Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

  • Replies 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, basilis89 said:

Απαραδεκτο το μεγαλυτερο νησι των κυκλαδων να μην ειναι μεσα στο δρομολογιο...

Μεγαλύτερο μπορεί να είναι όμως έχει μικρότερη κίνηση από τα άλλα 3 νησιά, αρα και λιγότερες ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, basilis89 said:

Απαραδεκτο το μεγαλυτερο νησι των κυκλαδων να μην ειναι μεσα στο δρομολογιο...

Υποθέτω πως το εκτακτο εγινε για αποσυμφόρηση των φορτηγων για τα υπόλοιπα νησιά ώστε ολα της Ναξου να μπουν το πρωι στο ΔΗΛΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Τα παραπάνω μπορεί να είναι ορθά. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι η συνεκτίμηση των καιρικών συνθηκών μιας και το λιμάνι της Νάξου είναι πιο δύσκολο για ένα μεγαλύτερο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Aqua Jewel έφυγε απο Ανάφη το πρωί, έπιασε Σαντορίνη και μετά από Σαντορίνη δεν έχει πιάσει κανένα λιμάνι και ανεβαίνει πιθανώς απευθείας για Σύρο.

Ή έβγαλε επισφαλείς τις προσεγγισεις σε ολα τα νησια και ανεβαινει Σύρο, ή το επιασε απαγορευτικο στη Σαντορινη, δήλωσε μη ασφαλη λιμενα και έρχεται κενό επιβατών Σύρο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 3/23/2019 at 11:53 AM, AQUA JEWEL said:

Στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται πως το Πρέβελης περιόρισε την απουσία του απ' την γραμμή της Κασοκαρπαθίας (σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό) για το διάστημα 1 - 11 Απριλίου.

Βέβαια, όσον αφορά το πρόβλημα της Ανάφης, ακόμη κι αν έχει επιστρέψει το Aqua Jewel στα ενδοκυκλαδικά (που όπως λέει το σύστημα κρατήσεων θα έχει επιστρέψει), το πρόβλημα παραμένει στην σύνδεση με τον Πειραιά.

Μια προσωρινή λύση είναι η προέκταση του δρομολογίου προς Ανάφη, τόσο με τον Σολωμό, όσο και με το μικρό Blue Star στο απογευματινό δρομολόγιο του Σαββάτου.

Υ.Γ: 27/3/2009 - 27/3/2019 : 10 ΧΡΟΝΙΑ αδιάλειπτης παρουσίας του ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας!

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες τα τελευταία 24ωρα σχετικά με τον αποκλεισμό της Ανάφης.

Quote

Ανακοινώσεις και αίτημα για συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό. Κάτι που έγινε πραγματικότητα τη Τετάρτη 27 Μαρτίου. Και λίγο μετά τις 10 το πρωί, αντιπροσωπεία από την Ανάφη, πέρασε την πόρτα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τον αναπληρωτή υπουργό κο Σαντορινιό, σε ρόλο οικοδεσπότη. Άκουσε τα αιτήματα των εκπροσώπων της πανέμορφης Ανάφης και όταν αποχώρησαν τα μέλη χαμογελούσαν. Όχι, πολύ, αλλά αρκετά. Αιτία; Το γεγονός ότι θα υπάρξει άμεσα έκτακτη δρομολόγηση του «Διονύσιος Σολωμός» (δύο φορές Σάββατο 30 Μαρτίου και Τρίτη 2 Απριλίου) ενώ θα συντομεύσει όπως όλα δείχνουν και η χρόνος απουσίας των δύο βασικών πλοίων, του “Aqua Jewel” και «Πρέβελης»…

Η διαμαρτυρία των κατοίκων και λάτρεων του νησιού στέφθηκε με επιτυχία. Η συγκέντρωση ξεκίνησε στις 10. Θέλοντας να προχωρήσει η διαδικασία συνάντησης με αρμόδιο όργανο του Υπουργείου, εισήλθαμε τα πρώτα λεπτά μετά τις 10. Παρών ήταν ο Αντιδήμαρχος Ανάφης κ. Τζώρτζης Ρούσσος, που με τον θεσμικό ρόλο που κατέχει, ζήτησε ακρόαση με τον Υπουργό ή τον Υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής. Συγκροτήθηκε μια ομάδα πέντε ατόμων που αποτελούνταν από τον κύριο Αντιδήμαρχο Ρούσσο Τζώρτζη, την κυρία Ρούσσου Ευαγγελία πράκτορας εισιτηρίων Ανάφης αλλά και αποκλεισμένη, την κυρία Κολυδά Σοφία κάτοικος Ανάφης και διοργανώτρια της διαμαρτυρίας, την κυρία Πολυχρονίδου Ελευθερία υποψήφια Περιφερειακή Σύμβολο και ο κύριος Κομιτόπουλος Δημήτριος εκπρόσωπος Ανάφης στην ΟΣΥΜΙΚ.

