Jump to content
Shipfriends

Λιμάνι Μεστών


Recommended Posts

Ειπα να δημιουργησω ενα νεο θεμα σχετικα με το λιμανι,μιας και ειναι το μονο που βρισκεται σε εξελιξη(ασχετα αν εχει κολλησει η προχωραει αργα)και σιγα σιγα προσεγγιζουν καποια εμπορικα πλοια σε αυτο.

Το λιμανι λοιπον βρισκεται στα νοτιοδυτικα της Χιου σε ενα φυσικο κολπο,απεχει 96 ν.μ. απο το Λαυριο και παλιοτερα χρησιμοποιουνταν ως βασικος λιμενας απο το Ν.ΧΙΟΣ(το παλιο),καλυπτοντας την αποσταση απο την Ραφηνα σε 6 ωρες.

Το 2005 εντάσσεται στο μέτρο 7.1 «ΛIMANIA» του Eπιχειρησιακού Προγράμματος «Oδικοί Άξονες, Λιμάνια και Aστική Aνάπτυξη» με χρηματοδότηση από το 3ο Kοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης και ξεκινα η κατασκευη του.Το σχεδιο για τους νεους ντοκους ειναι αυτο εδω,ενω φαινεται καθαρα πως με τις διαστασεις του(σε μετρα) ειναι ικανο να φιλοξενησει αρκετα μεγαλα πλοια.

Σε μια φωτο απ τον δορυφορο τον Δεκεμβριο του 2006,φαινεται η προοδος των εργασιων ενω η τελικη του μορφη πρεπει να ειναι καπως ετσι .Το πιο δυσκολο κομματι του εργου ειναι 'φαγωθει' το μερος της γης που μπαινει στην θαλασσα,να εκβαθυνθει και να δημιουργηθει ο εκει ντοκος.

Πριν 5 μηνες το επισκεφτηκα πο κοντα και μιλησα με εναν ανθρωπο που εργαζεται στο εργο,λεγοντας μου δυστυχως,πως οι εργασιες ειχαν σταματησει πιθανον λογω προβληματος στην χρηματοδοτηση.Απο τοτε δεν γνωριζω αν προχωραει η εχει μεινει στασιμο.Το φυσικο του βαθος ειναι 9-10 μετρα ενω αναμενεται να αυξηθει στα 12!

Θεωρω πως ειναι ενα αρκετα σημαντικο εργο για το νησι,καθως με την αφιξη του προαστιακου στο Λαυριο θα δημιουργηθουν οι βασεις για να φιλοξενησει καποια δρομολογια(το Ν.ΧΙΟΣ για παραγειγμα,θα καλυπτει σε 4 ωρες την αποσταση)ενω θα εξυπηρετηθει ενα μεγαλο μερος των κατοικων της Νοτιας Χιου καθως και η αναπτυξη της περιοχης.

Σημερα εξυπηρετει καποια δεξαμενοπλοια για την μεταφορα των καυσιμων αλλα και καποια μικρα φορτηγα.Ελπιζω συντομα να φτασει στο περας των εργασιων του και να αξιοποιηθει καταλληλα.;)

Link to comment
Share on other sites

Το σχέδιογια το νέο λιμάνι από διαφημιστικό της Ν.Α. Χίου. Ο δρόμος από την πόλη της Χίου έχει φτιαχτεί στο μεγαλύτερο μέρος του και πλέον η διαδρομή καλύπτεται σε 50 λεπτά με συντηρητική οδήγηση. Το ίδιο το έργο, αν και όποτε ολοκληρωθεί,θα μπορεί να εξυπηρετεί σίγουρα κρουαζιερόπλοια (τα μαστιχοχώρια είναι δίπλα), αλλά για επιβατηγό λιμάνι δεν νομίζω να υπάρχει λογικός πλοιοκτήτης να δρομολογήσει πλοίο. Από την στιγμή που από τους 55.000 κατοικους του νομού πάνω από 40.000 ζούν στο κέντρο και βόρεια του νησιού, κανείς δεν θα επιλέξει να κινηθεί προς τα νότια. Μόνο σε περίπτωση που "απαγορευτεί" το λιμάνι της Χίου (πρόταση πριν 1-2 χρόνια), θα δουλέψουν τα Μεστά, βέβαια εκεί θα ξεσηκωθούν όλα τα επαγγέλματα που ζουν από τα πλοία στο λιμάνι της Χίου (souvlakeries, πρακτορες, ταξι, κλπ) .

