Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Από ότι βλέπω στο δελτίο του ΟΛΠ (Κατάσταση Πλοίων ευρισκομένων στις περιοχές της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης της ΟΛΠ Α.Ε) το πλοίο αναφέρεται από σήμερα να βρίσκεται ξανά στο Πέραμα.

Αν πράγματι έφυγε από την Κυνόσουρα και πέρασε "απέναντι", τι άραγε μπορεί να σημαίνει αυτό ???

Link to comment
Share on other sites

Mήπως όμως "χωρέσει" σε γραμμή της Αδριατικής στα χρώματα της ΑΝΕΚ???

Γιατί αυτό συζητιόταν πολύ έντονα το τελευταίο διάστημα, καθώς λόγω ότι έχει λίγες καμπίνες θα έχει και λιγότερο ξενοδοχειακό απο τα υπάρχοντα της Αδριατικής, άρα μεγαλύτερη οικονομία στην μαμά Ανέκ B) Βέβαια απο λόοοογια έχουμε φουσκώσει!! :)

Link to comment
Share on other sites

Εάν αποκρυπτογράφησα ορθά τα γραφόμενα του Cruise Europa, εννοεί ότι θα αντικαταστήσει κάποια από τα πλοία της Αδριατικής της ΑΝΕΚ (πιθανόν για τις ετήσιες ακινησίες). Παράδειγμα τα πλοία της ΑΝΕΚ έχουν 650 κρεβάτια τα δυο πλοία της Βενετίας και 710 κρεβάτια το Hellenic Spirit, ενώ το Νήσος Ρόδος έχει περίπου 130. Αλλά για αυτά προβλέπεται να πάει το Κρήτη Ι (για της Βενετίας σίγουρα)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Αλλού στο Ίντερνετ λέγεται για ναύλωση στην Κούβα! Ας περιμένουμε και θα δούμε

Όπως δείχνουν τα πράγματα, άνθρακες ο θησαυρός. Το αρχοντοβάπορο εξακολουθεί να κοσμεί με την παρουσία του την κεντρική προβλήτα του Περάματος.

gallery_2102_195_83264.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι δαπανηθηκαν ενα σωρο χρηματα και το πλοιο βρισκεται μεταξυ Αλγεριας,παροπλισμου και σκατζας.Αναρρωτιεμαι αν τελικα θα καταφερει να γινει αποσβεση ποτε των χρηματων που δαπανηθηκαν.

Νομιζω οτι το σκανδαλο ειναι με το Ν.ΡΟΔΟΣ και οχι με την ΑΡΙΑΔΝΗ που απο τις ναυλωσεις εχουν βγαλει πολλα λεφτα(ποιοι ακριβως ειναι αλλη ιστορια :wub: ).Εδω εκαναν ολοκληρη μετασκευη,του εδωσαν και ονομα που ταιριαζε στην νεα γραμμη που ανοιξαν και τελικα το πλοιο δεν δουλεψε ουτε ενα χρονο :eek:

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η εταιρεία έκρινε ότι το πλοίο δεν αποδίδει στη γραμμή που το έβαλαν τι θα πρέπει να έκανε??? Πολλές φόρες οι εταιρείες κάνουν λάθος επιλογές σε δρομολογήσεις πλοίων τους!!! Να συνέχιζε να ταξιδεύει και να βάζει μέσα την εταιρεία?? Εδώ βλέπεις ότι φέτος και η Blue Star Ferries σταμάτησε να έχει 3 πλοία στη γραμμή το χειμώνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Η απλη λογικη π100 λεει οτι θα μπορουσαν να μην το ειχαν μετασκευασει. Ειναι σαν να παω εγω να μετασκευασω το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε ΕΓ/ΟΓ χωρις να εχω μελετησει πριν αν θα βρω γραμμη για να δουλεψει και να βγαλω τα εξοδα μου. ;)

Link to comment
Share on other sites

το 2010 και οικονομικη κριση υπηρχε και μειωση της κινησης στα δωδεκανησα (για οπου το προοριζαν) υπηρχε. ειναι απο τις κινησεις που δεν μπορουν να αιτιολογηθουν ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

ε εντάξει έκαναν μετασκευή και απέκτησαν ένα πλοίο. Το θέμα είναι ότι το πλοίο έχει πολύ λίγα κρεββάτια, πως να σταθεί στη Ρόδο ή ακόμα και στην Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο νομιζω ειναι μια ακομα ενδειξη οτι η μετασκευη εγινε χωρις καποιο οργανωμενο σκεπτικο αφου το πλοιο μπορει να αξιοποιηθει σε ελαχιστες γραμμες στην Ελλαδα αλλα και ισως στο εξωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
η απλη λογικη π100 λεει οτι θα μπορουσαν να μην το ειχαν μετασκευασει. ειναι σαν να παω εγω να μετασκευασω το θεσαλλονικη σε εγ/ογ χωρις να εχω μελετησει πριν αν θα βρω γραμμη για να δουλεψει και να βγαλω τα εξοδα μου.

δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με το θεσσαλονίκη!!! γιατί το νήσος ρόδος ήταν ε/γ-ο/γ στην ιαπωνία όταν αγοράστηκε από την HSW. οπότε η εταιρεία είχε ένα ε/γ-ο/γ που το δούλευε ως Ro-Ro ενώ καθόντουσαν αλλά δικά της Ro-Ro!!! επίσης να θυμίσω ότι και η προηγουμένη διοίκηση είχε σχέδια να το μετασκευάσει σε ε/γ-ο/γ, αλλά δεν πρόλαβε να τα πραγματοποιήσει!!

το 2010 και οικονομικη κριση υπηρχε και μειωση της κινησης στα δωδεκανησα (για οπου το προοριζαν) υπηρχε. ειναι απο τις κινησεις που δεν μπορουν να αιτιολογηθουν ευκολα.

μια αιτιολογία που μπορώ να σου αναφέρω είναι ότι με τη μετασκευή, το πλοίο μεγάλωσε την αγοραστική αξία του!!!

μα για να διώξουν το οράιζον από τα χανιά
προσωπικα αμφιβαλλω οτι ηταν αυτος ο λογος. τετοια πολυδαπανη μετασκευη δεν δικαιολογειται απλα με το "εφυγε το horizon απο τα χανια"

το νήσος ρόδος ήταν δεμένο περίπου 10 μήνες (αύγουστο του 2009 με ιούνιο του 2010) όταν έκανε τη μετασκευή του. η εταιρεία του αποφάσισε στο τέλος σεπτεμβρίου με αρχές του οκτωβρίου του 2009 ότι τελικά θα το μετασκευάσει σε ε/γ-ο/γ και τότε ξεκίνησε το ξήλωμα εσωτερικά. όταν η Blue Star Ferries αποφάσισε να επανεισελθει στη γραμμή των χανίων την άνοιξη του 2010, τότε ξεκίνησαν ουσιαστικά οι εργασίες στο νήσος ρόδος για την μετασκευή του (τυχαίο, δεν νομίζω???)

τόσο δαπανηρή (σίγουρα πολύ φθηνότερη από το αριάδνη) δεν νομίζω να ήταν γιατί ουσιαστικά το πλοίο υπέστη πολύ λίγες μετατροπές εξωτερικά (προσθήκες σωστικών λέμβων), ενώ εσωτερικά ουσιαστικά επανασχεδιαστήκαν τα σαλόνια (ήρθαν καινούργια καθίσματα, καναπέδες, μοκέτες, ταπετσαρίες) και οι καμπίνες του απλώς υπέστησαν ανακαίνιση.

Link to comment
Share on other sites

π100 στο παραδειγμα με το θεσσαλονικη(εστω κι αν το βρισκεις οτι δεν στεκει,σε σχεση με το συγκεκριμενο πλοιο)πρεπει να εστιασεις στο κομματι που λεω για το αν θα βρει γραμμη και θα βγαλει τα εξοδα του το σκαρι που 'αποφασισα' να μετασκευασω.ειτε βαλει καποιος 5καθισματα,ειτε προσθεσει 1 ολοκληρο ντεκ,πρεπει πρωτα να εχει ενα πλανο για το τι θα κανει με το πλοιο.

με το voyager λοιπον,ποιο ηταν το πλανο? 1.φτιαχνουμε ενα πιο ολοκληρωμενο εγ/ογ που θα μπορει να δουλεψει σε πολλες γραμμες και θα ειναι περιζητητο σε ναυλωσεις η 2.πρεπει να πιεσουμε την blue star,το σκεφτηκαμε την δευτερα,το τελειωσαμε την κυριακη και αν δεν μας βγει,κααααπου μωρε θα βρουμε να το δρομολογησουμε. :rolleyes:

εγω το 2 υποψιαζομαι οτι εγινε και το επιβεβαιωνει και το χρονικο της μετασκευης που μας περιγραφεις.σε συνδυασμο με αυτο,νομιζω οτι ηταν μια λανθασμενη επιλογη.

υγ αν και εφοσον πουληθει/ναυλωθει,ξανασυζηταμε για την αξια που εχει μετασκευασμενο η οχι.προς το παρον ειναι παροπλισμενο μηνες τωρα και δεν φταιει για αυτο μονο η οικονομικη κριση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...