Jump to content
Shipfriends
Nick the Greek

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)

Recommended Posts

αναρωτιεμαι ποια η λογικη μιας τοσο μικρης(εσωτερικης) μετασκευης

Η μετασκευή που θα γίνει είναι απαραίτητη προκειμένου να αυξηθεί το πρωτόκολλο του πλοίου και να συμμορφωθεί σε κάποιες προδιαγραφές που αφορούν τα επιβατηγά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χμ... Απ οτι ειδα μαλλον το πλοιο θα παραμεινει με την κλασικη γιαπωνεζικη σιλουετα του χωρις να αλλαχτει τιποτα εξωτερικα. Καλο αυτο για τους fun των γιαπωνεζικων. :D Παντως ακομα δεν εχουν καταληξει στην εσωτερικη του διαταξη. Αλλα εχουμε χρονο μεχρι να τελειωσουν τα ξηλωματα. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
δεν θα χρειαστει 4 σωστικες λεμβους οπως εβαλε και η ΑΡΙΑΔΝΗ?Που θα μπουν αυτες οι βαρκες οεο:o
Η μετασκευή που θα γίνει είναι απαραίτητη προκειμένου να αυξηθεί το πρωτόκολλο του πλοίου και να συμμορφωθεί σε κάποιες προδιαγραφές που αφορούν τα επιβατηγά.
Χμ... Απ οτι ειδα μαλλον το πλοιο θα παραμεινει με την κλασικη γιαπωνεζικη σιλουετα του χωρις να αλλαχτει τιποτα εξωτερικα.

Βαρκες ειδες Νeptune?Γιατι αν ειναι να αυξηθει το πρωτοκολλο αποκλειεται να μην βαλει επιπλεον λεμβους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ξηλώματα προχωράνε με γοργούς ρυθμούς σε αντίθεση με τη μετασκευή. Προς το παρόν τα συνεργεία δε δουλεύουν εντατικά (καμία σχέση με αυτό που γινόταν με τα συνεργεία στον Ελυρο)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Βαρκες ειδες Νeptune?Γιατι αν ειναι να αυξηθει το πρωτοκολλο αποκλειεται να μην βαλει επιπλεον λεμβους.

Η αληθεια ειναι οτι βαρκες δε βλεπω. Μονο αυτες που εχει πισω απο τη γεφυρα.

Απο καινουριο πραμα βλεπω μονο 2 resque. Ενα δεξια και ενα αριστερα. Αλλα βλεπω MES αμα σου κανουν :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχημα τα νεα για το βαπορι

Δυστυχως απο οτι κουγεται βρηκανε ποσοτητα αμιαντου.Αν ειναι ετσι τα πραγματα ελπιζω να υπαρξει μεριμνα ωστε να αφαιρεθει σωστα και με ασφαλεια ο αμιαντος χωρις να εκτεθουν οι εργαζομενοι.Αυτο ειναι και το πρωτο που εχει σημασια αυτη τη στιγμη

Απο κει και περα λογικα θα υπαρξει καποια εμπλοκη στις εργασιες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομιζω να μην προχωρησει η μετασκευη σε αυτη την περιπτωση γιατι δε μιλαμε για ενα πλοιο με λιγα χρονια μπροστα του. Απλα θα παει λιγο ως αρκετα πισω. Το "περιφημο" 5μελες παντως μπηκε σημερα στο πλοιο (λογικα μετα απο καταγγελια εργαζομενων) και εδιωξε ολους οσους εργαζονταν πανω σ αυτο και απαιτησε να σταματησουν οι εργασιες μεχρι την σωστη αφαιρεση του αμιαντου απο το βαπορι.

Τωρα φταιω εγω που αναρωτιεμαι αν σε πλοιο 20ετιας υπαρχει αμιαντος σε ποσα αλλα που ταξιδευουμε μαζι τους καθημερινα υπαρχει? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα πηρε το αυτι μου οτι το δειγμα που σταλθηκε για εξεταση εδειξε οτι δεν υπαρχει προβλημα... Οποτε οι εργασιες συνεχιζονται με γοργους ρυθμους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο πλοίο όταν πήγε το 5μελες, υπέδειξε κατευθείαν κάποια σε συγκεκριμένα μέρη του πλοίου, όποτε πρέπει να είναι σίγουρα από καταγγελία εργαζομένων.

Από όσο γνωρίζω ο αμίαντος επαψε να τοποθετείτε επίσημα στα πλοία το 1980. (Άντε 1-2 χρόνια μετά μπορεί να έχουν μερικά πλοία από τα stock που υπήρχαν στις εταιρείες από αμίαντο).

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρεία ρώτησε το Ναυπηγείο στην Ιαπωνία, που κατασκευάστηκε το πλοίο, για να τους πει τι υλικό είναι αυτό?? Το Ναυπηγείο τους έστειλε το ακριβές υλικό, με επίσημα χαρτιά που είχαν μεταφραστεί από τη Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, αλλά το 5μελες δεν τα δέχονταν.

