Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οι περισσοτεροι θα λετε τωρα τι μας λεει παλι ο παλαβος ο Neptune :D:D

Ομως οι Δανοι εκτιμωντας την παραδοσιακη Ελληνικη παντοφλα ετοιμαζονται να χτισουν 5 αμφιπλωρα των 100 μετρων για μια αποσταση 20 μιλιων.

Τα πλοια θυμιζουν πολυ τα αμφιπλωρα του Περαματος και εχουνε παρομοια χαρακτηριστικα, δηλαδη 4 pods (2 στη μια πλωρη και 2 στην αλλη) και μια γεφυρα στη μεση που κοιταζει και τις 2 κατευθυνσεις

Η βασικη τους διαφορα ειναι στον εξοπλισμο οπου αναμενεται να ειναι κατα πολυ ανωτερα των δικων μας τα οποια ειναι σχεδιασμενα για μια αποσταση 10 λεπτων.

Link to comment
Share on other sites

Neptune, αυτά που λες έχουν σχέση με αυτή την ερώτησή μου, η οποία προκλήθηκε από τα παρακάτω δημοσιεύματα της SSG.

Samso-linien want to sell its operations

SSG / 06.12.07

Samso-Linien is working on a sale of its entire operation to Nordic Ferry Services A/S, which will take over the Samso-Linien service from Hou to Saelvig on from October 1, 2008. Samso-Linien is supposed to continue sailing from Kolby Kaas to Kalundborg with the ferry Kyholm, but according to chairman of the board Peter Bernth, the service with only one ferry is not economically viable.

“So we are working on a sale to Nordic Ferry Service, which is a natural successor on the island of Samso”, says Peter Bernth to SSG.

Nordic Ferry Services has a double-ended ferry under construction in Perama, Greece, for delivery later this year. Samso-Linien has already put up the Saelvig -ferries Vesborg and Sam-sine for sale.

New ferry for Bojden-Fynshav service

SSG / 10.01.08

Sydfyenske A/S, the new Clipper-owned ferry company, which services several domestic routes in Denmark, has made an amendment to the contract for the Bojden-Fynshav run. Instead of lengthening the 30 year old ferry Thor Sydfyen, Trafikstyrelsen has agreed to accept that Sydfyenske will deploy a completely new ferry in 2010 instead. This ferry will be a sister vessel of the double ender currently under construction in Perama, Greece, for the Samso route from October, 2008. In order to accommodate the new ferry both ports will have to be upgraded as with the current port facilities, only ferries with the old DSB-standard beam of 17.7 metres can be docked. Sydfynske A/S plans to replace all the ferries on the Spodsbjerg-Tars run with the same type of sister vessels, built in Greece, as the options on the vessels have been exercised.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
...άτιμα Σκανδιναβικά με τους τόνους
Link to comment
Share on other sites

Αν και το εψαξα δε βρηκα κατι. Παντως δεν αποκλειεται να μιλαμε για το ιδιο πραμα. Εχω φαει τον κοσμο να βρω κανενα πεταμενο σχεδιο της παντοφλας αλλα... Που θα μου παει ομως.. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Στα καρνάγια του Περάματος είναι ένα νέο αμφιπλωρο στα ναυπηγεία Φραντζή.

Ε/Γ-Ο/Γ ναυπηγείται στην Ελλάδα για τη SamsοTrafikken

Αυτό το αμφίδρομο πλοίο, που ναυπηγείται στα ναυπηγεία του Φραντζή, δεν ναυπηγείται για Ελληνική εταιρεία αλλά για εταιρεία με έδρα τη Δανία. Κτίζεται για μια επιδοτούμενη γραμμή μεταξύ του HOV (κοντά στο Aarhus) και το Sαaelvig (κοντά στο Samso), όπου μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου εξυπηρετούνταν από την εταιρεία Samsο Linien. Από τη 1 Οκτωβρίου κέρδισε την επιδότηση λέγεται Samso Trafikken, για αυτό έχει παραγγείλει το πλοίο στην Ελλάδα.

Οι οποίοι προγραμμάτιζαν ότι το πλοίο στις αρχές Οκτωβρίου θα ήταν έτοιμο, που όπως φαίνεται δεν έπεσαν μέσα στο προγραμματισμό τους. Τώρα μιλάνε ότι στις αρχές Ιανουαρίου του 2009 το πλοίο θα είναι έτοιμο. Μέχρι να ετοιμαστεί το νέο πλοίο, αγόρασαν το πλοίο VESBORG από τη Samso Linien για τη γραμμη αυτη.