Στην ακρόαση με τον Υφυπουργό κύριο Σαντοριναίο Νεκτάριο, συζητήθηκαν οι λόγοι που οδήγησαν σ' αυτόν τον αποκλεισμό. Οι λόγοι είναι κυρίως ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμες ημερομηνίες για τον δεξαμενισμό. Η εναλλακτική ήταν να βγει μετά το Πάσχα. Καθώς και ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλοία ώστε να αντικατασταθούν πλήρης τα ήδη δρομολογούμενα προς δεξαμενισμό. Υπήρξε αίτημα παράτασης του δεξαμενισμού από την εταιρεία του «Aqua Jewel «, αλλά θα συζητηθεί με τον Υφυπουργό. Κατά την συζήτηση επισημάνθηκε ότι η Ανάφη είναι κρίσιμο νησί των Κυκλάδων ως ένα από τα πιο απομονωμένα.

Κατόπιν ερώτησης της κυρίας Κολυδά σχετικά με τον νόμο 2392/01 άρθρο 7 όπου ''Με απόφαση του Υπουργού, μετά από γνώμη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών , δύναται να επιβάλλονται στους πλοιοκτήτες υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας που αφορούν: την τακτικότητα , τη συνέχεια, την ικανότητα παροχής μεταφορικών υπηρεσιών , το ναυλολόγιο και την στελέχωση'' , ο Υφυπουργός απάντησε ότι κάτι τέτοιο θα το επικαλεστεί σε πολύ δύσκολη συγκυρία, καθώς οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έπειτα δεν θα συνεργάζονταν με τα αιτήματα του Υπουργείου σε ύστερο χρόνο.

Καθώς επίσης συζητήθηκε η τροποποίηση του νόμου 4504/2017 άρθρο 76 '' Προγραμματικές Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας'' , σχετικά με τον σχεδιασμό των ακτοπλοϊκών χαρτών από τις εταιρείες, το Υπουργείο και τους Δήμους των νησιών.

Η κυρία Ρούσσου ανέφερε την προσωπική της εμπειρία, η οποία για μια εργασία σε τράπεζα, αποκλείστηκε στην Σαντορίνη, και μετέβη στην Αθήνα για την σχετικά διαμαρτυρία. Ο Αντιδήμαρχος , εξήγησε ότι η παρουσία του στο νησί κρίνεται ζωτικής σημασίας καθώς είναι και οδηγός ασθενοφόρου, λεωφορείου και πυροσβεστικού.

Η συζήτηση έκλεισε περιμένοντας ενέργειες από το Υπουργείο προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες σχετικά με την δρομολόγηση του πλοίου «Διονύσιος Σολομός» για το ερχόμενο Σάββατο και Τρίτη. Τον απόπλου του «Aqua Jewel» από τον λιμένα της Σύρου την Τρίτη 2/4 καθώς και τον απόπλου του «Πρέβελης» από τον λιμένα του Πειραιά στις 8/4. Θα διερευνηθεί η εισαγωγή πλοίου που να συνδέει συχνότερα τον λιμάνι της Ανάφης με της Θήρας.

Ευχαριστούμε πολύ για την κινητοποίηση όλων σε ένα θέμα τόσο μείζονος σημασίας για την επιβίωση της Ανάφης".

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκτακτη προσέγγιση στην Ανάφη με άμεση επιστροφή θα πραγματοποιήσει το Blue Star Naxos αύριο Σάββατο του Λαζάρου 20/4 στο απογευματινό δρομολόγιο της ΠαροΝαξίας με σκοπό να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες που έχουν προκύψει απ' την απουσία του Πρέβελης.

