Jump to content
Shipfriends

Προσάραξη του ΕΓ/ΟΓ Θεόφιλος εξω απο τις Οινουσσες (28/06/2008)


Recommended Posts

Σύμφωνα με τη ιστοσελίδα του Έθνους όπως καταθέτει ο πηδαλιούχος «Ο υποπλοίαρχος αντιλήφθηκε την τελευταία στιγμή ότι είχαμε πορεία προς τα βράχια. Εγινε το σύρσιμο, ήρθε ο καπετάνιος, έσβησε τις μηχανές και ρίξαμε άγκυρα». Καταθέτει παράλληλα ότι δεν άκουγε και το πηδάλιο. Υπάρχει και το ρεπορτάζ εδώ για περισσότερς πληροφορίες.

Το θέμα είναι ότι και στο Σαμίνα βάρδια είχε ο υποπλοίαρχος το λάθος το έκαναν εκείνοι και στις 2 περιπτώσεις. Πόσο αδικία εεε να σηκώνει το βάρος και τη δυσφήμηση ο πλοίαρχος;;;...:mad::(:o

Υ.Γ: Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις σε σχέση με το λάθος που προείπα αναφέρομαι πάντα στις καταθέσεις και όχι στη γνώμη μου.

Edited by polmyt
link
Link to comment
Share on other sites

Οπως μιλαμε εμεις και αναπτυσουμε αποψεις ετσι και ο οποιοσδηποτε μπορει να τις διαβαζει και αναλογως την προθεση του να τις χρησιμοποιησει οπου εκεινος κρινει. Και αυτο λογικο σε δημοκρατια ζουμε, αλλα τα γραπτα μενουν.

Το λεπτο της υποθεσης ειναι το οτι πραγματευομαστε μια τεραστια βιομηχανια με ενα μεγαλο back up χρηματων, συμφεροντων και αξιωσεων.

Και ενω εμεις το κανουμε χομπιστικα καπιοι αλλοι ισως το κανουν ωφελιμιστικα χρησιμοποιωντας τις χομπιστικες και ερασιτεχνικες μας προθεσεις.

Συμφωνώ. Άλλωστε όταν κάτι δε μπορεί να τεκμηριωθεί, είναι συχνά λεπτή η γραμμή μεταξύ άποψης, δυσφήμισης, και συκοφαντίας.

Τωρα το ολο μυστυριο του θεματος ειναι οτι εχουμε να κανουμε με επαγγελματιες ανθρωπους της θαλασσας και την καρριερα τους συνεπακολουθα την επιβιωση τους και των οικογενειων τους επισης.

Και εδώ συμφωνώ. Και το θεωρώ ακόμα σημαντικότερο. Αυτός ήταν και ένας από τους βασικούς λόγους που έγραψα το μήνυμα. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν ουσιαστικά μόνο δύο φράσεις: "ανθρώπινο λάθος" και "ο πλοίαρχος ανέλαβε τις ευθύνες του". Αυτό που μένει σε όσους παρακολουθούν την υπόθεση είναι ο συνδυασμός αυτών των δύο. Αλλά το πλοίο δεν έχει πλήρωμα μόνο τον καπετάνιο, ούτε ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η μόνη αιτία. Τα όσα ακούγονται μέχρι στιγμής σταυρώνουν έναν και μόνο άνθρωπο, αφού ουσιαστικά δεν ακούγεται ο,τι δήποτε άλλο.

Πολλοί φίλοι shipfriends με καλή πρόθεση γράφουν ότι δεν πρέπει να ρίχνουμε το φταίξιμο τον πλοίαρχο. Αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αν ξεκινούσαμε ένα νέο νήμα όπου θα γράφαμε σε κάθε μήνυμα ότι δε φταίει ο καπετάνιος, πάλι αυτός θα αμαυρωνόταν. Γιατί μόνο αυτός αναφέρεται σε κάθε μήνυμα και αφού δεν αναφέρεται τίποτα άλλο, το μόνο συμπέρασμα είναι ότι αυτός φταίει.

