Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

  • Replies 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επιστολή διαμαρτυρίας του Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γ. Λεονταρίτη για την απομάκρυνση του ΑΡΤΕΜΙΣ από τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Στην επιστολή του, ο κ. Λεονταρίτης τονίζει ότι η ενέργεια αυτή θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους κατοίκους, τους επισκέπτες και τις τοπικές οικονομίες των νησιών των Κυκλάδων, ενώ ταυτόχρονα κάνει γνωστό στον κ. Υπουργό ότι ήδη έχει προκληθεί πληθώρα παραπόνων και διαμαρτυριών εκ μέρους θεσμικών και οικονομικών εκπροσώπων των τοπικών κοινωνιών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κραυγή αγωνίας των κατοίκων της Θηρασιάς για την ακτοπλοϊκή σύνδεση: Μας έχουν αφήσει στο έλεος του Θεού

Quote

Σε απόγνωση βρίσκονται οι κάτοικοι της Θηρασιάς καθώς εδώ και 26 χρόνια είναι χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά. Σε επιστολή που απέστειλε ο πρόεδρος της κοινότητας Πέτρος Καραμολέγκος στον βουλευτή Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Συρμαλένιο, γνωστοποιεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι νησιώτες όταν θέλουν να επιστρέψουν στον τόπο τους, ζητώντας παράλληλα να ολοκληρωθεί ο λιμενοβραχίονας στο λιμάνι της Αγίας Ειρήνης, όπου η κατασκευή του ξεκίνησε το 1993 και μέχρι σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί.

Μιλώντας στον Realfm 97,8 και στην εκπομπή των Μάνου Νιφλή και Άκη Παυλόπουλου ο πρόεδρος της κοινότητας Θηρασιάς, Πέτρος Καραμολέγκος τόνισε ότι «δυστυχώς, η κατάσταση είναι τριτοκοσμική. Οι 350 κάτοικοι της Θηρασιάς για να πάνε στο νησί τραβάνε «Οδύσσεια». Δεκάδες πλοία περνούν 500 μέτρα από την προβλήτα της Θηρασιάς και δεν πλευρίζουν. Δεν είμαστε παράλογοι, δεν ζητάμε υπερβολικά πράγματα, ζητάμε να κάνουν μία φορά την εβδομάδα να προσεγγίζουν τη Θηρασιά. Το μόνο που απολαμβάνουμε είναι τα απόνερά τους. Τουριστικά το νησί είναι καταδικασμένο γιατί δεν υπάρχει συγκοινωνία. Είμαστε δίπλα στην πηγή του τουρισμού και δεν κοιμίζουμε έναν τουρίστα τον Αύγουστο. Τα καταλύματα είναι άδεια».

«Μας έχουν αφήσει στο έλεος του Θεού. Μας έχουν ξεχασμένους , μας έχουν δεύτερης κατηγορίας ανθρώπους. Είναι ντροπή», πρόσθεσε.

Επίσης, ο κ. Καραμολέγκος υπογράμμισε ότι στο νησί «έχουμε έναν αγροτικό γιατρό που σαν Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο θα έπρεπε να έχουμε έναν γενικής ιατρικής, δύο αγροτικούς και μία νοσηλεύτρια. Δυστυχώς, εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε έναν γιατρό και αυτόν με το ζόρι γιατί πολλές φορές μας τον παίρνουν».

