Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μπορεί ο Γερ. Στρίντζης να παραιτήθηκε, αλλά δεν μπορώ να φαντασθώ ότι δεν έχει άλλες σοβαρές προτάσεις ούτε και βέβαια μπορώ να τον φαντασθώ να σκαλίζει τον κήπο του. Συνεπώς, το ερώτημα είναι: τι θα κάνει από εδώ και πέρα? Η πρώτη σκέψη όλων των εχόντων το στοιχειώδες μυαλό είναι να αναλάβει τα ηνία σε κάποια άλλη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία. Μεγαλειώδης και πρωτότυπη σκέψη. :rolleyes:

Ποιά όμως μπορεί να είναι αυτή? Όπως έχει διαμορφωθεί το τοπίο, αποκλείονται αρκετές και μένουν οι εξής πιθανές περιπτώσεις (φυσικά κατά την αυστηρά προσωπική μου άποψη). Πρώτη και καλύτερη και επικρατέστερη είναι να γυρίσει στα παλιά του λημέρια, με αυξημένο ρόλο στην Attica. Και ο Παναγόπουλος έφυγε, και την εταιρεία την ξέρει, και νέες ναυπηγήσεις ετοιμάζει (ο κατ’ εξοχήν ειδικός, ίσως και ο μοναδικός), και πιστεύω ότι στην Marfin θα ήθελαν πολύ έναν άνθρωπο του επιπέδου του, να αναλάβει εν λευκώ να φέρει σε πέρας του στόχους της ενοποιημένης εταιρείας.

Αν όμως δεν πάει στην Attica, που θα μπορούσε να πάει? Νομίζω ότι πλέον μόνο μία θα μπορούσε να είναι αυτή, οι Μινωικές, αλλά δίνω πολύ μικρή πιθανότητα. Βέβαια, ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις καμιά έκπληξη, εάν του γίνει καμιά σοβαρή πρόταση. Και βεβαίως δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το παρασκήνιο της παραίτησης.

Και πριν μου πείτε «και που ξέρεις ότι δεν θα πάει να σκαλίζει τον κήπο του?», σας λέω ότι το shippax.se, αναφερόμενο στον «veteran ferryman Gerassimos Strintzis» σημειώνει ότι «Strintzis said he would remain active and "will continue to be around".» ;)

Edited by proud_ionian
tags
Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο να αναλάβει ο Αλέξανδρος Παναγόπουλος (εδώ και αρκετό καιρό ανενεργός) την HSW και ο Μάκης Στρίντζης να ξαναενωθεί με τους λοιπούς Στριντζαίους για ένα δυναμικό come back το σκέφτεται κανείς σας ???

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία των Στριντζαίων είναι πολύ μικρή για το Γεράσιμο...

Αν πάει εκεί θα είναι απλά για να κολάει ένσημα...

Ο Παναγόπουλος τι σχέση έχει με την HSW?

Link to comment
Share on other sites

....Το σενάριο να αναλάβει ο Αλέξανδρος Παναγόπουλος (εδώ και αρκετό καιρό ανενεργός) την HSW ...

Είναι εδώ και καιρό που ο καπετάν Π. Τσάκος ασχολείται με το ζήτημα της διαδοχής των οικογενειακών επιχειρήσεων αυτού του μεγέθους και εκφράζει αντιρρήσεις για την αυτόματη διαδοχή και την ποιότητα των διαδόχων. Θα μου πείτε "που κολλάει αυτό ?". Έλα ντε :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω οτι ενα γνωρισμα των μεγαλων ανθρωπων στους τομεις τους ειναι οτι αναγνωριζουν ποτε πρεπει να αποχωρησουν, οταν κατ' εμε ειναι στην κορυφη και με το κεφαλι ψηλα. Αν ηταν συγκινημενος οταν αποχωρουσε απο την HSW, πιστευω οτι αν αποχωρουσε απο δικη του εταιρεια θα εκλαιγε με λυγμους. Εγω ειμαι απο αυτους που τον γνωρισαν και τον θαυμασαν σαν αφεντικο του εαυτου του κι οχι σαν υπαλληλο του Λασκαριδη, των Μινωικων και δεν ξερω κι εγω ποιου αλλου. Μηπως ηρθε η ωρα -αν δεν εχει σκοπο να κανει κατι δικο του- να φυγει με ψηλα τη σημαια?

