Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

Μια άλλη λύση για να αποφευχθεί η διανυκτέρευση θα ήταν ταξίδι μέσω Πειραιά και Ραφήνας. Από Νάξο με το πρωινό προς Πειραιά (το ΠΑΡΟΣ είναι αυτό το διάστημα, νομίζω...?), άφιξη εκεί στις 15:00, μετάβαση στη Ραφήνα μετά με τον προαστιακό [Παλλήνη απευθείας κι από κει με ΚΤΕΛ ή ταξί (το ταξί στ. Παλλήνης - Ραφήνα είναι 12 ευρώ)], και μετά με το ΑΝΔΡΟΣ το απόγευμα 17:30 για Τήνο. Από τις 15:00 ως τις 17:30 άνετα γίνεται η μετάβαση από τον Πειραιά εδώ. Εντάξει, χειμώνας είναι, λίγη υπομονή, σε όλες τις περιοχές υπάρχουν δυσκολίες μετακινήσεων, αλλού περισσότερες, αλλού λιγότερες... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 812
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Πέρασε αλλά όχι αναίμακτα. Επειδή η Seajets είχε ζητήσει το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο με το Naxos Jet, το Thunder μάλλον θα αναχωρεί 20 λεπτά αργότερα από το Νάξος Τζετ από Σαντορίνη και από Πειραιά, ενώ θα υποχρεωθεί σε τρεις προσεγγίσεις την εβδομάδα προς την Ανάφη και μια προσέγγιση στη Θηρασια. 

Πάντως η Ανάφη με ταχύπλοο από Πειραιά, μπαίνει στη λίστα επιλογών για διακοπές το επόμενο καλοκαίρι.😋

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανάφη: "Δώστε μας απαντήσεις.. Ζητάμε αξιοπιστία, δεν θέλουμε να ζήσουμε ότι πέρυσι"

Quote

«Χρειαζόμαστε αξιόπιστες εταιρίες για τη μεταφορά των κατοίκων, των πρώτων υλών και των επισκεπτών. Αναμένουμε από εσάς απάντηση και λύση στο θέμα που έχει προκύψει για να μη ζήσουμε τον περσινό εφιάλτη». Κραυγή αγωνίας; Λύση στο πρόβλημά τους; Οι επιχειρηματίες της Ανάφης, ενός μικρού νησιού στα Νότια των Κυκλάδων, είναι πάλι στα κάγκελα. Αιτία; Η καθυστέρηση στην ανακοίνωση των δρομολογίων για την καλοκαιρινή περίοδο. Όπως είναι γνωστό στις 13 Δεκεμβρίου ομόφωνα εγκρίθηκε η δρομολόγηση του ταχύπλοου Thunder στη γραμμή Σαντορίνη – Νάξος – Μύκονος – Πειραιάς με τρεις προσεγγίσεις την εβδομάδα της Ανάφης αλλά έχουμε φτάσει 23 Ιανουαρίου και τα δρομολόγια ακόμη δεν έχουν … περάσει στο σύστημα. Ο υπουργός Ναυτιλίας έχει μεν υπογράψει αλλά χωρίς τη Μύκονο, χωρίς ώρες ανακοίνωσης έναρξης δρομολογίου και η Fast Ferries κρατάει στάση αναμονής. Αποτέλεσμα, οι επιχειρηματίες αγωνιών…

Θυμούνται τι έγινε πέρυσι και πήραν πρωτοβουλία… Και σήμερα έστειλε η Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανάφης επιστολή της προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όπου εκφράζει την αγωνία της για το μέλλον. Εξιστορεί τι έγινε πέρυσι και ζητεί το αυτονόητο… Απάντηση…

Αναλυτικά η επιστολή που φέρει την υπογραφή της προέδρου Ευθυμίας Καλογεροπούλου αναφέρει:

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Ανάφης είναι το θέμα που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια, ως νησί της άγονης γραμμής. Μεγάλο πλήγμα για τους μόνιμους κατοίκους και εν συνεχεία για τον τουρισμό μας.

