Jump to content
Shipfriends

Οι επιπτώσεις της κρίσης στην ακτοπλοΐα


Recommended Posts

Προφανως οι αποφασεις λαμβανονται πλεόν με τις υποδειξεις της Τραπεζας Πειραιως και στη λογικη του κοψτε δρομολογια, μειωστε τις ζημειες και τα εξοδα σας γιατι τα δανεια τελος....

απο τα δημοσιευματα των οικονομικων ιστοσελιδων (ναυτεμπορικη, euro2day & reporter) προκυπτει γυρω στο 1δις ακτοπλοϊκο χρεος, το οποιο πανω απο τα 4/5 ειναι σε ελληνικες τραπεζες και απο αυτα τα 400εκ τα εχει μαζεψει η πειραιως.

ξαναλεω χωρις τα μετοχοδανεια κλπ για τις ΑΜΚ των ακτοπλοϊκων. (ξαναδιαβαστε στο τοπικ της ΝΕΛ, πως η μιλενιουμ εδινε μετοχοδανεια στις off shore που συμμετειχαν στις ΑΜΚ της ΝΕΛ, για να μειωθει στα χαρτια η εκθεση της τραπεζας στην ακτοπλοϊα).

 

λογικο ειναι να αποφασιζει η πειραιως αφου ειναι ο βασικος δανειστης στις περισσοτερες απο τις μεγαλες ακτοπλοϊκες.

 

η εποχη του και να μπαινω μεσα κανα μηνα το χειμωνα δεν πειραζει αν βγαινει καλο χαρτζηλικι τον υπολοιπο χρονο περασε.  οταν μπαινεις μεσα θα κοβεις δρομολογια. αλλο αν σιγα σιγα περναμε στο αλλο ακρο.

σε λιγο τα πλοια θα φευγουν οποτε γεμιζουν, οπως γινοταν στο ριο αντιρριο και στη ζακυνθο σε παλιοτερες 10ετιες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To "μπαίνω μέσα" κάλλιστα μπορεί να είναι απλά δικαιολογία (και να μην έχει ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα). Άλλωστε υπάρχουν πάμπολοι τρόποι να μαγειρέψεις τα οικονομικά σου στοιχεία (πόσο δε μάλλον όταν αυτά είναι ελάχιστα).

(...) σε λιγο τα πλοια θα φευγουν οποτε γεμιζουν, οπως γινοταν στο ριο αντιρριο και στη ζακυνθο σε παλιοτερες 10ετιες.

Στο χωριό μου αυτό το λένε μεγιστοποίηση του κέρδους  ;)

 

hint: Πχ, γιατί να μεταφέρεις 10.000 άτομα με 10 δρομολόγια, αν μπορείς να τα μεταφέρεις με  5? B) 

Link to comment
Share on other sites

Πχ, γιατί να μεταφέρεις 10.000 άτομα με 10 δρομολόγια, αν μπορείς να τα μεταφέρεις με  5? B) 

 

 

Και τι θα γίνει όταν τα 10.000 άτομα γίνουν 5.000? Και όταν ο επιβάτης συνηθίσει να μην μετακινείται παρά μόνο σε απόλυτη ανάγκη, είναι κομμάτι δύσκολο να ξεσυνηθίσει. Και τότε πάλι θα μας φταίει η κακούργα η κρίση...

 

 

Δηλαδή αν τώρα την Τρίτη ταξιδεύουν 500 άτομα και την Τετάρτη άλλα 500, ελπίζει ότι θα έχει 1000 στο βαπόρι της; Προσωπικά δεν βλέπω να μαζεύει πάνω από 800, αφού μια μερίδα του κόσμου θα αποφεύγει να ταξιδέψει αφού δεν θα μπορεί να προγραμματίσει το ταξίδι τις ημέρες που θέλει.

 

Σαββατοκύριακο βέβαια εκτός νησιών δεν υπάρχει. Πάνε οι φοιτητές, ΔΥ, φίλαθλοι κλπ. Ας ελπίσουμε να μας μείνουν τα γκρουπ με τους κινέζους.

