Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Μετά τη προχθεσινή βλάβη του Champion Jet 2, υπήρξε καταγγελία από τη ΠΕΜΕΝ και τη ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, που αναφέρουν ότι οι τραυματίες ήταν τελικά δυο ναυτικοί που δεν ήταν στη σύνθεση του πληρώματος του πλοίου Quote Μετά από καταγγελίες ενημερωθήκαμε για τον τραυματισμό δύο μελών του πληρώματος στο μηχανοστάσιο του Ε/Γ-Ο/Γ «CHAMPION JET 2» της ναυτιλιακής εταιρείας «SEA JETS N.E.». Συγκεκριμένα, το ανωτέρω πλοίο με δρομολόγιο Πειραιά - Μύκονο – Νάξο – Θήρα, μία ώρα μετά τον απόπλου σημειώθηκε έκρηξη στο αριστερό μηχανοστάσιο με αποτέλεσμα να επιστρέψει το πλοίο στο Πειραιά και να διακομιστούν στον Μετροπόλιταν τα 2 μέλη του μηχανοστασίου, ο ένας με σοβαρά εγκαύματα στα χέρια και με ελαφρότερα εγκαύματα ο δεύτερος. Μετά από παρέμβαση μας στη ναυτολογία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, διαπιστώθηκε ότι τα ονόματα των 2 μελών του μηχανοστασίου δεν ήταν καταγεγραμμένα στη λίστα πληρώματος (crew list) του πλοίου, αλλά σε άλλο πλοίο της εταιρείας, το Ε/Γ- Ο/Γ "MEGA JET". Η έκρηξη στο μηχανοστάσιο έγινε μία ώρα μετά τον απόπλου από τον Πειραιά, όπου εκτελούσε το πρώτο προγραμματισμένο δρομολόγιο μετά την επισκευή και επιθεώρησή του». Υπήρξε απάντηση από το Αρχηγείο του Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. στις καταγγελίες των ναυτεργατικών σωματείων Quote Με αφορμή δελτία τύπου ναυτεργατικών σωματείων, σύμφωνα με τα οποία καταγγέλλεται, ότι την 02/05/2018 σημειώθηκε έκρηξη στο μηχανοστάσιο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''CHAMPION JET 2'' σημαίας Κύπρου, που φέρεται να είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο (02) ναυτεργατών, οι οποίοι δεν ήταν εγγεγραμμένοι στη λίστα πληρώματος του εν λόγω πλοίου, αλλά σε άλλο πλοίο της εταιρείας, από το Αρχηγείο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ανακοινώνεται ότι: Μόλις έγιναν γνωστά τα καταγγελλόμενα στο Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ενημερώθηκε άμεσα η αρμόδια Εισαγγελική Αρχή και ξεκίνησε έρευνα των καταγγελλομένων με λήψη ένορκων μαρτυρικών καταθέσεων όλων των εμπλεκομένων και συγκέντρωση λοιπού προανακριτικού υλικού, προκειμένου όταν ολοκληρωθεί ο σχετικός φάκελος δικογραφίας να υποβληθεί αρμοδίως για ποινική αξιολόγηση. Παράλληλα από Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, Κλιμάκιο Επιθεωρητών εστάλη άμεσα στο ''CHAMPION JET 2'', προκειμένου διενεργήσει επιτόπια αυτοψία στο μηχανοστάσιο του πλοίου, η οποία και θα συμπεριληφθεί στη σχηματιζόμενη δικογραφία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Σύλληψη πλοιάρχου του Ε/Γ – Τ/Ρ Μανδράκι στην Ύδρα Quote Στη σύλληψη του Κυβερνήτη του Ε/Γ – Τ/Ρ σκάφους «ΜΑΝΔΡΑΚΙ» Ν.Υ. 1069 προέβησαν, μεσημβρινές ώρες σήμερα, τα στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ύδρας. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια ελέγχου από στελέχη του Λιμεναρχείου Ύδρας με τη συνδρομή του Ε/Γ – Τ/Ρ «ΓΚΛΑΝΤΙΕΙΤΟΡ» Ν.