Το 5μελες ζήταγε να σταλθεί δείγμα για ανάλυση στα εργαστήρια του Δημόκριτου. Έτσι για περίπου 2 εβδομάδες είχαν σταματήσει οι εργασίες μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα της ανάλυσης.

Οι εργασίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2010

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ γίνεται ριζική ανακατασκευή (νέα υλικά και καλωδιώσεις) εσωτερικών χώρων λόγω του ότι τα προυπάρχοντα δεν μπορούσαν να πιστοποιηθούν ώς άκαυστα και άρα το πλοίο δεν μπορούσε να γίνει συμβατό με την κοινοτική οδηγία 98/18 και την τελευταία SOLAS που ειναι υποχρεωτικές απο το 2010.

Στο HELLENIC VOYAGER παρότι Ιαπωνικής κατασκευής (τα παλαιότερα δεν ακολουθούσαν καθόλου κατασκευαστικά την SOLAS), και ενω το πλοίο πλέον θα χαρακτηρίζεται Ε/Γ-Ο/Γ και οχι Ο/Γ, δεν έχει θέμα ανακατασκευής. Η εταιρεία προς το παρόν κατασκευάζει ατομικά wc και ντούζ σε όλες τις καμπίνες αξιωματικών, και σε μερικές επιβατών ώστε το πλοίο να μπορεί να έχει περίπου 200 κλίνες.

Λογικά δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στο εσωτερικό του εκτός απο μικρές αλλαγές.

Μια σκέψη ηταν να δρομολογηθεί Πειραια Λεμεσσό Χαϊφα, αλλά ώς είθισται δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψέυδεται οποιαδήποτε πληροφορία περί του τι μέλλει γεννέσθαι.

Στην παρούσα φάση μάλλον δεν πρόκειται να δούμε εξωτερικές αλλαγές σε κανένα απο τα δύο πλοία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Χελλενικ Βογιατζερ ειναι δεμενο με την αριστερη πλευρα στο μωλο ενω δειχνει φρεσκοβαμμενη η δεξια του πλευρα χωρις το "CARGO" ομως :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετοιμασίες για Κυπριακή σημαία βλέπω-ακούω-μαθαίνω για το πλοίο που πολύ-πολύ σύντομα (μέσα στο επόμενο 10ήμερο δηλαδή;)) ξεκινάει για ναύλο ως ΡΟ-ΡΟ!!!:confused::eek:

Φαντάζομαι η συνέχεια για την μετασκευή του όταν με το καλό επιστρέψει......!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι εγώ και όλοι αυτό είχαμε ακούσει, αλλά το¨Big Boss" έχει άλλα σχέδια για το καραβάκι!;)

Θα δείξει!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην περιπτωση του Hellenic Voyager μονο θεωρω την πιο περιεργη κινηση και αυτο γιατι το βαπορι ειναι αφτιαχτο.Αν και πιστευω οτι θα τα μπαλωσουν προχειρα μεχρι να φευγει

Μπορεί να είναι άφτιαχτα τα σαλόνια, αλλά το πλοίο θα δουλέψει ως Ro-Ro, όποτε δεν του χρειάζονται. Έτσι και αλλιώς είχε τα περισσότερα κλειστά κατά τα ταξίδια ως Ro-Ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Χελλενικ Βογιατζερ ειναι δεμενο με την αριστερη πλευρα στο μωλο ενω δειχνει φρεσκοβαμμενη η δεξια του πλευρα χωρις το "CARGO" ομως :rolleyes:

Σωστά, φρεσκοβαμμένο και απαστράπτον στον σημερινό βοηθούντα (και επανεμφανισθέντα :D) ήλιο. Κουφέτο το πλοίο, και πανέμορφο όπως εξ από :P ανέκαθεν άλλωστε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετοιμάζεται ο βάπορας αλλά για που?

Κάτι σειρήνες λένε για Λεμεσό Χάιφα αλλά δεν έχουν διασταυρωθεί ακομη.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εν αναμονή για το πλοίο τελικά και το ποια γραμμή θα πάρει και πως θα δουλέψει! Ισως να το δούμε και κατά Κόρινθο μεριά μιας και η κίνηση των ROPAX ανέβηκε και έφερε ανησυχίες και γκρίνιες στην εταιρεία του!!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eιναι ένα ντόμινο για γερούς παίχτες η δρομολόγηση του πλοίου και πως θα δουλέψει τελικά....!!:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπορεί να είναι άφτιαχτα τα σαλόνια

Τελικα τι γινεται με τα σαλονια και τις εσωτερικες εργασιες,προχωρουν η δεν γινεται τιποτα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...