Jump to content
Shipfriends

Οι επιπτώσεις της κρίσης στην ακτοπλοΐα


Recommended Posts

πλεον η πειραιως κρατα ολον τον κλαδο

 

Υπεγράφη χθες και επίσημα η εξαγορά της Millennium, οπότε για να μάθετε τα δρομολόγια εκ Πειραιώς...πάρτε τηλέφωνο την Πειραιώς. :rolleyes: 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φοβαμαι πως η κακη κατασταση των εταιριων εχει αρχισει να δειχνει επιπτωσεις και στη συντηρηση των πλοιων ειδικα της αγονης γραμμης..Μετα το AQUA JEWEL, σημερα ειχαμε τον πολυπαθο ΚΟΡΝΑΡΟ και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ που τον τελευταιο καιρο δινει συνεχεια αφορμες. Η ΝΕΛ θυμιζει εντονα GA προ 4-5ετιας!!! Και ακομη δεν ξεκινησε η φουλ σεζον με τα πιεσμενα ωραρια. Αν δεν παρθουν μετρα θα εχουμε προβλημα. Ενα καλοκαιρι που τουλαχιστον απο κινηση ξενων τουριστων αναμενεται καλο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

o ισχυρος ανδρας της Τραπεζας Πειραιως, του μεγαλου δανειστη του ακτοπλοϊκου κλαδου μετα και τις τραπεζικες συγχωνευσεις, προτεινει μια σειρα απο μετρα για να ξεπεραστει η κριση που πληττει τη χωρα.
 
αναμεσα σε αλλα προτεινει και...
 

(ι) Οι ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες σε συνδυασμό με την παροχή κινήτρων για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου.

 

προφανως δεν εχει ενημερωθει για ποσα ferries, απο νεοτευκτα μεχρι 20ετιας, περνανε τον καιρο τους μεταξυ παροπλισμου και υπολειτουργιας, ειδικα το χειμωνα (ενδεικτικα αναφερω νησος μυκονος, blue star δηλος, επτανησος, αριαδνη, highspeed, ionian star, σολωμος κλπ) χωρια τα υπολοιπα που εχουν μειωσει δρομολογια΄και μια μερα ταξιδευουν και μια καθονται (πχ νησος χιος, blue star πατμος)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εδώ να δείτε off topic. Συγνώμη εκ προοιμίου.

 

Αξιοθαύμαστος πράγματι ο κύριος Σάλλας για την πορεία του. Αλλά η ομιλία του απέναντι σε μιά σημαντική οικονομική τάξη μάλλον πολιτικό θύμιζε και την βρήκα ιδιαίτερα "λίγη".

Και αφού έκανε την αυτοκριτική του τραπεζικού τομέα για τις ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ που λίγο-πολύ μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση και πρέπει να αποφευχθούν μελοντικά (τρέχα γύρευε γιατί μου ήλθε στον νού, αλλά παρεμπιπτόντως η λέξη φούσκες είναι ελληνικότατη εκ του φυσάω) και αφού μας ανέλυσε ότι οι φορολογούμενοι είχαν ελάχιστο ΟΦΕΛΟΣ από το PSI, ενώ ΣΤΟΙΧΙΣΕ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ των τραπεζών 28 δις μας έδωσε μερικές καινοτομικές ιδέες για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Για να μην επεκταθώ περαιτέρω απλά να διευκρινήσω ότι θεωρώ  πως οι ασφαλισμένοι, οι συνταξιούχοι, οι επαγγελματίες, οι ιδιοκτήτες ακινήτων είναι φορολογούμενοι και άρα είχαν μικρό έστω ΟΦΕΛΟΣ. Και εφόσον το κόστος την ανακεφαλαιοποίσης το ανέλαβαν οι ΜΕΤΟΧΟΙ γιατί (προσωρινά ???? έστω) μπήκε στον κρατικό προυπολογισμο με αποτέλεσμα να μειώνει έτι περαιτέρω το ήδη μικρό ΟΦΕΛΟΣ των φορολογουμένων?