 

Εγώ είχα κλείσει με το Πάτμος επιστροφή από Μυτιλήνη 28/10... Η πλάκα είναι ότι είχα βάλει "μέσο" για να βρω κρέβατι και θέση στο γκαράζ!! Το καράβι ήταν φίσκα... Τελικώς απλά με πήρανε από το πρακτορείο και μου είπανε ότι το ακυρώσανε.. Σίγουρα από μια εταιρεία του μεγέθους της BS δεν το περιμένα. Ενημέρωσαν ότι θα βάλει (μάλλον) η hsw από Μυτιλήνη πλοίο 12 η ωρα το πρώι, το οποίο για το πιο πολύ κόσμο είναι άχρηστο καθώς πάει το τριήμερο. Καλύτερα να μην δώσεις καν λεφτά. Ευτυχώς βρήκα φτηνο αεροπορικό.

Link to comment
Share on other sites

Όταν η ζήτηση χαρακτηρίζεται ως "ανελαστική", τότε γνωρίζεις εκ των προτέρων πως οι 10.000 στην χειρότερη θα γίνουν 8.000, αλλά όχι 5.000. Όσο για το αεροπορικό, αν δει την κίνηση να αυξάνεται και τις θέσεις να παραμένουν σταθερές σε αριθμό, πιθανότατα να αυξήσει τις τιμες (ειδικά τώρα που υπάρχει μονοπώλιο).

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Για να δουλέψει πού ? Τα δεδομένα στην Αδριατική είναι απογοητευτικά, χωρίς σημάδια βελτίωσης, όσο για το Αιγαίο, ούτε συζήτηση, εκεί δεν βγαίνουν πλοία με λιγότερες απαιτήσεις, όχι τα αστέρια.

Οπως και να έχει, η κατάσταση στην ακτοπλοία είναι πολύ δύσκολη, και μακάρι να βελτιωθεί το συντομότερο, τόσο εδώ όσο και στο Μαιάμι για τους δικούς μας που εργάζονται εκεί.

Με όλο το θάρρος, τα δεδομένα σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία στο Αιγαίο τουλάχιστον δεν είναι απογοητευτικά. Όσο για την Αδριατική, κατά τη γνώμη μου, η κοινοπραξία έχει περιοριστεί στο να παίζει άμυνα αφήνοντας τον Ιταλό να κάνει παιχνίδι.. Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οσο αλλωνιζαμε στην αδριατικη μυαλο δε βαλαμε να την κρατησουμε... Τωρα αλλωνιζει ενας ιταλος με ελληνικα σινιαλα γιατι πουλαει, μελλοντικα μπορει να ερθει κ αλλος... Ελληνικες σημαιες παπαλα... Το ιδιο θα συμβει και στο αιγαιο με αργους ρυθμους κ θα εχει τουρκικες σημαιες...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μην σας παραξενέψει απο το Σεπτέμβριο αν το δούμε στην άγονη της Δωδεκανήσου

Του Διαγόρα ή του Πρέβελης; Και με τί σινιάλα άραγε; Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τον Οκτώβρη μάλλον δεν θα υπάρχει καν η ΝΕΛ όπως την ξέρουμε. Η αναδιάρθρωση ξεκινά από την ακτοπλοία που είναι κλάδος κατεξοχήν εκτεθειμένος στον υπέρμετρο δανεισμό.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

λογικο ειναι να αποφασιζει η πειραιως αφου ειναι ο βασικος δανειστης στις περισσοτερες απο τις μεγαλες ακτοπλοϊκες.

χτες σαμαρας βενιζελος και γκικας, ειχαν συναντηση με τους τιμονιερηδες των 4 τραπεζων. αναμεσα στα πολλα που συζητησαν ηταν και τα κοκκινα δανεια (στεγαστικα και επιχειρηματικα).

 

για να δουμε τι ζητησε το γκουβερνο

 

 

η κυβέρνηση ζήτησε από τους τραπεζίτες να επισπεύσουν την αντιμετώπιση των κόκκινων δανείων των επιχειρήσεων, προχωρώντας άμεσα στις αναδιαρθρώσεις των υπερχρεωμένων με στόχο τη μείωση του δανεισμού τους, τη δημιουργία μεγαλύτερων επιχειρήσεων μέσω των συγχωνεύσεων ανά κλάδο και την κατ' επέκταση προσέλκυση ξένων κεφαλαίων. Ως παράδειγμα αναφέρθηκε η αναδιάρθρωση των δανείων του Ομίλου Μαίλλη.