Εμείς, ως «Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανάφης» απαιτούμε άμεσα οργάνωση και ενημέρωση του διαδικτύου, όσον αφορά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Αυτήν τη στιγμή, για την καλοκαιρινή σεζόν 2020, δεν εμφανίζεται κανένα πλοίο. Όπως αντιλαμβάνεστε αντιμετωπίζουμε ήδη τεράστιο πρόβλημα με τις κρατήσεις, αφενός γιατί δε μπορούμε να απαντήσουμε με βεβαιότητα για τις ημερομηνίες, αφετέρου γιατί δεν εμφανιζόμαστε σε καμιά μηχανή αναζήτησης κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ως νησί, με αποτέλεσμα να είμαστε σε καθεστώς ανυπαρξίας για νέους επισκέπτες, γεγονός που απειλεί ευθέως την επιβίωσή μας.

 Να σας θυμίσουμε πως την περσινή καλοκαιρινή περίοδο (2019), λόγω αμέλειας από το Υπουργείο και την εταιρία Sea Jet, μείναμε χωρίς πλοίο και δεχτήκαμε μεγάλη μείωση στον τουρισμό και το εισόδημά μας. Αυτό συνέβη όταν η εταιρία Sea Jet, αποφάσισε να σταματήσει ξαφνικά το δρομολόγιο του «Aqua Jewel», όπου πολλοί επισκέπτες είχαν ήδη αγοράσει τα εισιτήρια τους για τους επόμενους μήνες, και έστελνε όποτε αποφάσιζε κάποιο ταχύπλοο είκοσι μέτρων (χωρίς δυνατότητα επιβίβασης οχημάτων) για αντικατάσταση, σε μέρες και ώρες που εκείνη όριζε χωρίς καμία ενημέρωση και συνεννόηση με το νησί με αποτέλεσμα όλοι οι επιχειρηματίες του νησιού να ψάχνουμε τον κόσμο στις παραλίες για να τον ειδοποιήσουμε για την τροποποίηση, ή να ξενυχτάμε ώρες μαζί τους στο λιμάνι ώσπου να εμφανιστεί το πλοίο τους.

 Θεωρούμε όλους τους αρμόδιους, υπεύθυνους για την περσινή κατάσταση. Πόσω μάλλον όταν διαβάζουμε για τη φετινή καθυστέρηση έγκρισης για τη δρομολόγηση του ταχύπλοου «Thunder» της Fast Ferries. Χρειαζόμαστε αξιόπιστες εταιρίες για τη μεταφορά των κατοίκων, των πρώτων υλών και των επισκεπτών. Αναμένουμε από εσάς απάντηση και λύση στο θέμα που έχει προκύψει για να μη ζήσουμε τον περσινό εφιάλτη.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Λοιπόν,σύμφωνα με πολύ έμπιστες πληροφορίες,το Andros Jet την επόμενη ή την μεθεπόμενη εβδομάδα θα κάνει δοκιμαστικό πλου στο λιμένα Καρύστου και θα εντάξει την Κάρυστο στο ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο.Μάλιστα μέλη του πληρώματος ήρθανε να δούνε το λιμάνι!

Link to comment
Share on other sites

Το Blue Star Chios από τις 18 Ιουνίου μέχρι τέλη Ιούνη θα προσθέσει στο δρομολόγιο της άγονης των Δωδεκανήσων κάθε Πέμπτη και Κυριακή την Σαντορίνη και την Ανάφη,και θα έχει επιστροφή από τα Νησιά κάθε Τρίτη και Σάββατο.Μήπως ήρθε η ώρα του δεξαμενισμού του Πρέβελης,και γίνεται αυτό το δρομολόγιο ώστε να εξυπηρετείται και η Ανάφη και τα φορτηγά της Σαντορίνης;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
9 hours ago, CptFourtounas said:

Αύριο θα αναχωρήσει στις 12:00 μ.μ. από το Λαύριο για το προκαθορισμένο του δρομολόγιο.

(Λαύριο-Κέα-Κύθνο-Σύρο-Τήνο-Άνδρο-Τήνο-Σύρο)

Το δρομολόγιο πιθανότατα δεν θα πραγματοποιηθεί απ'οτι μας είπαν απο το λιμεναρχείο.