Link to comment
Share on other sites

την αποψη μου για το γερασιμο στριντζη την εχω πει πολλες φορες εδω μεσα. θυμαμαι την πορεια του τα τελευταια 30 χρονια πολυ καλα. οπως εχω ξαναπει και παλιοτερα, απο τα πλοια που αφησαν εποχη και αλλαξαν τα δεδομενα στις γραμμες τους το 80% εχει βγει απο εκεινον. απο το Επτανησος και το Ionian Galaxy μεχρι το Νησος Μυκονος και το Αριαδνη. Αυτο τα λεει ολα. Αν κατι με χαλαει, ειναι οτι αυτος ο ανθρωπος τα τελευταια χρονια στηριζοταν σε τριτους (ξενους με το χωρο της επιβατηγου ναυτιλιας), για να υλοποιησει τα σχεδια του.

ανθρωπος που κινειτο παντα με οραμα και στρατηγικη και που ειχε πληρη συναισθηση των ιδιαιτεροτητων του χωρου της ακτοπλοΐας, χωρις τις εμμονες και τις παρωπιδες οσων την ανακαλυψαν τα τελευταια χρονια.

ελπιζω ειλικρινα να παραμεινει δραστηριος, αλλα σε δικο του "μαγαζι". δεν του παει να ειναι δευτερο βιολι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει και τι είδους grandeur έχει για τον εαυτό του, αλλά χώρος για niche marketing υπάρχει σε όλες τις αγορές. Επειδή αυτού του είδους οι άνθρωποι έχουν υπερκχειλίζουσα ενέργεια, μάλλον θα τρώγεται να δημιοιυργήσει πάλι κάτι (δικό του? ξένο?), αλλά το ζήτημα είναι αν μπορεί να βολευτεί με θέση κάτω της πρώτης...

Link to comment
Share on other sites

Με τον τιτλο Ένας ασυμβίβαστος Κεφαλονίτης :D υπαρχει ενα αφιερωμα του Σαββα Αθανασιου στα εργα και τις ημερες του Γερασιμου Στριντζη στο mediashipping

Αρκετα αναλυτικο. Θα μπορουσε να ειναι και περιληψη της βιογραφιας του :rolleyes:

Ο Γεράσιμος Στρίντζης είναι από τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ελληνικής ακτοπλοΐας, αφού ήταν ο άνθρωπος που για τρεις δεκαετίες ως πλοιοκτήτης γιγάντωσε την Strintzis Lines, ενώ τα τελευταία χρόνια ως μάνατζερ χάραξε με το δικό του προσωπικό του στίγμα την πορεία και της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways.

Με την κίνηση του να θέσει τον εαυτό του εκτός της HSW δεν ξάφνιασε τους παροικούντες στην Ακτή Μιαούλη. Είναι ένας άνθρωπος που πάντοτε διατυπώνει ευθέως και με παρρησία την άποψή του και το κυριότερο είναι ασυμβίβαστος με τις αρχές του. Ένας ασυμβίβαστος Κεφαλονίτης όπως επισημαίνουν οι φίλοι του που τον γνωρίζουν από μικρό παιδί. Ο Γεράσιμος Στρίντζης, που είναι γιος του Δημητρίου Στρίντζη και της Μαρίας Λούζη, ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ναυτικού Επιμελητηρίου, καθώς επίσης και αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας και αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Επιβατηγών Πλοίων. . Γεννήθηκε στο Ληξούρι της Κεφαλονιάς και φοίτησε στο London School of Foreign Trade. Εργάσθηκε για πρώτη φορά στην εταιρεία το 1971. Ακολούθως έγινε διευθύνων σύμβουλος και μετά πρόεδρος της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης. Ο Γεράσιμος Στρίντζης είναι από τα φωτισμένα μυαλά της Ακτή Μιαούλη. Διακρίνεται για την ευγένεια και για τις πρωτοποριακές ιδέες του.