 

τι ζητησαν οι τραπεζες

 

 

Από την πλευρά τους οι τραπεζίτες ζήτησαν την επίσπευση της αλλαγής του πτωχευτικού κώδικα προκειμένου να αρθούν τα εμπόδια, γραφειοκρατικά και ατέρμονων δικαστικών διενέξεων, με απώτερο σκοπό την ρύθμιση των κόκκινων δανείων και την εξυγίανση των ισολογισμών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σχετικά πρόσφατο δημοσίευμα της Καθημερινής, παρουσιάζοντας σχετική ανάλυση, έγραφε ότι η τράπεζα με την πιο μεγάλη έκθεση στην ελληνική επιβατική ναυτιλία είναι η Εθνική και όχι η Πειραιώς.

  

αυτο το δημοσιευμα μετρα κομματια πλοιων, οχι χρηματα. 

σε αλλα δημοσιευματα προ μηνων, το μεγαλυτερο φεσι (χαρτοφυλακιο ναυτιλιακων δανειων σε ακτοπλοϊκες ;) ) το ειχε η πειραιως.

το euro2day ειχε χτες μια αναρτηση σχετικα με την πολιτικη των τραπεζων απεναντι στους προβληματικους και υπερχρεωμενους κλαδους της οικονομιας. η πολιτικη των τραπεζων ειναι λιγο πολυ οτι θα σπρωξουν τα πραγματα σε συγχωνευσεις ομοειδων εταιρειων, με μερικη διαγραφη και μερικη μετοχοποιηση χρεους, αρκει οι μετοχοι (παλιοι ή νεοι) να βαλουν βαθια το χερι στην τσεπη. για να γινουν ολα αυτα αναμενουν τις τροποποιησεις του πτωχευτικου κωδικα.

μετα τις ιχθυοκαλλιεργειες ο κλαδος που καιει περισσοτερο ειναι, ποιος αλλος, η ακτοπλοΐα. κατα το δημοσιευμα οι τραπεζες πιεζουν ωστε να δημιουργηθουν δυο ισχυροι εγχωριοι ομιλοι περαν του ομιλου grimaldi και δινουν οριζοντα πενταετιας για την υλοποιηση του πλανου αναδιαρθρωσης. επισης ευνοουν την υπαρξη μικρων τοπικων εταιρειων για καποιες γραμμες.

ο κλαδος χρωστα ενα δις στις τραπεζες και το jack pot το κερδιζει η πειραιως η οποια εχει αναθεσει σε συμβουλευτικη εταιρεια την εκπονηση μελετης αναδιαρθωσης.

 

απο αυτα που λεει το δημοσιευμα και απο αυτα που βλεπουμε να συμβαινουν ειναι ξεκαθαρο οτι Attica & ANEK θα ειναι οι δυο πολοι. Η Attica βρηκε ηδη νεο μεγαλομετοχο και μενει να δουμε ποιος θα βαλει λεφτα στην ΑΝΕΚ.

 

βεβαια αυτα τα ειχαμε ακουσει και περσυ, οποτε μενει να δουμε ποσο γρηγορα θα τρεξουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άρθρο απο τη Ναυτεμπορική για το ζήτημα με πολύ χρήσιμη αναφορά και στις τιμές των καυσίμων (boldαρω το συγκεκριμένο κομμάτι). Αναφέρει και για την πώληση και ναύλωση των Σ.Β και Λ.Ο

 

 

Σε νέες πωλήσεις πλοίων αναμένεται να προχωρήσουν το επόμενο διάστημα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στο πλαίσιο εξορθολογισμού του στόλου και του τραπεζικού δανεισμού και βελτίωσης των οικονομικών τους αποτελεσμάτων, ενώ παράλληλα αρχίζουν να βλέπουν μείωση στο λειτουργικό κόστος λόγω της πτώσης της τιμής του πετρελαίου.

Τα τελευταία χρόνια που η κρίση πλήττει την ελληνική ακτοπλοΐα οι πέντε μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρείες (ΑΝΕΚ, Attica, Hellenic Seaways, Minoan Lines, NEL) πούλησαν συνολικά 16 πλοία και ο στόλος τους μειώθηκε από τα 81 πλοία το 2008 στα 65 πλοία στο τέλος του 2013, σύμφωνα με σχετική μελέτη της XRTC. Οι πωλήσεις ή -πιο σωστά- οι προσπάθειες για πώληση πλοίων συνεχίζονται και το τρέχον έτος.

