Jump to content
Shipfriends

Λιμάνι Μεστών


Recommended Posts

Οι ντοκοι στα Μεστα ειναι λιγο ψηλοι για το πλοιο ή ειναι ιδεα μου;

Γενικα ειναι αρκετα ψηλοι για ολα τα πλοια και μονο εκει που πεφτει ο καταπελτης υπαρχει ραμπα με κλιση για να μπορουν να τον κατεβασουν.Πιστευω πως ετσι επρεπε να ειναι ολα τα λιμανια καθως με τους προσκρουστηρες/fenders γινεται σωστη δουλεια στην πλαγιοδετηση.

Κατα τ αλλα(τα εχουμε πει και παραπανω)το λιμανι παραμενει ημιτελες με την πιο βορεια θεση να μην εχει ασφαλτοστρωθει και το 'μανιταρι' για τα σκαφη αναψυχης(με πιο χαμηλους ντοκους)να εχει μεινει στα χαρτια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ο απερχόμενος δήμαρχος Χίου και πρόεδρος του λιμενικού ταμείου, δήλωσε (σύμφωνα με τον πολίτη) ότι στις 15 Ιουλίου θα παραδοθεί στο δήμο το καινούργιο λιμάνι.

Από την άλλη, ο λιμενάρχης φαίνεται να κατεβάζει πρόταση να μετακινηθούν τα ro-ro και τα τσιμεντάδικα στο λιμάνι των Μεστών. Για να δούμε τι θα γίνει, γιατί αν γίνει κάτι τέτοιο σίγουρα θα ροκανιστεί η κίνηση του Πελαγίτη. 

 

Συνάντηση με τους ιδιοκτήτες μεταφορικών εταιρειών, επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη ζώνη λιμένα, αλλά και άλλους εμπλεκόμενους με το λιμάνι, θα πραγματοποιήσει τις επόμενες μέρες το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου, προκειμένου από κοινού να εξετάσουν πρόταση για ελλιμενισμό των φορτηγών πλοίων (Ρο-Ρο, τσιμεντάδικα κ,ά.) στο Λιμένα Μεστών, τουλάχιστον για την καλοκαιρινή περίοδο, όπως και η καθιέρωση συγκεκριμένων ωρών διέλευσης των νταλικών από το Λιμάνι. Αυτά τουλάχιστον φαίνεται να «κατεβάζει» ως πρόταση ο Λιμενάρχης Χίου στη συνεδρίαση του Λιμενικού ταμείου τις επόμενες μέρες, ζητώντας και τη θέση του Επιμελητηρίου.

alithia.gr

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε σχέση με την κατάσταση που ήταν το λιμάνι την τελευταία φορά που κατέβηκα, παράλληλα με τη δεύτερη θέση και μέχρι την αρχή της τρίτης, έχει φαγωθεί το βουνό, και έχει πέσει άσφαλτος με τις απαραίτητες διαγραμμίσεις. Κτήρια  βέβαια δεν έχουμε αλλά ψάχνουμε τρόπο να κάνουμε πύλη Σένγκεν

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Θεσσαλονίκη και Μεστά είναι τα δύο λιμάνια έκπληξη που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα δρομολογίων του πλοίου, βάσει της αίτησης που κατατέθηκε για το προσεχές ΣΑΣ.

 

Το τελευταίο δίμηνο επανέρχεται στην επικαιρότητα συχνά το θέμα του λιμανιού των Μεστών.

 

-Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δυο εκδηλώσεις-συζητήσεις (μια στη Χίο και μια στην Αθήνα) για το ακτοπλοϊκό, από τη ναυτιλιακή λέσχη Χίων όπου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η δυνατότητα της δυτικής πύλης του νησιού για σύνδεση με την πρωτεύουσα.

-Στον τοπικό τύπο ανεβαίνουν αναρτήσεις για τις προθέσεις να δουλέψει το λιμάνι σαν επιβατικό, τουριστικό και κάθε είδηση ακολουθείται από πληθώρα σχολίων (ενδεικτικά, τύπου οι βόρειοι και οι νότιοι), για το αν μπορεί να σταθεί/να υποκαταστήσει τη θέση του κεντρικού λιμένα.

