρχει πια. δεν ξερω αν εφυγε για παντα ή αν ειχε ερθει για λιγο (πχ για καποιο συγκεκριμενο φορτιο) αλλα πλεον η μονη υποδομη που παραπεμπει σε φορτηγα πλοια ειναι αυτο

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Την αποφαση να προχωρησουν στην καταληψη του λιμανιου της Κυλληνης,ελαβε το Δημοτικο Συμβουλιο του Δημου Κυλληνης,το οποιο διαμαρτυρεται για της αλλαγες που φερνει στην Αυτοδιοικηση ο ''Καλλικρατης''.

ΠΗΓΗ:ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ www.imerazante.gr

Link to comment
Share on other sites

Κλειστο θα ειναι απο αυριο το λιμανι της Κυλληνης,υστερα απο ομοφωνη αποφαση που ελαβε το Δημοτικο Συμβουλιο της περιοχης,το οποιο διαμαρτυρεται για τη νεα διοικητικη μεταρρυθμιση που ακουει στο ονομα ''Καλλικρατης''.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ο περιφερειαρχης Δ.Ελλαδας αποστολος κατσιφαρας, επισκεφθηκε το λιμανι της κυλληνης και την οδο που συνδεει το λιμανι με την εθνικη. ειπε οτι το εργο της διαπλατυνσης εχει ενταχθει στο ΕΣΠΑ, θα δοθει προτεραιοτητα στις απαλλοτριωσεις, ωστε να ολοκληρωθει η διαπλατυνση μεχρι το 2012. αυτα λενε τα τοπικα ΜΜΕ.

τωρα πως ο κατσιφαρας θα εχει κανει τη διαπλατυνση σε ενα χρονο, οταν εχει σταματησει καθε δημοσιο εργο στην ελλαδα, μονο ο ιδιος ξερει

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτός ο γιουτούμπης είναι γεμάτος εκπλήξεις! Πάμε να δούμε το λιμάνι της Κυλλήνης 17 χρονια πριν. Το μενού περιλαμβάνει έργα εκβάθυνσης, μπόλικο Πρωτέα, λίγο απο Αγ. Διονυσιος και για μουσική υπόκρουση ενα ευχάριστο και επίκαιρο τραγουδάκι :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ωστε να ολοκληρωθει η διαπλατυνση μεχρι το 2012[...]τωρα πως ο κατσιφαρας θα εχει κανει τη διαπλατυνση σε ενα χρονο, οταν εχει σταματησει καθε δημοσιο εργο στην ελλαδα, μονο ο ιδιος ξερει

οποιος χριστιανος σκοπευει να παει κυλληνη, ας μην βγει στο δευτερο φαναρι (που παρακαμπτει τα Λεχαινα), αλλα ας βγει στο πρωτο και να περασει μεσα απο τα λεχαινα. για κανα χιλιομετρο απο τις σιδηροδρομικες γραμμες, ο δρομος ειναι (λογω εργων) τελειως χωματοδρομος. γενικως παροτι εχουν γινει αρκετα χωματουργικα, υπολειπεται μεγαλο μερος της διανοιξης/διαπλατυνσης και της διαμορφωσης του δρομου. απο οτι ειδα τα τελευταια 3-4 χλμ πριν το λιμανι θα αλλαξουν διαδρομη και θα γινονται παραλιακα, εκτος οικισμων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Τελικα σφραγίστηκε την Παρασκευή η πλάστιγγα στο λιμάνι της Κυλλήνης με έγγραφη εντολή του Υπουργείου Οικονομικών, για περίοδο ενός μήνα. Τα φορτηγά θα εξυπηρετούνται από πιστοποιημένες γεφυροπλάστιγγες στην ευρύτερη περιοχή της Κυλλήνης.

 

Πηγη: IONIAN PRESS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

πχ ποιος θυμαται οτι καποτε το τραινο πηγαινε στο λιμανι της κυλληνης),

Τρενο στο λιμανι της Κυλληνης και στο backround διακρινεται το ΔΗΛΟΣ

λάλα τα αγορι μου λάλα τα ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ο περιφερειαρχης Δ.Ελλαδας αποστολος κατσιφαρας, επισκεφθηκε το λιμανι της κυλληνης και την οδο που συνδεει το λιμανι με την εθνικη. ειπε οτι το εργο της διαπλατυνσης εχει ενταχθει στο ΕΣΠΑ, θα δοθει προτεραιοτητα στις απαλλοτριωσεις, ωστε να ολοκληρωθει η διαπλατυνση μεχρι το 2012. αυτα λενε τα τοπικα ΜΜΕ.

τωρα πως ο κατσιφαρας θα εχει κανει τη διαπλατυνση σε ενα χρονο, οταν εχει σταματησει καθε δημοσιο εργο στην ελλαδα, μονο ο ιδιος ξερει

 

εχουμε 2015 και ακομη τα 2 τελευταια χλμ προς το λιμανι δεν ειναι ετοιμα.

