Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ώρα να δούμε ένα πρώτο πακετάκι με καλοκαιρινές εικόνες από την Πάρο. Ξεκινάμε με ένα μάλλον άχρωμο στιγμιότυπο με την Αριάδνη και το Highspeed 4 που το παραθέτω για να δείτε τα δύο πλοία αλλά και για να δώσω λίγο το παρασκήνιο. Εδώ λοιπόν έχουμε απογευματινή άφιξη του Αριάδνη από τον Πειραιά με το πλοίο να παίρνει άδεια εισόδου από το λιμεναρχείο Πάρου. Και ξαφνικά ενώ το πλοίο προχωρά για μέσα, ξαφνικά το βλέπουμε να κάνει κράτει και να κρατιέται όσο πιο αριστερά γίνεται, πρός την παραλία απέναντι από την Παροικιά. Ο λόγος? Πιθανολογώ το ότι δώθηκε άδεια απόπλου στο Highspeed 4 που εκείνη την ώρα βρισκόταν όπως πάντα καθυστερημένο στην καινούρια προβλήτα και πρός στιγμήν δημιουργήθηκε σύγχυση. Υποθέτω πως μίλησαν μεταξύ τους οι γέφυρες και τελικά το Highspeed 4 παρέμεινε πολύ κοντά στην προβλήτα μαζεύοντας την άγκυρά του, με το Αριάδνη να περνά μακριά από την πλώρη του. Βασικά δεν υπήρχε κανένας λόγος να πάρει απόπλου το Highspeed 4 πρίν περάσει από μπροστά του το Αριάδνη, το Λιμεναρχείου Πάρου πήρε μια βιαστική και απερίσκεπτη απόφαση.

 

Τέλος πάντων το Highspeed 4 απέπλευσε και το Blue Star Delos πήρε την θέση του, κάνοντας ίσως το μεγαλύτερο δίδυμο πλοίων που έχει βρεθεί ταυτόχρονα στην Πάρο. Η επίδραση τους στο τοπίο της Παροικιάς είναι χαρακτηριστική. Το τι γινόταν μέσα στο λιμάνι, μπορείτε να το φανταστείτε, νομίζω. Το Blue Star Delos μπορούμε να το δούμε και μαζί με το ομόσταυλο Blue Star Naxos. Μια και μιλάμε για ομόσταυλα, να και το Superexpress με το Superferry II.

Link to comment
Share on other sites

Πάρος - Αύγουστος 2021: Στο - 20% η (ακτοπλοϊκή) κίνηση σε σχέση με το 2019

Quote

Μεγάλη κουβέντα αυτές τις ημέρες για την κίνηση στα νησιά. Εάν είχαμε περισσότερους ή λιγότερους επισκέπτες σε σχέση με το 2019... Η πρώτη εικόνα για τις Κυκλάδες, μας έρχεται από την γειτονική Πάρο (σ.σ ας είναι καλά ο φίλος μας Μιχάλης Ρούσσος και το Λιμεναρχείο του νησιού) που μας δίνει την βασική εικόνα.. Και τι μας λέει; Οτι για τον φετινό Αύγουστο οι επισκέπτες που κατέβηκαν στο λιμάνι του νησιού (η βασική πύλη εισόδου κακά τα ψέματα) ήταν περισσότεροι από 136.000 (για την ακρίβεια 136.127) όταν τον αντίστοιχο μήνα του 2019 ήταν στους 167.000 (για την ακρίβεια 166.901). Κάτι που μεταφράζετε σε μείωση της τάξης του 18%.. 

Οχι, κι άσχημα ε; Ειδικά όταν μιλάμε ότι έχουμε και σημαντική μείωση στους κατάπλους πλοίων. Από τα 823 του 2021 στα 566 του 2019, άρα -31%. Μικρότερη βέβαια η μείωση στα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης (ΙΧ)... Εκεί όπου το 2019 είχαμε 16.238 ενώ το 2021 είχαμε 14.283 άρα μείωση της τάξης του - 12% Και έχει αρκετή συζήτηση γύρω από το θέμα. Και βέβαια αντίκτυπο και στα θέματα που αφορούν τις υποδομές του νησιού... 

