Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

13 minutes ago, Nick the Greek said:

Στα αξιοσημείωτα το ότι κατά τη διάρκεια της παραμονής του Μύκονος, κατέπλευσε στη Μύκονο και το Σίφνος Τζέτ προερχόμενο από την Πάρο από το οποίο πρέπει να βγήκαν 4-5 νοματαίοι :D που μπήκαν στο Μύκονος στα καπάκια. Υποπτεύομαι πως επρόκειτο για επιβάτες με προορισμό τη Σύρο μια και αν ρίξω μια ματιά στο openseas, μετά την προσέγγιση του Άρτεμις την Τρίτη το βράδυ, η επόμενη σύνδεση της Πάρου με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων Ερμούπολη, είναι το Σάββατο το απόγευμα όπου μάλιστα υπάρχουν 2 δρομολόγια.

Τρομερό πραγματικά, μετά από τόσα κοντέινερ λεφτά που σπαταλώνται σε επιδοτήσεις, να υπάρχει μόνο μία σύνδεση της Πάρου με τη Σύρο σε εργάσιμη μέρα. Αυτό το ΥΕΝ τελικά και οι κατά καιρούς παριστάνοντες τους Υπουργούς, πρέπει να είναι οι χειρότεροι κρατικοί άρχοντες/λειτουργοί από την εποχή του 5ου πρό Χριστού αιώνα και την εγκαθίδρυση της Αθηναικής δημοκρατίας...

 

Μια άλλη καλή ερώτηση με αφορμή το παραπάνω μου σχόλιο, είναι το γιατί εδώ και μια τριετία τουλάχιστον, έχουν σταματήσει τα επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά να περιλαμβάνουν τη Μύκονο στο πρόγραμμά τους. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το καταλαβαίνω, είναι τόσα άλλα πλοία που κάνουν ζίγκ-ζάγκ τις Κυκλάδες που μάλλον δεν είναι απαραίτητη μια τέτοια σύνδεση. Αλλά όλους τους υπόλοιπους μήνες, δε βλέπω γιατί να μη συνδέονται κι αυτά τα νησιά με τη Μύκονο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ετσι ακριβώς !!! Όσο αυτονόητη ειναι η καλοκαιρινή σύνδεση της Μυκόνου με την Παροναξία κ.ο.κ άλλο τόσο προβληματική και σχεδόν αδύνατη ειναι κατα την διάρκεια του χειμώνα .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Super Jet από όσο καταλαβαίνω σταμάτησε τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια για το κλασικό καλοκαιρινό του πρόγραμμα. Υπάρχει κάποιο νεότερο με τον διαγωνισμό, ποιο πλοίο και πότε θα ξεκινήσει;

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά το Super Jet σήμερα θα σταματούσε για συντήρηση και δεξαμενισμό αλλά κάποιο πρόβλημα πρέπει να παρουσίασε χθες το Sifnos γυρνώντας στον Πειραιά και έτσι έκανε αυτό το δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
4 minutes ago, ships.greece said:

Πάντως ενώ στο openness δείχνει να προσεγγίζει σε Πάρο Νάξο Ιό Σίκινος Φολεγανδρο Θηρα αλλά μπορείς να κλείσεις εισιτήριο μόνο για Ανάφη κάποιο λάκο έχει η φάβα 

Και για Σίκινο δίνει...στα άλλα νησιά ο νοών νοείτω! Θα πυροβολήσει η seajets τα πόδια της; Εγώ λέω τελευταία στιγμή θα τα ανοίγει τα άλλα νησιά...

Link to comment
Share on other sites

Για Σίκινο λογικά δίνει γιατί είχε γινει συνάντηση με την Seajets για την ακτοπλοϊκή σύνδεση και οι επιβάτες θα πηγαίνουν από Πειραιά για Ιό με το Worldchampion Jet και από Ιο για Φολεγανδρο με το Caldera Vista Τρίτη και Σάββατο 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TritoN said:

Και για Σίκινο δίνει...στα άλλα νησιά ο νοών νοείτω! Θα πυροβολήσει η seajets τα πόδια της; Εγώ λέω τελευταία στιγμή θα τα ανοίγει τα άλλα νησιά...