Link to comment
Share on other sites

Ο δρομος Χιος-Ολυμποι-Μεστα,ειναι πλεον ο καλυτερος δρομος που διαθετει το νησι.Μεσω αυτου μπορει να εξυπηρετηθουν ανετα και τα ΙΧ αλλα και τα φορτηγα.Μαλιστα ακουσα πως ειχε γινει προταση στην SAOS να στελνει στα Μεστα τα οχηματαγωγα της αλλα αντεδρασαν οι μεταφορικες στην μετακινηση αυτη.

Απο κει κ περα φιλε Χιωτη συμφωνω οτι ειναι δυσκολο να υπαρξει δρομολογιο επιβατηγου,αλλα το καλοκαιρι,που πληθυσμος του νησιου αυξανεται κατακορυφα,θα μπορουσαν να υπηρχαν 2-3 προσεγγισεις την εβδομαδα(πχ Πειραιας-Μεστα-Μυτιληνη-Χιος-Πειραιας)ωστε να αποσυμφορηθει και το λιμανι της πολης.

Για μενα ειναι κριμα να γινει ενα τετοιο εργο(συν τον δρομο)και να μεινει αχρησιμοποιητο.Μακαρι,εστω να στελνουν εκει τα κρουαζιεροπλοια,οπως λες,με το καλο οταν τελειωσει...

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που ανήκω σε αυτούς που θα επιβαρυνθεί με τη μετακίνηση του λιμένα στο Πασαλιμάνι το βλέπω αρκετά θετικά.

Καταρχήν ο σημερινός δρόμος δεν έχει καμμία σχέση με το δρόμο που έπρεπε να κάνει κανείς πριν από περίπου τριάντα χρόνια τότε που το Νήσος Χίος έκανε το δρομολόγιο Ραφήνα-Μεστά. Επιπλεόν η πλειονότητα των τουριστικών προορισμών του νησιού είναι στο νότο.

Αν τα παραπάνω συνδυαστούν και με αναχώρηση από το Λαύριο, οπότε έχουμε και λιγότερο ταξίδι (μικρότερα έξοδα, φθηνότερα εισιτήρια), καθώς και την άφιξη στο Λαύριο ενός μεταφορικού μέσου σαν τον Προαστιακό, τότε χαράς ευαγγέλια, τουλάχιστον για τους τακτικούς της γραμμής και των επαγγελματιών του νησιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απο την εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Σήμα κινδύνου εκπέμπει για το λιμένα των Μεστών ο πλέον γνώστης της ναυτιλιακής τοπικής αγοράς. Σε παρέμβασή του στη συζήτηση στο Επιμελητήριο, ο Θ. Μιχαλάκης προέβλεψε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την κάλυψη της γραμμής Μεστών-Λαυρίου, καθώς το κύριο πιάτο των θαλάσσιων μεταφορών είναι η κίνηση των φορτηγών και οι μεταφορικές εταιρείες δεν δείχνουν διατεθειμένες να εκμεταλλευτούν τη γραμμή Λαύριο- Μεστά.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δελτιο τυπου εξεδωσε το γραφειο του Νομαρχη για την συνεχιση μεγαλων εργων υποδομης στην νοτια Χιο.Ενα απο αυτα ειναι και το νεο λιμανι στα Μεστα.(το δελτιο συνοδευτηκε κ απ καποιες φωτο).

Με εντατικούς ρυθμούς και εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων συνεχίζονται τα έργα σχεδιασμού και ευθύνης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Χίου στην ευρύτερη περιοχή της Νότιας Χίου, όπως προκύπτει και από το φωτογραφικό υλικό που σας αποστέλλουμε. Συγκεκριμένα:

3. Το έργο της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του Λιμένα Μεστών – προϋπολογισμού 15.500.000,00 € που καλύπτεται από το Τομεακό Πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ- βρίσκεται επίσης στα στάδια της ολοκλήρωσης και πρόκειται να αποτελέσει τη μεγαλύτερη σε εμβέλεια παρέμβαση στις λιμενικές εγκαταστάσεις του Νομού μας.

post-709-128326976772_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε πρόσφατη επίσκεψη διαπίστωσα πραγματικό οργασμό εργασιών, σε αντίθεση βέβαια με την εντύπωση που είχα πριν από λίγους μήνες.