Το πρώτο ναυτικό κειμήλιο της η οικογένεια Στρίντζη το απόκτησε το 1897. Πρόκειται για ένα έγγραφο εθνικότητας του πρώτου πλοίου του προπάππου του Κωνσταντίνου Αντωνίου Στρίντζη. Πρόκειται για το ιστιοφόρο «Αγία Βαρβάρα», το οποίο μετέφερε εμπορεύματα και ταξιδιώτες στον Πειραιά, στην Πάτρα, στα νότια νησιά και στην Ιταλία. Το «Άγιος Γεράσιμος» μπορούσε να μεταφέρει 40 IX αυτοκίνητα ή 9 μικρά φορτηγά, είχε ταχύτητα 14 μίλια και εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Πάτρας - Σάμης σε 4 ώρες. Η καταγωγή της οικογένειας Στρίντζη είναι από το Ληξούρι της Κεφαλονιάς. Πιθανόν οι προγονοί να ήρθαν από την Ιταλία γιατί το όνομα έχει ιταλική ρίζα.

Στην ακτοπλοΐα οι Στριντζαίοι μπήκαν το 1960, δρομολογώντας το επιβατηγό πλοίο «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα - Σάμη Κεφαλονιάς - Ιθάκη. Εμπνευστής της ιδέας ήταν ο πατέρας του Δημήτριος και ο θείος του Αντώνιος. Πέντε χρόνια αργότερα, η εταιρεία, το 1965 ναυπηγεί το φέριμποτ «Κεφαλληνία». Το σκάφος αυτό ήταν το πρώτο επιβατηγό — οχη¬ματαγωγό — πλοίο κλειστού τύπου και δρομολογήθηκε στις ακτο¬πλοϊκές συγκοινωνίες.

Το 1972 κατασκεύασαν το Ferry boat «Ιόνιον». Το ένα πλοίο ερχό¬ταν μετά το άλλο. Το 1976 αγοράσθηκε το «Ionian Star». To 1978 το «Αίνος». Το 1981 το «Ionian Victory».

To 1985 το «Επτάνησος», το 1986 το «Δήλος» και το «Ionian Sun». To 1987 το «Ionian Galaxy». To 1988 η εταιρεία απόκτησε δύο πλοία το «Ionian Fantasy» και το «Ionian Harmony». To 1990 απόκτησε το «Ionian Island». To 1991 η εταιρεία αγόρασε το F/B «Ishikari», το μεγαλύτερο σε μήκος πλοίο τότε της Ευρώπης. Το πώλησε όμως σχεδόν αμέσως στις «Μινωικές Γραμμές». Το ίδιο έτος δρομολόγησε το «Superferry», το 1992 δρομολόγησε το «Superferry II». To 1993, ίδρυσε τη θυγατρική εταιρεία «Strintzis Lines Ireland Limited» και εξαγοράζει την Ιρλανδική ακτοπλοϊκή εταιρεία «Swansea - Cork Car Ferries Limited».

To 1994, η «Strintzis Lines» αγόρασε το πλοίο «Via Ligure», το οποίο ονόμασε «Ionian Star». To πλοίο αυτό ανήκε στην εταιρεία Viamare. To σκάφος αυτό αγοράσθηκε έναντι 31,5 εκατομμυρίων δολαρίων και ήταν ναυπηγημένο το 1992. Τον Ιούνιο του 1995 δρομολογεί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Κεφαλονιά» στη γραμμή Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη. Το πλοίο αυτό μετασκευάσθηκε στην Ελλάδα. Το συνολικό κόστος της αγοράς και της επισκευής του έφθασε τα 13 εκατομμύρια δολάρια. Το πλοίο μετέφερε 1.000 επιβάτες, 250 IX, 60 φορτηγά. Ένα μήνα αργότερα, τον Ιούλιο του 1995 η εταιρεία δρομολόγησε το νεότευκτο catamaran, το οποίο ονομάσθηκε «Seajet 1». Το ταχύπλοο αυτό σκάφος συνέδεσε τη Ραφήνα με τα νησιά της Άνδρου, της Τήνου, της Μυκόνου, της Πάρου, της Νάξου και της Αμοργού.