 

Attica Group

Αυτές τις ημέρες η αγορά συζητά τη διαφαινόμενη πώληση του επιβατηγού - οχηματαγωγού «Blue Star Ithaki» της Attica Group, και ειδικότερα της θυγατρικής της Blue Star Ferries, στο καναδικό Δημόσιο.

Οι συζητήσεις ξεκίνησαν τον προηγούμενο Απρίλιο, αλλά μέχρι στιγμής δεν ευοδώθηκαν, αν και όλα δείχνουν ότι η συμφωνία είναι κοντά.

Η ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, πάντως, δεν επιβεβαιώνει την πώληση.

Επισημαίνεται ότι το εν λόγω πλοίο ναυπηγήθηκε στην Κορέα το 2000 και ήταν το πρώτο μιας σειράς νεότευκτων επιβατηγών πλοίων που δρομολογήθηκαν στη συνέχεια στο Αιγαίο από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και αποτελούν σήμερα τον κορμό του πιο σύγχρονου ακτοπλοϊκού στόλου στην Ευρώπη, του ελληνικού, με μέσο όρο ηλικίας τα 16,7 χρόνια. Η περίπτωση του Blue Star Ithaki υπενθυμίζει ότι οι επενδύσεις στην ακτοπλοΐα δεν γίνονται εφάπαξ, αλλά πρέπει να είναι συνεχείς εάν θέλουμε ο στόλος να παραμένει σε υψηλά ποιοτικά πρότυπα, σημειώνει παράγων της ακτοπλοΐας.

Επισημαίνεται ότι η Atticα Group τα τελευταία τρία χρόνια πρόσθεσε δυο νεότευκτα στο στόλο της, το Blue Star Delos (2011) και το Blue Star Patmos (2012), όμως προχώρησε παράλληλα και σε πωλήσεις πλοίων.

Ειδικότερα το 2013 πούλησε το Superfast VI έναντι τιμήματος 54 εκατ. ευρώ, με τη συναλλαγή να ολοκληρώνεται στις αρχές Απριλίου.

 

ΑΝΕΚ

Επίσης πρόσφατα η ΑΝΕΚ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πώλησης δυο πλοίων, των «Σοφοκλής Β.» και «Λευκά Ορη» και, ακολούθως, τη σύναψη συμβάσεων μακροχρόνιας ναύλωσης των πλοίων. Το συνολικό τίμημα της πώλησης των δύο πλοίων ανέρχεται σε 21.000.000 ευρώ, με το οποίο θα μειωθεί ισόποσα ο μακροπρόθεσμος δανεισμός της εταιρείας.

 

Η τιμή των καυσίμων

Στο μεταξύ το τελευταίο διάστημα τα νέα από το μέτωπο των καυσίμων είναι καλά για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, καθώς η τιμή του μαύρου χρυσού έχει πάρει την κατηφόρα.

Η τιμή του ναυτιλιακού καυσίμου IFO 380, που χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον τα συμβατικά πλοία, έχει μειωθεί τις τελευταίες ημέρες στα 425 ευρώ ο τόνος έναντι 515 την αντίστοιχη περίοδο του 2013, σημειώνει δηλαδή μείωση 17,5%. Ωστόσο, να σημειωθεί ότι η μέση τιμή του 2013 του ιδίου τύπου καυσίμου ήταν 530 ευρώ, ενώ για το 2014 η μέση τιμή διαμορφώνεται μέχρι στιγμής στα 515 ευρώ (μείωση κατά 2,8%), και αυτό γιατί η μεγάλη πτώση της τιμής (-15% περίπου) του καυσίμου σημειώνεται τον τελευταίο μήνα.

Το όφελος από την πτώση των τιμών μπορεί να ξεπεράσει και τα 10 εκατ. ευρώ σε μία ακτοπλοϊκή σε ετήσια βάση, ειδικά εάν τα πλοία της δραστηριοποιούνται και στις γραμμές της Αδριατικής.