Στο αριστερό κομμάτι δεν έχει αλλάξει τίποτα σημαντικά, αφού ο ντόκος εξυπηρετεί ακόμα μοτορσιπάκια που μεταφέρουν αδρανή υλικά για το έργο και γκαζαδικάκια που τροφοδοτούν το νησί με καύσιμα. Το μόνο που γίνεται σε αυτό το κομμάτι είναι το κατέβασμα του βουνού και το μπάζωμα του μέρους δεξιά από το γάμμα.

Στο άλλο κομμάτι, η δγάγα αριστερά βαθαίνει και ο γερανός δεξιά τοποθετεί μπλόκια. Ήδη διακρινεται το γ που θα δημιουργηθεί.

Σε γενικές γραμμές δείχνει από τώρα ότι θα γίνει κάτι καλό και, πάνω απ'όλα έχει άπειρες θέσεις φωτογράφισης για καραβολάτρες.

Βαπόρια δεν ξέρω αν θα έχει.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδη ξεσκονισα το net με λεξεις 'κλειδια' και δεν βρηκα τιποτα,θα μας πεις αγαπητε πατριωτη ποια ειναι η κρουαζιερα?Παντως προκειται για πολυ θετικη εξελιξη σε σχεση με το νεο λιμανι και ισως η προσεγγιση ενος κρουαζιεροπλοιου να τους βαλει και καποια χρονικα περιθωρια για να το τελειωσουν.(κανονικα επρεπε να τελειωνει με την αλλαγη του ετους αλλα μαλλον για το καλοκαιρι το βλεπω,με βαση τις φωτο που μας εβαλες).

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για το DELPHIN της hansa kreuzfahrten. Ερχόμενο από Σικελία με προορισμό την Κων/πολη, θα πιάσει λιμάνι στις 08:00 της 28ης/09 και θα μας αφήσει στις 13:00. Προλαβαίνει άνετα τα μεσαιωνικά χωριά και τα μαστιχοχώραφα. Από το πρόγραμμα της κρουαζιέρας.

post-24-128326977532_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο στο Χιωτη γιατι απ οτι φαινεται ακομα στην Χιο(νομαρχια-δημος μαστιχ/ριων)δεν εχουν ιδεα για την προσεγγιση αλλιως ολο και καποιες χαρες&πανηγυρια θα ειχαμε διαβασει στα ΜΜΕ.Απ οτι φαινεται(μεταφραζοντας)τους ενδιαφερει και το σπηλαιο των Ολυμπων γιαυτο επελεξαν και το συγκεκριμενο λιμανι.Μου κανει εντυπωση παντως που δεν υπαρχει καποια αναφορα στα τοπικα ΜΜΕ.Μηπως η εταιρια αποφασισε μονη της να πιασει εκει το πλοιο:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ας δουμε και καποιες φωτο απο ψηλα 1,2.Οι εργασιες προχωρανε μεν αλλα εχω την εντυπωση πως θα περασει καιρος ακομα για να τελειωσει το λιμανι.Ειδικα το να 'φαει' η δραγα το βουνο που κατεβαινει μεσα στην θαλασσα(φαινεται στις φωτο)ειναι το πιο δυσκολο κομματι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερα βρεθηκε αρμοδιο κλιμακιο εμπειρογνωμονων-shipfriends/port-construction-friends,για να επιθεωρησει την προοδο των εργων:D

Γενικο συμπερασμα=το εργο ειναι αρκετα πισω:o Το μονο τελειωμενο κομματι(εδω και καιρο βεβαια)ειναι η πιο βορινη 'γαμα' θεση προσδεσης,που δενουν τα ΖΕΦΥΡΟΣ/ΑΠΗΛΙΩΤΗΣ(μαλιστα εκει π ακουμπαει ο καταπελτης,εχει γραφει με σπρει ΖΕΦΥΡΟΣ:P)αλλα με το ματι που ειδα για βυθισμα,μου φανηκε πως δεν ξεπερνα τα 5-6μετρα.

Προς το εσωτερικο τωρα,επικρατει οργασμος εργασιων,με πολλα μπλοκια(με παραξενο σχημα)(φωτο1)να ειναι ετοιμα να τοποθετηθουν(απο γερανο)στον βυθο.(φωτο2)

Παντου υπαρχουν σημαδουρες που ισως ειναι οδηγοι για το που θα τοποθετουν τα επομενα μπλοκια ενω παρατηρησα και αρκετους βραχους που αποτελουν το μπαζωμα καποιων σημειων(πανω η διπλα σε μπλοκια).