Το πλοίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Oskarshanns VARY AB της Σουηδίας έναντι 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων και αναπτύσσει ταχύτητα 40 μιλίων, έχει μήκος 42 μέτρα, πλάτος 10 μέτρα και χωρητικότητα 400 επιβάτες.

To Δεκέμβριο του 1992 ο εφοπλιστής Περικλής Παναγόπουλος αγόρασε ένα σημαντικό πακέτο της εταιρείας Strintzis. Τότε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυξήθηκε κατά 3 δισεκατομμύρια δραχμές. Τον επόμενο χρόνο, τα μέλη της οικογένειας αγόρασαν και πάλι το σύνολο των μετοχών της εταιρείας. Το 1994 η εταιρεία κάνει ένα μεγάλο άλμα. Ο Γεράσιμος Στρίντζης πρωτοστατεί ώστε να εισαχθούν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αξιών. Με ενέργειες του διαμορφώνεται το θεσμικό πλαίσιο. Στις 5 Απριλίου 1994 η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε την εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο.

Με απόφαση της η εταιρεία αύξησε το μετοχικό της κεφάλαιο κατά 3.720.000 νέες μετοχές. Η τιμή διάθεσης της κάθε μετοχής ήταν 1.250 δραχμές. Το ίδιο έτος η εταιρεία εισήχθη στο Χρηματιστήριο και τον Ιούνιο άρχισε η διαπραγμάτευση της μετοχής της.

Ήταν η πρώτη ακτοπλοϊκή εταιρεία που άνοιξε την πόρτα της Σοφοκλέους. Μετά ακολούθησαν η ΔΑΝΕ και ΝΕ Λέσβου. Στο τέλος του 1994, η εταιρεία Strintzis Lines έρχεται σε επαφή με την Minoan Lines, βασική ανταγωνίστρια εταιρεία στη γραμμή της Αδριατικής και αποφασίζουν να συνεργασθούν.

Έτσι την 1η Ιανουαρίου του 1995 ξεκίνησαν ενιαία δρομολόγια και κοινή συνεκμετάλλευση έντεκα πλοίων τους, κυριαρχώντας στη γραμμή αυτή.

Το 1989 τάραξε τα νερά διατυπώνοντας την άποψη να επεκταθεί το λιμάνι του Πειραιά προς την περιοχή του Νέου Φαλήρου. Προηγουμένως ζήτησε την απομάκρυνση όλων των φορτηγών πλοίων από τον Πειραιά και την μετεξέλιξή του σε καθαρά επιβατηγό λιμάνι. Η δεύτερη του αυτή σκέψη υλοποιήθηκε μετά από έξι περίπου χρόνια.

Αργότερα, βλέποντας ότι τα επιβατηγά πλοία φορτώνονται από τις άδειες σκοπιμότητας με πολλά άγονα νησιά, προκαλώντας δυσλειτουργίες στα πλοία και οικονομικά αδιέξοδα, διατυπώνει την ιδέα για τη δημιουργία εφεδρικών πλοίων.

Μάλιστα διευκρινίζοντας την έννοια του εφεδρικού πλοίου, υπογράμμιζε: «Η έννοια του εφεδρικού πλοίου είναι ότι ο πλοιοκτήτης δεν θα έχει την υποχρέωση επάνδρωσης και εκτέλεσης δρομολογίων επί εννέα μήνες, αλλά από όσο διάστημα οι ανάγκες το επιβάλλουν».

Αργότερα, συλλαμβάνει την ιδέα της εισδοχής των ακτοπλοϊκών εταιρειών στο Χρηματιστήριο. Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και παρά τις επιφυλάξεις της η διοίκηση του Χρηματιστηρίου αποδέχεται και διαμορφώνει τελικά το πλαίσιο της εισαγωγής ακτο¬πλοϊκών εταιρειών στη Σοφοκλέους.

Ο Γεράσιμος Στρίντζης πρωτοστάτησε στη δημιουργία κοινοπραξιών. Πράγμα που πέτυχε στη γραμμή της Ραφήνας, μαζί με τους εφοπλιστές Μίμη Αγούδημο και Γιώργο Βεντούρη. Αργότερα ίδρυσε τη συνεκμετάλλευση των πλοίων με την Minoan Lines και τέλος βοήθησε στη συνεργασία των εταιρειών ΔΑΝΕ και G. A. Ferries στη γραμμή της Δωδεκανήσου.