Απο την εταιρία εννοείται δεν υπάρχει καμια ενημέρωση ενω έχουμε εισιτήρια για τις 12 κανονικά αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Και ποιο θα πάει στη θέση του Naxos;Το caldera vista;Το champion είναι δυτικές με την επιδότηση εκτός και αν αλλάξουν το champion με το vista.Θα μπορούσε να μπει και το Σίφνος τζετ όταν δρομολογηθεί το seajet2 αλλά νομίζω η επιδότηση είναι για Ε/Γ-Ο/Γ

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Θα πάει το Σίφνος Τζετ και στη θέση του Σίφνος Τζετ του Sea Jet 2. Προς το παρόν η επιδότηση είναι μέχρι τις 20/07. Άσχετα εάν ακούγεται ότι θα πάρει παράταση μέχρι τέλος Ιουλίου και ίσως αρχές Αυγούστου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dimioiko said:

Λόγω οικονομίας πάει χαμηλά ...τα πσκ το δουλεύουν κανονικά.Ευτυχώς εγκρίθηκε το Ραφήνα Κάρυστος Άνδρος Τήνος Σύρος με επιδότηση και ίσως αλλάξουν μυαλά...

Δεν υπάρχει έγκριση για "Ραφήνα Κάρυστος Άνδρος Τήνος Σύρος με επιδότηση", ούτε και ζητήθηκε από κάποιον. Υπάρχει έγκριση για Κάρυστος - Άνδρος και μόνο, προέκταση δρομολογίου από Σύρο και όχι από Ραφήνα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λήγει η αντικατάσταση του Andros Jet από το Caldera Vista και από ότι φαίνεται σταματάει τα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο από την στιγμή που όλες οι συμβάσεις έχουν πάρει παράταση!!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα σταματήσει τελείως τα δρομολόγια στη συγκεκριμένη άγονη η sea jet; Αν εννοείτε αυτό,προφανώς το σκεπτικό τους είναι το εξής.Κάνουμε αρπαχτή το καλοκαίρι στα ενδοκυκλαδικά,οικονομάμε και την επιδότηση και σταματάμε το χειμώνα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδιά, όταν υπογράφουν την επιδότηση κάπου στα ψηλά αναφέρει την υποχρέωση συνεχούς εξυπηρέτησης της γραμμής για όσο διαρκεί η επιδότηση. Ειδάλλως θα τα πάθει σαν την ΝΕΛ, τον Μανούση, τον καπταΜάκη κτλ... 

Link to comment
Share on other sites

Τα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια του Caldera Vista θα παραμείνουν ανεκτέλεστα για το διάστημα 22/10/20-31/10/20. Νομίζω ότι η σύμβαση για τις άγονες του δίνει δικαίωμα να λείψει από τη γραμμή για διάστημα 15 ημέρες (δυο φορές σε ένα χρόνο), χωρίς την υποχρέωση αντικατάστασης του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι καταλαβαίνω το Caldera Vista δεν μπορούσε να συνεχίσει την αγονη γραμμή των Κυκλάδων γιατί συμπλήρωσε το μέγιστο επιτρεπτό όριο αντικατάστασης πλοίου της άγονης με υποδιεστερο σκάφος. Οπότε πρέπει να επανέλθει το Άνδρος Τζέτ στη γραμμή, όπου η Seajets έχει πάρει παράταση μέχρι τις 28/2/21. Σήμερα η Seajets ανακοίνωσε ότι το Άνδρος Τζέτ δεν είναι ακόμα έτοιμο εξαιτίας της βλάβης που υπέστη στις 16 Ιουλίου, με αποτέλεσμα να μείνουν ανεκτελεστα τα δρομολόγια μέχρι τις 11 Νοεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι αυτό που λες Π100, αλλά έληγε και η παράταση του caldera για να πάει δεξαμενισμό στις 30/10.

Και φυσικά αν η seajets γυρίζει στον πάγκο Οκτώβρη μήνα και δε βρίσκει αντίστοιχο του andros για να μπει αλλαγή, τι να πουνε και οι άλλες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...