Οι ιδιοκτήτες της Samso Trafikken είναι θυγατρικη της Nordic Ferry Services, οπού έχουν κερδίσει αρκετές επιδοτούμενες γραμμές στη Δανία. (η Saos Ferries και η G.A Ferries της Δανίας, που θα έλεγε ο πρόεδρος της Ε.Ε.Α):D

Μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες από τη ναυπήγηση του πλοίου εδώ.

Τέλος να αναφέρω ότι θα κτιστεί και δεύτερο πλοίο για την εταιρεία Als-Trafikken στην Ελλάδα, για τη γραμμή Fynshav – Bjoden

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μου αρέσει το site της Samsoe Linien, γιατί σου ανεβάζει φωτογραφίες από τη ναυπήγηση του Kanhave. Κάτι τέτοιο δε πιστεύω ότι πρόκειται να γίνει ποτέ από Ελληνική εταιρεία.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αισιοδοξία για ανάκαμψη της Ζώνης του Περάματος, μάλλον αναφέρεται στο πλοία που θέλει να κατασκευάσει η SAMSO LINIEN, που έχουν ξεκινήσει να τοποθετούνται οι πρώτες λαμαρίνες των επόμενων δυο πλοίων
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Στο site της Samsoetrafikken, λέει ότι το Kanhave που υπολόγιζαν ότι θα ήταν έτοιμο στα μέσα Μαρτίου (18 Μαρτίου να ξεκίναγε το ταξίδι για τη Δανία), λένε ότι θα καθυστερήσει λίγο ακόμα. Η νέα ημερομηνία που μιλανε είναι για τις αρχές Απρίλιου, στη χειρότερη να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του Απρίλιου. Για αυτό έχουν κάνει κάποιες αλλαγές των πλοίων τους στις γραμμές που εξυπηρετούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Οι πρώτες λαμαρίνες από το δεύτερο σκάφος που θα ναυπηγήσει η Samso Linien έχουν τοποθετηθεί στο ναυπηγείο του Φραντζή.

Η πρόοδος των εργασιών στο δεύτερο πλοίο που κατασκευάζει η Samso Linien στο Ναυπηγείο Φραντζή, στο Πέραμα είναι σχεδόν ανύπαρκτη μετά από ένα διάστημα τριων μηνών:mad::o.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
χλωμα τα βλεπω να χτιζονται τα αδερφα. αν δε με γελουν τα δανεζικα μου:rolleyes:, παλι προβληματα εχει το καμαρι μας.

Νομίζω ότι τα δυο πλοία που είχαν ξεκινήσει να κατασκευάζονται πέρυσι το χειμώνα στα Ναυπηγεία Medra και Φραντζή, πρέπει να είναι το δεύτερο και το τρίτο πλοίο που θα κατασκευαζόταν για τη Samso Linien

Αλλά βλέποντας να έχει περάσει ένα καλοκαίρι χωρίς τη παραμικρή πρόοδο σε αυτά τα δυο ναυπηγήματα, δε θέλω να φάνω κακός μάντης αλλά δε βλέπω να ολοκληρώνονται τα δυο πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν εισαι μαντης αλλα για το κακο μπορω να το επιβεβαιωσω. Οι ξενοι δεν εμειναν ευχαριστημενοι απο το Kanhave και ακυρωσανε τις αλλες δυο παραγγελιες τους. ;) Ετσι αν ολοκληρωθουν ποτε ισως γινουν για καποιο αλλο πλοιοκτητη. Αλλα αυτο το ΑΝ ειναι ολα τα λεφτα.

Και επειδη ανεργια δεν υπαρχει μονο με τους απολυμενους του Αγουδημου να πουμε οτι στα ναυπηγεια ειχαν βρει στεγη πολλοι απο τη ΜΑΡΕΝΚΟ (που εφτιαξε Χιος-Μυκονος-Αριαδνη) η οποια εχει κλεισει βεβαιως βεβαιως.

Τωρα κι αυτοι στο δρομο... :(

Link to comment
Share on other sites

Οι ξενοι δεν εμειναν ευχαριστημενοι απο το Kanhave και ακυρωσανε τις αλλες δυο παραγγελιες τους. ;)
Λογικό δεν είναι, όταν η ναυπήγηση του πλοίου τους κόστισε τελικά σχεδόν διπλάσια λεφτά?
Kanhave twice as expensive

The building and inauguration of the ferry Kanhave have been much more costly for Nordic Ferry Services than expected. The shocking figures have been revealed in a report issued by Jens Stephensen, deputy chairman of Nordic Ferry Service A/S and chairman of Bornholmstrafikken as well as Naval Architect.

