Jump to content
Shipfriends

Αίνος (IMO 6403163)


Recommended Posts

Η πλωρη απο τον καθρεφτη και πανω εχει ανελκυστει και εχει γινει ηδη κομματακια. Πανω σε μια μπαριζα ειναι το δεξι φουγαρο του πλοιου ενω πανω στο μωλο στη θεση που ηταν δεμενο ειναι το κομματι απο τα φουγαρα και πισω. Εννοειται οτι το πλοιο ειναι χακι και ειναι γεματο στρειδια και ενα σωρο αλλα πραματα. Ανατριχιαστικο.

Απο τιν πισω πλευρα του κομματιου φαινοτανε οι αξονες και τμηματα του μηχανοστασιου. Απο μπροστα ο καταπελτης και οι σκαλες που ανεβαινες πανω...

Το Αγιος Νεκταριος θα διαλυθει εκει επιτοπου.

Ωραια πραματα. Λυσσαξαμε τοσο καιρο να φυγει η ’’σαβουρα’’ απο κει και τωρα που φευγει τα κλαιμε...:D

________________________________________

(ex-Apollo, Manic, then Νεράιδα ΙΙ, Ύδρα, Άγιος Νεκτάριος)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα βιράριζαν και άλλο κομάτι.Συνολικά το Αγιος Νεκτάριος θα γίνει 4 κομάτια.

Η μέθοδος κοπής που ακολουθείται είναι αυτή της αλυσίδας.Περνάει η αλυσίδα γύρω γύρω και δεξιά αριστερά κόβει το πλοίο.

Μεγάλο εμπόδιο στην μέχρι τώρα ανέλκυση αποτελεί το χώμα και η λάσπη που είχε μισοσκεπάσει το πλοίο.

Αυτό το χώμα προήλθε από τις χωματουργικές εργασίες που έκαναν στον συγκεκριμένο μόλο και που πετάξαν αρκετό από αυτό στο νερό.

Ο ΘΗΣΕΥΣ άλλαξε και πάλι θέση και έχει έρθει με την πλώρη προς τα έξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανελκύστηκε χωρίς προβλήματα το ναυάγιο του «Αγιος Νεκτάριος»

Κέρδος

Την ανέλκυση του ναυαγίου του πλοίου «Αγιος Νεκτάριος» ανακοίνωσε χθες ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Νίκος Αναστασόπουλος δήλωσε ότι οι εργασίες εκτελέστηκαν από την εταιρεία Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος ΑΕ με τη λήψη όλων των μέτρων αποτροπής και αποφυγής ατυχήματος ή ρύπανσης και η όλη επιχείρηση στέφθηκε από επιτυχία, αφού χρησιμοποιήθηκε ειδικός πλωτός γερανός από το εξωτερικό, καθώς και πληθώρα σκαφών, μηχανημάτων, εργαλείων και συνεργείων.

Επισημαίνεται ότι το εν λόγω πλοίο είχε χαρακτηρισθεί ως ιδιαίτερα επικίνδυνο και επιβλαβές για το θαλάσσιο περιβάλλον και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στη θαλάσσια περιοχή του Νέου Ικονίου, δεδομένου ότι ευρισκόταν βυθισμένο επί δώδεκα έτη.

Υπογραμμίζεται ότι η ανέλκυση και απομάκρυνσή του, λόγω της θέσης και κατάστασής του, είχε εκτιμηθεί τεχνικά ως ιδιαίτερα πολύπλοκη και επικίνδυνη επιχείρηση.

Επισημαίνεται ότι η απομάκρυνση του συγκεκριμένου ναυαγίου, καθώς και τουλάχιστον άλλων δύο που έχουν δρομολογηθεί, ήταν επιβεβλημένες, δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούσαν για το περιβάλλον και τη ναυσιπλοΐα αλλά και του γεγονότος ότι εμπόδιζαν την εκτέλεση λιμενικών δραστηριοτήτων, αλλά και των εργασιών για την επέκταση της Προβλήτα Ι, έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, με κίνδυνο να καθυστερήσει η περάτωση ενός τόσο σημαντικού έργου για τον ΟΛΠ ΑΕ και την εθνική οικονομία.

Σιγά μην είναι και 20 χρόνια βυθισμένο:rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επειδη οσες φορες αναφερθηκαμε στο βαπορι ηταν για ασχημες καταστασεις ας το δουμε και σε δυο φωτο απο τον Πορο της Κεφαλονιας στα πρωτα χρονια του στην Ελλαδα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

αρχοντα του πολυχνιτου οι φωτο ειναι σπανιες και μας πανε πολλα χρονια πισω.

