Jump to content
Shipfriends

Saturnus (IMO 7368944)


Recommended Posts

Ακομα στο λιμανι βρισκεται και εχει κατεβασει και μια σωστικη λεμβο που μαλλον(προσωπικη εκτιμηση)χρησιμοποιει ο δυτης που ανεφερα παραπανω.

post-709-128326975449_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η οποία το απόγευμα αντικαταστάθηκε από μια ψαρόβαρκα.

Πράγματι γίνονται καποιες κολλήσεις στο ύψος εκείνο, πάνω απο την επιφάνεια της θάλασσας. Αποκάτω δεν ξέρω τι γίνεται, γιατί αρνούμαι να κολυμπήσω στο λιμάνι μας.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει με τις πολλες βολτες να μπλεξε καμια αγκυρα απο κατω και να φοβουνται μηπως εγινε ζημια η να βρηκε σε τιποτα ρηχα στο νοτιο τμημα του λιμανιου

Link to comment
Share on other sites

τα ίδια και στην αναχώρηση.Εμπλεξαν οι άγκυρες- από τις 1 μέχρι τις 4 προσπαθούσε να τις ξεμπλέξει. Εφυγε μετά τις 6 για Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Και η τοπική εφημερίδα τον χαβά της.

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ «ΑΡΑΜΠΑΔΕΣ»;

Ευτυχώς δε βυθίστηκε στο λιμάνι...

Δε θα αποσυρθούν ποτέ, εκτός αν βυθιστούν... Το μήνυμα σαφές και χθες για όσους επέκτειναν τα όρια ηλικίας των πλοίων ή τα άφησαν να περάσουν στην αιωνιότητα... όταν αυτά είναι μόνο οχηματαγωγά.

Γιατί κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί στα σοβαρά ότι αν το «Αλεξάνδρα Τ» δεν είχε ξεπεράσει τα ...άντα... δε θα είχε τα κουράγια και τα τεχνικά μέσα να δέσει στο λιμάνι μας με 7 μποφόρ!

Ένα τέτοιο σκηνικό έζησαν χθες στις 10:25 π.μ. όσοι βρέθηκαν στο λιμάνι, βλέποντας τις αγωνιώδεις προσπάθειες των Λιμενικών να βοηθήσουν τον καπετάνιο του πλοίου όταν αυτό παρασύρθηκε στο νότιο, αβαθές μέρος του λιμανιού, χωρίς να μπορεί να δέσει στον ντόκο.

Οι μανούβρες που έκανε, έρμαιο της αδυναμίας του να ανταποκριθεί και να αντισταθεί στον καιρό, κράτησαν μέχρι τις 11:45 π.μ. όταν έδεσε, επιτέλους, ασφαλώς.

Το Λιμεναρχείο του απαγόρευσε τον απόπλου μέχρι να εξεταστούν τα ύφαλα του σκάφους και σύμφωνα με πληροφορίες θα επιβληθούν και διοικητικές κυρώσεις γιατί ο καπετάνιος ενώ του προτάθηκε δε ζήτησε τη βοήθεια ρυμουλκού.

Ανεξάρτητα, πάντως, απ' όλα αυτά το πρόβλημα παραμένει. Πλοία του προηγούμενου αιώνα προσεγγίζουν λιμάνια που φτιάχτηκαν επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας...

Ούτε, όμως, τα πλοία αλλάζουν, ούτε τα λιμάνια βελτιώνονται ουσιαστικά.

α) Κανεις δεν είπε στον δημοσιογράφο ότι το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ μπορεί να είναι σούργελο, αλλά είναι 2 χρόνια μικρότερο του ΛΙΣΣΟΣ και ένα έτος μικρότερο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

β) Οι αγωνιώδεις προσπάθειες των λιμενικών...

post-24-128326975457_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Χιωτη δεν μπορω, με προκαλεις :), αυτες οι αγωνιωδεις προσπαθειες ηταν το κερασακι. Δεν θελω να κρινω κατι που δεν ειδα με τα ματια μου αλλα θα κρινω αυτα που εχω δει χρονια τωρα στα "λιμανια" μας.

Αρβυλο σπεσιαλ με τζοκευ μεχρυ τα φρυδια, οπλο χειροπεδες above κωλοτσεπη και vhf στο χερι.

Δεν μπαινουν ολοι στο ιδιο τσουβαλι .Εχω δει ιδιοις ομασι Λιμεναρχη και μαλιστα με μεγαλο βαθμο να τραβαει καβο σε απαγορευτικο για να πιασει σπρινγκ το βαπορι.