Αυτό ακριβώς, είναι ανοιχτά μόνο για τα νησιά που δεν προσεγγίζει η SEAJETS με άλλο ταχύπλοο, για παράδειγμα δεν θα ανοίξει το ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ με 8 € όταν τα μικρά τσετάκια κόβουν εισιτήρια με 60 €.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελει η σι τζετς να ξεκινησει καποτε την 2η ενδοκυκλαδικη θα το κανει...αν δεν θελει δεν τρεχει και τιποτα ελλαδα ειμαστε δεν τον ενοχλει και κανενας...με λιγα λογια υπαρχει μονο το αρτεμις....

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλαμε να είμαστε (ή έστω να λεγόμαστε) σοβαροί σαν κράτος, ένα πλοίο που εκτελεί επιδοτούμενη γραμμή δεν θα μπορούσε να αντικαταστήσει άλλο, για οποιονδήποτε λόγο. Και θα υπήρχαν πρόστιμα για κάποιες από αυτες τις τακτικές, δεν θα μπορούσε η κάθε εταιρεία να κάνει ό,τι της κατέβει στο κεφάλι για δικό της όφελος. Αλλά....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αύριο, Τετάρτη, τράμπα τα δύο πρωινά του Παναγιωτάκη, το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 7:30 για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο, και το ΑΝΔΡΟΣ 8:05 για Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Κουφονήσι. Μόνο αύριο όμως, την Πέμπτη κανονικά πάλι. Ποιος ο λόγος, άραγε....??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
41 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2022 μέχρι 31/10/2023

 

Άραγε στα ενδοκυκλαδικά εκτός από την Seajets θα υπάρξει ενδιαφέρον και από την ΑΝΜΕΖ ή την ΣΑΟΣ ;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με την απουσία του δεύτερου ενδοκυκλαδικού πλου εχουν δημιουργει μεγαλα συγκοινωνιακα προβληματα οσον αναφορα την συνδεση των νησιων με την Συρο αφου δυσκολα μπορεις να εξυπηρετεις αυθημερον αλλα ακομα καποια νησια συδεονται με την Συρο αλλα και την Παροναξια μοναχα μια φορα την εβδομαδα, εχουμε μεινει κοντα 1 μηνα χωρις 2ο πλοιο, πρεπει να επισπευσει τις διαδικασιες ωστε να μπει καποιο ΕΓ/ΟΓ πλοιο.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
15 hours ago, ΚΡΗΤΗΚΟΣ said:

Το βαπόρι αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο στην Κασοκαρπαθία.

Λογικό..προ των εκλογών κάνεις μια τέτοια κίνηση. Το πόσο θα κάτσει, βέβαια, στην γραμμή είναι το ζητούμενο...

Αν και με τέτοιο εργαλείο στα χέρια σου μπορείς κάλιστα να ανοίξεις μια νέα γραμμή, καβατζωμένος με την επιδότηση στο μακρινό της σκέλος. Δηλαδή, ξεκινάς από Πειραιά και με 25 μίλια πας Σέριφο-Σίφνο-Μήλο ελεύθερα, και από εκεί συνεχίζεις για Σαντορίνη και στο υπόλοιπο επιδοτούμενο σκέλος του δρομολογίου. Κάσο είσαι στις 15 ώρες, Κάρπαθο στις 16,5 και δεν σου μιλάει και κανένας. Μόνο που οι Ηλιόπουλος και Ευγενιδης θα σε σφάξουν στα ΣΑΣ. Οι Μινωικές χέστηκαν..μόνο Μήλο πάνε και αυτή σε συγκεκριμένα δρομολόγια. 