Ο Γεράσιμος Στρίντζης είναι ένας από τους παλαιότερους και πιο έμπειρος μάνατζερ στην ελληνική ακτοπλοΐα. Θήτευσε πάνω από τρεις δεκαετίες στην ομώνυμη εταιρεία ως πλοιοκτήτης, επικεφαλής μιας οικογένειας από την Κεφαλονιά, η οποία επεκτάθηκε από το νησί της σε ολόκληρο το Αιγαίο και την Αδριατική. Η πολύχρονη εμπειρία του στη διαχείριση των ναυτιλιακών εταιρειών, αλλά και στα διοικητικά σχήματα της εκπροσώπησης του εφοπλισμού, τον καθιστούν πλέον «γκουρού» του χώρου του. Όταν στα τέλη της δεκαετίας του 2000, αποφάσισε να πωλήσει, μαζί με τους άλλους συγγενείς του, την Strintzis Lines, παρέμεινε ως κορυφαίος μάναντζερ στην εταιρεία, που μετέπειτα, ύστερα από πέντε χρόνια, ονομάσθηκε Blue Star Ferries. Ωστόσο, αποχώρησε τον Ιούνιο του 2004 από την εταιρεία και στη συνέχεια τόλμησε και ανέλαβε τις τύχες της Hellas Flying Dolphins, την οποία μετονόμασε σε Hellenic Seaways και την οδήγησε στην οικονομική ανάπτυξη και στον πλήρη εκσυγχρονισμό του στόλου της. Στις 10 Απριλίου του 2008 παραιτήθηκε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της HSW και τώρα οι θαλάσσιοι δρόμοι του είναι και πάλι ανοιχτοί…

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο το CV. εγκυκλοπαιδεια ο κ.Αθανασιου.

τα στοιχεια που εχει δεν ειναι δυσκολο να τα βρει κανεις αν ψαξει σωστα (οχι μονο στο web) ή αν εχει καλη μνημη, αλλα η διατυπωση του κειμενου και τα ιστορικα στοιχεια της οικογενειας που αναφερονται μου θυμιζουν πολυ, μα παρα πολυ;), την εισαγωγη του Εφοπλιστη, σε μια συνεντευξη που ειχε δωσει ο Μακης ο Στριντζης λιγους μηνες αφοτου ανελαβε την MFD/HFD/HSW.

εχει και τα ιδια λαθη ρε παιδι μου:rolleyes:: το πρωτο ionian victory (paloma) ηρθε το 1984. το 1981 ειχαν παρει το ionian glory (compiegne). η πρωτη κοινοπραξια που εκανε ηταν οι Γραμμαι Ιονιου. το superferry II δρομολογηθηκε αρχες του 1993, το αννα μαρια και οχι το κεφαλληνια, ηταν το πρωτο κλειστο ferry που ναυπηγηθηκε στην Ελλαδα. κορυφαια υπερβολη τα 250 αμαξια + 60 φορτηγα του Κεφαλονια:D.

Τελος παντων, αρκετα με το cp αρθρο.

Ο χρονος θα δειξει απο ποιο μετεριζι θα ξαναδουμε το Γερασιμο Στριντζη στα ακτοπλοϊκα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ο χρονος θα δειξει απο ποιο μετεριζι θα ξαναδουμε το Γερασιμο Στριντζη στα ακτοπλοϊκα πραγματα.