Υ. 1061, διαπιστώθηκε ότι ο ανωτέρω ως Κυβερνήτης του «ΜΑΝΔΡΑΚΙ» είχε προβεί σε εκτέλεση πλου με ελλειπή κατά αριθμό και κατά προσόντα σύνθεση. Από το Λιμεναρχείο Ύδρας που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε και η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά του ανωτέρω κυβερνήτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Γνωριζει καποιος για ποιο λογο εχουμε τα τελευταια χρονια τοσες ναυτολογησεις Πομακων στα πλοια της Superfast στην Αδριατικη?Εντασσονται σε καποιο πιο ευνοικο καθεστως μισθοδοσιας/ασφαλισης 'η εχουν απλα καλο βυσμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Είναι πολύ παραπάνω από τους Πομάκους που υπάρχουν στην ακτοπλοΐα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Οι πομάκοι θεωρούνται σαν ευπαθή κοινωνική ομάδα και όποια εταιρεία τους έχει προσλάβει, παίρνει και παραδάκι από ευρωπαϊκά κονδύλια. Δηλαδή, ότι αφού κάνεις το ψυχικό να έχεις στην εταιρεία σου πομάκους και τους βοηθάς να ξεπεράσουν την ξενοφοβία τους και να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο, θα έχεις bonus σαν εταιρεία. Να φανταστείτε ότι για μπει ένα ελληνόπουλο στην Ιατρική θέλει 20.000 + μόρια, ενώ ένα παιδί πομάκων απ' την Θράκη θέλει 11.000 μόρια !!! Στα πούπουλα τους έχουν, χωρίς λόγο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 Μια παντοφλα που δουλευει πορθμειο οταν κανει ρο-ρο αλλαζει το πληρωμα σε αριθμο??μια αδεια ρο-ρο ειναι παρα πολυ παραπανω σε σχεση με επιβατικη η ταυτοχρονη χρηση του πλοιου ρο-ρο/passenger?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 Δεν νομιζω οτι αλλαζει. Ετσι κι αλλιως οι παντοφλες εχουν στο συνολο περιπου 6-7 ατομα πληρωμα που αφορα το πληρωμα γεφυρας,μηχανης και κανα δυο ναυτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 επειδη εχω λιγο αγνοια στο θεμα αν μπορει καποιος κα εχει χρονο να μου εξηγησει με δυο λογια....πλοιο με ελληνικη σημαια πρεπει να εχει αμιγως ελληνες??πλοιο με κυπριακη και αυτο αμιγως ελληνες αλλα εκει αλλαζει ο μισθος σε σχεση με το ελληνικης σημαιας??πλοιο με σημαια ε.ε η οποιαδηποτε αλλη παιρνει πληρωμα απο οπου θελει?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Δεν υπαρχει κατι στάνταρ αλλα εξαρτάται απο το είδος του πλοίου και το που δραστηριοποιείται . Π.χ Ακτοπλοϊκό πλοιο υπο Ελληνική σημαία που δραστηριοποιείται σε εσωτερική ακτοπλοΐα θα πρεπει να εχει στο σύνολο του πλήρωμα με Ελληνική ιθαγένεια , η κοινοτικούς υπηκόους που κατέχουν την Ελληνομάθεια . Για τα φορτηγα η τα γκαζαδικα υπο ελληνική σημαία διαφοροποιείται το καθεστώς και ένα ποσοστό εξ του πληρώματος θα πρεπει να καλύπτεται απο Έλληνες υπηκόους ( κυρίως αξιωματικοί ) κι ένα άλλο ποσοστό υπαρχει Γ δυνατότητα να καλύπτεται απο κοινοτικούς η υπηκόους τρίτων χωρών . Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 στην κυπριακη το ιδιο να φανταστω??στα ποντοπορα ελληνικων εταιρειων με ξενη σημαια συνηθιζουν αξιωματικους ελληνες και απο κατω φιλιππινες και περιξ ασιας?