Και με τα υπόλοιπα που αναφέρεις συμφωνώ φίλε AiolosII. Και με τα όσα γράφουν οι άλλοι φίλοι shipfriends συμφωνώ. Απλά εξακολουθώ να αισθάνομαι ό,τι κάποια πράγματα λείπουν. Αλλά ίσως πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό και θα έρθουν και αυτά. Μάλλον τώρα που ακρίβηνε το πετρέλαιο έχουμε κόψει λίγο ταχύτητα ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι και στο Σαμίνα βάρδια είχε ο υποπλοίαρχος το λάθος το έκαναν εκείνοι και στις 2 περιπτώσεις. Πόσο αδικία εεε να σηκώνει το βάρος και τη δυσφήμηση ο πλοίαρχος;;;...:mad::(:o

Εντάξει στο Σάμινα ο πλοίαρχος την πλήρωσε γιατι πέρα από το ατύχημα και το γεγονός οτι τόσοι άνθρωποι πνιγηκαν υπήρξε σωρεία τραγικών λαθών

τουλάχιστον στον Τεό μπορεί να έγινε το ατυχημα αλλά όλα τα υπόλοιπα λειτούργησαν υποδειγματικα!γι αυτο και εκνευρίζομαι όταν ακούω τώρα κατόπιν εορτής τα περί υπερήλικων πλοίων κλπ!δηλαβη το καραβι επειδη είναι υπερήλικο έκατσε πανω στην ξέρα???μήπως είχε και ρευματικά??????????:mad::mad:

και είναι ακόμα πιο θλιβερό να ακούς εκπροσώπους κομμάτων, δημοσιογραφους και όλους τους υπόλοιπους που η μόνη τους εμπειρία σε πλοίο είναι να πηγαίνουν ταξιδάκια μέχρι το πλησιέστερο νησί του αργοσαρωνικού (!!!) να αυτοβαφτίζονται ειδικοί (μεταξύ αλλων και) σε θαλάσσια ατυχηματα...

όσο για τον καπετάνιο, δυστυχώς αυτός σταυρώνεται ακόμα και αν δεν φταίει όπως είναι η περίπτωση του Τεό...

"Στην καταγγελία της η Π.Ε.Μ.Ε.Ν επικαλείται την αναφορά του κ. Νικολάτου, που αφορά στο ότι δεν μπορεί να γίνει εγκατάλειψη του πλοίου μέσα σε 30 λεπτά όπως

προβλέπεται, αλλά και ότι δεν υπάρχει και ο απαιτούμενος χώρος που αντιστοιχεί σε κάθε επιβάτη στους σταθμούς συγκέντρωσης (0,25τ.μ. ανά επιβάτη)."

τ'ακούσαμε κι αυτό...τα ίδια είχαν βρει να πουν και για το sea diamond!όμως από την άλλη δεν ισχύει το γεγονός ότι η εγκατάλειψη του πλοίου πρέπει να γίνει μέσα σε 30 λεπτά αλλά σε αυτή την περίπτωση δικαιολογούνται 10% απώλειες σε ανθρώπους?????????

αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι επ αφορμή του Τεό που έπεσε σε ξέρα αναφέρονται όλα τα κακώς κείμενα της ελληνικής ακτοπλοίας, και δυσφημηται (όπως είχα αναφέρει και στο πρώτο μου ποστ) το πλοίο το οποίο όμως σαν κατασκευή και σε ότι αφορά τα συστήματά του αντέδρασε πολύ καλά!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες που έμαθα προ λίγο λεπτών, το πλοίο χάνει το καλοκαίρι σίγουρα. Μιλάνε για χόντρη ζημιά που τουλάχιστον θα το κρατήσει δυο μήνες έξω (στη καλύτερη των περιπτώσεων).