(Φοβάμαι ότι οσονούπω μου "Σαλλεύει")

Και επειδή ¨εχου ξφυγει τιλειους" θα σταθώ μόνο στους κλάδους που προτείνεται ανάπτυξη τους κάπως συγγενείς με το Forum.

1- Επενδύσεις σε υπηρεσίες logistics. που? πως? από ποιούς? Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω γιατι έπρεπε να δοθεί το λιμάνι του Πειραιά στους Κινέζους - νάναι καλά- για να λειτουργήσει σαν σοβαρό Container terminal. Για να "δει" το τρένο. Για να αξιοποιηθεί όπως ταιριάζει στην γεωγραφική του θέση.

Ελπίζω μάλιστα να μην δοθεί και ο ΟΛΠ -τουλάχιστον οχι στους ίδιους- ώστε να υπάρξει στοιχειώδης -εστω- ανταγωνισμός.

Οι υποδομές είναι μέλημα του κράτους. Μπορούμε να διασφαλίσουμε να μην τοποθετούμε καλώδια για το τρένο το πρωί και να τα κλέβουν οι "συμμορίες" το βράδυ? Μπορούμε να επικεντρώσουμε την προσοχή μας σε λιμάνια που θα μπορέσουν αντικειμενικα να αποτελέσουν κόμβους και να αφήσουμε τις αηδίες τύπου Αστακού, Θίσβης (για να εξάγουμε αλουμίνα κάποιας μελλοντικής σύμβασης??) σταθμους μεταφορτώσεως containers σε Ηρακλειο και Χιο η Μυτιλήνη κλπ.?

Μπορούμε να επενδύσουμε σοβαρά στον βαθμό που αναγκαιοί στα περιφερειακά λιμάνια και να μην βλέπουμε "νέα λιμάνια Τήνου" και "νέα λιμάνια Αίγινας??" B) κ.ο.κ.? Μπορούμε να προσαρμοζόμαστε με βάση τις ανάγκες ώστε ας πούμε η Κόρινθος που έχει γραμμή RoRo να δέχεται επικινδυνα φορτία τα οποία προφανώς τώρα έρχονται "κολυμπώντας" η μόνο σε μεγάλες ποσότητες με containers? :wacko:  Μπορούμε να πετύχουμε χρόνους και κόστος μεταφορτώσεων όπως οι άλλες ευρωπαικές χώρες (ακόμη και αν στενοχωρήσουμε λίγο τελώνες και φαρισαίους)? Μπορούμε να αποφύγουμε συμβάσεις "τύπου Ελ. Βενιζέλος" (για την οποία πολύς λόγος γίνεται εσχάτως) ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί?

2- Για τα χάλια της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας φταίνε πολλοί και πολλά. Περιλαμβάνομαι σε αυτούς που πιστεύουν ότι έχουμε δυναμικό αρκεί να βάλουμε κανόνες σε όλα τα επίπεδα, Και οι επιχειρήσεις και τα σωματεία και οι Αρχές (που συνήθως "διώχνουν πελάτες") αλλά βεβαίως και οι τράπεζες. Μικρές μονάδες έχουν αποδείξει ότι μπορούν με πενιχρά μέσα να κάνουν "μικρά θαύματα" αλλά και άλλες ότι δεν είναι ικανές ούτε για kufar. Ακόμη δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να στοχεύουμε σε "κίνητρα" μόνο για την ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ (η μήπως κάποιο άλλο kufar :P  μας ήρθε στον νου?)

Τέλος πάντων επειδή σας ζάλισα ελπίζω κάτι να αλλάξει -έστω εξ ανάγκης- μπας και δούμε και το "ναυτιλιακό κέντρο" που φτιάχνεται εδω και 30 και βάλε χρόνια και την αναβίωση της ναυπηγοεπισκευαστικής και την άνθιση των logistics. Συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου και του χρόνου σας.

Link to comment
Share on other sites

. Και εφόσον το κόστος την ανακεφαλαιοποίσης το ανέλαβαν οι ΜΕΤΟΧΟΙ γιατί (προσωρινά ???? έστω) μπήκε στον κρατικό προυπολογισμο με αποτέλεσμα να μειώνει έτι περαιτέρω το ήδη μικρό ΟΦΕΛΟΣ των φορολογουμένων?

