Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αχ ΓιαννηΑ340 αυτό θα ήταν το καλύτερο αλλα ποιος θα....πεταχτεί μέχρι την Τουρκία????

Για την Ιστορία να αναφέρω οτι η εκποίησή έπιασε το πόσο των 92.000 ευρόπουλων only!:(:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και βέβαια το ΑΙΓΕΥΣ ταξίδεψε στη Ζάκυνθο-Κυλλήνη.

Πάντως το "ΑΙΓΕΥΣ" ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του και είχε και προπέλλες μεταβλητού βήματος. Μάλιστα θυμάμαι όταν ταξίδευα (μικρό παιδάκι) και είχε καιρό από πλώρα να αυξομειώνουν το βήμα από τα χειριστήρια της γέφυρας ανάλογα τον κυματισμό για να μη χτυπάει το πλοίο. Επίσης στη Ζάκυνθο είχε τις εξαγωγές στις πάντες. Μετά επί Νομικού τις άλλαξαν και τις έβγαλαν επάνω. Οι δε ανατολικές SKL χάλαγαν τον κόσμο με τα γκάμπα-γκούπου τους.

Αν δεν με απατα η μνημη μου το ΑΙΓΕΥΣ μετεπειτα ΣΥΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ δεν ειχε pitch propellers αλλα μπαταριστες μηχανες με χειριστηρια πνευματικα που εκαναν κινησεις απο τη γεφυρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Μάλλον πουθενά (πλέον) φίλε μου. :(

Έχει μεσολαβήσει σχεδόν ένας χρόνος από το τελευταίο του ταξίδι.

...και βρίσκεται πλέον προσαραγμένο στην παραλία της Aliaga δίπλα δίπλα στο EDI (ex MEDIA V) και οι εργασίες κοψίματος ξεκίνησαν χωρίς όμως να έχει αλλαχτεί το όνομά του.

Έστω και μετά θάνατον άνοιξα το thread αν κάποιος από τους συμφορουμίστες θέλει να πει κάποια πράγματα για το παρελθόν του σαν ΑΙΓΕΥΣ, ΖΕΦΥΡΟΣ, ΣΥΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ή ΝΕΑΣΑ ΕΞΠΡΕΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Αν και το θεμα εχει να κινηθει προπολλού.. να συμπληρώσω μόνο οτι είχε bow thruster ισχυς 380kw. Μην φανταστειτε τρελα πραγματα, ισα ισα για να υποβοηθα. Στα χρονια που ηταν στις Β.Σποραδες μονο καναδυο φορες στη Γλωσσα το ειχα δει να το χρησιμοποιει με καιρο ΝΑ που εφερνε τα κυματα μεσα στη μπουκα του λιμανιου.

Ωραιες εποχες..

Link to comment
Share on other sites

Στα τελευταια του παντως το προπελακι δεν πρεπει να δουλευε ή δεν το δουλευανε

Στη Μυτιληνη που το ειχα τυχει μια δυο φορες δεν θυμαμαι να φαινοταν οτι δουλευε το προπελακι.Προσωπικα ειχα την εντυπωση οτι δεν ειχε καθολου

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να σου βρω ενα General Arrangment του Αιγευς αλλά..χλωμό το βλέπω. Πάντως αν τυχει και το συναντησω θα το ανεβασω. Εχει νομιζω και ενδιαφερον να το δουμε πως ηταν και τα ταγκια του..

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να σου βρω ενα General Arrangment του Αιγευς αλλά..χλωμό το βλέπω. Πάντως αν τυχει και το συναντησω θα το ανεβασω. Εχει νομιζω και ενδιαφερον να το δουμε πως ηταν και τα ταγκια του..

Και επανήλθα επιτελους.

Λοιπον να ενα G.A του Αιγευς που το βρηκα καπου στο δικτυο.

post-135-128326984513_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως θα ήταν καλό στον τίτλο του θέματος να αναφέρονταν και τα προηγούμενα ονόματα του πλοίου, μιας και ο περισσότερος κόσμος ως ΑΙΓΕΥΣ (που ήταν και το πρώτο του όνομα) το θυμάται το πλοίο ή και ως ΣΥΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ, και ελαχιστότατοι ως ΝΕΑΣΑ.

Είναι πιστεύω ίδια σχεδόν περίπτωση με το ΚΑΡΥΣΤΟΣ. Ελάχιστοι έως ...κανείς το αναγνωρίζει ως TRACARRIER :(, αλλά όλοι ως ΚΑΡΥΣΤΟΣ ή ως ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε MinuteMan ευχαριστούμε για το G.A Plan

Ειχες πει οτι ειναι ενδιαφερον να βλεπαμε τα τανκια του.Υπαρχει κατι ιδαιτερο στη σχεδιαση του που το κανει να ξεχωριζει απο αλλα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Φιλε MinuteMan ευχαριστούμε για το G.A Plan

Ειχες πει οτι ειναι ενδιαφερον να βλεπαμε τα τανκια του.Υπαρχει κατι ιδαιτερο στη σχεδιαση του που το κανει να ξεχωριζει απο αλλα?