According to his report, the bill for extra manpower to speed up construction in Perama in the spring, the transfer to Denmark and the modifications made in Hou, plus arbitration with the shipyard and cancellation of a sister vessel add up to a total of EUR 15 million. This is almost the same amount as the contract price of the Kanhave. Furthermore, Nordic Ferry Services has to add the extra cost of chartering the ferry Skjoldnaes from October 2008 to August 2009.

The problems mainly relate to strikes by the staff at Frantzis G Shipyard in Perama. During the spring of 2009, a series of strikes hit the shipyard, repeatedly delaying the Kanhave. However, says Jens Stephensen in his report, Nordic Ferry Services has succeeded in providing the extra capacity on the Samso service by using other solutions, and the tourist office on Samso reports back that there have never been so many guests on the island.

Shipgaz 15.09.2009

Link to comment
Share on other sites

αν ολοκληρωθουν ποτε ισως γινουν για καποιο αλλο πλοιοκτητη.

Με τοσο μικρο κοματι να εχει κατασκευαστει μαλλον συμφερει περισσοτερο να τα διαλυσουν.Αληθεια μια τετοια ακυρωση στην παραγγελια δεν θα εχει καποια ρητρα στην εταιρεια που κανει την ακυρωση?

Link to comment
Share on other sites

plus arbitration with the shipyard and cancellation of a sister vessel
μιλα ξεκαθαρα για διαιτησια το κομματι του shipgaz. θα το φυσανε και δεν θα κρυωνει οι δανοι. 15εκ ευρω το kanhave? ουτε το στεγαστρο καλατραβα να ηταν
Link to comment
Share on other sites

Απ ότι καταλαβαίνω σε αυτά τα 15 εκ είναι ήδη μέσα τα ακύρωσης και διαιτησίας. Τώρα τονούμερο προήλθε από κάποια εκτίμηση ή από την τελική έκβαση της επιδιαιτησίας, δεν γνωρίζω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Με τοσο μικρο κοματι να εχει κατασκευαστει μαλλον συμφερει περισσοτερο να τα διαλυσουν.Αληθεια μια τετοια ακυρωση στην παραγγελια δεν θα εχει καποια ρητρα στην εταιρεια που κανει την ακυρωση?

Το σκάφος που είχε ξεκίνησε να κτίζεται στο Ναυπηγείο του Μεταξά (MEDRA) πλέον δεν το βλέπω να είναι εκεί. Όποτε πιθανολογώ ότι αυτό μάλλον θα αποσυναρμολογήθηκαν οι λαμαρίνες που είχαν τοποθετηθεί μέχρι τότε. Σε αντίθεση με το άλλο σκάφος που κατασκευάζονταν στο Ναυπηγείο του Φραντζη, που μεταφέρθηκε στην άκρη του ναυπηγείου και παραμένει εκεί καρτερικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

στο ferries of northern europe αναφερουν οτι η εταιρεια του με το δημο του νησιου ειναι στα μαχαιρια. η εταιρεια ειχε δεσμευθει οτι φετος το φθινοπωρο θα αντικαταστησουν το Kanhave με νεο πλοιο. το πλοιο ετοιμαζεται, αλλα για να το δρομολογησουν, ζητησαν παρεμβασεις στο λιμανι του Samsoe υψους 20εκ δανεζικων κορωνων (γυρω στα €2,5-3 εκ). ο δημος αρνηθηκε και για την ωρα το Kanhave συνεχιζει.

η samso και το samso, θα ειναι για παντα εθελοντες πρεσβευτες του invest in Greece. η νιλα με το kanhave τους στοιχειωνει ακομη, οπως ειδαμε και στο τοπικ του πλοιου.

μετα εβαλαν μυαλο οι ανθρωποι και το επομενο πλοιο το εφτιαξαν στη γερμανια.

farge2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Η εταιρεία που είχε παραγγέλλει τα τρία αμφιπλωρα στο ναυπηγείο του Φραντζή και τελικά κατασκευάστηκε μόνο το Kanhave, νομίζω ότι βγάζει σε πλειστηριασμό του κουφάρι του δευτέρου πλοίου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...