 

Hellenic Seaways

Σε πώληση πλοίων προχωρεί και η Hellenic Seaways στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και της βμείωσης του τραπεζικού δανεισμού. Στη διάρκεια της χρήσης του 2013 πούλησε τα οχηματαγωγά πλοία «Hellenic Master» και «Hellenic Trader», ενώ τον περασμένο Ιούλιο προχώρησε στην πώληση του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Εξπρές Σαντορίνη».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΙΘΑΚΗ έβγαλε λεφτά στην εταιρία του ...

 

Τέλος,η νοοτροπία "όλα τα βαπόρια πουλιούνται άμα βρεθή αυτός που θα δώση τα περισσότερα λεφτά" να έχη λογική βάση,αλλά οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δέν είναι επιχειρήσεις εμπορίας πλοίων.Δηλαδή άμα βρεθούν την ίδια χρονική περίοδο πέντε ξένοι να πάρουν και τα υπόλοιπα BS,θα βρεθούμε εμείς εδώ στην Ελλάδα εν μιά νυκτί ξανά πίσω στην δεκαετία τού '70 να ταξιδεύουμε με Απόλλωνες και Ποσειδώνες;  

 

Τα εβγαλε; Σιγουρα; Μπραβο του!

 

Το ποσα πλοια βγαζουν τα λεφτα αγορας τους στην Ελλαδα πλεον, εχει μεγαλη κουβεντα απο πισω...

 

Ολα πωλουνται, ειτε μας αρεσει εμας ειτε οχι! Ειναι τοσα τα δανεια που τρεχουν που το ρευστο κανει κουμαντο!

 

Και να σου απαντησω με βεβαιοτητα, οτι αν σημερα βρεθει ενας αλλος Καναδας και παρει και το Παρος και το Ναξος, αυριο το πρωι θα ειναι πουλημενα!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Δηλαδή στα Χανιά θα ξεκαλοκαιριάσει το κρήτη 2; Μάλιστα...

με τοσο μεγαλη ελλειψη ρευστου που μαλλον αντιμετωπιζει η Ανεκ το Κρητη 2 ακουγεται σαν εύκολη λυση. Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

με τοσο μεγαλη ελλειψη ρευστου που αντιμετωπιζει η ΑΝΕΚ, το Κρητη 1 το Κρητη 2 το Λατω το Ιεραπετρα και ο Ελ.Βεν, επρεπε ηδη ή να ειχαν πουληθει ή να ειχαν κοπει! τωρα ειναι κανελα στο καφε οι κινησεις τους!

Link to comment
Share on other sites

Τα 4 πρώτα ναι..για το τελευταίο όχι και τόσο...αμα δε φυγουν γρηγορα..βλέπω να γίνεται γρήγορα ΝΕΛ οσον αφορά το οτι θα χάσει και την οποια στηριξη της δίνει απλόχερα η οποια τράπεζα...Βέβαια απο την αλλη οσο και αν δεν αρέσουν σε εμας τους επιβάτες  , πιστεύω το οτι τα βγάζουν στη κυκλοφορία ειδικά τα Κρητη 1 είναι οτι μπορεία να φέρνουν λεφτά με λιγότερα έξοδα απο οτι πιο καινούρια αλλα ταυτόχρονα...αμα γίνει μια ζημιά στη μηχανή ζητω που καήκαμε λόγω παλαιότητος πλέον... Αν πουληθούν λοιπόν τα 4 πρώτα είτε για σκραπ , το οποίο δυστυχώς έχει πέσει σε χαμηλά 5 ετίας  τότε πιθανότατα με μια γερή επισκευή στο Ελ.Βενιζέλος θα έχουν ένα πλοίο άρχοντα για όλες τις δουλειές και τις γραμμές.... Πιστευω ένα "υγιές" Ελ.Βενιζέλος είναι  "υπερόπλο" στη επιχερηματική φαρέτρα οποιασδηποτε εταιρείας... Εχει την ηλικία (1989-1992) έχει τις καμπινες...και βάζει κάτω άλλα πλοία ακομα και σε ναυλώσεις ...

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ένα "υγιές" Ελ.Βενιζέλος είναι  "υπερόπλο"

με το συμπαθειο, αλλα το "υγιες ελβενιζελος", μου θυμιζει την "πιο σοβαρη χρυση αυγη" που ειχε πει ο μπαμπης παπαδημητριου.