Έτσι λοιπόν αποβιβάστηκαν 136.127 άτομα στο λιμάνι του νησιού έναντι 166.901 επισκεπτών που είχαν φθάσει κατά τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Τα Ι.Χ. ήταν 14.283, τα φορτηγά 983 και τα δίκυκλα 2.452 έναντι 16.283 Ι.Χ., 982 φορτηγών και 3.243 δικύκλων που είχαν αποβιβαστεί τον προ διετίας Αύγουστο. Όπως άλλωστε προαναφέρθηκε, η κίνηση σε σχέση με το 2019 δεν θα πρέπει να συγκρίνεται με βάση τους απόλυτους αριθμούς αφίξεων καθώς το 2019 οι κατάπλοι του Αυγούστου ήταν 823 ενώ φέτος μόλις 566! Την αντίθετη κατεύθυνση, ακολούθησαν 151.510 επιβάτες με 20.525 οχήματα! 

AΠΟΒΙΒΑΣΘΕΝΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΠΑΡΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2021

 

ΕΠΙΒΑΤΕΣ

Ι.Χ

Φ/Γ

Δ/Κ

ΛΕΩΦ.

ΤΡΟΧ

ΚΑΤΑΠΛΟΙ Ε/Γ –Ο/Γ–Τ/Χ

2021

136.127

14.283

983

2.452

8

50

566

2020

82.097

9.850

850

2.088

4

70

473

2019

166.901

16.238

982

3.243

20

60

823

2018

154.517

14.625

980

3.235

11

44

674

Οι περισσότεροι επισκέπτες στην Πάρο είχαν ως λιμάνι αναχώρησης τον Πειραιά, ενώ ακολουθούν τα λιμάνια της Νάξου, της Σαντορίνης, της Μυκόνου, της Σύρου και της Ραφήνας. Συνολικά η Πάρος είχε επικοινωνία με 28 διαφορετικούς λιμένες της χώρας! Νούμερο ένα προορισμός σε αποβίβαση ο Πειραιάς με 60.319 επιβάτες, ακολουθεί η Μύκονος με 22.2219, η Νάξος με 15.673, η Θήρα με 13.491 κτλ κτλ! Να ευχαριστήσουμε τα 21 διαφορετικά πλοία, που με τις 566 αφίξεις τους, μας γέμισαν κόσμο, εικόνες και χρώματα!

ΑΠΟΒΙΒΑΣΘΕΝΤΕΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ  ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ

Α/Α

ΠΡΟΡΙΣΜΟΣ

ΕΠΙΒΑΤΕΣ

Ι.Χ

Φ/Γ

Δ/Κ

Λ/Φ

ΤΡΟΧ.

1

ΠΕΙΡΑΙΑ

60.319

9.281

781

1.470

3

40

2

ΝΑΞΟ

15.673

1.420

118

331

1

10

3

ΘΗΡΑ

13.491

279

8

86

2

0

4

ΜΥΚΟΝΟΣ

22.219

736

12

119

0

0

5

ΣΥΡΟΣ

2.754

297

28

98

0

0

6

ΡΑΦΗΝΑ

3.663

804

14

70

1

0

7

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

2.131

314

1

59

0

0

8

ΣΙΦΝΟ

2.292

134

5

20

0

0

9

ΜΗΛΟ

3.364

56

1

7

0

0

Οι μέρες με τις περισσότερες αφίξεις ήταν η 7η Αυγούστου όταν αποβιβάστηκαν στο λιμάνι της Πάρου 7.100 άτομα και 907 αυτοκίνητα καθώς και η 14η Αυγούστου με 6.125 αποβιβασθέντες και 651 αυτοκίνητα.

Μέσα στο μήνα στην Πάρο εκτελούσαν δρομολόγια 21 διαφορετικά πλοία, 8 συμβατικά τα οποία πραγματοποίησαν 269 κατάπλους και 13 ταχύπλοα τα οποία πραγματοποίησαν 297 κατάπλους. Επίσης τον Αύγουστο κατέπλευσαν στο νησί 5 κρουαζιερόπλοια τα οποία αποβίβασαν 790 επισκέπτες. 

