Jump to content
Shipfriends

Σύνθεση Πληρώματος


christos

Recommended Posts

Μετά τη προχθεσινή βλάβη του Champion Jet 2, υπήρξε καταγγελία από τη ΠΕΜΕΝ και τη ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, που αναφέρουν ότι οι τραυματίες ήταν τελικά δυο ναυτικοί που δεν ήταν στη σύνθεση του πληρώματος του πλοίου

Quote

Μετά από καταγγελίες ενημερωθήκαμε για τον τραυματισμό δύο μελών του πληρώματος στο μηχανοστάσιο του Ε/Γ-Ο/Γ «CHAMPION JET 2» της ναυτιλιακής εταιρείας «SEA JETS N.E.». Συγκεκριμένα, το ανωτέρω πλοίο με δρομολόγιο Πειραιά -  Μύκονο – Νάξο – Θήρα,  μία ώρα μετά τον απόπλου σημειώθηκε έκρηξη στο αριστερό μηχανοστάσιο με αποτέλεσμα να επιστρέψει το πλοίο στο Πειραιά και να διακομιστούν στον Μετροπόλιταν τα 2 μέλη του μηχανοστασίου, ο ένας με σοβαρά εγκαύματα στα χέρια και με ελαφρότερα εγκαύματα ο δεύτερος. Μετά από παρέμβαση μας στη ναυτολογία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά,  διαπιστώθηκε ότι τα ονόματα των 2 μελών του  μηχανοστασίου δεν ήταν καταγεγραμμένα στη λίστα πληρώματος (crew list) του πλοίου, αλλά σε άλλο πλοίο της εταιρείας, το Ε/Γ- Ο/Γ "MEGA JET". Η έκρηξη στο μηχανοστάσιο έγινε μία ώρα μετά τον απόπλου από τον Πειραιά, όπου εκτελούσε το πρώτο προγραμματισμένο δρομολόγιο μετά την επισκευή και επιθεώρησή του».

Υπήρξε απάντηση από το Αρχηγείο του Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. στις καταγγελίες των ναυτεργατικών σωματείων 

Quote

 Με αφορμή δελτία τύπου ναυτεργατικών σωματείων, σύμφωνα με τα οποία καταγγέλλεται, ότι την 02/05/2018 σημειώθηκε έκρηξη στο μηχανοστάσιο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''CHAMPION JET 2'' σημαίας Κύπρου, που φέρεται να είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο (02) ναυτεργατών, οι οποίοι δεν ήταν εγγεγραμμένοι στη λίστα πληρώματος του εν λόγω πλοίου, αλλά σε άλλο πλοίο της εταιρείας, από το Αρχηγείο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ανακοινώνεται ότι:

 Μόλις έγιναν γνωστά τα καταγγελλόμενα στο Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ενημερώθηκε άμεσα η αρμόδια Εισαγγελική Αρχή και ξεκίνησε έρευνα των καταγγελλομένων με λήψη ένορκων μαρτυρικών καταθέσεων όλων των εμπλεκομένων και συγκέντρωση λοιπού προανακριτικού υλικού, προκειμένου όταν ολοκληρωθεί ο σχετικός φάκελος δικογραφίας να υποβληθεί αρμοδίως για ποινική αξιολόγηση.

 Παράλληλα από Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, Κλιμάκιο Επιθεωρητών εστάλη άμεσα στο ''CHAMPION JET 2'', προκειμένου διενεργήσει επιτόπια αυτοψία στο μηχανοστάσιο του πλοίου, η οποία και θα συμπεριληφθεί στη σχηματιζόμενη δικογραφία.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύλληψη πλοιάρχου του Ε/Γ – Τ/Ρ Μανδράκι στην Ύδρα 

Quote

Στη σύλληψη του Κυβερνήτη του Ε/Γ – Τ/Ρ σκάφους «ΜΑΝΔΡΑΚΙ» Ν.Υ. 1069 προέβησαν, μεσημβρινές ώρες σήμερα, τα στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ύδρας.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια ελέγχου από στελέχη του Λιμεναρχείου Ύδρας με τη συνδρομή του Ε/Γ – Τ/Ρ «ΓΚΛΑΝΤΙΕΙΤΟΡ» Ν.Υ. 1061, διαπιστώθηκε ότι ο ανωτέρω ως Κυβερνήτης του «ΜΑΝΔΡΑΚΙ» είχε προβεί σε εκτέλεση πλου με ελλειπή κατά αριθμό και κατά προσόντα σύνθεση.