Κατι που δεν μπορω να το δειξω απο τη φωτο του Αιγευς αλλα το εχω σε πιστοποιητικο ειναι πως το ταγκι που βρισκεται στη μεση του βαποριου με ονομασια ST.3 P+S (Side Tank) μετατραπηκε σε δεξαμενη ζυγοσταθμισης με ενδιαμεση αντλια οπου συμβαλει στη ταχυτερη μετακινηση του νερου απο τη μια πλευρα στην αλλη. Κατι σαν τις γνωστες anti rolling tanks, για να εχει καλυτερη πλευση σε καιρο. Το σχεδια αυτης της δεξαμενης καθως και το επιμερους ενεργητικο συστημα της (την αντλια εννοώ) υποβλήθηκε σε ξεχωριστο σχεδιο στην ΕΕΠ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

ειχε περάσει και από ιόνιο.έκανε δρομολόγιο παξοί ηγουμενίτσα και κερκυρα για αρκετά χρονια,εκτός κι αν κάνω λαθος λόγω ομοιότητας.τον καιρό εκέινο λεγόταν ζεφυρος

Πηγη:faktaomfartyg

post-3735-128327000775_thumb.jpg

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

ειχε και ενα μικρο ασανσερ για αυτοκινητα οπου τα κατεβασε κατω.χωραγε ομως λιγα 6-7 δεν θμαμαι καλα.θυμαμαι ομως που για να μπεις στο σαλονι επρεπε να περασει ολο το γκαραζ κι αυτο ηταν ενα μειονεκτημα,γιατι ολο το σαλονι μυριζε καυσαερια.γι αυτο πολλες φορες για να βγουμε ανεβαιναμε πανω και κατεβαιναμε απο τις πισω σκαλες.παντως με ασχημο καιρο κουναγε αρκετα αλλα ποτε δεν κινδυνευσε τουλαχιστον απ οσο ξερω εγω παντα τα καταφερνε.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλοιο πραγματι ειχε περασει και απο το Ιονιο κανοντας Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Παξους.

Δυο φωτογραφιες του πλοιου σαν ΖΕΦΥΡΟΣ μπορουμε να δουμε στο flickr και το χρηστη gwen2010.Στις σημειωσεις μιλαει οτι οι φωτο ειναι απο το 1993

post-1819-0-49522600-1291060752_thumb.jp

post-1819-0-37635300-1291060770_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μια ομορφη φωτογραφια του πλοιου στο λιμανι της Σκοπελου πετυχα στο flickr.Ημερομηνια αναφερεται το 1988

post-1819-0-48397400-1307620492_thumb.jp

Η φωτο ειναι του Seligr και σε καλυτερη αναλυση υπαρχει εδω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κάτι το παράδοξο, περίεργο, ασυνήθιστο -όπως θέλετε πείτε το- που είχε γίνει με το καραβάκι, είναι ότι τα τελευταία του χρόνια που τα πέρασε παροπλισμένο στο Κερατσίνι, στα πλαινά της πρύμης του αλλά και στον καθρέφτη κάτω από την γέφυρα ανεγράφετο ο αριθμός ΙΜΟ 7203637, ο οποίος ανήκε και συνεχίζει βέβαια να ανήκει σε ένα άλλο πλοίο, το γνωστό μας IONIS (1971).

Στο ΝΕΑΣΑ ΕΞΠΡΕΣ - ΣΥΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ - ΖΕΦΥΡΟΣ - ΑΙΓΕΥΣ ανήκε το ΙΜΟ 7031383.

Σε φωτογραφία του πλοίου που υπάρχει στο shipspotting, κάποιος είχε προσέξει αυτό το "παράδοξο", και το είχε αναφέρει σε σχόλιο του. Ένα μέλος του site σχολίασε ότι ίσως αυτό ήταν κάποιος ...."αστεισμός" του πληρώματος (αν είναι δυνατόν...), ενώ κάποιος άλλο μέλος μίλησε -διακριτικά είναι η αλήθεια- για περίπτωση απάτης. Πιθανότατα δεν θα μάθουμε ποτέ τον λόγο που είχε γίνει αυτή η "αλλαγή" B) ΙΜΟ στα στερνά του πλοίου.

Μιας και το θυμηθήκαμε σήμερα το πάλαι ποτέ ΑΙΓΕΥΣ, να αναφέρουμε ότι είχε κατασκευαστεί στο ναυπηγείο ΑΡΓΩ, το οποίο -αν δεν κάνω λάθος- βρισκόταν τότε στη Σαλαμίνα, στην θέση που βρίσκεται σήμερα το ναυπηγείο Σπανόπουλου (αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας με διορθώσει ή επιβεβαιώσει). Τέλος να πούμε ότι αρκετή και ενδιαφέρουσα συζήτηση για το πλοίο έχει γίνει και στο topic "Παλιά πλοία νότιου Ευβοικού - Ραφήνας", από το ποστ Νο 78 και μετά.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Όντως το ναυπηγείο ΑΡΓΩ ήταν εκεί που είναι του Σπανόπουλου. Ανήκε στον Πολέμη,εκεί χτίστηκε το πρώτο ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ,μιά σειρά mini bulkers,μετασκευάστηκαν τα άλλα ΗΠΕΙΡΟΣ/ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ κλπ. Προσωπικά εκεί είχα δει το μετέπειτα ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ στο πολύ λίγο διάστημα που λεγόταν ΑΡΓΩ κ με τα σινιάλα του Πολέμη.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 years later...

Να το βλεπεις να ταξιδευει στις κυκλαδες διπλα στα θηρια κ να λες ειναι τρελοι που πανε!απο τα 6bf κ μετα υπεφερε κ βουταγε κ κοπαναγε!8 ωρα απο συρο ξεκιναγε εαν θυμαμαι καλα 10 στη Παρο 12 Ναξο μεχρι Σαντορινη κ πισω παλι το απογευμα.θυμαμαι το μικρο βυθισμα που εβλεπα στα λιμανια κ τις προπελες να γυρνανε στα καθαρα νερα!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...