Κάπου ενδιάμεσα, μας επισκέφτηκαν 5 κρουζιεροπλοια με 790 συνολικά επιβάτες! Επίσης, κατεπλευσαν 23 φορές φορτηγά πλοία και 17 φορές δεξαμενοπλοια!

Καθημερινώς, διακινούνταν στο λιμάνι της Πάρου, περισσότεροι από 9.278 επιβάτες και 1.200 οχήματα! 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μερικές ακόμη καλοκαιρινές εικόνες από την Πάρο, με σχεδόν ταυτόχρονη άφιξη του Blue Star Naxos και του Blue Star Delos. Αν και συνήθως το δεύτερο έπαιρνε προτεραιότητα για να περάσει για την παλιά προβλήτα, την συγκεκριμένη Κυριακή πέρασε πρώτο το Blue Star Naxos με το Blue Star Delos να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Τελικά το Blue Star Delos έκανε αριστερά για να πάρει ασφαλή απόσταση και να γίνει η πρόσδεση με ελάχιστη χρονική διαφορά. Κάπου εκεί παραδίπλα ήταν κι ένας παλέουρας που φωτογραφίστηκε μαζί με το νέο.

Link to comment
Share on other sites

Το δημοσιευμένο πρόγραμμα του Τάλως ανέφερε προσέγγιση στην Πάρο στις 2110 απόψε προερχόμενο από Πειραιά, τελικά το πλοίο έδεσε στις 2315 και εκφόρτωσε 2 συρόμενα βυτία. Έκατσε και ένα δεκάλεπτο χωρίς να γίνει κάποια κίνηση στο γκαράζ και τώρα βιράρει καταπέλτη κι άγκυρα για Νάξο - Ίο - Σαντορίνη.

 

Link to comment
Share on other sites

Λογικό να είναι σχεδόν δύο ώρες πίσω από το πρόγραμμα του γιατί έφυγε με σχεδόν ώρες καθυστέρηση από το Κερατσίνι, λόγω της κίνησης που είχε (μόνο για τη Σαντορίνη πρέπει να είχε 35 ΦΓ).

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω Παναγία μου, εγώ πάντως στο πάνω γκαράζ είδα πολύ λίγα κομμάτια και το κάτω ήταν αρκετά νέτο. Σίγουρα δεν ήταν μέχρι έξω. Αν είχε 35 κομμάτια μόνο για τη Σαντοριίνη, το πλοίο θα έπρεπε να ξεχειλίζει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τρία πλοία μέσα σε μιάμιση ώρα απόψε το βράδυ στην Πάρο. Ξεκίνημα με το Blue Star Naxos από Πειραιά και άφιξη 2315. Καμιά 50αριά επιβάτες η κίνηση σύν 24 ΙΧ και 2 μονά φορτηγά. Φόρτωση 4 ΙΧ μπόρεσα να διακρίνω και απόπλους στις 2325 για τη συνέχεια του νυχτερινού του δρομολογίου. Άλλα φορτηγά για εκφόρτωση δεν είχε για τον απλούστατο λόγο ότι πίσω του ερχόταν ο Μπλέ Κουβαλητής 1.

 

Ο τελευταίος έριξε καταπέλτη στις 0040 στην Πάρο και απέπλευσε στις 0115 έχοντας εκφορτώσει 15 νταλίκες, όλες από το επάνω γκαράζ του πλοίου. Επόμενος προορισμός του η Κώς και η Ρόδος.

 

Στο κατόπι του ο Καπετάν Χρήστος με κατάπλου στις 0050 και το κάτω γκαράζ γεμάτο κατά 80% απ' όσο μπόρεσα να διακρίνω. Το Καπετάν Χρήστος όμως έπεσε θύμα του Μπλέ Κουβαλητή διότι ο τράκτορας που θα ξεφόρτωνε το πλοίο, ήταν απασχολημένος εκεί. Οπότε το Καπετάν Χρήστος περίμενε άεργο ως τις 0115 οπότε και ο τράκτορας εκφόρτωσε τη μοναδική νταλίκα που είχε το πλοίο με προορισμό την Πάρο. Το πλοίο απέπλευσε λίγα λεπτά μετά τον απόπλου του Μπλέ Κουβαλητή, υποπτεύομαι για τη Νάξο.