 

μια μικρή διόρθωση: μόνο το 10% της τωρινής ανακεφαλαιοποίησης το ανέλαβαν οι μέτοχοι. (τα υπόλοιπα της τωρινής ανακεφαλαιοποίησης αλλά και των προηγουμένων πήγαν στο ΤΧΣ δηλαδή στις πλάτες μας).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ξαφνικος θανατος και για την Probank χτες. μετα απο μακρα προοσπαθεια, η τραπεζα δεν τα καταφερε να βρει τα κεφαλαια που ελειπαν και ακολουθηθηκε η πεπατημενη. "καλη" και "κακη" probank, η καλη στην εθνικη και η κακη στον ελληνα και τον ευρωπαιο φορολογουμενο (οτι και η καλη δηλαδη B) ).

 

τι μας νοιαζει εδω μεσα; ε ολο και καποια ακτοπλοϊκη θα ειχε χρηματοδοτηθει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η μείωση της ταχύτητας γίνεται ώστε να μην αυξηθούν τα εισιτήρια.

Ας καταλάβουν πλέον οι εταιρείες ότι πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που έχει πρόβλημα τεράστιο ο καθένας μας.Δεν λέμε να γίνουν φιλανθρωπικές εταιρίες, όμως οφείλουν από την στιγμή που μειώνουν την ταχύτητα να πέσει και ο ναυλος και ας κάνει λίγο παραπάνω να παει.Αν δεν κάνω λάθος έχουν πέσει οι τιμές των πετρελαίων,τώρα αν δεν βγαίνουν ας κόψουν το κεφάλι τους,δεν φτάσει ο καθένας μας να πληρώνει 35ευρα, για να βγαίνουν οικονομικά τα κάθε μπλου σταρ που έχουν κάνει μονοπώλιο τις περισσότερες γραμμές,γιατί τα συγκεκριμένα μόνο με μονοπώλιο βγαίνουν .... Και κουτσά στραβά το πέτυχαν.
Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμή που δεν υπάρχει πτώση στη κίνηση οι ετερείες δεν είναι χαζές να μειώσουν τις τιμές όταν το δήλος για παράδειγμα χτυπάει πρωτόκολλα τη στιγμή που η χώρα είναι πτωχευμένη και λογικα ο κόσμος που έχει χρήματα για ταξίδια στα νησια είναι πιο λίγος,γιατι να μειώσει τις τιμές??

Link to comment
Share on other sites

Ολα με τον τρόπο τους γίνονται,είτε με απειλές σε επαγγελματίες...είτε το να πιάνουν τις καλύτερες θέσεις στο μεγάλο λιμάνι και αλλά πολλά..(ξερετε ποιες εταιριες ειναι αυτες)οποίοι είναι μέσα στο χώρο ξέρουν κάποια πράγματα που δεν είναι της παρούσης.Καποιοι θελαν μονοπωλειο και το πετυχαν.Το θέμα είναι ότι αφού μειώνουν την ταχύτητα κάτι το οποίο είναι θεμιτό στις εποχές αυτές, να πράξουν ανάλογα και για τις τιμές,γιατί 37 ευρώ και 16-17 μίλια δεν είναι λογικό και δεν πανε μαζί

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

δημοσιευμα (προ δεκαημερου) του reporter, για τις πιεσεις που δεχονται οι τραπεζες απο την black rock να τελειωνουν με τις ακτοπλοϊκες και να κανουν stop loss και απο την αλλη, τις αντιδρασεις μεχρι εκβιασμου, απο ορισμενες ακτοπλοϊκες, για να παρουν νεα δανεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

σε συνεχεια του απο πανω ποστ και τουτουνου, ερχεται χτεσινο δημοσιευμα του euro2day, για τις συζητησεις των τραπεζων με distress funds. το δημοσιευμα και τα (ενδιαφεροντα) σχολια αφορουν τους παντες.