Από το Λιμεναρχείο Ύδρας που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε και η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά του ανωτέρω κυβερνήτη.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Γνωριζει καποιος για ποιο λογο εχουμε τα τελευταια χρονια τοσες ναυτολογησεις Πομακων στα πλοια της Superfast στην Αδριατικη?Εντασσονται σε καποιο πιο ευνοικο καθεστως μισθοδοσιας/ασφαλισης 'η εχουν απλα καλο βυσμα? :P 

Link to comment
Share on other sites

Οι πομάκοι θεωρούνται σαν ευπαθή κοινωνική ομάδα και όποια εταιρεία τους έχει προσλάβει, παίρνει και παραδάκι από ευρωπαϊκά κονδύλια.

Δηλαδή, ότι αφού κάνεις το ψυχικό να έχεις στην εταιρεία σου πομάκους και τους βοηθάς να ξεπεράσουν την ξενοφοβία τους και να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο, θα έχεις bonus σαν εταιρεία.

Να φανταστείτε ότι για μπει ένα ελληνόπουλο στην Ιατρική θέλει 20.000 + μόρια, ενώ ένα παιδί πομάκων απ' την Θράκη θέλει 11.000 μόρια !!! Στα πούπουλα τους έχουν, χωρίς λόγο!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Μια παντοφλα που δουλευει πορθμειο οταν κανει ρο-ρο αλλαζει το πληρωμα σε αριθμο??μια αδεια ρο-ρο ειναι παρα πολυ παραπανω σε σχεση με επιβατικη η ταυτοχρονη χρηση του πλοιου ρο-ρο/passenger??

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι αλλαζει.

Ετσι κι αλλιως οι παντοφλες εχουν στο συνολο περιπου 6-7 ατομα πληρωμα που αφορα το πληρωμα γεφυρας,μηχανης και κανα δυο ναυτες

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

επειδη εχω λιγο αγνοια στο θεμα αν μπορει καποιος κα εχει χρονο να μου εξηγησει με δυο λογια....πλοιο με ελληνικη σημαια πρεπει να εχει αμιγως ελληνες??πλοιο με κυπριακη και αυτο αμιγως ελληνες αλλα εκει αλλαζει ο μισθος σε σχεση με το ελληνικης σημαιας??πλοιο με σημαια ε.ε η  οποιαδηποτε αλλη παιρνει πληρωμα απο οπου θελει??

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κατι στάνταρ αλλα εξαρτάται απο το είδος του πλοίου και το που δραστηριοποιείται . Π.χ Ακτοπλοϊκό πλοιο υπο Ελληνική σημαία που δραστηριοποιείται σε εσωτερική ακτοπλοΐα θα πρεπει να εχει στο σύνολο του πλήρωμα με Ελληνική ιθαγένεια , η κοινοτικούς υπηκόους που κατέχουν την Ελληνομάθεια .

Για τα φορτηγα η τα γκαζαδικα υπο ελληνική σημαία διαφοροποιείται το καθεστώς και ένα ποσοστό εξ του πληρώματος θα πρεπει να καλύπτεται απο Έλληνες υπηκόους ( κυρίως αξιωματικοί ) κι ένα άλλο ποσοστό υπαρχει Γ δυνατότητα να καλύπτεται απο κοινοτικούς η υπηκόους τρίτων χωρών . 

Link to comment
Share on other sites

Στην Κυπριακή μπορεί να ανέβει πλήρωμα οποιασδήποτε εθνικότητας(πλήν Τούρκικης υποθέτω) του οποίου το δίπλωμα ικανότητας αναγνωρίζει η σημαία.