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη του Σήφη στην Πάρο απόψε στις 2020, με πολύ μεγάλο ποσοστό πληρότητας. Στο επάνω χώρος φαίνεται να υπάρχει μόνο στο μέσο, κι αυτός όχι πολύς μάλλον. Το κάτω γκαράζ είναι σχεδόν γεμάτο και μετά το επικαθήμενο βυτίο που φόρτωσε, δε νομίζω πως χωρά πάνω από 2, άντε 3 κομμάτια ακόμη. Συνολικά το πλοίο φόρτωσε 3 επικαθήμενα βυτία και 2 μονά φορτηγά από την Πάρο, όλα τα υπόλοιπα φορτώθηκαν με την όπισθεν στο πάνω γκαράζ. Δεδομένου ότι έχει ακόμη 3 νησιά να πιάσει, φαντάζομαι το πρωί στον Πειραιά θα το βρεί πλήρως έμφορτο. Απέπλευσε στις 2030, σχεδόν 2 ώρες πίσω από το δημοσιευμένο πρόγραμμα. Ακολουθούν η Μύκονος, η Τήνος, η Σύρος και ο Πειραιάς.

Link to comment
Share on other sites

Λίγα λεπτά πρίν τα μεσάνυχτα η αποψινή άφιξη του Σήφακα στην Παροικιά, στα πλαίσια του δρομολογίου Πάρος - Νάξος - Κώς - Ρόδος που κάνει απόψε. Και πάλι πολύ μεγάλο ποσοστό πληρότητας. Στο πάνω γκαράζ χωρούσε ακόμη 2 κομμάτια ενώ στο κάτω πιστεύω 7-8 κομμάτια ακόμη. Στην Πάρο εκφόρτωσε 3 επικαθήμενα βυτία και ένα μονό φορτηγό, όλα από το πάνω γκαράζ. Ενώ στο κάτω γκαράζ φόρτωσε 11 ΙΧ αυτοκίνητα, αποπλέοντας λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα για τη Νάξο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πρίν κανένα τέταρτο απέπλευσε το Ιωσήφ Κ από την Πάρο για τον Πειραιά, στα πλαίσια του Δευτεριάτικου δρομολογίου που τον έστειλε σε Πάρο - Νάξο - Κώ και Ρόδο. Εννέα κομμάτια συνολικά η φόρτωση, 4 επικαθήμενα βυτία, 3 μονά βυτία και 2 μονά φορτηγά. Το πλοίο είναι και πάλι σχεδόν γεμάτο, έχει μείνει χώρος για 3-4 κομμάτια επάνω στη ράμπα του ανοιχτού γκαράζ ενώ στο κυρίως γκαράζ μπορούσε κανείς να δεί τα φορτηγά μέχρι έξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περιπετειώδης ο αποψινός πλούς του Ιωσήφ Κ από τον Πειραιά για την Πάρο, προσπαθώντας όλο το βράδυ να αποφύγει τα χειρότερα του νοτιά. Καλύφθηκε εν πρώτοις στο Σαν Τζώρτζιο και γύρισε πρός βορειοανατολικά. Πέρασε βορινά από τη Μακρόνησο, τα Γιούρα και τη Σύρο καταπλέοντας στις 0125 στην Πάρο με δεξιά στροφή μάλιστα. Μέσα στον όρμο της Παροικιάς φυσάει πάρα πολύ, έχει κυματισμό που καβαλάει και την προβλήτα, οπότε μιλάμε για δύσκολη προσέγγιση. Από κίνηση αρκετά γεμάτο το επάνω γκαράζ ενώ το κάτω δεν μπόρεσα να διακρίνω. Εκφόρτωση για Πάρο 2 μονά βυτία και 4 επικαθήμενα, σύνολο 6 κομμάτια. Απόπλους στις 0130 για Νάξο - Κώ - Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ώρα 1710 και το Τάλως ρίχνει καταπέλτη στον ανεμοδαρμένο κόλπο της Παροικιάς, με πολλή ρεστία μέσα στο "λιμάνι" και με δύσκολη πρόσδεση. Το πλοίο "ήρθε" για τη θέση του με το λάσκα του δεξί κάβου σιγά-σιγά και το χτίσιμο από τον