Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Κυκλάδων


Recommended Posts

Αν δεν κάνω λάθος, όλα τα δρομολόγια που συνδέουν την Ανάφη με τον Πειραιά είναι επιδοτούμενα. Το ίδιο ισχύει και γι τα ενδοκυκλαδικα της seajets. 

Όποτε ας λάβουμε υπόψιν και αυτόν τον παράγοντα για το αν συμφέρει τις εταιρείες να χάνονται δρομολόγια η όχι η για το αν αποδίδει οικονομικά η γραμμή..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το οτι η Ανάφη δεν έχει κίνηση που έχουν άλλα νησια δεν την καθιστα αποδιοπομπαίο τράγο. Έχει το δικαίωμα ο Αναφιώτης να μπορεί να έχει σταθερή ακτοπλοική σύνδεση, όσες φορές κι αν αυτή γίνεται, για να ξέρει οτι θα μπορέσει να κάνει κρατήσεις για τα δωμάτιά  του. Πρέπει να υπάρχουν πλάνα και τα δρομολόγια να γίνονται με συνέπεια, όταν δεν επιδρούν άλλοι αστάθμητοι παράγοντες όπως ο καιρός ή οι βλάβες.

@gtogias το Χανιά 1 είμαστε σίγουροι οτι ξεκίνησε δρομολόγια; Θυμάμαι τελευταία αναφορά που το πλοίο ήταν ακόμα στη Σούδα και η σύμβαση έτρεχε.

Link to comment
Share on other sites

Το Χανια 1 δεν νομιζω να εχει φανει στη Σαντορινη.Χθες εκαναν ενα δρομολογιο οι Λεμβουχοι με το Καπεταν Κουλης αλλα δε γνωριζω αν αυτο συμβαινει τακτικα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
21 hours ago, MILTIADIS said:

 

 

Απ οτι εμαθα υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα του χρονου να υπαρχουν προσεγγισεις και στη Σαντορινη καποιες μερες τη βδομαδα απο τα παλατια στο ανεβασμα/κατεβασμα του Πειραιας-Ηρακλειο στα ημερησια.

Γενικα το φετινο καλοκαιρι πηγε πολυ καλα και η επιλογη της επιστροφης μετα απο πολλα χρονια της εταιρειας στο Αιγαιο εστειλε ηχηρο μηνυμα και στα κεντρικα της γειτονος που κατα το παρελθον δεν ηταν και τοσο ενθερμοι στην ιδεα της επανεμπλοκης της Μινοαν στην εσωτερικη ακτοπλοια.

Απο οσο μαρτυρουν οι αριθμοι, δεν υπήρχαν συγκοινωνιακές αναγκες για την γραμμη. Η εταιρία η οποια βρίσκεται όλο το χρόνο στην γραμμή βίωσε τις συνέπειες της δρομολόγησης. Θα δώσουν την αδεια να δρομολογηθεί Τ πλοίο των μινωικων και του χρονου; (εν τω μεταξύ υπάρχει και η σύνδεση με Τ Πρέβελη όλο το χρόνο με Τ Ηρακλειο)

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που το Πρέβελης κάνει 10 ώρες να πιάσει ηράκλειο μέσω Θήρας-Ανάφης ενώ τα παλάτια σε 3 ώρες. 

Δεν βρίσκω λόγο να μην δώσει έγκριση. 

Η εταιρεία που βρίσκεται ολο το χρόνο στη γραμμή,ότι βίωσε το βίωσε τις ημέρες που ήταν τα παλάτια, δεν της πηραν και το φαι απ το στόμα. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nikos_Chania said:

Μόνο που το Πρέβελης κάνει 10 ώρες να πιάσει ηράκλειο μέσω Θήρας-Ανάφης ενώ τα παλάτια σε 3 ώρες. 

Δεν βρίσκω λόγο να μην δώσει έγκριση. 

Η εταιρεία που βρίσκεται ολο το χρόνο στη γραμμή,ότι βίωσε το βίωσε τις ημέρες που ήταν τα παλάτια, δεν της πηραν και το φαι απ το στόμα. 