Ο δήμαρχος Θηρασιας λέει ότι από το 1993 δεν πιάνει πλοίο σε τακτική σύνδεση στη Θηρασια. Βέβαια αυτό δεν ισχύει γιατί εγώ θυμάμαι το 2000 το Εξπρές Άρτεμις είχε κάθε Πέμπτη δρομολόγιο στις 8:00 από Πειραιά για Πάρο Νάξο Ίο Θηρασια Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω πως το Νήσος Θηρασιά καθημερινά έχει καθορίσει τα δρομολόγια του ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το BS Delos.Δηλαδή αναχωρεί γύρω στις 14.00 από Θηρασιά για Αθηνιό και από Αθηνιό για Θηρασιά γύρω στις 15.30.Η κίνηση του νησιού δεν δικαιολογεί μία τακτική δρομολόγηση αλλά μία προσέγγιση την εβδομάδα του Σολομού στο πλαίσιο της άγονης των Δυτικών θα ήταν εύκολα εφικτή.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί ν δέσει ενα τέτοιο καράβι;  πριν 2 χρόνια είχε δέσει Τ Σαμος και είχε προκαλέσει ζημιές στο λιμάνι από ότι θυμαμαι!

Edited by basilis89
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά μπορεί να δέσει. Εξάλλου από τότε έχει βελτιωθεί πολύ η κατάσταση στη Ρίβα, με νέο μεγάλο ντόκο. Μόνο πρόβλημα το φουντάρισμα, αν απαιτηθεί, λόγω του μεγάλου βάθους.

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Σάμος έκανε ζημιά στη προβλήτα με το βαρύ καταπέλτη του!! Έχει πάει και το Νήσος Ρόδος χωρίς να γίνει κάποια ζημιά στη προβλήτα πριν από το Νήσος Σάμος!! Ενώ πηγαίνει το Aqua Jewel κανονικά στα ενδουκυκλαδικα δρομολόγια, έχει πάει τα τελευταία χρόνια κάποια φορά το Διονύσιος Σολωμός, όταν έλειπε το Νήσος Θηρασιά από το νησί. Φουντάρισμα δεν μπορεί κάνεις αλλά η προσέγγιση είναι touch and go!!! Δηλαδή θα ρίξει καταπέλτη θα βγουν 5-10 επιβάτες, 1-2 ΙΧ και θα βγουν προμήθειες, ενώ θα πάρει ανάλογη κίνηση επιβατών!! Επειδή έχω τύχει να πάω αρκετές φορές με βαπόρι της γραμμής στη Θηρασια στα πλαίσια δρομολογίου από το Πειραιά, η καθυστέρηση στο δρομολόγιο του πλοίου είναι της τάξης 15 λεπτά!!!

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Εφόσον έχουμε πλέον κυβέρνηση ΝΔ γιατί την επιστολή διαμαρτυρίας ο πρόεδρος της κοινότητας Πέτρος Καραμολέγκος την απέστειλε στον βουλευτή Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Συρμαλένιο αντί για το υπουργείο Ναυτιλίας?
Υπάρχει λογική εξήγηση?

Link to comment
Share on other sites

Σε τουριστικό οδηγό της Θηρασιάς που έχω και είχε κυκλοφορήσει για το καλοκαίρι του 2005 αναφέρει ως τρόπο μετάβασης στο νησί και την απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά, ενώ η τελευταία χρονιά που υπήρχε πλοίο από Πειραιά νομίζω ήταν κάπου το 2008 με το Ρομίλντα. Άρα, τα 26 χρόνια που αναφέρει ο Πρόεδρος δεν ισχύουν.

Τα τελευταία χρόνια όποιος θέλει να ταξιδέψει είτε από Πειραιά προς Θηρασιά είτε από Θηρασιά προς Πειραιά θα πρέπει αναγκαστικά να επιλέξει τον συνδυασμό του Νήσος Θηρασιά και του Blue Star Delos, η οποία αυτή ανταπόκριση - σύνδεση γίνεται 4 φορές την εβδομάδα (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή & Σάββατο) και όχι καθημερινά.

Δεν λέω, καλή η λάντζα Ρίβα - Αμμούδι (3 δρομολόγια ημερησίως), καλή και η ενδοκυκλαδική σύνδεση (2 φορές την εβδομάδα), όμως της Θηρασιάς της λείπει το βαπόρι από Πειραιά. Το αξίζει και πρέπει να της δοθεί και πάλι (όπως υπήρχε και παλαιότερα), έστω και μία φορά την εβδομάδα, είτε με το Blue Star Delos, είτε με κάποιο "γαλατάδικο" της άγονης των Δυτικών Κυκλάδων.

