Jump to content
Shipfriends

Οι επιπτώσεις της κρίσης στην ακτοπλοΐα


Recommended Posts

Αυτή λοιπόν είναι η περιβόητη "επιχειρηματικότητα" που όλοι κόπτονται περί αυτής? Αν είναι έτσι να τα μαζεύουμε για αλλού. Όσοι όμως δε μπορούν τι κάνουν?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δυστυχως και λογω κρισης και λογω ανεπαρκειας διοικουντων, η επιχειρηματικη γραμμη στην ακτοπλοϊα (και σε αλλους κλαδους) ειναι "μεροδουλι μεροφαϊ". να κοψουμε κανα δρομολογιο, να μειωσουμε καμια ταχυτητα κλπ. για να βγει η εβδομαδα.

οταν εχουμε φτασει στο σημειο το αν θα εκτελεστει καποιο δρομολογιο να εξαρταται απο τις κρατησεις που υπαρχουν γι'αυτο τι να πει κανεις.καποτε υποτιθεται οτι τις μεγαλες εταιρειες τις ενδιεφερε και η συνεχεια της παρουσιας στις γραμμες τους, σημερα βλεπουμε οτι με μεγαλη ευκολια μπορουν να κοπουν δρομολογια και να αλλαξουν οι ταχυτητες για την επομενη ωρα. αν ολα αυτα δεν ειναι σπασμωδικες κινησεις και ενδεικτικα πανικου και αποδιοργανωσης τι ειναι; σιγουρα δεν ειναι "πελατοκεντρικη αντιληψη" και σιγουρα δεν φταινε οι επιβαρυνσεις υπερ τριτων και για αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το γεγονός ότι η εικόνα των αραγμένων πλοίων με στεναχωρεί αφάνταστα (το καραβολατρικό σκέλος), με προβληματίζει έντονα ότι οι όποιες επιλογές για ταξίδι στο νησί μου χειροτερεύουν, ακριβαίνουν και λιγοστεύουν σε σημείο που καθιστούν το ταξίδι σχεδόν απαγορευτικό. Και αν για εμένα υπάρχει το στοιχείο της επιλογής (ταξιδεύω ή όχι) για άλλους είναι θέμα επιβίωσης.

Καλά τα σινιάλα αρεσκείας του καθενός, οι εντυπωσιακές (και ίσως ριψοκίνδυνες) μανούβρες, τα πλωριά μπαλκονάκια, οι κόντρες κλπ κλπ κλπ αλλά αν τα πλοία δεν επιτελούν τον σκοπό για τον οποίο φτιάχνονται άστα να πάνε.

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον proud και θα προσθεσω ως προς την ανεπαρκεια το ποιοι διοικουν τα τελευταια χρονια τις ακτοπλοικες.Ανθρωποι που μπηκαν στην ακτοπλοια μονο και μονο για να γινουν λιγο πιο πλουσιοι(βλ.Μινωικες γραμμες περιοδος 2005-2008)στην προκειμενη σταθηκαν τυχεροι οσοι επραξαν κατι τετοιο καθως επεσαν σε περιοδο παχιων αγελαδων και πουλησαν,οπως παραδεχονται και οι ιδιοι,την καταλληλη στιγμη στην καταλληλη τιμη.Ομοιως και στην Αττικα μετα την αποχωρηση Παναγοπουλου ο νεος της μεγαλομετοχος δεν νομιζω οτι ειχε καμια απολυτως σχεση με την ακτοπλοια,παροτι σε αλλα πεδια με τον ενα η' τον αλλο τροπο θεωρειται επιτυχημενος,στην προκειμενη μαλλον''ειδε φως και μπηκε''την περιοδο που ηταν ετοιμος να αγορασει το συμπαν μονο που τωρα..εγκλωβιστηκε για τα καλα.Συνεπως η λογικη του''μεροδουλι μεροφαι''ειναι προφανης σε μια τετοια περιπτωση.Για την ΑΝΕΚ οπως και για τη ΝΕΛ που τις θεωρω παρεμφερεις περιπτωσεις και λαμπρα παραδειγματα κακοδιαχειρησης η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι μεχρι χθες δουλευαν με την ιδια λογικη που δουλευε και το αχανες ελληνικο δημοσιο..και ο νοων νοειτω

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Βουλιαζει και η ακτοπλοια στην Ιταλια...