Proud, αυτο με το μετεριζι εχει γινει πια τρελο κλισέ, ελεος!:P Στα μετεριζια ηταν ο Αθανασιος Διακος και ο Κολοκοτρωνης:P:p

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Και επειδη οσα φερνει η νυχτα δεν τα φερνει η μερα,διαβαζοντας αυτα μου δημιουργηθηκες η εξης τρομερη:D απορια...Αν οντως το διδυμο Λασκαριδη-Στριντζη ενδιαφερεται να επανελθει στα ακτοπλοικα δρωμενα τους συμφερει να επενδυσουν-αγορασουν μια ακτοπλοικη εταιρια που ειναι σε πολυ ασχημη οικονομικη κατασταση(και με μη αξιολογα πλοια) Η να αγορασουν ενα πλοιο,νεοτευκτο(ποιο αραγε...:rolleyes:)η μη,και να στησουν μια δικη τους ναυτιλιακη προχωροντας βημα βημα και με βαση την αποδοση των επενδυτικων τους σχεδιων,αναλογως να προχωρουν...???Ε μην μου πειτε πως η αγορα ενος πλοιου και το στησιμο ενος γραφειου ναυτιλιακης κοστιζουν περισσοτερο απ ολη την ΣΑΟΣ:confused: Βεβαια ειμαι ασχετος με τα οικονομικο-ναυτιλιακα οποτε μπορει να ειμαι και τελειως λαθος:o Περιμενω να με διαφωτισετε!(αντε μπας και βαλουμε καμια ιδεα σε κανενα:P,ναι ξερω..απο εμας περιμεναν..!)

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη οσα φερνει η νυχτα δεν τα φερνει η μερα,διαβαζοντας αυτα μου δημιουργηθηκες η εξης τρομερη:D απορια...Αν οντως το διδυμο Λασκαριδη-Στριντζη ενδιαφερεται να επανελθει στα ακτοπλοικα δρωμενα τους συμφερει να επενδυσουν-αγορασουν μια ακτοπλοικη εταιρια που ειναι σε πολυ ασχημη οικονομικη κατασταση(και με μη αξιολογα πλοια) Η να αγορασουν ενα πλοιο,νεοτευκτο(ποιο αραγε...:rolleyes:)η μη,και να στησουν μια δικη τους ναυτιλιακη προχωροντας βημα βημα και με βαση την αποδοση των επενδυτικων τους σχεδιων,αναλογως να προχωρουν...???Ε μην μου πειτε πως η αγορα ενος πλοιου και το στησιμο ενος γραφειου ναυτιλιακης κοστιζουν περισσοτερο απ ολη την ΣΑΟΣ:confused:

Μην ξεχνας οτι η ΣΑΟΣ ειναι ηδη στο ΧΑΑ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μηπως εκτος της Σαος ο κυριος Μακης εχει αφησει κατι χρωστουμενα και στη HSW? Μηπως εκτος απο αυτο που μας ειπε ο margaritis στο θεμα της Σαος να θεωρησω πιθανη και την απευθειας επιστροφη του στη HSW την οποια καποιος προσπαθει να ξεφορτωθει; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Το οποιο πλοιο ειναι βεβαιως κλασικη δουλεια Γερασιμου Στριντζη (αληθεια που ειναι αυτη η ψυχη)
ειναι στο τελικο σταδιο του fitting out του καινουργιου ξενοδοχειου που χτιζει στην κεφαλονια, το οποιο θα λειτουργησει απο την επομενη σαιζον. ελπιζω απο το φθινοπωρο του 2010 να επανελθει στα ακτοπλοϊκα πραγματα. απο οτι φαινεται ειναι εποχη που οι παραγοντες της ναυτιλιας το ριχνουν στην οικοδομη.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Eνας πρωτοπορος ακτοπλοος συντελεσε καθοριστικα στον εκσυγχρονισμο του ακτοπλοικου μας στολου.Ειναι γεγονος ομως τα Νησος Χιος,Μυκονος,Αριαδνη (κτλ της Blue star) τα γεμισε με αεροπορικα καθισματα,που σε αρκετες περιπτωσεις δεν ηταν αναγκαια(βλ Αριαδνη)Πως το σχολιαζεται εσεις αυτο;;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΝΟΜΙΚΟΣ κι εμένα δεν μου αρέσουν έτσι τα πλοία σε καμία περίπτωση. Όμως το ότι τα έκανε έτσι δεν το έκανε τυχαία.Πλέον τα τελευταία χρόνια οι απαιτήσεις της επιθεώρησης για τον υπολογισμό του πρωτόκολλου επιβατών απαιτών αεροπορικά καθίσματα.Σαλόνια με πολυθρόνες και καναπέδες ελάχιστα υπολογίζονται πλέον στο πρωτόκολλο.