Link to comment
Share on other sites

Πρόταση για αυθημερόν σύνδεση Άνδρου με Σύρο

Το Επαρχείο Ανδρου πήρε την πρωτοβουλία και κατέθεσε με επιστολή το αίτημα στο υπουργείο Ναυτιλίας ώστε να προχωρήσει η τροποποίηση που βοηθά στην αυθημερόν μετακίνηση των ανδριωτών από και προς Σύρο. Κάτι που είχε λεχθεί στην προχθεσινή σύσκεψη για το λιμάνι της Άνδρου στο Γαύριο με τον αν. υπουργό Ναυτιλίας Ν. Σαντορινιό. Το δρομολόγιο είχε αλλάξει και πέρσι με παρέμβαση του επαρχείου και πάλι.

Στη σύσκεψη με τον υπουργό στο Γαύριο τέθηκε το θέμα από τον κ. Φραγκίσκο Γαλαίου που είπε πως το ενδοκυκλαδικό που γίνεται κάθε Πέμπτη πρέπει να τροποποιηθεί για να μπορεί να πηγαινοέρχεται κάποιος αυθημερόν στη Σύρο και να διεκπεραιώνει τις δουλειές του μένοντας αρκετές ώρες στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Το δε δρομολόγιο επιστροφής της Παρασκευή βολεύει και τους ανδριώτες φοιτητές και εργαζόμενους στη Σύρο να επιστρέψουν για Σαββατοκύριακο στην Άνδρο. Κάτι που και ο Λιμενάρχης και ο υπουργός, αλλά και ο δήμαρχος συμφώνησαν. Ο υπουργός ζήτησε όμως να υποβληθεί αίτημα από την Άνδρο ώστε να προχωρήσει η διαδικασία.

Quote

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΑΡΧΟΥ ΑΝΔΡΟΥ

Θέμα: Τροποποίηση ενδοκυκλαδικών δρομολογίων

Όσον αφορά στην ενδοκυκλαδική συγκοινωνία της Άνδρου με την Σύρο αιτούμαστε την τροποποίηση των κατωτέρω δρομολογίων για την βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Άνδρου που στερείται καθημερινής συγκοινωνίας με την πρωτεύουσα του Νομού.

ΠΕΜΠΤΗ

Υφιστάμενο δρομολόγιο:  Σύρο – Άνδρο αναχώρηση 12:05

Προτεινόμενο δρομολόγιο: Σύρο – Άνδρο αναχώρηση απογευματινή ώρα 16:00 

Αυτό βοηθά την μονοήμερη παραμονή για διεκπεραίωση υποχρεώσεων στην Σύρο και να επιστρέφει αυθημερόν στην Άνδρο.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Υφιστάμενο δρομολόγιο: Σύρο - Άνδρο αναχώρηση 07:00

Προτεινόμενο δρομολόγιο:  Σύρο - Άνδρο αναχώρηση απογευματινή ώρα 16:00 

Και αυτό βοηθά για την παραμονή και πάλι για τυχόν υποχρεώσεις ανδριωτών στην Σύρο.

Αναμένοντας τις άμεσες ενέργειές σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων για την κατανόηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.. Αλλαγή της αυριανής αναχώρησης του Νήσος Μύκονος για το έκακτο της Παροναξίας το βράδυ για 10 (αντί για 9) και ταυτόχρονα αυξήσανε το χρόνο ταξιδιού και τις παραμονές στα λιμάνια, δηλαδή όλο το ταξίδι αυξήθηκε κατά μία ώρα, οπότε φτάνει πίσω στον Πειραιά 9 το πρωί. Οπότε Μ. Παρασκευή θα φύγει για Σύρο-Τήνο-Μύκονο 10:15.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως το πλοίο Νήσος Μύκονος έχει μεγάλο πρόβλημα να ανταπεξέλθει στα ωράριά του. Σήμερα το πρωί έφυγε στις 11:10 από τον Πειραιά (με αρχική ώρα αναχώρησης στις 7:30 και αλλαγμένη για 9:00). Το δρομολόγιο της επιστροφής θα ξεκινήσει (υποτίθεται) από Μύκονο στις 17:15 (αντί για 14:15) με προγραμματισμένη άφιξη στον Πειραιά 23:10. Οπότε το αποψινό του δρομολόγιο μεταφέρεται για μετά τα μεσάνυχτα. Παράλληλα, η αυριανή αναχώρησή του άλλαξε και πάλι, αυτή τη φορά σε 12:00 (από 9:00 και μετά 10:15), όμως το βλέπω να φεύγει κατά τις 14:00!! Η κατάσταση έχει ξεφύγει και ακόμα δεν μπορούν να υπολογίσουν τα ωράρια σωστά.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο παει κ ερχεται γεματο κ στα 2 δρομολογια που κανει κ νταλικα κ ι.χ.!γινονται κ λαθακια κ απο την εταιριεα η οποια δεν ξερω εαν πιστευε πως θα σαρωνε ετσι ειδικα στο βραδυνο κ θα υπηρχαν οι καθυστερησεις οι πρωινες γιατι ειναι καυι πρωτογνωρο για το ομιλο γενικα αυτο!εποχες Ρομιλντα ζουμε..αλλα κ η φορτωση εχει τα θεματακια της!δε γινεται να εχει χτες 300 ι.χ. για παρο κ να τα βαζεις με τη μουρη ολα;στη παρο πως θα βγουνε θα πρεπει να κανουνε αναποδα γιατι εχεις κ τα ξεκοτσαριστα στη μουρη  μεχρι εκει που πεφτουν τα παταρια αρα παλι χανεις χρονο