As the beached whales,ferries remain calm in the dock. Engine shut off and a future that plunges into a 2012 load of dark clouds for the transport system. Lacks the raw material, the passengers. As wireless connections that bound the peninsula to Sardinia were broken. One after the other. Reasons for cash. Empty. The giants of the seas dwarfs are discovered, the big sisters at one time lord of transport are now in danger of sinking. The Moby has sold for 75 million euro one of its jewels, the Freedom. Imperative to give a little 'oxygen budgets in apnea. The giant from 2700 passengers ended up in Finland.

The Tirrenia floats without a future and to cover the routes calls into soaking old ladies of the Seas as the Nomentana. Over 30 years of service driven. The Sardinian fleet continues to sail half empty, fueled with funds from the Region. The last link has sunk the Sardinia Ferries, which has cut the Civitavecchia-Golfo Aranci, but it hardly makes the headlines in Sardinia increasingly hostage to the sea. The situation of the three ports in the north is the Great Depression. Porto Torres and Olbia in January have lost 20 percent of passengers compared to 2011, the horrible year of sailing. That is a little 'how to be the last after relegation to Serie B. Golfo Aranci sinks in a minus 40 percent, who knows from port to default. The President of the Port Authority of Northern Sardinia, Paul Piro, with his usual lucid candor puts us just to give an idea of ​​the state of health of transport.

"The situation does not give us much hope. The data are worse than those of 2011, which was a very bad year. For now, all signs indicate that in 2012 there will be bad. The companies continue to cut routes and ferries. The number of passengers has steadily decreased. With this background there is room for optimism. " And just do a quick calculation to see what happens. At Olbia there are three companies and two lines. The Tirrenia and Sarda Fleet connect with the White Island Civitavecchia, Moby keeps the line with Livorno. A Golfo Aranci Ferries Sardinia remained the only route to Livorno which is four days a week. In Porto Torres is only Tirrenia each day goes to Genoa. The Titanic effect is confirmed if there are passengers who disembarked from the ferry every day. The Sardinian fleet does not exceed 100 persons, Tirrenia agonizes between 150 and 200. Better Moby comes to 300. But on the docks of the ports of northern Sardinia awaits the return of other companies. SNAV, Big fast boats, Grimaldi. For now confirmed that with the arrival of spring rekindle the engines of their ferries. But the reservations of all companies, opened in December of 2011, ever so soon, are deep crisis. The numbers are already screaming to the failure of the season.

http://lanuovasardegna.gelocal.it/sardegna/2012/03/03/news/passeggeri-in-calo-per-i-porti-sardi-sara-un-2012-da-incubo-5670625

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν όλα τα ωράρια..Το ΙΘΑΚΗ πχ θα φεύγει από Σύρο στις 16.00 (κανονικά) και θα φτάνει Πειραιά 20.25 (μέση ταχύτητα περί τα 18,5 :( ). Αν υπολογίζω σωστά στην Παροναξία θα πηγαίνουν κάπως πιο γρήγορα γύρω στα 21.

Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας..ολη χωρα παει κατα διαολου!κ η συνδεση με την νησιωτικη ελλαδα χρειαζεται επανασχεδιαση,μειωση δρομολογιων κ μειωση ταχυτητων...μηπως καλομαθαμε στα 23μιλια κ τις 4ωρες πειραια παρο απο την εποχη του ΑΠΟΛΛΩΝΑ κ τις 5ωρες!βεβαια ολα να γινονται σχεδιασμενα απο πριν κ οχι αφου μπεις στο πλοιο να σου το ανακοινωνουν μετα...

Υ.Γ.ακομα κ η blue star που ηταν το αφεντικο του ακτοπλοικου χωρου φερεται να παρασυρεται κ αυτην στην βυθιση του χωρου κ των λαθων στην διαχειριση του επιβατικου κοινου της χωρις ανακοινησεις για τροποποιησεις μειωσεις κτλ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

αν ολα αυτα δεν ειναι σπασμωδικες κινησεις και ενδεικτικα πανικου και αποδιοργανωσης τι ειναι; σιγουρα δεν ειναι "πελατοκεντρικη αντιληψη" και σιγουρα δεν φταινε οι επιβαρυνσεις υπερ τριτων και για αυτο.