Πέραν αυτού τονίζω ότι τα αεροπορικά δεν μου αρέσουν καθόλου αλλά από την άλλη καταπίνουν πολύ εύκολα τον κόσμο δίχως να επικρατούν καταστάσεις χάους κατά την επιβίβαση

Link to comment
Share on other sites

η εισαγωγη των αριθημενων αεροπορικων στα συμβατικα δικαιωθηκε εκ των πραγματων. εξασφαλιζουν πολυ πιο ανθρωπινες συνθηκες για τον επιβατη της "τουριστικης" θεσης στο ταξιδι, ειδικα σε συνθηκες καλοκαιριου.

πιστευω παντως οτι ειναι αδικια απο ολη τη διαδρομη του ΓΣ στην ακτοπλοια, να σταθουμε και να τον κρινουμε μονο απο αυτο, οταν εχει φερει τοσα βαπορια που τα περισσοτερα αλλαξαν τις συνθηκες στις γραμμες που δρομολογηθηκαν, αφησαν εποχη και τα θυμουνται ακομη και σημερα μεχρι και οι απλοι επιβατες

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κατά την γνώμη μου είναι κρίμα που λείπει ο Γεράσιμος Στρίντζης από την ακτοπλοϊα..Και αυτό γιατί έφερε πολλές καινοτομίες στην ακτοπλοϊα όπως και οτι κατάφερε και νοικοκύρεψε την ΗSW σε αντίθεση με τώρα που η εταιρία έχει κακό προγραμματισμό,πολλά ικανότατα στελέχη έχουν αποχωρήσει πλέον από την εταιρία κάτι που δεν γινόταν επί Στρίντζη,και φυσικά έφερε μερικά από τα καλύτερα πλοία και γενικά κατέστησε την HSW σε έναν από τους ισχυρούς παίχτες στην ακτοπλοϊα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Μετα και την εμφανιση του Μακη στην γ.σ ακουγεται πως η ομαδα του εχει σηκωθει απο τον παγκο
Μπορεί ο Γερ. Στρίντζης να παραιτήθηκε, αλλά δεν μπορώ να φαντασθώ ότι δεν έχει άλλες σοβαρές προτάσεις ούτε και βέβαια μπορώ να τον φαντασθώ να σκαλίζει τον κήπο του. Συνεπώς, το ερώτημα είναι: τι θα κάνει από εδώ και πέρα?

η στιγμη που ολοι αναμεναμε εφτασε!! ο Μακης ο Στριντζης ξανα στο προσκηνιο, απο τη θεση του προεδρου του συνδεσμου τουριστικων επιχειρησεων παλικης.

ο συνδεσμος ειναι νεοσυστατος και απο οτι εχει ακουστει ο ΜΣ πρωτοστατησε στην ιδρυση του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τώρα βέβαια,ένας άνθρωπος που έφερνε βόλτα επί τρείς δεκαετίες την Ελληνική ακτοπλοϊα,να ασχολήται πλέον με τον σύνδεσμο τουριστικών επιχειρήσεων Παλίκης (κάτι μού λέει το όνομα,αλλά δέν μπορώ να θυμηθώ-μήπως είναι κανένα άλλο όνομα τού Ληξουριού;),μού φαίνεται κάπως σάν να σκαλίζη τον κήπο του.Σάν,τον ταξιδιώτη που,από κεί που περιπλανιόταν συνεχώς σ'όλον τον κόσμο,τελικά γύρισε και κούρνιασε στο μέρος απ'όπου ξεκίνησε.....

 

Καλά να'ναι ο άνθρωπος και είναι ευχάριστο που παραμένει δραστήριος έστω και εκτός ναυτιλίας,αλλά νομίζω πως έχει να προσφέρη πολλά ακόμα στην ακτοπλοϊα-ειδικά τώρα που οι εποχές είναι δύσκολες και χρειάζονται νέες ιδέες στον χώρο αλλά και η εμπειρία τού βετεράνου.

 

ΥΓ.Την τέχνη πάντως δέν την βλέπω,το link δέν λειτουργάει...........

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...