Επισης το βυθισμα σε εκεινο το σημειο,παλι δεν μου φανηκε επαρκες αλλα λογικα ειναι απο τις τελευταιες δουλειες της δραγας.Χρειαζεται πολυ δουλεια ακομα το λιμανι(στην ουσια τωρα διαμορφωνεται)και τον αναλογο χρονο...να δουμε ποτε θα τελειωσει...

Επιβατηγο 120-130-140 μετρα,μπορει,ακομα και τωρα,και να μανουβραρει μεσα στο λιμανι αλλα και να δεσει στο υπαρχον 'γαμα'.Το μονο που θα εμποδισει,ειναι ισως το βυθισμα(προσωπικη εκτιμηση).

Τελος,ο ολος κολπος των Μεστων,ειναι οτι πρεπει για φωτο,και εδω ειναι ενα σημειο που θα την στηνουμε μελλοντικα(ελπιζω..).

post-709-128326978042_thumb.jpg

post-709-128326978044_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν γνωρίζω τι είχε δει ο Ν.ΧΙΟΣ την τελευταια φορα που επισκευτηκε το έργο, αλλά από την περιγραφή που μας κάνει στο προηγούμενο ποστ και αυτά που είδα εγώ στην προηγούμενη επίσκεψή μου, δεν φαίνονται να έχουν αλλάξει πολλά πράγματα.

Σήμερα η μόνη ορατή αλλαγή είναι το μπάζωμα του μέσα μώλου (φωτό). Τα συνεργεία δουλεύουν συνέχεια με το να φτιάχνουν μπλόκια και αν βρισκόμαστε στο στάδιο που ποντίζουν τα μπλόκια είναι φυσικό να μην υπάρχει ορατή πρόοδος. Στην φωτό του Ν.ΧΙΟΣ με τα παράξενα μπλόκια έχει προστεθεί μια ακόμη σειρά καθ' ύψος.

post-24-128326979423_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με λιγη ασφαλτο δηλαδη στον μπαζωμενο μωλο,εχουμε το πρωτο ντοκακι ετοιμο;)Για να δουμε θα το εγκαινιασει κανανενα ferry :rolleyes:....

Παντως,το εργο ειναι πολυ πισω ακομα απ οτι φαινεται,εγω δεν το κοβω να τελειωνει ουτε μεχρι το Σεπτεμβριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στηριξη απο τα ΚΤΕΛ στην δυτικη πυλη του νησιου,απο την εφημεριδα Δημοκρατικη.

Έτοιμα να ενεργοποιήσουν τη διανομαρχιακή γραμμή Χίος- Μεστά- Λαύριο- Αθήνα είναι τα υπεραστικά ΚΤΕΛ. «Η γραμμή υπάρχει από την εποχή του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ της Ναυτιλιακής Εταιρείας Χίου και με το ανανεωμένο στόλο μας είμαστε έτοιμοι να την υποστηρίξουμε», μας τόνισε ο πρόεδρος του ΔΣ των μετόχων του υπεραστικού ΚΤΕΛ Λεόντιος Καλαγκιάς.

Με αφορμή τη συζήτηση και το επικείμενο δρομολόγιο (από 6 Ιουνίου) του ταχύπλοου σκάφους της ΝΕΛ «Παναγιά Θαλασσινή» στη γραμμή Λαύριο- Μεστά- Ψαρά- Αϊ Στράτης- Λήμνος και επιστροφή (μία φορά την εβδομάδα) επικοινωνήσαμε με τον κ. Καλαγκιά.

Ο Πρόεδρος των υπεραστικών ΚΤΕΛ σημείωσε ότι μένει να επικοινωνήσουν με τη Νομαρχία Αθηνών έτσι ώστε να ενεργοποιήσουν το προηγούμενο δρομολόγιο. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούν οι επιβάτες να μην βγάζουν καν τα πράγματά τους από το λεωφορείο και να μετακινούνται από και προς Μεστά με το λεωφορείο.

Η εξασφάλιση της μετακίνησης στην… ξηρά , πιθανόν να παίξει και ρόλο- κράχτη στους ταξιδιώτες για τη χρησιμοποίηση της νέας γραμμής.