Το πλήρωμα του Θεόφιλος απολύθηκε παντως με συνοπτικές διαδικασίες λόγω άδειας.

Link to comment
Share on other sites

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες που έμαθα προ λίγο λεπτών, το πλοίο χάνει το καλοκαίρι σίγουρα. Μιλάνε για χόντρη ζημιά που τουλάχιστον θα το κρατήσει δυο μήνες έξω (στη καλύτερη των περιπτώσεων)

Αν μαθαμε τις ιδιες φημες τοτε ισως τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα για το βαπορι... :(

Link to comment
Share on other sites

Αναμένεται μέχρι σήμερα το μεσημέρι η κατάθεση υπομνημάτων από υποπλοίαρχο, πλοίαρχο συμφωνα με το chiosnews.

EDIT 23.30 Απο το ΑΙΠΕ

Την πρώτη του εμφάνιση στο Λιμεναρχείο για συμπληρωματική κατάθεση έκανε χθες ο υποπλοίαρχος του «Θεόφιλος» Γιώργος Ακίνδυνος - Καλαϊτζής και βασικός κατηγορούμενος ως υπαίτιος της προσάραξης του πλοίου, στο οποίο παρεμπιπτόντως συνεχίζονται οι εργασίες επικόλλησης, προκειμένου να οδηγηθεί ασφαλώς σε Ναυπηγείο.

Ο υποπλοίαρχος συνοδευόμενος από δύο λιμενικούς και το δικηγόρο του πάτησε στεριά λίγο μετά τις 11.30 π.μ. κατευθείαν από το «Θεόφιλος» εκεί από όπου τον είχε παραλάβει περιπολικό σκάφος.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο γραφείο του Λιμενάρχη Χ. Μπουρνιά εκεί όπου παρέμεινε μέχρι αργά το μεσημέρι δίνοντας διευκρινίσεις και απαντήσεις σε συμπληρωματικές ερωτήσεις των αρχών.

Συμπληρωματική κατάθεση, επί του «Θεόφιλος» που παραμένει ανοιχτά των Οινουσσών, έδωσε και ο πλοίαρχος Μανώλης Φραγκιαδάκης ενώ αργά το απόγευμα υπήρχε η πιθανότητα τουλάχιστον ο πρώτος να οδηγούνταν στον εισαγγελέα για διευκρινίσεις επί του υπομνήματος που έχει υποβάλει τις προηγούμενες ημέρες.

Ο ίδιος πάντως αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δήλωση στους δημοσιογράφους.

Μέχρι χθες το μεσημέρι οι δύτες είχαν στεγανοποιήσει τα 3 από τα 15 μέτρα του ρήγματος και υπολόγιζαν να έχουν τελειώσει μέχρι την Παρασκευή, αν βέβαια το επιτρέψουν και οι καιρικές συνθήκες.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το δελτιο ειδησεων της ΝΕΤ , ο υποπλοιαρχος φαινεται να δηλωνει μεταξυ αλλων οτι διορθωνε συνεχως την πορεια αλλα το πλοιο εστριβε συνεχως αριστερα , λεει οτι εκανε λαθος γιατι δεν επερνε πιο συχνα στιγμα και λεει οτι ριπη ανεμου παρεσυρε το καραβι στην ξερα. Επεισης ακουσα και δηλωσεις του Πλοιαρχου που ελεγέ οτι την στιγμη εκεινη ηταν στην αιθουσα χαρτων και υπεγραφε καποια εγγραφα , Επισης αντικρουσε καθετα τις κατηγοριες για καθυστερηση στην ενημερωση των αρχων , και λεει οτι σε 5 λεπτα ειχαν ειδοποιηθει ολοι. Δεν ειμαι εγω ο αρμοδιος να πω με τι συμφωνω απο αυτα που ακουσα και με τι οχι , απλα τα αναφερω. Το πλοιο μεχρι την Παρασκευη θα εχει ''μπαλωθει'' θα παει μεχρι την Χιο και μετα Πειραια και επειτα......ο θεος μαζι του.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το δελτιο ειδησεων της ΝΕΤ , ο υποπλοιαρχος φαινεται να δηλωνει μεταξυ αλλων οτι διορθωνε συνεχως την πορεια αλλα το πλοιο εστριβε συνεχως αριστερα , λεει οτι εκανε λαθος γιατι δεν επερνε πιο συχνα στιγμα και λεει οτι ριπη ανεμου παρεσυρε το καραβι στην ξερα.