όλα όμως ξεκινάνε απο την ίδια αφετηρία δηλαδή την τιμή του πετρελαίου,και τη μειωμένη κίνηση το "κράτος" θα έπρεπε να πεί ότι τέρμα οι φόροι στα καύσιμα τις ακτοπλοίας ώστε σε συνδυασμό με τις μειωμένες (όχι κατά πολύ) ταχύτητες να μπορέσει ο κλάδος να ανακάμψει κάπως,δεν φτάινε οι εταιρείες για τις σπασμωδικές κινήσεις,απλά προσπαθούν να παρατείνουν το χρόνο ζωής τους όσο ακόμα είναι εφικτό

Link to comment
Share on other sites

το "κράτος" θα έπρεπε να πεί ότι τέρμα οι φόροι στα καύσιμα τις ακτοπλοίας

Νομίζω πως το έχουμε ξαναπεί, τα ναυτιλιακά καύσιμα (και της ακτοπλοΐας), δεν επιβαρύνονται με φόρους.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

α οκ δεν το ήξερα πιστευά ότι αυτός είναι ο βασικός λόγος,δλδ αν είχαν τη τιμή του πετρελαίου που πληρώνει ο απλός πολίτης φαντάζομαι όλες οι ακτοπλοικές ήδη θα είχαν βάλει λουκέτο

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ουτε φορο στο πετρελαιο, ουτε φορο εισοδηματος πληρωνουν (οσες εχουν ιδιοκτητα. οσες εχουν ναυλωμενα κανουν λογιστικες πατεντες για να μην πληρωσουν φορο εισοδηματος).

δεν φταιει για ολα το κακο κρατος, ουτε το κακο ριζικο. οταν τον καλο καιρο κανεις λαθη θα σου ερθει ο λογαριασμος την ασχημη αποχη.

Link to comment
Share on other sites

Μέτρα που θα στηρίξουν την ακτοπλοϊα ιδιαίτερα τώρα που η κρίση σοβεί επιβάλλεται να εφαρμόσει η πολιτεία. Στην αντίθετη περίπτωση αρκετές εταιρείες θα οδηγηθούν στην πτώχευση και τα πλοία τους θα καταλήξουν σε ξένα χέρια.

Αυτό επισημάνθηκε χθες στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας κ. Νικόλαου Λίτινα.

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Προς το ΣΑΣ: τους επιβατες/πολιτες ποιος θα τους στηριξει που τους τα παιρνουν ολοι κι απο παντου? Αν ειναι δυνατον δηλαδη να ακουγεται για μια φορα ακομα οτι πρεπει να σωσουμε τις ναυτιλιακες για να μην κλεισουν η να μην πεσουν σε ξενα χερια :angry:

Τοσα χρονια δηλαδη που τους πληρωνουμε(και μεσω των επιδοτησεων)που πηγαν ολα αυτα τα κερδη που ειχαν? Αντιθετα εγω πχ που πηρα δανειο για να ανοιξω ενα καφε κ η επιχειρηση δεν πετυχε(πιθανον λογω και δικων μου λαθων)πρεπει να μπω στην φυλακη επειδη δεν εχω να ξεπληρωσω τις δοσεις B)

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα στην προσπαθεια μου να ενημερωνω τον κοσμο που θελει να επισκεφτει τα νησια μας

ομολουγουμενος ειναι η πρωτη φορα που βλεπω τετοιο μπάχαλο στις ακτοπλοικές, στις πτήσεις σε όλα...

Αγαπητε wysiwid οτι προσπαθειες να κανουμε εμεις η οσα πλοια κ να βαλουν εταιριες,απο την στιγμη που σε κανεναν δεν περισσευουν για να κανει διακοπες πια, η κινηση το Πασχα θα ειναι περιορισμενη εως μηδενικη.

Τουλαχιστον για το νησι μου,που αποτελει πασχαλινο προορισμο,ξερω οτι μεχρι και πριν 10μερες δεν ειχε γινει ουτε μια κρατηση σε καποιο ξενοδοχειο :( Φυσιολογικο βεβαια καθως,επαναλαμβανω,οι διακοπες ειναι το τελευταιο πραγμα που σκεφτονται πια οι οικογενειες οταν δεν εχουν να πληρωσουν πχ το ρευμα στο σπιτι τους.