αέρα. Προερχόμενο από Ρόδο - Κώ - Νάξο το βαπόρι και με μπόλικη φόρτωση να το περιμένει. Τα τελικά νούμερα ήταν 4 μονά βυτία, 7 επικαθήμενα βυτία, και 1 επικαθήμενο ξηρού φορτίου. Το όλον τεμάχια 12. Το πλοίο ανεχώρησε στις 1740 φορτωμένο μέχρι τον καταπέλτη για τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προσέγγιση του Μπλέ Κουβαλητή 1 στην Πάρο σήμερα, προερχόμενος από τον Πειραιά. Καταπέλτης έπεσε στις 1445 και η εκφόρτωση έλαβε χώρα από το κυρίως γκαράζ. Η καταμέτρηση έδειξε 33 νταλίκες εκφόρτωση και 3 φορτηγά για αμμοχάλικο συν μια νταλίκα, φόρτωση. Στο πάνω ντέκ το πλοίο φαινόταν σχεδόν άδειο. Απόπλους στις 1525(40 λεπτά παραμονή δηλαδή) μάλλον για τη Σύρο. Φαίνεται πως δεν κάνει δρομολόγιο για Κώ και Ρόδο ως είθισται, το έκτακτο δρομολόγιο του Μπλέ Ορίζοντα μάλλον τα σκούπισε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι Κυριακάτικη προσέγγιση του Μπλέ Κουβαλητή 1, προερχόμενος από τον Πειραιά. Με αρκετή ταλαιπωρία ο καταπέλτης έπεσε στην προβλήτα της Παροικιάς στις 1610, με το πλοίο να δυσκολεύεται να κρατηθεί λόγω του Ν-ΝΔ ανέμου με ριπές στα 7. Μπόλικη ρεστία μέσα στο λιμάνι επίσης. Εκφόρτωση 7 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 μεγάλο τροχοφόρο γερανό, 1 τουριστικό λεωφορείο, 2 μονά βυτία, 12 σιλοφόρα και 22 νταλίκες. Σύνολο 40 κομμάτια πλέον των ΙΧ και απόπλους στις 1648 με προορισμό τη Νάξο.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άφιξη SuperStar στις 2310 απόψε στην Πάρο για τη νυχτερινή του ξεκούραση. Από κίνηση καμιά 20αριά επιβάτες(μη λέω και πολλούς) ενώ επίσης είχαμε 1 ημιφορτηγό, 5 ΙΧ και 1 μονό φορτηγό.

 

Στις 0100 ντάν έριξε καταπέλτη και ο Μπλέ Κουβαλητής 1 προερχόμενος από τη Νάξο με φόρτωση 7 νταλίκες και προορισμό τον Πειραιά για τον οποίον και απέπλευσε στις 0118.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ώρα 0105 και το Τάλως ρίχνει καταπέλτη στην Παροικιά προερχόμενο από Σαντορίνη και Νάξο. Έβλεπε κανείς πως το κάτω γκαράζ ήταν ήδη ασφυκτικά γεμάτο, άντε να χώραγε μια νταλίκα ακόμη. Εκφόρτωση είχαμε ένα ημιφορτηγό, και φόρτωση είχαμε 1 μονό και 6 επικαθήμενα βυτία, όσο μπόρεσα να διακρίνω όλα στο επάνω γκαράζ. Απόπλους ώρα 0120 για Μύκονο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Στις 1400 έριξε καταπέλτη το Power Jet σήμερα στην Πάρο, προερχόμενο από τη Μύκονο. Έβγαλε 7 ΙΧ και τουλάχιστον 250 επιβάτες. Φόρτωση άλλους 150 μαζί με 6 ΙΧ και απόπλους στις για Νάξο - Ίο - Σαντορίνη - Ηράκλειο. Κλασικά όλο το κοπάδι στο γκαράζ, σηκώνουμε καταπέλτη στις 1407 και φύγαμε. Εγκεκριμένα δρομολόγια κατακαλόκαιρο με παραμονή 5 λεπτά, λογικό. Μάλιστα αν πρόσεξα καλά, παίζει να μην υπήρχε καν όργανο του ΛΣ κατά τη διάρκεια της προσέγγισης.  