Το άκουσα και εγώ αυτό στις ειδήσεις. Μάλλον πρέπει να είναι κανείς πολύ επιφυλακτικός με τα όσα "διαρρέουν" αφού μία και μόνο λέξη αρκεί για να αλλοιωθεί τελείως το νόημα. Επειδή το άκουσα και εγώ όπως το λέει και ο φίλος Superferry II, πραγματικά δε φαίνεται να υπάρχει καμία λογική. Αφού λοιπόν μάλλον όλοι διαβάζουμε το ίδιο πράγμα αλλά δε βλέπω άλλο ποστ ίσως μπορούμε να κάνουμε κάποια σχόλια, όχι όσον αφορά την ίδια την κατάθεση (δεν την ξέρουμε), όσο το τι μεταφέρεται προς το κοινό από τα ΜΜΕ (αυτό το ξέρουμε).

α) Στη πρώτη υποτιθέμενη φράση ουσιαστικά δηλώνεται ότι υπήρχε πρόβλημα στην πλοήγηση και τη συμπεριφορά του πλοίου, είχε εντοπιστεί, και δεν έγινε καμία ενέργεια, ούτε πάρθηκε κάποιο στοιχειώδες μέτρο προφύλαξης.

β) Η δεύτερη υποτιθέμενη φράση είναι επίσης μυστήρια. Ο πλοηγός του Santa Maria δεν έβγαινε αρκετά συχνά στο κατάστρωμα να πάρει στίγμα με τον εξάντα για να δουν αν κοντεύουν στην Αμερική; Το 1492 ή το 2008; Υπήρχε κάποιος λόγος να μην εμπιστεύεται τα στοιχεία π.χ. στο GPS; Υπήρχε γενικότερο πρόβλημα με τα όργανα ναυσιπλοΐας; Στίγμα όπως εννοείται με τον όρο μπορούσε να πάρει και ο πλοίαρχος αφού υποτίθεται ήταν στο chart room και μόνο εκεί θα του χρησίμευε κάτι τέτοιο.

γ) Η τρίτη υποτιθέμενη φράση είναι δήλωση ότι το πλοίο είναι καρυδότσουφλο, έχει απρόβλεπτη συμπεριφορά και κανείς δεν ήξερε από πριν πόσο επικίνδυνα συμπεριφέρεται με ανέμους 3-5bf οι οποίοι το χτυπάνε πρύμα (οπότε δεν επηρεάζει η πλευρική επιφάνεια...) και ενώ κινείται με επιχειρησιακή ταχύτητα;

Αλλά και ο συνδυασμός των υποτιθέμενων δηλώσεων δε βγάζει νόημα. Αφού το πλοίο τραβούσε αριστερά, γιατί δεν πήγε στα δεξιά ή στη μέση του διαύλου, αλλά πήγε τόσο κοντά στη στεριά και μάλιστα από τη μεριά που υπήρχε η τάση; Τόσο κοντά που μια μικρή πνοή αέρα πρύμα ήταν αρκετή για να το ρίξει στην ξέρα; Το στίγμα τι σχέση έχει, αφού έτσι όπως πήγαινε ακόμα και αν δε χτυπούσε στην ξέρα κάπου αλλού θα έβρισκε; Ούτε σκοτάδι είχε ούτε πάγους ούτε ομίχλη, ούτε ήταν σε άγνωστα νερά.