Link to comment
Share on other sites

Το όλο θέμα δημιουργείται από την μηχανική βλάβη που πρέπει να απασχολεί το πλοίο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα μπορούσαν να το ανοίξουν και το πλοίο πηγαινοέρχεται πάνω κατω όλο το Αιγαίο 24ωρες με βία 23 κόμβους. 

Link to comment
Share on other sites

Η βλάβη σίγουρα είναι το βασικότερο πρόβλημα, όμως είχαν πλήρη επίγνωση εδώ και δύο εβδομάδες πιστεύω. Επίσης δεν νομίζω ότι είναι τόσο πρωτόγνωρο για τον όμιλο αυτό, και πέρσι το καλοκαίρι τα ίδια γινόντουσαν. Δε νομίζω ότι γεμίζεις τέτοιο γκαράζ και βάζεις και 2000 κόσμο μέσα σ' ένα πλοίο σε 1:15, ούτε ότι αρκούν 15' παραμονής στην Πάρο. Επίσης όπως έχω ξαναπεί, όταν βγάζεις από τη γραμμή ένα πλοίο που γέμιζε κι αυτό, κάπου πρέπει να πάει όλος αυτός ο κόσμος! Όσο για τη φόρτωση, προφανώς θέλανε να φύγουν όσο πιο γρήγορα γινόταν για να δείξουν ότι δεν έχουν μεγάλη καθυστέρηση, "αδιαφορώντας" για το τί θα γινόταν στο γκαράζ στα νησιά.

Τελικά βγάλανε τη Νάξο από το δρομολόγιο και θα πάει μόνο Πάρο σήμερα το βράδυ με αναχώρηση 1:00 από Πειραιά για Πάρο (5:20-5:50) και πίσω στον Πειραιά 10:10 για να φύγει 12:00 για Σύρο/Τήνο/Μύκονο... 

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει, όμως νομίζω πως ένα μήνα τώρα έπρεπε να έχουν σκεφτεί λίγο καλύτερα κάποιες εναλλακτικές λύσεις, ώστε να αποφευχθεί όλο αυτό. Πχ: χθες το βράδυ να μην είχε πιάσει και Νάξο το Μύκονος και να είχε κάνει έκτακτο για Νάξο το Χίος μεταθέτοντας το σημερινό του δρομολόγιο για λίγο πιο μετά, να είχε αναλάβει το Paros/Naxos τα δρομολόγια του Μύκονος για αυτή τη βδομάδα, βάζοντας το Μύκονος στο απογευματινό της Παροναξίας παράλληλα με κάποια έκτακτα του Χίος, να είχαν ενεργοποιήσει ένα Highspeed, να μην είχανε πλοίο σε ακινησία αυτή την περίοδο, να βγάζανε το Μύκονος από τα δρομολόγιά του για να φτιάξουν τη βλάβη στη μηχανή πριν το Πάσχα κλπ κλπ. Δεν ξέρω τί ακριβώς, όμως εδώ και ένα μήνα είχαν νομίζω αρκετό καιρό για να προγραμματιστούν λίγο καλύτερα, πριν φτάσουμε στο απροχώρητο και πριν γεμίσουν τα καράβια και δεν αρκεί το πρωτόκολλο του ενός για το δρομολόγιο του άλλου. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...