Εχει καποιος στοιχεια για τις κρατησεις στα ακτοπλοικα εισητηρια σε σχεση με περσι?(ποσο τις % περιπου κατω ειναι).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτή η είδηση στεναχωρεί πολλές ναυτιλιακές εταιρείες που την έχουν πελάτη

Μια από τις μεγαλύτερες μεταφορικές εταιρείες, η «Αφοί Κασσουδάκη», κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99, η εταιρεία έχει την έδρα της στη Χίο και διαθέτει 314 φορτηγά αυτοκίνητα

Πηγή: EMPROSNET

Link to comment
Share on other sites

Να αναφερουμε πως ο ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗΣ δουλευει με τα φορτηγα του στις γραμμες τις κρητης των δωδεκανησων κ χιου μυτηλινης για εχουμε μια ιδεα ποιους φεσοσε δηλαδη

Link to comment
Share on other sites

...ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗΣ δουλευει με τα φορτηγα του στις γραμμες τις κρητης των δωδεκανησων κ χιου μυτηλινης ...

Ήμαρτον, πως έγινε αυτό; Εδώ Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη έκανες καθημερινή από την Εγνατία και το 1 στα 5 φορτηγά ήταν Κασσουδάκης.

Link to comment
Share on other sites

Αφού σου λέει, Γεώργιε, 314 φορτηγά είχε και μάλιστα θεωρούνταν από τις πιό ισχυρές επιχειρήσεις της χώρας. Βέβαια μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια άλλαξαν πολλά. Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν είδα πουθενά αλλού την είδηση εκτός από το ΕΜΠΡΟΣ. Φαντάζομαι ότι θα είναι διασταυρωμένη η είδηση, γιατί δεν παίζουν με τέτοια ζητήματα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Να αναφερουμε πως ο ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗΣ δουλευει με τα φορτηγα του στις γραμμες τις κρητης των δωδεκανησων κ χιου μυτηλινης για εχουμε μια ιδεα ποιους φεσοσε δηλαδη

Και όχι μόνο εκεί! Εκεί ήταν το μεγαλύτερο μεταφορικό του έργο αλλά έχω δει φορτηγά του στη Σάμη, στην Σάμο, στη Σαντορίνη. Θυμάμαι ότι στα Δωδεκάνησα είχε υπογράψει συμβόλαιο αποκλειστικής μεταφοράς με την Blue Star Ferries, το τελευταίο καλοκαίρι που υπήρχε η GA Ferries στη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δυστυχώς πλέον το ταξίδι με πλοίο είναι απαγορευτικό για μιά μέση οικογένεια με τους μισθούς μεταξύ 500 και 900 ευρώ και με νέες επερχόμενες μειώσεις το καλοκαίρι, αντίο νησιά αντίο βαπόρια...

:(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
..φιλιά στον NHSOS XIOS...τυχεράκια

Ας βγει πρωτα επισημη ανακοινωση απο την Blue Star οτι παραδοθηκε το ΠΑΤΜΟΣ απο τα DSME και μετα το ξανασυζηταμε.

Εγω παντως με αυτα που βλεπω να γινονται στην ακτοπλοια μας φετος το καλοκαιρι καταλαβαινω οτι,για ακομα μια φορα,στο τελος θα κληθουμε να πληρωσουμε εμεις τις 'ναυμαχιες' τους στην πιο δυκολη οικονομικη συγκυρια της χωρας μας B)

Δεν εχουν περασει πολλοι μηνες που διαβαζαμε(σε αυτο το θεμα)οτι οι ακτοπλοοι ζητουσαν την βοηθεια του κρατους για να επιβιωσουν και τωρα στηνουν τα πλοια τους το ενα μετα το αλλο για να ξεκινησουν 'πολεμο' :ph34r:

Τον Σεπτεβρη θα αρχισει παλι η κλαψα(και οι κηδειες)και για ολα θα φταιει η κριση... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σημερα δεν ειχα τι να κανω και ειπα να παρω τηλεφωνο ολες τις εταιριες να μαθω πως πανε οι κρατησεις για το ερχομενο τριημερο... Τελικα το προβλημα ειναι μαλλον μεγαλυτερο απ οσο φανταζομαστε...

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ειναι οντως μεγαλο το προβλημα καθως αν και βρισκομαστε στον Ιουλιο,η τουριστικη κινηση ειναι σε επιπεδα Μαιου :ph34r:

ΥΓ.Φημες θελουν την Blue Star να αναζητει την ξανθια της φωτο ωστε να κανει το promo του ΠΑΤΜΟΣ στο Β.Αιγαιο :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...