τα κατασχετηρια ειναι σαν τον καρκινο. στο πρωτο σου λενε οτι ειναι ενα μικρο χειρουργειο και λιγες ακτινοβολιες, στο δευτερο θα κανεις και δυο τρεις χημειοθεραπειες και στο τριτο μπαινεις στο νοσοκομειο και εισαι μεταξυ εντατικης και θαλαμου, μεχρι να επελθει το μοιραιο.

 

10 μερες ειναι δεμενο το champion και γελα ο ντουνιας με τις ανακοινωσεις για τον καιρο. ειναι δυνατον να πιστευει κανεις οτι θα πεσουν λεφτα στον μπενυ, περα ισως απο ενα τσατρα πατρα συμμαζεμα για καμια καλοκαιρινη σκαντζα;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα απο τη στιγμή που έχουν μπεί τράπεζες και επίσημα σε εταιρίες (Σοφ.Βενιζέλος + Λευκά Ορη) και τα κάνουν ό,τι θέλουν (Blue Galaxy) ολα μπορείς να τα περιμένεις..οπότε σίγουρα αυτο που είπα εχει πολύ μεγαλύτερη βάση απο μπαμπουρδολογίες :P

Απλά αυτο που θα θελα να μου απαντήσει κάποιος είναι ,τι κίνηση θα είχε αμα δούλευε το Ολ.Τσάμπιον αυτο το καιρό? Γιατί ουτως η άλλως σε όλες τις εταιρείες δεν ειναι πιά στο δανεισμό τους η ιδια τράπεζα? Μήπως η κατάσχεση είναι τέχνασμα? Λέω εγώ με το αγαθό μου μυαλό.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

οι τραπεζες εχουν μπει και επισημα πετρο πολυ πιο πριν.η πειραιως εχει χοντρικα το 1/3 των μετοχων της HSW το 25% της ΑΝΕΚ και εμμεσως (μετατρεψιμο ομολογιακο δανειο) ενα μεγαλο μερος του ΜΚ της MIG (δειτε παλι τα τοπικ οικονομικες καταστασεις, το παρον και τα τοπικ των εταιρειων). ;)
 
 
αν θελαν να δεσουν το champion ειχαν καλυτερους τροπους και οχι να ξεφτυλιζονται με κατασχετηρια και ακυρωσεις δρομολογιων με γελοιες δικαιολογιες.

ΥΓ: αυτα δεν αποκλειουν βεβαια να θελει η Τραπεζα να πιεσει τη διοικηση της ΑΝΕΚ, για να δεχθει αλλα πραγματα (πχ σχεδιο αναδιαρθωσης, διοικητικες αλλαγες) και να εχει κοψει την πιστωση (κατι σαν ελλαδα γερμανια ενα πραγμα)

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη Περήφανε αλλα το "ξεφτιλόμετρο" της ΑΝΕΚ  δεν έχει σταματημό το τελευταίο καιρό... Οπότε μια κατάσχεση μπροστά σε όλα δε θα ήταν τιποτα..Έχουν συμβεί τόσα και τόσα...Είναι μια φήμη η οποια εχει κυκλοφορησει... Και  ξαναλεω πως μια συγχωνευση δε θα μου κανει καθολου εκπληξη σε οριζοντα 12-18 μηνων..

Link to comment
Share on other sites

πολλες φημες κυκλοφορουν, αλλα δεν σημαινει οτι ειναι αληθινες ή εχουν βαση.

μπορω να απαριθμησω δεκαδες φημες που δεν βγηκαν και την ειχαμε πατησει.

οσο για τη συγχωνευση το θεωρω δυσκολο.

απο τις τρεις εταιρειες που σχετιζονται με την τραπεζα πειραιως η καθεμια εχει διαφορετικη μετοχικη συνθεση, αλλη δομη του δανεισμου της και κυριως αλλη θεση στην αγορα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

οτι ακουγεται ακουγεται.

δεν πιστευω ομως οτι θα φορτωθει η μια εταιρεια τα φεσια της αλλης. ειδε και επαθε να φρεναρει την κατρακυλα η attica

πιο πιθανο να πουληθει απο την πειραιως η καθε εταιρεια, χωριστα.

το πιο κοντινο σε συγχωνευση που μπορω να φανταστω, ειναι, αν πανε τελειως στραβα τα πραγματα στην ΑΝΕΚ, να ακολουθηθει το μοντελο blue galaxy και για τα fossen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...