 

Στα ελληνόκτητα ξένης σημαίας μπορεί να μην υπάρχουν καθόλου Έλληνες, μπορεί να είναι μόνο ο Πλοίαρχος κι ο Α' Μηχανικός, μπορεί να είναι όλοι οι αξιωματικοί Έλληνες και το πλήρωμα άλλης εθνικότητας, δεν υπάρχει κανόνας. Είναι ανάλογα στην πολιτική της εταιρείας και τι προβλέπει η σημαία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πάντως αυτό το πράγμα που πηγαίνεις στη reception για να πάρεις την καμπίνα σου και σε ρωτάνε αν ξέρεις να πας είναι πολύ λυπηρό. Ειδικά αν έχεις ζήσει τις εποχές που οι καμαρώτοι ήταν ουρά (δεκάδες) για να πάρουν τον κόσμο προς τη θέση του.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εγινε προσφατα;Μην ξεχναμε οτι αυτη την περιοδο τα πλοια περα απο το μειωμενο λογω covid πρωτοκολλο ταξιδευουν και με αναλογα μειωμενη συνθεση στο ξενοδοχειακο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οι Εταιρείες και επιδοτήσεις εισπράττουν και λιγότερο πλήρωμα απασχολούν; Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκομένους. 

Πάντως πολύ πρόσφατα, σε δύο δρομολόγια των BS και ΑΝΕΚ αντιστοίχως, στην reception υπήρχε η γνωστή αναμονή των θαλαμηπόλων, ένας εκ των οποίων συνόδευε τον επιβάτη στην καμπίνα του. Επιπλέον υπήρχαν επίκουροι κλπ., στις κυλιόμενες σκάλες, στους διαδρόμους και όπου αλλού χρειαζόταν για να καθοδηγούν τους επιβάτες, οι οποίοι πάντως για να είμαστε και ειλικρινείς, δεν ήταν και πολλοί, εξαιρέσει της πολυπληθούς ομάδας των οδηγών φορτηγών.

Link to comment
Share on other sites

Οι επιδοτήσεις σχετίζονται με το μειωμένο επιβατικο κοινό άρα ανεξάρτητο με το πλήρωμα και ποσο πληρωμα απασχολεί. Παει αυτο. 

Απο τη στιγμη που ταξιδεύουν με 55 τοις εκατο του πρωτοκόλλου, λογικό είναι να απασχολούν και λιγότερο προσωπικό αναλογο του πρωτοκόλλου, οπως γίνεται και κατά την εναλλαγή θερινου και χειμερινού. Τι να τους κάνει οταν δεν θα έχουν τι να κάνουν; 

Τωρα το αν αυτοί οι ναυτικοι χαρακτηριζονται πληττομενοι ή τιθενται σε αναστολή για να λάβουν επίδομα απο το κράτος (το γνωστο πεντακοσαρικο), δεν το γνωρίζω και δεν το εχω ψάξει η αλήθεια είναι. 

ΥΓ οι επιδοτήσεις είναι απο μονες τους εκτός πραγματικότητας ακόμα κι αν διατηρούσαν πλήρη σύνθεση οι εταιρείες. 

Link to comment
Share on other sites

Ανεξάρτητα από τον περιορισμό του πρωτοκόλλου η συνθεση του πληρώματος δεν επηρεάζεται στη παρούσα κατάσταση κι εναλλάσσεται κανονικα τις ημερομηνίες που εναλλάσσεται το πρωτόκολλο απο θερινό σε χειμερινό και τούμπαλιν . Για παράδειγμα τώρα ισχύει η χειμερινή σύνθεση στα πληρώματα που επανδρώνουν τα πλοία , η οποία είναι μειωμένη κατα 1/3 στο ξενοδοχειακό και στο προσωπικό του μαγειρείου σε σχέση με την θερινή . Κατα τα λοιπά (προσωπικό γέφυρας , καταστρώματος και μηχανής ) η χειμερινή και η θερινή σύνθεση είναι τα ίδια . 
 

Η μοναδική που μπορεί να μειωθεί επιπλέον η χειμερινή σύνθεση , είναι να κλείσουν μπαρ η εστιατόριο, να το δηλώσουν με υπεύθυνη δήλωση στα κατα τοπους λιμεναρχεία  και να μειωθεί ακόμη περισσότερο ο αριθμός των θαλαμηπόλων . 