Link to comment
Share on other sites

Ε μα για αυτό το λέω έτσι.., πως δηλαδή κάθεται τόσο λίγο το πλοίο που ούτε οι λιμενικοί δεν προλαβαίνουν να κατέβουν στους καταπέλτες. 

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τη βραδυνή Πάρο, είχαμε το Τάλως προερχόμενο από τον Πειραιά που απόψε κάνει Πάρο - Νάξο - Ίο και Σαντορίνη. Έπεσε δίπλα στις 2210 και εκφόρτωσε 4 ΙΧ και 4 επικαθήμενα βυτία. Το βαπόρι έχει κάμποση κίνηση αλλά δεν είναι γεμάτο, απόπλους στις 2215 για τη συνέχεια του δρομολογίου του.

 

Επίσης είχαμε άφιξη και του SuperStar για τη διανυκτέρευσή του στις 2300. Λιγότεροι από 40 επιβάτες, 4 δίκυκλα, 9 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και 3 μονά φορτηγά

Link to comment
Share on other sites

Highspeed 4 απόψε στην Πάρο προερχόμενο από Φώκλαντς και Νάξο, ο καταπέλτης έπεσε στις 1720. Αποβίβασε γύρω στους 50 επιβάτες, 2 ΙΧ και 1 camper. Επεβίβασε περί τους 100 επιβάτες ενώ από οχήματα είχαμε 25 ΙΧ για τον Πειραιά. Απόπλους στις 1730 σύμφωνα με το πρόγραμμα.

 

Συνεχίζουμε με Etoile Bleu Delos που έφτασε στις 1845 με πολλή κίνηση να το περιμένει. Απεβίβασε όσο μπόρεσα να δώ καμιά 80αριά επιβάτες, 1 ΙΧ, 1 βανάκι και 1 ημιφορτηγό. Άμεσα ξεκίνησε η φόρτωση με περίπου 400 επιβάτες, 5 δίκυκλα, 45 ΙΧ, 1 βανάκι, 10 μονά φορτηγά, 1 σιλοφόρο, 1 συρόμενο και 5 νταλίκες. Απόπλους στις 1910 για τον Πειραιά, μετά από 25λεπτη παραμονή στην Παροικιά.

 

Λίγο μετά τον απόπλου του Δήλος, ήρθε και το Άρτεμις προερχόμενο από Μήλο - Κίμωλο - Σίφνο και Σέριφο. Άφιξη στην Πάρο στις 2000 με λίγο ταλαιπωρία στη μανούβρα. Από επιβάτες 60 βγήκαν στην Πάρο και περί των 50 επιβιβάστηκαν για τη Σύρο που είναι και ο επόμενος προορισμός. Εκφόρτωσε 2 δίκυκλα και 5 ΙΧ ενώ φορτώθηκαν 8 πρίν τον απόπλου των 2010.

 

Είχαμε και την άφιξη του Caldera Vista προερχόμενο από Ραφήνα, Τήνο και Μύκονο στις 2025, έβγαλε περίπου 50 επιβάτες και 1 ΙΧ. 

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη High-speed 4 16:20 προερχόμενο από Νάξο-Κουφονήσι αποβίβασε 30 περίπου επιβάτες και 2 ΙΧ και επιβίβασε 200 περίπου επιβάτες καθώς και 70 ΙΧ για Πειραιά αν σκεφτούμε πως είναι και καθημερινή θα έλεγα ότι είναι πολύ καλά τα νούμερα για το ταχύπλοο 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...