 

βαζω εδω δυο screen shots που αφορουν τα καθ'ημας. δεν θα αργησει η ωρα που θα δουμε μετοχοποιησεις χρεων (ή μερους αυτων), αλλες διοικησεις (ελεγχομενες απο τους δανειστες) και restructuring (πωλησεις πλοιων, αποχωρησεις απο γραμμες, συγχωνευσεις κλπ).

 

το κομματι του δημοσιευματος που αφορα τα ναυτιλιακα δανεια. (συστημικη με πολλα ναυτιλιακα, λογικα η πειραιως ειναι)

 

post-1817-0-66432000-1381001325_thumb.jp

 

και ενα σχολιο αναγνωστη που περιγραφει τη συνεχεια

 

post-1817-0-28368400-1381001326_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

proud με πρόλαβες (το σκεφτόμουν 2-3 μέρες τώρα με τις ανακοινώσεις για δημιουργία bad banks από εθνική κ πειραιώς).

Το πρόβλημα είναι πως όσο η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση (και ενώ και η παγκόσμια αντίστοιχα φλερτάρει με την ύφεση) , η όλη ιστορία μοιάζει περισσότερο με ένα "λογιστικό τερτίπι" παρά με πραγματική λύση*. Για λεπτομέρειες βλέπε τις αντίστοιχες bad banks σε Ισπανία & Ιρλανδία.

 

*λχ, φαντάσου τα υπερχρεωμένα πλοία ναυτιλιακών να "σκουριάζουν" υπό την ιδιοκτησία κάποιων bad banks (στην ουσία ζόμπι με κατά πλειοψηφκρατικό ή ευρωπαϊκό χρήμα), ώστε οι εμπορικές τράπεζες να "καθαρίσουν" το χαρτοφυλάκιό τους. 

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν θα σκουριασουν. υπαρχουν διεθνη προηγουμενα σε χρεωκοπιες εταιριων κρουαζιερας.

 

ειτε παραμενουν καποιες απο τις τωρινες εταιρειες με μετοχοποιηση χρεων, ειτε τα πλοια μεταβιβαζονται στους ως τωρα δανιστες (τραπεζες, bad banks ή distress funds) και ναυλωνονται σε νεες "καθαρες" εταιρειες, ακομη και για να δουλεψουν στις παλιες τους γραμμες. για μια μεταβατικη περιοδο παντα.

 

επειδη ομως εδω ειναι βαλκανια :D  και ανατρεπουμε τα παντα μπορει να δουμε και τις bad banks να συνεχιζουν να κρατανε επιχειρησεις ζομπι (οχι μονο στη ναυτιλια) εν ζωη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

το "σκουριάζουν" σκόπιμα το έβαλα σε εισαγωγικά (μεταφορά ήταν βρε!)

Αυτό που ήθελα να πω, ήταν πως το συγκεκριμένο με τις bad banks δεν δίνει τη δυνατότητα να προβλέψουμε-ελπίσουμε σε κάποια αξιοσημείωτη θετική αλλαγή στην ακτοπλοΐα. Αντιθέτως..

 

Α, επίσης αυτό με τα ζόμπι συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια* - όχι μόνο στα βαλκάνια  ;)

 

*λχ ιαπωνία, ηπα, ευρωπαϊκή περιφέρεια (ή και καρδιά) κλπ. Όρεξη να 'χεις να βρίσκεις παραδείγματα (για να μη σου γεμίσω κανα δισέλιδο)  B).

Link to comment
Share on other sites

οχι λυπησου μας :D  μην ποσταρεις δισελιδο. εχασες ομως το νοημα των λεγομενων μου. ;)
 
εγω δεν ειπα οτι θα εχουμε αλλαγες λογω της συστασης bad banks, ειπα οτι θα εχουμε αλλαγες αν πουληθει το ναυτιλιακο χαρτοφυλακιο της πειραιως (κυριως) και της εθνικης (δευτερευοντως) σε distress funds. κοινως σε διεθνεις εταιρειες "κορακια" που αγοραζουν το προβληματικο στοιχειο του ενεργητικου (εν προκειμενω τα δανεια των ακτοπλοϊκων) στην ξεφτιλα (πχ μεχρι 15-20 cents το ευρω) και κανουν εκκαθαριση/εξυγιανση (οπως θελετε πειτε το) των εταιρειων και παιρνουν πισω τα λεφτα τους ειτε με γιατι η εξυγιανθεισα εταιρια μπορει να αποπληρωνει πλεον (οποτε ξαναπουλανε ακριβοτερα το χαρτοφυλακιο) ειτε γιατι βγαζουν τα στοιχεια του ενεργητικο των προβληματικων εταιρειων στο σφυρι.
 