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια ο προεδρος της Θηρασιας ειναι ο ψαρας που με το καικι του ρυμουλκησε! το Sea Diamond (μαζι με το ρκ Λεων) και ο πρακτορας της Sea Jets στη Σαντορινη.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Η Αντίπαρος δεν μπορεί να έχει σύνδεση με το Πειραιά λόγω των βυθισματων του λιμανιού του, που είναι μόνο για παντόφλες!!! Και επιπλέον η Αντίπαρος έχει σύνδεση με τη Πουντα της Πάρου σχεδόν κάθε 15 λεπτά σχεδόν 20 ώρες την ημέρα!! 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και σύνδεση Αντιπάρου-Παροικιάς με μικρά σκάφη (Antiparos Star) και άλλο ένα παρόμοιο, ολοκαίνουργιο, λίγο μεγαλύτερο (το όνομα μου διαφεύγει, αλλά θα ρισκάρω το "Πάνορμος") . Αυτά εξυπηρετούν τους επισκέπτες που δεν έχουν όχημα. (Φωτο του Αντίπαρος έχουμε στην gallery.) Το πρόβλημα είναι ότι το Αντίπαρος "κόβεται" μόλις ο αέρας περάσει το 5άρι το δε καινούργιο στα 6.

Γενικά όπως ανέφερε ο Π100 το φυσικό λιμάνι της Αντιπάρου είναι σχετικά ευρύχωρο μεν αλλά πολύ ρηχό. Εξάλλου είναι εκτός ρότας των δρομολογίων και επιπλέον το στενό Πάρου-Αντιπάρου έχει πάρα πολλές "παγίδες". (Άσε το πρόβλημα που θα είχαν τα Kites😄)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για εμένα σωστή επιλογή, καθώς τα νησιά έρχονται πιο κοντά,αφού το ανδρός είναι πιο γρήγορο από το jewelακι και εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες(πχ της Σαντορίνης που θα πρέπει να μεταβούν στη πρωτεύουσα Σύρο σε 5 30 ώρες σε σύγκριση με τις 8 30 του jewel).Βεβαια το θέμα θα είναι οι καιροί που κάνει το χειμώνα,αλλά νομίζω θα ανταπεξέλθει το Andros jet 

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

20 ώρες ταξίδι από Νάξο για Τήνο και με υποχρέωση διανυκτέρευσης στην Σύρο, ήταν η εμπειρία ενός Τηνιακού ταξιδιώτη. Αυτά παθαίνει κανεις όταν η blue Star έχει αφήσει, καιρό τώρα, ξεκρεμαστη την σύνδεση της Πάρου και της Νάξου με το λιμάνι της Ερμούπολης, κ στην προκειμένη περίπτωση κ την Τήνο με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Και φυσικά ένα υπουργείο που ανέκαθεν αδιαφορεί για τα προβλήματα της νησιωτικής Ελλάδας. Τόσα εκατομμύρια σκορπίζονται για τις άγονες γραμμές (και με πρόσφατη αύξηση του προϋπολογισμού κιόλας), αλλά ακόμη και αυτές είναι λάθος σχεδιασμένες.

Link to comment
Share on other sites

H Πάρος και η Νάξος συνδέονται με τη Σύρο τέσσερις φορές την εβδομάδα τώρα τον χειμώνα. Η Τήνος μόλις δύο. Το καλοκαίρι εννοείται ότι αλλάζουν τα νούμερα.

 

Την επόμενη εβδομάδα πλην των δυο επιδοτούμενων, προστίθεται και το τακτικό από-προς Πειραιά.

Edited by gtogias
Προσθήκη
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...