Εχω δει λιμενικο να κανει σα να ηταν το βαπορι δικο του με ραγανι να τρεχει ολο το λιμανι και να βοηθαει καβοδετες.

Αλλα δεν εχω δει κανενα αλλο αντιστοιχο τετοιο παραδειγμα, αυτα τα 2 μονο .

Αντιθετως, στις καθημερινες στραβες και αγωνιες που παιζουν στην ακτοπλοϊα η εικονα ειναι αυτη που ολοι ξερουμε.

Ενας καβοδετης μονος πολλες φορες να πολεμαει να πιασει τον καταραμενο καβο να σωθει το βαπορι και ολοι οι υπολοιποι να κοιτανε.

Να ουρλιαζει ο αλλος απο πανω με ξεσερνει μολα, και το οργανο να ζηταει χαρτι με την κινηση :rolleyes: .

Να του ζητας απεγνωσμενα να μην αφηνει κοτερα πανω στο γυρισμα και να σου λεει οτι δεν το λεει πουθενα οτι απαγορευεται και αυτος εχει κανει 17 χρονια πλωτα και επρεπε να το δεις με το ρανταρ και δεν εισαι συνεργασιμος :eek:

Εχω δει και ακουσει πολλα, αλλα, αγωνιωδεις προσπαθειες ειδα ελαχιστες απο λιμενικους (εστω και αγωνια οταν τα πραγματα δεν πανε καλα) προφανως λογω μη υπαρξης στοιχειωδους ναυτικης παιδειας.

Στο θεμα μας που απο οτι καταλαβα ειχαμε και επαφες τριτου τυπου δεν ξερω ποιες μπορει να ηταν οι προπαθειες των οργανων, μπορει και να ηταν μπορει και οχι.

Η ουσια ειναι οτι περνιεται το μηνυμα οτι μερικοι ειναι εκει για να το σωζουν στα πεναλτυ καθε φορα ενω καποιοι αλλοι ασυνειδητοι και ασχετοι καβαλανε πλωτα ερειπια και παιρνουν σβαρνα οτι κατσει μπροστα τους υποταγμενοι στις επιταγες των αλητων που για 300 ευρω οικονομια εγκληματουν εις βαρος των ανυποψιαστων επιβατων...B)

Δεν αρκει στην λαϊκη ρηση η γυναικα του Καισαρα να ειναι τιμια, πρεπει να φαινεται κιολας.

Εδω εχουμε φτασει σε σημειο να προσπαθουμε να αποδειξουμε οτι δεν ειμαστε ελφαντες και αν μην μας πιστευει κανενας.

Μπραβο λοιπον στην εφημεριδα που ειναι στο πνευμα των καιρων και εχει πιασει το νοημα του προβληματος.

Οσο ο καθενας απο εμας θα ειναι μεσα στο πνευμα της εποχης και θα χτυπα τα κακως κειμενα του συστηματος μπορουμε να ελπιζουμε , ευτυχως :(

Link to comment
Share on other sites

Εγω τι να πω τωρα για τις "αγωνιωδεις προσπαθειες" μετα το παραπανω ποστ? Τα εχω ξαναπει πολλες φορες, οταν ο μισθος σου και η δουλεια σου δεν συνδεονται με το αντικειμενο σου και με την παραγωγικοτητα σου, το αποτελεσμα ειναι προδιαγεγραμμενο. Οσο για το συγκεκριμενο πλοιο, θα ηταν πολυ ενδιαφερoν αν κληθει καποια στιγμη να του βγαλει χαρτια κανενας DNV.

Link to comment
Share on other sites

Στίς 14,10 εφθασε στή Χίο μέ πλήρες γκαράζ, καί δεξιά κλίση 5 > 8 μοίρες. Εκανε πάλι διάφορους ελιγμούς (ανεξήγητους) καί ξαναβγήκε μετά από 20 > 25 λεπτά. Τί συμβαίνει;

Περιμένοντας εξελίξεις. . . .

Link to comment
Share on other sites

Στίς 14,10 εφθασε στή Χίο μέ πλήρες γκαράζ, καί δεξιά κλίση 5 > 8 μοίρες. Εκανε πάλι διάφορους ελιγμούς (ανεξήγητους) καί ξαναβγήκε μετά από 20 > 25 λεπτά. Τί συμβαίνει;

Περιμένοντας εξελίξεις. . . .