δεν σταθηκα καθολου στα bad banks ;) εσυ εστρεψες την κουβεντα στις bad banks B)
 

σε συνεχεια του απο πανω ποστ και τουτουνου, ερχεται χτεσινο δημοσιευμα του euro2day, για τις συζητησεις των τραπεζων με distress funds. το δημοσιευμα και τα (ενδιαφεροντα) σχολια αφορουν τους παντες.
 
βαζω εδω δυο screen shots που αφορουν τα καθ'ημας. δεν θα αργησει η ωρα που θα δουμε μετοχοποιησεις χρεων (ή μερους αυτων), αλλες διοικησεις (ελεγχομενες απο τους δανειστες) και restructuring (πωλησεις πλοιων, αποχωρησεις απο γραμμες, συγχωνευσεις κλπ).
 
το κομματι του δημοσιευματος που αφορα τα ναυτιλιακα δανεια. (συστημικη με πολλα ναυτιλιακα, λογικα η πειραιως ειναι)
 
attachicon.gifppb1.jpg
 
και ενα σχολιο αναγνωστη που περιγραφει τη συνεχεια
 
attachicon.gifppb2.jpg

 

ειτε παραμενουν καποιες απο τις τωρινες εταιρειες με μετοχοποιηση χρεων, ειτε τα πλοια μεταβιβαζονται στους ως τωρα δανειστες (τραπεζες, bad banks ή distress funds) και ναυλωνονται σε νεες "καθαρες" εταιρειες, ακομη και για να δουλεψουν στις παλιες τους γραμμες. για μια μεταβατικη περιοδο παντα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

proud, δεν συννενοούμαστε. Λέμε ακριβώς το ίδιο πράγμα (οι bad banks θα δημιουργηθούν για να μεταφερθούν εκεί τα προβληματικά δάνεια και στη συνέχεια αυτές να τα ξεπουλήσουν - και σε distress funds - γράφοντας οι ίδιες τις ζημιές και αφήνοντας καθαρό το χαρτοφυλάκιο των αρχικών τραπεζών).

Επίσης λέμε ακριβώς το ίδιο πράγμα για την πιθανότητα "ζόμπι" (μόνο που εγώ το τοποθετώ σε παγκόσμιο επίπεδο, ως πολύ συχνό φαινόμενο). 

Σύμφωνοι;  :mad:

 

Πέραν των distress funds-κορακιών, θα ήθελα να προσθέσω ένα σενάριο: Έστω πως είμαι πλοιοκτήτης-μεγαλομέτοχος με πλοία που κουβαλάνε υπερβολικό δανεισμό. Αν προσωπικά (στους προσωπικούς μου λογαριασμούς) διαθέτω ρευστότητα, γιατί να μην αφήσω τα πλοία στην τράπεζα και όταν πλειστηριαστούν τα δάνειά τους να μην επανέλθω να τα ξανα-αποκτήσω σε πολύ χαμηλότερη τιμή; (φτιάχνοντας ένα offshore fund - και έχοντας απαλλαγεί πολύ φτηνά από την εταιρεία και τους συνεταίρους/μετόχους;)

Ή αντίστοιχα, γιατί να αγοράσω το Χ πλοίο τώρα και να μην περιμένω την "εκποίηση του δανείου του" όπου θα έχω πολύ μεγάλη έκπτωση (έως 80%)*;

 