-Έχουν κατατεθεί στη βουλή επερωτήσεις για το θέμα. Από τη μία ο τοπικός βουλευτής του Συριζα προωθεί την άποψη κυρίως επαγγελματιών των μεταφορών της πόλης, για την απαγόρευση φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων και φορτηγών στον κεντρικό λιμένα, που (έχει; ) επιβάλλει το λιμενικό ταμείο, προτείνοντας και εναλλακτικές. Από την άλλη το (Χιώτης στην καταγωγή) βουλευτής της ΧΑ Γρέγος, ρωτά για την ολοκλήρωση του λιμανιού. 

Link to comment
Share on other sites

Με την προϋπόθεση να μήν χρειαστή κανένα ανταλλακτικό-ιδίως κανένα "περίεργο" και σπάνιο.Τρία χρόνια ήταν σβηστό το βαπόρι.

 

Επίσης μού προξενεί κι'εμένα απορία αυτό γιά τα Μεστά.Αν δέν απατώμαι,είναι μικρότερο λιμάνι απ'τής "Χώρας" (δηλ.τής ίδιας τής πόλης Χίου).

 

Το ότι δέν αναφέρεται πουθενά η Σάμος είναι μέν ένα point αλλά δέν μάς πολυ-χαλάει.Καλύτερα δηλαδή θα ήταν άν το έβγαζαν π.χ.SuperShip 1 ;

Παιδιά όσον αφορά το λιμάνι των Μεστών δεν συγκρίνεται σε μέγεθος με της χώρας (Χίου), Είναι πολύ μεγαλύτερο (άνετο) σε όλα. Καταρχάς έχει πολύ καλό βάθος. Στο κέντρο του κόλπου-λιμενολεκάνης το βάθος κυμαίνεται στα 30-35 μέτρα και στον ντόκο κάθετα είναι 10 μέτρα (προδιαγραφές κατασκευής) με βραχώδη πυθμένα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχουμε αναρτημένες απο τη hellenic 5 αναχωρήσεις την εβδομάδα στη γραμμη Πειραιά - Μεστά - Μυτιλήνη, υπάρχει υπογεγραμμένη η σύμβαση για ένα δρομολόγιο του Πήγασος το καλοκαίρι στη γραμμή Λαύριο - Μεστά κλπ, και οι πρόεδροι των νοτιοχώρων της Χίου ζητούν ένα δρομολόγιο τη βδομάδα της γραμμής Π-Χ-Μ να πιάνει Μεστά. Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι ή αυτοί λειτουργούν με διαφορά φάσης;

 

 

Την στήριξή τους στους 20 παρέδρους των Μαστιχοχωρίων και της Ιωνίας σχετικά με το αίτημά τους για προσέγγιση πλοίου της γραμμής Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη, στο Λιμάνι των Μεστών μία φορά την εβδομάδα, παρείχαν σύσσωμοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι.

Σύμφωνα με τον πάρεδρο των Μεστών Ηλία Αυγουστίδη οι κάτοικοι έχουν πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες διεργασίες, μιλώντας τόσο με τα ταξί όσο και με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ προκειμένου να παρέχουν τακτική και οικονομική συγκοινωνιακή σύνδεση με την πόλη της Χίου κατά τις ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων των πλοίων.

Το πάγιο αίτημα των κατοίκων βρήκε θετικό αντίκρισμα με συμπολίτευση και αντιπολιτεύσεις να συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι εκτός της σύνδεσης με τον Πειραιά θα πρέπει να επιδιωχθεί η δρομολόγηση πλοίο στη γραμμή Λαύριο- Μεστά, κάτι θα λειτουργήσει θετικά υπό προϋποθέσεις για τη μετατροπή της Χίου σε προορισμό Σαββατοκύριακου, μιας και θα μειωθεί τόσο η τιμή του εισιτηρίου όσο η διάρκεια του ταξιδιού.

Αποφασίστηκε μάλιστα το αίτημα των κατοίκων να μεταβιβαστεί στους Χιώτες Βουλευτές, στις ακτοπλοϊκές εταιρίες αλλά και στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που τελικά θα αποφανθεί θετικά ή αρνητικά. 

politischios.gr

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...