«Η δρομολόγηση του συγκεκριμένου πλοίου είναι στο πλαίσιο των άγονων γραμμών, -δεδομένου ότι κανείς όπως είπε, δεν μπορεί να ξεκινήσει περισσότερα δρομολόγια μη γνωρίζοντας την ανταπόκριση του κόσμου, καθώς επίσης γνωρίζοντας ότι το λιμάνι των Μεστών είναι υπό κατασκευή ολοκληρώνεται τον Οκτώβρη και το λιμάνι των Ψαρών ανακατασκευάζεται και θα είναι έτοιμο μέσα στο καλοκαίρι- ανέφερε ότι αυτός είναι ένας τρόπος να γνωρίσει ο κόσμος και μια δεύτερη εναλλακτική πύλη στο νησί μας», μας δήλωσε εξάλλου ο Νομάρχης Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης. Δεν μας απέκλεισε δε το ενδεχόμενο η ναυτιλιακή εταιρία μέσα στο καλοκαίρι να θελήσει να βάλει κι άλλο ένα δρομολόγιο, ώστε ο κόσμος που θέλει να επισκεφτεί τη Χίο και τα Ψαρά το Σαββατοκύριακο να έχει τη δυνατότητα να το κάνει».

Και φυσικά να μετακινηθεί με λεωφορείο χωρίς να χρειάζεται αυτοκίνητο!

Link to comment
Share on other sites

Ολα ετοιμα η σχεδον ετοιμα για την υποδοχη του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ.(εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ)

δρομολόγηση του «Παναγία Θαλασσινή» στη γραμμή Λαύριο – Μεστά – Ψαρά, αρχής γενομένης από μεθαύριο.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει ο κ. Μπουρνιάς ενδεχομένως μέχρι σήμερα να έχουν αντιμετωπιστεί όλα τα διαδικαστικά ζητήματα προκειμένου να ξεκινήσουν απρόσκοπτα τα δρομολόγια τα οποία περιορίζουν στο μισό (τουλάχιστον) το χρόνο μεταφοράς διά θαλάσσης στη Χίο, αφού το Λαύριο – Μεστά υπολογίζεται ότι θα γίνεται σε 3 ώρες και 45 λεπτά.

Την Τρίτη ο Λιμενάρχης πραγματοποίησε επιτόπια αυτοψία στο λιμάνι των Μεστών το οποίο αποτελεί ένα εργοτάξιο, αλλά όπως υποστηρίζει με τα μέτρα που ελήφθησαν το πλοίο θα πρυμνοδετεί κάθετα στην εξωτερική προβλήτα, ενώ έχει αφεθεί ένας διάδρομος για να είναι εύκολη η πρόσβαση σ’αυτό των οχημάτων και των επιβατών

Αντε κι απο αυριο αρχιζει και το Δελτιο Μεστων:D

Link to comment
Share on other sites

ενώ έχει αφεθεί ένας διάδρομος για να είναι εύκολη η πρόσβαση σ’αυτό των οχημάτων και των επιβατών
Πάλι καλά που δεν θα αποβιβάζονται με λάντζες.:D Για να δούμε λοιπόν πόσο θα διαρκέσει και αυτο το θαύμα?:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Μη κοροιδεύεις τη νέα μας πύλη ΝΗΡΕΑ!!:D

Θυμάμαι μικρός, το 80 το Νήσος Χίος να πηγαινόερχεται χωρίς προβλήματα στα Μεστά (6 ώρες κάναμε τότε..) χωρίς αυτές τις νέες "υποδομές".

Σίγουρα πάντως ο νέος δρόμος αποτελεί αναβάθμιση..

Για μένα το νέο λιμάνι σε συνδυασμό με το Π.Θαλασσινή δεν μπορεί ακόμα να θεωρηθεί αξιόλογη επιλογή.

Όμως το καλοκαίρι θα το επισκεφτώ (οδικώς), γιατί το "Πασαλιμάνι" έχει μερικές ταβέρνες με πολύ ωραίο ψαράκι..

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και τί γίνεται με τα έργα στο λιμάνι.

Στο σημείο που έδεσε το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ο ντόκος προυπήρχε. Τα έργα που υποτίθεται ότι προχωρούν γίνονται πιο κοντά στον οικισμό. Συγκρίνοντας την τελευταία φωτογραφία που έχουμε με το σχέδιο του λιμανιού, διαπιστώνουμε ότι πρέπει να δημιουργηθεί άλλη μια γωνία πλαγιοπρυμνοδέτησης (μαζί με ολόκληρο ντόκο) εκεί που τελειώνουν τα ποντισμένα μπλόκια και βρίσκεται η δράγα. Για τον μώλο που θα είναι σαν κυματοθραύστης για τις βάρκες δεν πιστεύω ότι υπάρχει προοπτική να γίνει, τουλάχιστον στην στην πρώτη φάση του έργου. Βάλτε και τις τσιμεντοασφαλτοστρώσεις, τα δίκτυα που πρέπει να περαστούν, τα φώτα κλπ, οπότε σιγά μην προλάβουμε τον Οκτώβρη. Στις επόμενες Νομαρχιακές και βλέπουμε.