Edited by proud_ionian
quote & μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Ωραια τα λετε,αλλα ποσα φορτηγα κ ποσο κοσμο θα παιρνει  στα προηγουμενα νησια για να μεινει κ για τη Κασοκαρπαθεια κ τη Χαλκη;;δε γινονται αυτα..

ουτε να πηγαινεις 25 μιλια χωρις  scrubber με παραπανω καυσιμο σε τιμη..

Μονο τη Σαντορινη θα κρατησει  που ετσι κ αλλιως εξυπηρετει η Αττικα

Κ μη ξεχναμε κ κατι σημαντικο για τη γραμμη,ο Πρεβελης το δυνατο του κομματι σε ολη τη γραμμη ηταν η Σαντορινη κ οχι τα υπολοιπα νησια,πανω απο 40 κομματια εβαζε καθε φορα

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ , πιστεύω ότι ούτε η Μήλος θα συμπεριλαμβάνεται στο δρομολόγιο του BS Chios. Απευθείας Σαντορίνη όπου έχει ψωμί με τα φορτηγά (που δεν θα τους αρέσει καθόλου η αλλαγή γιατί τα φορτηγά του νησιού στηρίζουν όλες τις εταιρείες πλην της ΑΤΤΙΚΑ) μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού.

Σε αυτό το πλαίσιο και με την ταχύτητα του βαποριού θα μπορούσε να προστεθεί το καλοκαίρι η Ίος στα δύο δρομολόγια της άγονης , να έμενε περιθώριο για ένα 'ή ακόμη για δύο δρομολόγια απογευματινά Πάρο - Νάξο - ίο - Θήρα , κάποιο μεγάλο Blue Star να έκανε δύο φορές την εβδομάδα Σαντορίνη Κω Ρόδο κι έτσι να έκοβε το απογευματινό το καλοκαίρι που έβαζε είτε το Πάτμος είτε το Χίος και το Νάξος να παρέμενε στις 17:30 για Παροναξία Μικρές Κυκλάδες με το Νάξος.Εν ανάγκη τις ημέρες αιχμής κανεί διπλό με το HIGHSPEED 4. Με αυτό τον πολύ πρόχειρο υπολογισμό εξοικονομείται το Χίος που θα οδεύει ολοταχώς προς την Κασοκαρπαθία.

Όμως όπως προείπαμε οι μεταφορικές της Σαντορίνης δεν ανήκουν στο fun club της Attica σε αντίθεση με αυτές τις Παροναξίας που έχουν κάνει τατουάζ το μπλε αστέρι. Οπότε με αυτή την αλλαγή, ίσως ενισχύεται από κάθε άποψη η πιθανότητα να εξελιχθεί σε ένα εξαιρετικό δρομολόγιο , το Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Θήρα με το ΑΝΕΜΟΣ.

 

Link to comment
Share on other sites

Θα προσθετα κ την Ιο στο τελευταίο δρομολόγιο. Πλέον για να μεταβεις, είτε πας νυχτα με το Πατμος είτε πληρώνεις το ταπεινό εισητήριο των 74€. Και μιλάμε για την Ιο. 

Link to comment
Share on other sites

Εχει πολυ ψωμι το πρωινο για μικρες κυκλαδες με το Ναξος στο κομματι απο Παρο μεχρι Αμοργο για να ξαναγινει απογευματινο!μπορει ομβς να κοπει του Πατμος η αγονη μεχρι τη Κασο καθε Τριτη κ μα κανει το Χιος 3 δρομολογια κ να παει ο Διαγορας 12νησα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καινούργια γραμμή άνοιξε μεταξύ Αγίας Άννας Νάξου και πισω Λιβαδιου Πάρου.

Από ότι είδα θα έχει 2 δρομολόγια την ημέρα, η διάρκεια του ταξιδιού είναι 20λεπτα, και θα την πραγματοποιεί ο κυρίαρχος. Περισσότερο άνοιξε για τους νεφροπαθείς της Πάρου που θα μετακινούνται δωρεάν. Το εισητηριο για οσους δεν τ δικαιούνται ειναι 15€.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...