Πέρυσι Απρίλιο και Μάιο παρέμεινε για πρώτη φορα η χειμερινή συνθεση , λόγω του περιορισμού του πρωτοκόλλου που είχε επιβληθεί , αλλα τον Ιούνιο επανήλθαν οι θερινές συνθέσεις στα πλοία λόγω των αντιδράσεων των ναυτεργατικών σωματείων παρότι παρέμενε αν θυμάμαι καλα το πρωτόκολλο στο 60 & 65%. 
 

Αυτα ισχύουν για τα συμβατικά . Για τα ταχύπλοα υπαρχει καθορισμός ειδικής σύνθεσης απο το υπουργειο η οποία ισχύει η ιδια ανεξαρτήτως εποχής .

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω το κομμάτι για τα μπαρ που αναφέρεσαι, αλλά σε 2 πλοία της ακτοπλοιας έχω δει μέχρι στιγμής καμπίνες σφραγισμένες με τη σφραγίδα του πλοίου ή λιμενικής αρχής/υπηρεσίας προς σκοπό μείωσης του προσωπικού.

Δηλαδή έχουν πλήρη χειμερινή σύνθεση τα πλοία; Απ όσες αναφορές έχω, διατηρούν μειωμένη της χειμερινής.

Link to comment
Share on other sites

Κλείνοντας και καμπίνες πάλι μπορείς να μειώσεις θαλαμηπόλους αλλά είναι πολύ πιο σύνθετη διαδικασία .

πρεπει να ετοιμάσει ο ναυπηγός καινουρια μελέτη επιβατών χωρίς τις καμπίνες που θα σφραγιστούν , να ετοιμάσει και ούριο σχέδιο γενικής διάταξης όπου οι καμπίνες που κλείνουν να αναγράφονται σαν κλειστές , να θεωρηθούν από τον νηογνώμονα η από την Ελληνική σημαία ανάλογα ποιος εκδίδει τα κυβερνητικά πιστοποιητικά , να εκδοθεί νέο πιστοποιητικό ασφαλείας η να διορθωθεί το υπάρχον ως προς τον αριθμό επιβατών , να αποσυνδεθούν από ρεύματα οι επίμαχες καμπίνες ( γιατί δεν θα επιθεωρούνται ανα πάσα στιγμή ) και κατόπιν να σφραγιστούν . 
Με αλλα λόγια στα πλοία με πολύ μεγάλο αριθμό κρεβατιών αξίζει να το κάνει κανείς στη παρούσα φάση . 
Ενω με τα κυλικεία αν έχεις 4, λειτουργείς πχ το 1 και κόβεις αμέσως αμέσως 3 θαλαμηπόλους κι έναν επίκουρο . 

Ολη αυτή η διαδικασία βέβαια για τις καμπίνες αφορά τα υπό Ελληνική σημαία πλοία , γιατί με άλλες σημαίες ειναι πολυ πιο εύκολα 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε τρεις ημέρες και πιο συγκεκριμένα την 1η Απριλίου ξεκινούν οι θερινές συνθέσεις για τα πλοία . Μέχρι στιγμής ο ΣΕΕΝ έχει ζητήσει απο τον Υπουργό να μην ισχύσει αυτό το καθεστώς τουλάχιστον έως ότου διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα αλλά απάντηση δεν έχει λάβει ...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εκτός δρομολογίων απο τον Οκτώβριο δεν είναι κανένα από τα πλοία των Μινωικών.

Εδώ συζητάμε οτι ο ντοτόρε θα πάρει την ΑΝΕΚ, σιγά μην γίνει το αντίθετο :D 

Οχι τιποτ αλλο, πέρασε κι η πρωταπριλιά

Link to comment
Share on other sites

760 κλίνες μόνο τα παλάτια έχουν σε όλο το Αιγαίο και αυτά θεωρώ πως φωτογραφίζονται.

Κάπου εκεί είναι ο Έλυρος BS1 και 2 περίπου 500 ο Βενιζέλος 1600+ και όλα τα υπόλοιπα γιαπωνέζικά κάτω από 700 κλίνες..

Τώρα αν είναι δρομολογημένα ή όχι,σίγουρα ένα παλάτι είναι εκτός δρομολογίων όλο το χειμώνα.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...