μια ενσταση μονο. δεν μπορει να ειναι του 79-80. απο το 1979-1985 υπηρχε κοινοπραξια, και τα 4 βαπορια ειχαν αυτο το σινιαλο. το ιδιο και το αινος στην ψευτικη τσιμινιερα. μιλαμε για 86-88.

οταν οι στριντζαιοι εφεραν το Δηλος στην γραμμη του πορου, αρχες του 1989, ο αρχικος σχεδιασμος ηταν το αινος να κανει ενδοκυκλαδικα με αφετηρια τη ραφηνα. τελικα πουληθηκε στην οικογενεια σημαντωνη και ως Νεραιδα 2, το καλοκαιρι του 1989 ταξιδευε στο σαρωνικο. τα επομενα 3 καλοκαιρια ταξιδευε για τη Ventouris Ferries, ως Υδρα (παλι στο σαρωνικο) και τελη του 1992 πουληθηκε στη Ventouris Lines του Αντωνη Βεντουρη (διατηρει ταβερνα στην κιμωλο σημερα) και μετασκευαστηκε σε Αγιος Νεκταριος.

η σχεση του βαποριου με την οικογενεια σημαντωνη, επαιξε μικρο ρολο στο διθυραμβικο αφιερωμα που εκανε σε ενα απο τα πρωτα τευχη του ο "Ε" στον Αγιο Νεκταριο.

το θυμαμαι πριν 20 χρονια να πιανει για λιγες μερες πατρα, μετα το σεισμο της κυλληνης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
proud_ionian said:
το καλοκαιρι του 1989 ταξιδευε στο σαρωνικο. τα επομενα 3 καλοκαιρια ταξιδευε για τη Ventouris Ferries, ως Υδρα (παλι στο σαρωνικο).

Ψαχνωντας χτες σε κατι παλιες φωτο βρηκα μια φωτο με το βαπορι σαν ΥΔΡΑ με το Ventouris Ferries στο πλαι.

Διακρινονται και οι εξωτερικες σκαλες που ειχαν τοτε πολλα απο τα βαπορια της εποχης.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Είχε τύχει να ταξιδέψω με το πλοίο ως Άγιος Νεκτάριος μέχρι την Ύδρα, με πλοιαρχο το cpt Στέλιο Στάθη. Παρότι μικρός τότε θυμάμαι τη πολυτέλεια του πλοίου για τα δεδομένα της γραμμής του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενσωματομένη στο ψεύτικο φουγάρο ήταν η καμπίνα του πλοιάρχου. Το 1964, το πρώτο έτος που ταξίδευε στα νησιά Aland, επιτρεπόταν η είσοδος των επιβατών πάνω στο φουγάρο. Επειδή ο θόρυβος από τις πατημασιές, ήταν πολύ ενοχλητικός για τον εκάστοτε πλοίαρχο που βρισκόταν στην καμπίνα του, αυτό απαγορεύτηκε μετά από λίγο καιρό ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί αλλά από τον Στρίντζη μέχρι και την αγορά του από τον Αντώνη Βεντούρη πέρασε ένα μικρό διάστημα κατα το οποίο ανήκε στην Sigma Ferries του κ. Σημαντώνη και ταξίδεψε για λίγους μήνες στον αργοσαρωνικό ως ΝΕΡΑΙΔΑ ΙΙ με πλοίαρχο τον Cpt Σπύρο Θηραίο.

Link to comment
Share on other sites

Το Αίνος ήταν ένα πλοίο με τεράστια ιστορία, τόσο στο Ιόνιο όσο και στο εξωτερικό. Στο Ιόνιο, ήταν αυτό που καθιέρωσε ουσιαστικά τη γραμμή του Πόρου και στο εξωτερικό, αποτέλεσε το πρώτο νεότευκτο του τωρινού γίγαντα Viking Line!

Link to comment
Share on other sites

Ενσωματομένη στο ψεύτικο φουγάρο ήταν η καμπίνα του πλοιάρχου.

Η οποια ψεύτικη τσιμινιέρα κοσμεί πλέον το ανώτερο ντεκ του ομώνυμου Άγιος Νεκτάριος Αίγινας.

Aς δούμε λοιπόν αυτήν την "διακοσμητική τσιμινιέρα" η οποία βέβαια δεν τηρεί ούτε τα ...προσχήματα :P αφού φέρει παράθυρα και από τις δύο τις πλευρές.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Το Αγιος Νεκταριος θα διαλυθει εκει επιτοπου.