Αντί για τέτοια διαφωτιστικά "αποσπάσματα" καλύτερα να μη διέρρεαν τίποτα, αλλά μάλλον ακριβώς αυτά είναι που ήθελαν να μεταδώσουν.

Τώρα αν όντως έτσι δηλώθηκε (μην τα ρίχνουμε και όλα στα ΜΜΕ) τότε ή κάποιος τα έχει χαμένα και παραληρεί, ή επιλέχθηκε παράξενη υπερασπιστική τακτική... αφού όλες οι υποτιθέμενες δηλώσεις είναι η μία πιο ενοχοποιητική από την άλλη - και όχι μόνο για αυτόν που τα καταθέτει. Χμμμ...

Εύχομαι να μη είναι τόσο "ξεκάθαρα" τα πράγματα όσο "φωτογραφήθηκε" από τα ΜΜΕ... τι να πει κανείς... δύσκολες ώρες για το πλήρωμα, ανεξάρτητα από την ευθύνη του καθενός και σίγουρα κανείς δε θα ήθελε να είναι τώρα στη θέση τους...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία και με βάση τα όσα λέγονται ότι κατέθεσε ο υποπλοίαρχος, εξετάζεται και το ένδεχόμενο της μηχανικής βλάβης:

[...]Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο υποπλοίαρχος Γ. Ακίνδυνος, που αντιμετωπίζει σύμφωνα με τον Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου διοικητικές και πειθαρχικές κυρώσεις, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο «και κάποιας μηχανικής βλάβης», γιατί, όπως είπε, «αν και διόρθωνε συνεχώς την πορεία, για κάποιο λόγο το πλοίο δεν "υπάκουε" και παρεξέκλινε αριστερά».

Την πιθανότητα βλάβης εξετάζει κλιμάκιο τεχνικών της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων και αν τελικά διαπιστωθεί ότι ο ισχυρισμός ευσταθεί, τότε οι ευθύνες θα μετατεθούν σε αξιωματικούς του μηχανοστασίου.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=98426480

Πάντως, εάν αποδειχθεί ότι υπήρχε μηχανική βλάβη...πολλοί καπεταναίοι και εταιρείες θα πρέπει να πάψουν να "ξύνουν" βράχια και να περνάνε από δύσκολα στενά, για να κόψουν δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Οι πληροφοριες μου απο τη Μυτιληνη παντως δεν ειναι και πολυ ευχαριστες για το βαπορι.

Ακουγεται οτι εχει ξεκολησει η αριστερη μηχανη απο τη βαση της,εχει χτυπησει την αριστερη προπελα και ειναι πολυ πιθανο να εχει παρει και αξονα καθως και καποια αλλα μηχανικα μερη.Ακομα ακουστηκε οτι μπορει το ρηγμα να ειναι 15 μετρα αλλα το βαπορι εχει αρκετα χτυπηματα σε μεγαλο μερος του.

Αν τελικα επιβεβαιωθει εστω και ενα μερος απο αυτα που λεγονται τοτε οχι μονο θα χασει το καλοκαιρι που το θεωρω σιγουρο αλλα θα μεινει για παρα πολυ καιρο εξω.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αυτα τα δυσαρεστα τα εχω ακουσει απο την πρωτη στιγμη να πουμε πως αν εχει κουνηθει λιγο η μηχανη τοτε υπαρχει σιγουρα προβλημα στο αξονικο συστημα. (κουζινετα αξονας κτλ) και ειμαστε ενα βημα απο το CTL

(constructive total loss)