Δηλαδή λίγα ήταν τα 600 άτομα και τα 100 και βάλε αυτοκίνητα σε μια γραμμή που δεν είναι  Παροναξια και ο αριθμός των επισκεπτών είναι συγκεκριμενος (Σύμφωνα με τα στοιχεια);

Link to comment
Share on other sites

Λίγα δεν είναι, το αντίθετο. Είναι όμως μόνο δυο φορές την εβδομάδα, Πέμπτη και Κυριακή που έχει ημερήσια δρομολόγια στο Πειραιάς-Ηράκλειο. Τις άλλες μέρες συνεχίζουν μόνοι τους. Στα δε φορτηγά παραμένουν βασιλιάδες οι υπάρχοντες παίκτες.

Εκτός αν αλλάξουν τα δεδομένα και γίνουν πιο τακτικές οι προσεγγίσεις στη Μήλο και μάλιστα σε ετήσια βάση. Εκεί θα ενοχλήσουν πολλούς. Το ίδιο ισχύει και για τη Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μόνο η κίνηση της Κυριακής και της Πέμπτης, όλα τα δρομολόγια της εβδομάδας επηρεάστηκαν καθώς πολλοί κανόνισαν τις διακοπές του με βάση αυτά τα δυο δρομολόγια!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, αλλά that's life. Δεν μπορεί να προσφέρεις απο τις χαμηλότερες υπηρεσίες σε όλο το Αιγαίο όσον αφορά τους χρόνους ταξιδιού και να περιμένεις ότι δεν θα μπει κάποιος έκτακτα ή μόνιμα... Και το Speedrunner μια χαρά τους έπαιρνε μερίδιο με δυο δρομολόγια την ημέρα απλά δεν είχε γκαράζ μετά απο κάποιο σημείο. Άλλωστε οι ίδιοι οι φορείς της Μήλου αποζητούσαν την κίνηση των Μινωικών τα τελευταία χρόνια μετά απο κάποιες έκτακτες προσεγγίσεις που είχαν γίνει για εκδρομές.

Η κοινή λογική λέει ότι και 29 μίλια να μην έπιανε το πλοίο αλλά να έκανε ~4,30 ώρες με 23-24 μίλια που έπιανε ανέκαθεν στα ημερήσια, πάλι θα είχε την ίδια ακριβώς κίνηση όταν ο Κοραής κάνει 6 και ο Σολωμός 7. Ίσα ίσα που τις Πέμπτες το εκάστοτε Παλας συνήθως μπαίνει πίσω απο τον Σολωμό ~14.15 και κάθεται σχεδόν μισή ώρα αρόδου περιμένοντας να φύγει αφού η Zante έχει αναχώρηση 14.45.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως τακτικές αυτού του είδους δηλαδή της καλοκαιρινής αρπαχτής θα έπρεπε να αποφεύγονται και να τις καθόριζε το υπουργείο.Για παράδειγμα θα μπορούσε το υπουργείο να πει<< για να βάλεις καράβι το καλοκαίρι,υποχρεωτικά θα το έχεις και το χειμώνα στη γραμμή για κάποια δρομολόγια>>.Έτσι θα έχουν μακροπρόθεσμο όφελος οι νησιώτες.Ο άλλος που πηγαινοέρχεται άδειος όλο το Χειμώνα εδώ και 10 χρόνια δεν θα έπρεπε να προστατευτεί και να έχει κάποια ειδική μεταχείριση;Να μπουν επιτέλους κάποιοι όροι.Δε μπορεί ο κάθε ένας να κάνει τον πειρατή του καλοκαιριού.Και δεν αναφέρομαι μόνο για την περίπτωση της Μήλου,αλλά για όλες τις γραμμές.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Κ ο αντιλογος σε αυτο ειναι πως το καλοκαιρι που υπαρχει ζητηση 3 βαπορια για 5 νησια κ τα 3 με πολυ κινηση δεν επαρκει γι αυτο κ μπαινουν κ οι υπολοιποι για να παει ο κοσμος στα νησια αλλιως εαν δεν υπηρχαν δρομολογια ποιος θα πηγαινε που!