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Στην Κυπριακή μπορεί να ανέβει πλήρωμα οποιασδήποτε εθνικότητας(πλήν Τούρκικης υποθέτω) του οποίου το δίπλωμα ικανότητας αναγνωρίζει η σημαία. Στα ελληνόκτητα ξένης σημαίας μπορεί να μην υπάρχουν καθόλου Έλληνες, μπορεί να είναι μόνο ο Πλοίαρχος κι ο Α' Μηχανικός, μπορεί να είναι όλοι οι αξιωματικοί Έλληνες και το πλήρωμα άλλης εθνικότητας, δεν υπάρχει κανόνας. Είναι ανάλογα στην πολιτική της εταιρείας και τι προβλέπει η σημαία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Πάντως αυτό το πράγμα που πηγαίνεις στη reception για να πάρεις την καμπίνα σου και σε ρωτάνε αν ξέρεις να πας είναι πολύ λυπηρό. Ειδικά αν έχεις ζήσει τις εποχές που οι καμαρώτοι ήταν ουρά (δεκάδες) για να πάρουν τον κόσμο προς τη θέση του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Έλα και είναι κοντά η ώρα που θα μας ρωτάνε αν ξέρουμε να κάνουμε και τον καφέ μας. Εικόνες από το μέλλον στο όνομα του κέρδους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Αυτο εγινε προσφατα;Μην ξεχναμε οτι αυτη την περιοδο τα πλοια περα απο το μειωμενο λογω covid πρωτοκολλο ταξιδευουν και με αναλογα μειωμενη συνθεση στο ξενοδοχειακο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Και πολύ πρόσφατα και την τελευταία 10ετία θα έλεγα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Δηλαδή οι Εταιρείες και επιδοτήσεις εισπράττουν και λιγότερο πλήρωμα απασχολούν; Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκομένους. Πάντως πολύ πρόσφατα, σε δύο δρομολόγια των BS και ΑΝΕΚ αντιστοίχως, στην reception υπήρχε η γνωστή αναμονή των θαλαμηπόλων, ένας εκ των οποίων συνόδευε τον επιβάτη στην καμπίνα του. Επιπλέον υπήρχαν επίκουροι κλπ., στις κυλιόμενες σκάλες, στους διαδρόμους και όπου αλλού χρειαζόταν για να καθοδηγούν τους επιβάτες, οι οποίοι πάντως για να είμαστε και ειλικρινείς, δεν ήταν και πολλοί, εξαιρέσει της πολυπληθούς ομάδας των οδηγών φορτηγών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Οι επιδοτήσεις σχετίζονται με το μειωμένο επιβατικο κοινό άρα ανεξάρτητο με το πλήρωμα και ποσο πληρωμα απασχολεί. Παει αυτο. Απο τη στιγμη που ταξιδεύουν με 55 τοις εκατο του πρωτοκόλλου, λογικό είναι να απασχολούν και λιγότερο προσωπικό αναλογο του πρωτοκόλλου, οπως γίνεται και κατά την εναλλαγή θερινου και χειμερινού. Τι να τους κάνει οταν δεν θα έχουν τι να κάνουν; Τωρα το αν αυτοί οι ναυτικοι χαρακτηριζονται πληττομενοι ή τιθενται σε αναστολή για να λάβουν επίδομα απο το κράτος (το γνωστο πεντακοσαρικο), δεν το γνωρίζω και δεν το εχω ψάξει η αλήθεια είναι. ΥΓ οι επιδοτήσεις είναι απο μονες τους εκτός πραγματικότητας ακόμα κι αν διατηρούσαν πλήρη σύνθεση οι εταιρείες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Ανεξάρτητα από τον περιορισμό του πρωτοκόλλου η συνθεση του πληρώματος δεν επηρεάζεται στη παρούσα κατάσταση κι εναλλάσσεται κανονικα τις ημερομηνίες που εναλλάσσεται το πρωτόκολλο απο θερινό σε χειμερινό και τούμπαλιν . Για παράδειγμα τώρα ισχύει η χειμερινή σύνθεση στα πληρώματα που επανδρώνουν τα πλοία , η οποία είναι μειωμένη κατα 1/3 στο ξενοδοχειακό και στο προσωπικό του μαγειρείου σε σχέση με την θερινή . Κατα τα λοιπά (προσωπικό γέφυρας , καταστρώματος και μηχανής ) η χειμερινή και η θερινή σύνθεση είναι τα ίδια . Η μοναδική που μπορεί να μειωθεί επιπλέον η χειμερινή σύνθεση , είναι να κλείσουν μπαρ η εστιατόριο, να το δηλώσουν με υπεύθυνη δήλωση στα κατα τοπους λιμεναρχεία και να μειωθεί ακόμη περισσότερο ο αριθμός των θαλαμηπόλων . Πέρυσι Απρίλιο και Μάιο παρέμεινε για πρώτη φορα η χειμερινή συνθεση , λόγω του περιορισμού του πρωτοκόλλου που είχε επιβληθεί , αλλα τον Ιούνιο επανήλθαν οι θερινές συνθέσεις στα πλοία λόγω των αντιδράσεων των ναυτεργατικών σωματείων παρότι παρέμενε αν θυμάμαι καλα το πρωτόκολλο στο 60 & 65%. Αυτα ισχύουν για τα συμβατικά . Για τα ταχύπλοα υπαρχει καθορισμός ειδικής σύνθεσης απο το υπουργειο η οποία ισχύει η ιδια ανεξαρτήτως εποχής . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Δεν ξέρω το κομμάτι για τα μπαρ που αναφέρεσαι, αλλά σε 2 πλοία της ακτοπλοιας έχω δει μέχρι στιγμής καμπίνες σφραγισμένες με τη σφραγίδα του πλοίου ή λιμενικής αρχής/υπηρεσίας προς σκοπό μείωσης του προσωπικού. Δηλαδή έχουν πλήρη χειμερινή σύνθεση τα πλοία; Απ όσες αναφορές έχω, διατηρούν μειωμένη της χειμερινής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Κλείνοντας και καμπίνες πάλι μπορείς να μειώσεις θαλαμηπόλους αλλά είναι πολύ πιο σύνθετη διαδικασία . πρεπει να ετοιμάσει ο ναυπηγός καινουρια μελέτη επιβατών χωρίς τις καμπίνες που θα σφραγιστούν , να ετοιμάσει και ούριο σχέδιο γενικής διάταξης όπου οι καμπίνες που κλείνουν να αναγράφονται σαν κλειστές , να θεωρηθούν από τον νηογνώμονα η από την Ελληνική σημαία ανάλογα ποιος εκδίδει τα κυβερνητικά πιστοποιητικά , να εκδοθεί νέο πιστοποιητικό ασφαλείας η να διορθωθεί το υπάρχον ως προς τον αριθμό επιβατών , να αποσυνδεθούν από ρεύματα οι επίμαχες καμπίνες ( γιατί δεν θα επιθεωρούνται ανα πάσα στιγμή ) και κατόπιν να σφραγιστούν . Με αλλα λόγια στα πλοία με πολύ μεγάλο αριθμό κρεβατιών αξίζει να το κάνει κανείς στη παρούσα φάση . Ενω με τα κυλικεία αν έχεις 4, λειτουργείς πχ το 1 και κόβεις αμέσως αμέσως 3 θαλαμηπόλους κι έναν επίκουρο . Ολη αυτή η διαδικασία βέβαια για τις καμπίνες αφορά τα υπό Ελληνική σημαία πλοία , γιατί με άλλες σημαίες ειναι πολυ πιο εύκολα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Σε τρεις ημέρες και πιο συγκεκριμένα την 1η Απριλίου ξεκινούν οι θερινές συνθέσεις για τα πλοία . Μέχρι στιγμής ο ΣΕΕΝ έχει ζητήσει απο τον Υπουργό να μην ισχύσει αυτό το καθεστώς τουλάχιστον έως ότου διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα αλλά απάντηση δεν έχει λάβει ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 (edited) Ποιό άραγε είναι το πλοίο που φωτογραφίζει η ΑΝΕΚ, με τις 758 κλίνες που συνεχίζει να βρίσκεται εκτός δρομολογίων από τον Οκτώβριο του 2020; Edited April 22, 2021 by proud_ionian link Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 (edited) Kydon Palace η κάποιο από τα Μινωικά; Edited April 21, 2021 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 Εκτός δρομολογίων απο τον Οκτώβριο δεν είναι κανένα από τα πλοία των Μινωικών. Εδώ συζητάμε οτι ο ντοτόρε θα πάρει την ΑΝΕΚ, σιγά μην γίνει το αντίθετο Οχι τιποτ αλλο, πέρασε κι η πρωταπριλιά Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 (edited) 760 κλίνες μόνο τα παλάτια έχουν σε όλο το Αιγαίο και αυτά θεωρώ πως φωτογραφίζονται. Κάπου εκεί είναι ο Έλυρος BS1 και 2 περίπου 500 ο Βενιζέλος 1600+ και όλα τα υπόλοιπα γιαπωνέζικά κάτω από 700 κλίνες.. Τώρα αν είναι δρομολογημένα ή όχι,σίγουρα ένα παλάτι είναι εκτός δρομολογίων όλο το χειμώνα. Edited April 21, 2021 by nomikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now