 

το σημαντικοτερο (και ασχημο) ειναι οτι  το κομματι πατρα πυργος της ολυμπιας οδου, παραπεμπτεται στο απωτερο (ή απωτατο) μελλον. με διαδικαστικες δικαιολογιες, αλλα στην ουσια επειδη το να κοπει το κομματι αυτο, που δεν αναμενεται κερδοφορο, ηταν ο μοναδικος  τροπος για να τελειωσει το κομματι κορινθος πατρα.

 

ακουγονται διαφορα σεναρια: κατατμηση σε μικρες εργολαβιες, αλλη χαραξη μεταξυ βραχναιϊκων και κατω αχαΐας κλπ, αλλα η ουσια ειναι οτι θα παει πολυ πισω η συνδεση των νομων ηλιας, ζακυνθου και κεφαλληνιας με αυτοκινητοδρομο της προκοπης

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Στην τελική ευθεία το νέο πρακτορείο της εταιρείας στη Κυλλήνη http://anexarttitosblog.gr/kefalonian-lines-στην-τελικη-ευθεια-το-νεο-πρακτορε/

 

το συγκεκριμενο πρακτορειο παρουσιαστηκε απο τους προσκειμενους στην kefalonian ως μια τεραστια επανασταση της εταιρειας. που δειχνει τη δυναμικη της κλπ.

 

η αληθεια ειναι διαφορετικη. στην νεα εισοδο του λιμανιου εχει κατασκευαστει κτιριο με χωρους για εκδοτηρια και αλλα μικρα καταστηματα (οπως πχ στο νεο λιμανι της πατρας), οπου εχουν ηδη μεταφερθει τα εκδοτηρια και των δυο εταιριων. το κτισμα ειναι του λιμανιου και οι "χρηστες" πληρωνουν νοικι.

αν εχω καταλαβει καλα, εκει θα πανε και τα πλανοδια τυρποτιταδικα κλπ. τα παλια εκδοτηρια (container) ειναι κλειστα και συντομα θα απομακρυνθουν.

 

kyllini ticket kiosks 200216

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ενω αλλου τα "νεα" εργα ειναι σε αποσυνθεση στην κυλληνη δεν υπαρχει εμφανης φθορα στις υποδομες του λιμανιου, που ηδη μετρουν πανω απο 15 χρονια.

On 26/3/2015 at 9:39 PM, proud_ionian said:

 

εχουμε 2015 και ακομη τα 2 τελευταια χλμ προς το λιμανι δεν ειναι ετοιμα.

 

 

η κατσιφαρειοςB) συνδεση της κυλληνης με την πατρων πυργου εχει (υποτιθεται) ολοκληρωθει.

το τελευταιο χλμ (προς κυλληνη) που θα κατασκευαζονταν σε νεα χαραξη, παραλληλα προς την παραλια, εμεινε ως ειχε (ο στενος κλασσικος δρομος) και απλα φρεσκαραν το οδοστρωμα. στην ιδια κατασταση ειναι και το πρωτο χλμ απο την εθνικη οδο.

ενω μεχρι περσυ υπηρχε ΛΕΑ, εχει πλεον καταργηθει και μισοσβηστηκε η λευκη συνεχης διαχωριστικη γραμη ωστε να φαινεται ως διακεκομμενη. θα υπηρχε κανενας συμβατικος ορος για δυο λωριδες ανα ρευμα και το θεμα λυθηκε με καταργηση της ΛΕΑ.

νησιδα εννοειται δεν υπαρχει, ενω το βραδυ ο φωτισμος ειναι ανυπαρκτος και πας στο ψαχτο.

On 21/2/2016 at 11:00 AM, proud_ionian said:

 

 τα παλια εκδοτηρια (container) ειναι κλειστα και συντομα θα απομακρυνθουν.

 

δεν υπαρχουν πια τα containers που... μεγαλωσαν ταξιδιωτες και ταξιδιωτες

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ρεύμα στα πλοία της Κυλλήνης από ηλιακή ενέργεια

Quote

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυλλήνης και οι εταίροι του Ευρωπαϊκού Προγράμματος elemed, διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο «Το λιμάνι της Κυλλήνης σε τροχιά πράσινης ανάπτυξης». Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θεσμικοί, κοινωνικοί και επαγγελματικοί φορείς καθώς και η τοπική κοινωνία θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πρωτοποριακό περιβαλλοντικό έργο που έχει δρομολογηθεί για το λιμάνι της Κυλλήνης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον εκσυγχρονισμό του λιμένα καθώς και στη μείωση του κόστους μεταφοράς προς Ζάκυνθο και Κεφαλονιά. Για την εκδήλωση ο δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης Ναμπίλ Μοράντ, είπε ότι η διαδικασίες άρχισαν πριν από 1,5 χρόνο και αναμένεται το έργο να ολοκληρωθεί έως το Μάρτιο του ’18. Με αυτό τα καράβια θα παίρνουν κατά τη διάρκεια του ελλιμενισμού τους ρεύμα από το δημοτικό λιμενικό ταμείο και δεν θα αναγκάζονται να καίνε πετρέλαιο. Το ρεύμα θα παράγεται από ηλιακή ενέργεια και εκτός από την προστασία του περιβάλλοντος επιτυγχάνεται και η αύξηση των εσόδων του λιμενικού ταμείου.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...