Τώρα, σκέψου τι επιπλέον επιπτώσεις μπορεί να έχει ένα παρόμοιο σενάριο στην ακτοπλοΐα άμεσα (ή σε τι κλίμα μπορεί να την καθηλώσει για πολύ καιρό)  ;) 

 

*τη ζημιά φαντάζομαι όλοι μας ξέρουμε ποιος θα κληθεί να την πληρώσει  

Link to comment
Share on other sites

Κάλα εννοείτε σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουν τα πλοία δεμένα εφόσον διατίθεται ναύλος και εννοείτε ότι ανάμεσα στα "ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΡΑΚΙΑ" που θα ενδιαφερθούν για αυτά τα θαλασσοδάνεια είναι και νέας σύστασης φαντς που συστήσανε οι ίδιοι οι δανειολήπτες για να μην γίνει κραυγαλέο απευθείας κούρεμα των δανείων τους.... Όλοι οι μεγαλοεπιχειρηματίες είναι από καιρό έτοιμη για κατι τετοιο... οπότε καλύτερα να μην γίνει κάτι τέτοιο γιατί κρίμα των αληθινό φορολογούμενο... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως και δεν θα είναι όλα απαραιτήτως δεμένα!

Πχ κάποια μπορούν να κινούνται 2-3 μήνες*, κάποια άλλα 10-12 μήνες. Κάποια άλλα δε που δεν θα υπάρξει ενδιαφέρον (για ποικίλους λόγους) πιθανότατα να μείνουν για πολύ καιρό δεμένα σε καθεστώς αναζήτησης αγοραστή/ναυλωτή. Κάποια άλλα δε, (προφανώς τα παλαιότερα που έχουν μεταβιβαστεί) ίσως τα δούμε και για scrap.

Γενικότερα, πιστεύω πως θα δούμε τις τωρινές εξαιρέσεις να γίνονται πιο συχνές. 

 

(μάλλον πρέπει να αποφύγω τα σχήματα λόγου προς αποφυγήν παρεξηγήσεων :angry: ). 

 

*σημείωση: φοβάμαι πως στα πλοία που είναι για να δραστηριοποιούνται ή να ναυλώνονται μόνο 2-3-4 μήνες, θα παρουσιαστούν πολλά προβλήματα στη συντήρησή τους. Άραγε η Χ bad bank θα κάνει έξοδα για να συντηρήσει το πάγιό της (όπως "ας πούμε πως έκαναν οι μέχρι τώρα ιδιοκτήτες") με την πιθανότητα μιας ναύλωσης, ή θα το εγκαταλείψει μέχρι να υπάρξει ενδιαφέρον; (κάνε αναγωγή σε άλλα είδη κατασχέσεων). ;)

 

@salis: αυτό ακριβώς - μόνο που αυτό θα γίνεται κατά περίπτωση πλοίου (και θα αλλάξει πολύ ο επιχειρηματικός χάρτης - αν και ενδεχομένως όχι τόσο πολύ τα πρόσωπα). ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που θα μείνουν είναι πλέον τα τελείως αδιάφορα  που το κόστος τους θα είναι μεγαλύτερο και από scrab, άλλα πάλη ένα σημαντικό στοιχειό που δεν έχουμε είναι με ποιο κριτήριο (πέραν του οικονομικού) οι τράπεζες θα επιλέγουν τους αγοραστές κόκκινων δάνειων και με πιες δυνατότητες αποπληρωμής αυτών παίζονται πολλά μένει να φανεί ποιανών "οικονομικών ομάδων" το συμφέρον θα ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ!!, για τι δεν μιλάμε για διαφάνεια...

Nα συμπληρώσω λίγο για το προηγούμενο post μου ότι πέρα από τους μεγαλοεπιχειρηματίες που έχουν στήσει funds στο εξωτερικό για να απολαύσουν έμμεσα το όφελος των κόκκινων δανείων τους (κούρεμα των δάνειων) ότι το ίδιο έχουνε κάνει και οι ίδιοι οι τραπεζίτες έτσι για αυτό και παραπάνω λέω πιάνων το συμφέρων θα Επιβληθεί περιμένω οως να δω πως και με τι τρίπλες θα το ανακοινώνουν...  Διότι στο Λονδίνο που πλέον τους έχει μαζέψει όλους και όχι μόνο καραβοκύρηδες  αλλά γενικά έχει γίνει η φωλιά στην Ευρώπη τρίβουν τα χέρια τους και περιμένουν τον σύγχρονο τρόπο διαγραφής δάνειων τους άλλα και τις απίστευτες ευκαιρίες που  θα δημιουργηθούν σε όλους τους κλάδους και κυρίως στα real estate. 