Χωρις να εχω δει το καραβι την κλιση πως την προσδιοριζεις?

Τετοια κλιση σε πλοιο και ειδικα σε roro ειναι υπερβολικη, μηπως ηταν λιγοτερη??

Link to comment
Share on other sites

καί δεξιά κλίση 5 > 8 μοίρες.

Η κλίση είναι ίδια με αυτήν, δεν ξέρω αν είναι 5-8 μοίρες αλλά υπάρχει.

Στο δια ταύτα, το πλοίο μπήκε, γύρισε, και όταν πήγε να βάλει όπισθεν δεν έμπαινε με τίποτα (με λένε pitch). Βγήκε από το λιμάνι να δοκιμάσει τα συστήματα και ξαναμπήκε, δένοντας με την βοήθεια ρυμουλκού. Αυτό είναι όλο.

Link to comment
Share on other sites

Η κλίση είναι ίδια με αυτήν, δεν ξέρω αν είναι 5-8 μοίρες αλλά υπάρχει.

Στο δια ταύτα, το πλοίο μπήκε, γύρισε, και όταν πήγε να βάλει όπισθεν δεν έμπαινε με τίποτα (με λένε pitch). Βγήκε από το λιμάνι να δοκιμάσει τα συστήματα και ξαναμπήκε, δένοντας με την βοήθεια ρυμουλκού. Αυτό είναι όλο.

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι 5+, οταν ειδικα ειναι ψηλο το βαπορι γελιεσαι ευκολα, οσο για την οπισθεν :) δεχομαι το χιουμορ σου καλο..

Link to comment
Share on other sites

Εμείς επειδή σεβόμαστε τους επιβάτες μας, για να μην ταλαιπωρούνται, ψηλώνουμε και λίγο στον καιρό...

Το συγκεκριμενο πλοιο οπως και το συγχωρεμενο το αδελφακι του δεν φημισθηκαν ποτε για το ταξιδεμα τους εκτος απο τα δευτεροπρυμα. Τα sponsons που ειχαν κατηγορουσαν πριν 2 δεκαετιες αυτοι που τα ταξιδευαν για αυτο το προβλημα. Και βεβαια δεν διαθετουν stabilizers

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επειδή το πλοίο είναι η αδυναμία μας, το ακολουθούμε παντού. Στον ΝΜΔ πέφτει βάψιμο που πάει σύννεφο. Φρέσκο μπλέ στα πλευρά (με μια μικρή ρίγα καφέ ψηλα; ) , λευκό για την υπερκατασκευή και κίτρινο σε καποια σημεία του πάνω γκαράζ.

Για τέλος σας παρουσιάζω την καινούρια τσιμινιέρα και περιμένω γνώμες.;)

post-24-128326975912_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για τέλος σας παρουσιάζω την καινούρια τσιμινιέρα και περιμένω γνώμες.;)

Θα λερωνει λιγοτερο απο την παλια οποτε θα θελει λιγοτερη μπογια για συντηρηση λιγοτερα πλυσιματα. Σωστη κινηση :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ναί όντως αυτή η κόκκινη γραμμή όλα τα λεφτά άντε να δούμε να δουλεύει κανονικά(λέω εγώ τώρα)γιατί είναι ντροπή ένα τέτοιο βαπόρι να περνάει έτσι ο ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ στα όπα όπα το έιχε :D:D

Link to comment
Share on other sites

Ε οχι και στα ωπα ωπα. Ενταξει ποτε δεν ηταν παρατημενα οσο ταξιδευαν συνεχεια. Εκεινο που μου χει μεινει ειναι το πολυ ασχημο ταξιδεμα τους (Αυτο και το συγχωρεμενο το VEGA) και οι πολυ απλοι χωροι τους ακομα και για εκεινη την εποχη.

Το καλο σημειο τους ομως ηταν η μανουβρα (ειδικα το Αλεξανδρα Τ μετα την αλλαγη μηχανων) με 2 τιμονια και 2 προπελακια καλα για το μεγεθος του πλοιου ηταν πραγματικη απολαυση για τον καπετανιο (οταν δε φυσουσε πολυ :D:D)

Link to comment
Share on other sites

χχααχ:D καλά λές φίλε το είχα ξεχάσει το κούνημα όντως μπορεί να ήταν και τα χειρότερα σε συμπεριφορά(VEGA,SATURNUS) θυμάμε σ ένα ταξίδι από μπάρι για πάτρα το Saturnus είχε φάει μια θάλασσα από τύχη την γλίτωσαν

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...