Link to comment
Share on other sites

Και να πηγαινοέρχονται και οι δύο άδειοι τον χειμώνα δηλαδή;

Αφού αναφέρεσαι σε όλες τις γραμμές που επικρατούν "πειρατές" κατά την γνώμη σου, υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι συνέβη αυτό που ειπώθηκε πως εγινε στην Μήλο;

Εγώ θα υποστηρίξω το τουριστικό προϊόν. Θα υποστηρίξω την δυνατότητα των επιβατών του θέρους να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές και ανταποκρισεις δρομολογίων. Είναι στήριγμα της οικονομίας, ειναι η βασικότερη πηγή εσόδων της χώρας μας, οπότε δεν μπορούμε να αντιδράμε έτσι.

Τώρα αν αυτό θα έπρεπε να γίνεται και τον χειμώνα τότε θα ήταν και οι δυο εταιρείες άδειες. Θα έπρεπε η μια εταιρεία που εξυπηρετει το χειμώνα τα νησια να καθεται στο τραπεζι με την τοπική αυτοδιοικηση και να συζητανε, ποιες αναγκες εχουν, τι μερες προτιμουν δρομολογια κλπ και η εταιρεια, στα πλαισια του δυνατού και εφικτού να προσαρμόζει τα δρομολόγια της για την καλυτερη εξυπηρέτηση όλων. Αλλά αυτό μπορουμε να το συζητήσουμε αλλού εκτενέστερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πέραν του ότι αναφέρουν τον Σαντορινιό ως...Υπουργό Ναυτιλίας, στην σύσκεψη που έγινε αντιμετωπίζουν ως θετικό στοιχείο την επιστροφή του Aqua Jewel στην θέση του Andros Jet.

Να έλεγες οτι δεν κούναγε στον καιρό να το καταλάβω, αλλά να αποζητούν και κούνημα, και μειωμένη ταχύτητα και αυξημένους χρόνους δρομολογίων, με εκπλήσσει.

Quote

Ένα ακόμα θετικά στοιχείο που προέκυψε από τη συνάντηση ήταν η γνωστοποίηση ότι, στην ενδοκυκλαδική γραμμή επιστρέφει το aqua jewel, το οποίο θα αντικαταστήσει το ταχύπλοο Andros Jet που πραγματοποιεί στη παρούσα φάση αυτά τα δρομολόγια, πράγμα που σημαίνει την πιο ομαλή διεξαγωγή τους. Να σημειώσουμε ότι το Aqua Jewel ναυλώθηκε από την Atlanticoline, το φετινό καλοκαίρι εκτελεί δρομολόγια στις πορτογαλικές Αζόρες, έχει διατηρήσει το όνομά του και αναμένεται να επιστρέψει... 

 

Link to comment
Share on other sites

Ε τον χειμώνα φεύγουν οι τουρίστες, θα μειωθούν και τα φερτά υλικά :P τι εννοείς δεν έφταιγαν τα φερτά υλικά; :P

Σε κάθε περίπτωση, θα έπρεπε να αιτιολογηθεί εκ μέρους των φορέων και συλλόγων γιατί αντιμετωπίζουν τόσο θετικά την επιστροφή. προς θεού, δεν έχω θέμα με το πλοίο, απλά το ανδρος τζετ μείωσε τους χρόνους

Link to comment
Share on other sites

Μειωσε τους χρονους.Αλλα δεν επερνε νταλικες. Το Χειμωνα που σταματανε καποια πλοια οι νταλικες απο τα μικρα νησια πρεπει να εξυπηρετηθουν.Οπως πχ σταματανε οι προσεγγισεις της Blue Star στην Αναφη της Ζαντε σε Φολεγανδρο Σικινο Ιο κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/8/2018 at 6:31 PM, Nikos_Chania said:

Πέραν του ότι αναφέρουν τον Σαντορινιό ως...Υπουργό Ναυτιλίας, στην σύσκεψη που έγινε αντιμετωπίζουν ως θετικό στοιχείο την επιστροφή του Aqua Jewel στην θέση του Andros Jet.

Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου εγώ βλέπω να μένει το Άνδρος Τζετ στα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...