Σίγουρα πάντως ο νέος δρόμος αποτελεί αναβάθμιση...

Χωρίς αμφιβολία, ο δρόμος είναι κόσμημα, εκτός από ένα κομμάτι 100-200 μέτρων πρίν από το χωριό των Μεστών, όπου είναι σκέτο ναρκοπέδιο. Τώρα που είναι καλοκαίρι και έρχεται άσφαλτος με τα βαποράκια ευκαιρία είναι να γίνει και αυτό το κομματάκι πίσσα.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ αργα προχωρουν τα εργα:(...,νομιζα θα υπηρχε μεγαλυτερη προοδος στις εργασιεςB)Μηπως πρεπει να παρακαλαμε να γινουν εκλογες τον Οκτωβρη,ωστε να τελειωσει μανι μανι,με σκοπο να το εγκαινιασει ο πρωθυπουργος;):D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
θα ήθελα να σας εκμυστηρευθώ ότι όταν είδα τις φωτό....έβαλα τα γέλια. Για το όλο σκηνικό. Τι να πρωτοσχολιάσεις? B)

Η ειρωνια ειναι οτι ναι μεν μπορει να χρησιμοποιειται σαν επιβατικο λιμανι εστω κι αν θυμιζει εργοταξιο αλλα δεν κανει για την μεταφορα-εξαγωγη χωματων και σχετικων υλικων...:confused:Τι να πει κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι φαινεται,

!Ευτυχως εχουν καταλαβει ποσο σημαντικο(απο οικονομικης πλευρας)ειναι να υπογραφει μια τετοια συμφωνια και θελω να πιστευω κι εγω,πως κατι θα καταφερουν τελικα.Εξαλλου το λιμανι των Μεστων,μετα το περας των εργασιων,δεν θα εχει ουτε ενα δρομολογιο να φιλοξενισει,οποτε ειναι ευκαιρια να αποκτησει εμπορικο ρολο και γιατι οχι,να διαδοθει ο χαρακτηρας του στην Μεσογειο και να προτιμηθει κ απο αλλες εταιριες η εστω για αναλογους σκοπους.Παντως το να γινεται η φορτοεκφορτωση αδρανων υλικων,περα στον κοκκινο φαρο(εκει π ειναι δεμενο το τανκερακι),δεν νομιζω να ενοχλει κανενα,ισως το μονο προβλημα ειναι η διελευση μεγαλου αριθμου φορτηγων.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αργει πολυ ακομα(για αλλη μια φοραB))μεχρι να τελειωσει...Η δραγα προσπαθει να σκαψει η να κανει επιπεδο τον βυθο,ωστε να τοποθετηθουν μπλοκια και να ολοκληρωθει επιτελους η δευτερη θεση προσδεσης.

Οφειλω να συμφωνησω με παλαιοτερο σχολιο του ΝΗΡΕΑ(στην πρωτη προσεγγιση του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ),πως η κατασταση στο υπαρχον λιμανι ειναι κωμικοτραγικη...Εγω λυπομουν τους ανθρωπους π εσερναν τις βαλιτσες αναμεσα σε λασπες και λακουβες για 300μετρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ευτυχώς που δεν βάλαμε μπροστά το καινούριο λιμάνι της Χίου, γιατί δεν έχουμε να πληρώσουμε ούτε για το λιμάνι των Μεστών.

Ο εργολάβος κουνάει μαντήλι και το έργο πάει και άλλο πίσω...

Τη διακοπή των εργασιών στο λιμάνι των Μεστών αποφάσισε η εργολαβική εταιρεία που έχει αναλάβει την ανακατασκευή του. Αιτία το άγριο φέσι του υπουργείου το οποίο έχει αφήσει εδώ και μήνες απλήρωτους τουλάχιστον τρεις λογαριασμούς στους κατασκευαστές, με αποτέλεσμα και εκείνοι με τη σειρά τους να απειλούν τώρα με οριστική αποχώρηση από το εργοτάξιο.

Το πλήρες άρθρο στην σημερινή Αλήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...