Συγνώμη αν σας κούρασα

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα η επιλογή εκποίησης θα έχει τη "λογική του πλειστηριασμού" (αν όχι ακριβώς πλειστηριασμός, κάπως έτσι με επιπλέον παραμέτρους).

Το σχέδιο είναι όπως το λες, το αν θα εξελιχθεί έτσι θα το δούμε (κρατώντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας την πιθανότητα ενός νέου domino).

Link to comment
Share on other sites

το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολλά να δούμε στο κοντινό μέλλον με τα κόκκινα δάνεια γιατί εννοείτε ότι το ίδιο έχουνε κάνει και οι ίδιοι οι τραπεζίτες (φαντς στο εξωτερικό) και το μονό σίγουρο είναι ότι δεν θέλουν να χάσουν τόσο χρήμα όσο και την τεράστια ευκαιρία για τρελή κερδοσκοπία στις πλάτες των Ελλήνων επίσης σίγουρο είναι ότι  θα είναι μάχη γιγάντων και μένει να δούμε ποιανών το συμφέρον θα ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ γιατί σίγουρα θα υπάρχουν ανομίες με σκοπό την ισορροπία κέρδους μεταξύ τους!!! ΟΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ Ελλήνων εφοπλιστών με φαντς Γερμανικά δεν είναι τυχαία...ψάχνουν το πλεονέκτημα της επιρροής και εννοείτε με αμοιβαίο κέρδος... :P


Πιθανότατα η επιλογή εκποίησης θα έχει τη "λογική του πλειστηριασμού" (αν όχι ακριβώς πλειστηριασμός, κάπως έτσι με επιπλέον παραμέτρους).

Το σχέδιο είναι όπως το λες, το αν θα εξελιχθεί έτσι θα το δούμε (κρατώντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας την πιθανότητα ενός νέου domino).

Δεν νομίζω να τους το χαλάσει κανείς ...αντιρρήσεις έτσι για τον τύπο και τις εντυπώσεις θα έχουμε αλλά τίποτα παραπάνω δεν θα φαίνεται η τρίπλα μόνο από γκάφα πιστεύω, άλλα τώρα αυτό ακριβώς κάνουν μετρούν αντιρρήσεις και κάνουν (μασάζ) όπου χρειάζεται άσε που είναι όλοι απασχολημένοι έντονα με μεγαλύτερα θέματα όπως ΑΟΖ,ΜΑΚΕΔΩΝΙΚΟ,ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ και πολλά άλλα που τρέχουν μυστικός τελευταία . Σκέψου ΣΑΜΑΡΑΣ επισήμως επίσκεψη δυο φορές σε 40 μέρες στις ΗΠΑ και τα ΜΜΕ ανταποκρίνονται με άκρα του τάφου σιωπή.Μαλλον φύγαμε από το θέμα ομως.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον φύγαμε από το θέμα ομως.

λιγουλακι ;):)

απο την πωληση των ναυτιλιακων δανειων συστημικης τραπεζας σε distress funds,

 

το κομματι του δημοσιευματος που αφορα τα ναυτιλιακα δανεια. (συστημικη με πολλα ναυτιλιακα, λογικα η πειραιως ειναι)

 

attachicon.gifppb1.jpg

 

 

πηγαμε σε θεματα που δεν ειναι απλως off topic, ειναι off forum B)

 

Σκέψου ΣΑΜΑΡΑΣ επισήμως επίσκεψη δυο φορές σε 40 μέρες στις ΗΠΑ και τα ΜΜΕ ανταποκρίνονται με άκρα του τάφου σιωπή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...