Παλιότερα, διαβάζοντας τα σχετικά με το ναυάγιο του ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ και βλέποντας και τις φωτό από την ανέλκυση των κομματιών στον Σουηδό (που τώρα δεν δουλεύει το λινκ) ήμουν σχετικά αδιάφορος. Μέχρι που διαπίστωσα, από κάποιες φωτογραφίες μου, ότι είχα κάνει και ένα ταξιδάκι με το βαποράκι μέχρι τα Μέθανα το 1994 (έκανε Αίγινα-Μέθανα-Πόρο) και το ξαναβρήκα δεμένο στου Κράκαρη (?) αρχές Οκτωβρίου 1996, κολλητά (υπέρ του δέοντος, σε σημείο παρεξηγήσεως :rolleyes: ) με το ομόσταυλο ΜΕΘΟΔΙΑ ΙΙ. Και όπως και να το κάνεις, εάν έχεις κάνει έστω και ένα ταξίδι με κάποιο πλοίο, σου ξυπνάει αναμνήσεις, το βλέπεις αλλιώτικα. Από το πλοίο δεν θυμάμαι τίποτε, αφού δεν θυμόμουν καν ότι είχα ταξιδέψει μαζί του.

Πάντως ως ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ είχε γίνει όμορφο βαποράκι. Και όπως βλέπω είχαν φύγει οι πλαϊνές σκάλες και είχε μεγαλώσει η πρύμνη, είχαν προεκταθεί τα καταστρώματα μέχρι πρύμα, έφυγε η ψεύτικη τσιμινιέρα…και γενικώς ομόρφυνε πολύ σε σχέση με το ΥΔΡΑ. Και θα πρέπει να έπεσαν και αρκετά λεφτά στη μετασκευή.

Στον Σουηδό έγραφε ότι μετονομάσθηκε σε ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ το 1997, το οποίο προφανώς και είναι λάθος. Όπως και λάθος είναι αυτό που αναφέρεται παραπάνω, ότι δηλαδή το 2006 ήταν ήδη 12 χρόνια βυθισμένο.

Ομολογώ ότι δεν έχω καταλάβει ακριβώς πότε παροπλίσθηκε και πότε βυθίσθηκε. Πάντως στη φωτογραφία με το ΜΕΘΟΔΙΑ έχω την εντύπωση ότι ήταν η αρχή του παροπλισμού. Και επίσης μου έκανε εντύπωση γιατί δεν έπιασε στη γραμμή αφού φαινόταν περιποιημένο βαποράκι. Αυτό οφειλόταν άραγε στο πλοίο ή στην εταιρεία του?

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο τότε ήταν το καλύτερο πλοίο στο Σαρωνικό σε εσωτερικούς χώρους!! Ενώ είχε κάποιους χώρους που δεν χρειαζόταν το πλοίο (Self service). Το πλοίο δούλευε πολύ καλά αλλά τα ανοίγματα της εταιρείας του (Ventouris Lines-Αντώνης Βεντούρης) ήταν αρκετά μεγάλα, όποτε το πλοίο όπως και τα αλλά πλοία (Μεθοδια & Μεθοδια ΙΙ) της εταιρείας κατασχεθήκαν!!!

Link to comment
Share on other sites

H εταιρεια αγοραζε τοτε οτι υπηρχε.Αγ Νεκταριος, μεθοδια, μεθοδια ΙΙ, πορος εξπρες, οδηγητρια και ολα αυτα μεσα σε 2 χρονια με χρηματα που υποτιθεται οτι πηρε ο Α. Βεντουρης με την αποχωρηση του απο την VSL.To αγιος νεκταριος ηταν οπως το περιγραφει ο Π100 και με το παραπανω.Αλλα οι κουρασμενες deutz μηχανες εβγαζαν αρκετα προβληματα.Το βαπορι ακομα το διεθετε η εταιρεια σαν κρουαζιεροπλοιο για διαφορες εκδηλωσεις σε συνδεσμους κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ψάχνοντας σήμερα στο κουτί των αναμνήσεων φωτογραφίες για ένα φίλο, βρήκα και ανεβάζω δύο φωτό του ΥΔΡΑ απο ένα δεξαμενισμό του στου Βασιλειάδη, το μακρινό (?) 1990.

post-1854-0-76673300-1337507320_thumb.jp

post-1854-0-29340900-1337507333_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ιδεα μου οτι στην φωτογραφια που μπανει στην δεξαμενη το πλοιο κοντευει να σφηνωσει;Ισα ισα πρεπει να χωρεσε για να μπει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...