Link to comment
Share on other sites

Η μηχανή κουνήθηκε απο τη θέση της ως συνεπακόλουθο αφού κουνήθηκαν όλα τα άλλα που παρεμβάλονται,οι πληροφορίες είναι ανεπιβεβαίωτες αλλά τυχόν αλλαγή της προωστήριας εγκατάστασης έχει τρομακτικό κόστος,η εταιρεία θα επιδιώξει να αποκαταστήσει το πλοίο αλλά φοβάμαι πως ο ασφαλιστικός οργανισμός θα το βγάλει ολική απώλεια πρέπει να είναι κάτι ανάλογο με τρακάρισμα στο αυτοκίνητο

Ακόμα έχει ακουστεί έντονα πως έχουν πλημμυρίσει τα compartments με τις καμπίνες που είναι κάτω απο το γκαράζ

Μακάρι να μην επιβεβαιωθούν οι φήμες γιατί αυτό το άδοξο τέλος δεν άξιζει στο βαπόρι καλύτερα να έβγαινε εκτός γραμμής περίφανο και κουρασμένο απο τα χρόνια παρά έτσι είναι κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο υποψιάσθηκα και εγώ από την πρώτη στιγμή και το είπα διακριτικά. Χωρίς να γνωρίζω κάτι από πρώτο χέρι, με υποψίασε το προβληματισμένο ύφος του Α. Βεντούρη στο βραδυνό δελτίο του MEGA της Κυριακής...και κυρίως η αργή και προσεκτική δουλειά που γίνεται επί τόπου στο πλοίο. Εάν ήταν κάτι μικρό, το πλοίο θα ήταν ήδη στην δεξαμενή για να επιστρέψει το γρηγορότερο στα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ειναι επιβεβαιωμενο αυτο για τις καμπινες. Οντως ολες του πληρωματος κατω απο το γκαραζ ειναι μεσα στο νερο :(

Link to comment
Share on other sites

Εν ολίγοις δηλαδή μιλάμε για ένα θαύμα που παραδόξως δεν κοιμότανε κανένα μέλος του πληρώματος εκείνη την ώρα στην καμπίνα του. Αλλιώς μπορεί να είχαμε και θύματα.

Link to comment
Share on other sites

Και οι δεξαμενές καυσίμων είναι ακριβώς απο κάτω απο τις καμπίνες στο double bottom πράγμα που είναι η απόδειξη για το ότι μιλάμε για πλωριό ρήγμα

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστήρια επιστολή από τον ΥΦΕΝΑΝΠ Π. Καμμένο προς τον όμιλο φουσκωτών σκαφών Χίου για την συμβολή τους στο ναυτικό ατύχημα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ»

Πηγη: ΥΕΝ

Ο ΥΦΕΝΑΝΠ Πάνος Καμμένος απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή στον όμιλο φουσκωτών σκαφών Χίου εκφράζοντας την βαθιά του ικανοποίηση και ευχαριστώντας τα μέλη του για την άμεση, έγκαιρη και αποτελεσματική συμβολή τους στις προσπάθειες που έγιναν για την διάσωση των επιβαινόντων και του πλοίου, ύστερα από το ναυτικό ατύχημα του πλοίου «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» που συνέβη στις Οινούσσες την 28/06/2008

Μεταξύ άλλων ο κ. ΥΦΕΝΑΝΠ ανέφερε ότι στο πρόσωπο των μελών του ομίλου φουσκωτών σκαφών Χίου αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά η ευαισθησία, η ομοψυχία και η αυταπάρνηση που δείχνει

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ειναι επιβεβαιωμενο αυτο για τις καμπινες. Οντως ολες του πληρωματος κατω απο το γκαραζ ειναι μεσα στο νερο :(
Εάν ισχύει τελικά αυτό, πως συμβαδίζει με τις θριαμβολογίες ότι τα στεγανά λειτούργησαν τέλεια?

Οι καμπίνες του πληρώματος βρίσκονται σε στεγανό διαμέρισμα? Ειλικρινά δεν γνωρίζω και θέλω να καταλάβω.

Link to comment
Share on other sites

Εάν ισχύει τελικά αυτό, πως συμβαδίζει με τις θριαμβολογίες ότι τα στεγανά λειτούργησαν τέλεια?

Οι καμπίνες του πληρώματος βρίσκονται σε στεγανό διαμέρισμα? Ειλικρινά δεν γνωρίζω και θέλω να καταλάβω.

Το ενα δεν αποκλειει το αλλο. Οι στεγανοι χωροι που χωριζονται απο υδατοστεγεις πορτες ειναι προσβασιμοι και αρα μπορει να χρησιμοποιηθουν ακομα και για καμπινες πληρωματος σε χωρες πολιτισμενες οπως εμεις.

ΥΓ. Οι αντιοικονομικοι, αναυτοι και ασχετοι Αυστραλοι εβαλαν ολοκληρο κουτι στην πρυμη για να κανουν καμπινες πληρωματος χωρις να χαλασουν καποιο αλλο χωρο του πλοιου. Βεβαια οταν το πλοιο ξαναηρθε Ελλαδα τα πραγματα ξαναμπηκαν στη θεση τους :D

Link to comment
Share on other sites

Εάν ισχύει τελικά αυτό, πως συμβαδίζει με τις θριαμβολογίες ότι τα στεγανά λειτούργησαν τέλεια?

Οι καμπίνες του πληρώματος βρίσκονται σε στεγανό διαμέρισμα? Ειλικρινά δεν γνωρίζω και θέλω να καταλάβω.

Σε τετοιες περιπτωσεις τα νερα μπορουν να περασουν και να βγουν μεσα απο τις τουαλετες και τα αλλα δικτυα ποσιμου.

Δεν περιοριζεται το θεμα στις υδατοστεγεις και του μπουλμεδες μονο.

Αλλα ας μην το παμε παραπερα γιατι..

Link to comment
Share on other sites

By the way μια και σημερα ειναι η μερα της φλασιας...

Μου ηρθε στο μυαλο η περιπτωση του ANNA V το οποιο ναι μεν βγηκε total loss πληρωθηκε απο την ασφαλεια αλλα το πλοιο πουληθηκε επισκευαστηκε και ξαναταξιδεψε πριν μας αφησει οριστικα πριν μερικα χρονια. Και τοτε μαλιστα το βαπορι ειχε βουλιαξει. Δηλαδη ειχε νερα στο μηχανοστασιο στις μηχανες κτλ κτλ. Δε ξερω καλα τα ασφαλιστικα αλλα εχω την αισθηση οτι υπαρχει μια αχτιδα φωτος για το πλοιο ακομα και στην περιπτωση που τα πραγματα ειναι ακομα και ποιο ασχημα απ οσο υποψιαζομαστε.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση οτι total loss δεν συνεπάγεται και κατ' αναγκην διάλυση του πλοίου.

Η ασφαλιστική που είναι υπεύθυνη για την αποκατάσταση της ζημιάς μπορεί να εκτιμήσει πως η αξία που είχε το πλοίο πριν το ατύχημα ήταν μικρότερη από το κόστος επισκευής του. Οπότε ουσιαστικά απλά δίνει την αξία που είχε το πλοίο. Αυτό δεν σημαίνει οτι μετά από αυτό κάποιος δεν μπορεί να αποφασίσει αν θέλει να το επισκευάσει...

Στην περίπτωση μας αν συμβεί κάτι τέτοιο είναι θέμα της ΝΕΛ αν θέλει να επενδύσει τα χρήματα της ασφάλισης για την επισκευεή, ή αν θέλει να αγοράσει κάτι από την αγορά μεταχειρισμένο που να έχει παρόμοια αξία (αφού τα οικονομικά της δεν της επιτρέπουν μεγάλα ανοίγματα)

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι αν βγει total loss η εταιρεια παιρνει την ασφαλισθεισα αξια και το βαπορι περνα στην ασφαλιστικη, η οποια, το πιο πιθανο, ειναι να το γαλει στο σφυρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...