Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ξεκινά η αποκατάσταση της καθίζησης στον τραπεζοειδή προβλήτα Αγίου Διονυσίου

Quote

Στα τέλη Μαρτίου προσδιορίζει ότι θα ξεκινήσουν τα έργα αποκατάστασης καθίζησης στον τραπεζοειδή προβλήτα Αγίου Διονυσίου, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Άκης Ζήβας. Ο κ. Ζήβας ανέφερε ότι όλα πήγαν καλά και σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσουν τα έργα προϋπολογισμού 28.455€ μετά την έγκρισή από την Λιμενική Επιτροπή του αποτελέσματος της δημοπρασίας για το έργο της αποκατάστασης της καθίζησης στον τραπεζοειδή προβλήτα και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης με τον ανάδοχο. Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει παρεμβάσεις οδοποιίας για την αποκατάσταση καθίζησης συνολικού εμβαδού 400 τετραγωνικών μέτρων στον προβλήτα Αγίου Διονυσίου, και καλύπτεται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Μετά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος έχει 90 ημέρες για την εκτελέσει τις εργασίες που ανέλαβε.
“Ένα έργο ικανό να αλλάξει ριζικά η εικόνα της προβλήτας, αφού μια μεγάλη πλατεία δημιουργήθηκε στο σημείο φορτοεκφόρτωσης των πλοίων της γραμμής και να δεχθεί μεγάλο όγκο τουριστών και οχημάτων χωρίς να δημιουργούνται πλέον προβλήματα φορτοεκφόρτωσης των παράπλευρων πλοίων” προσθέτει ο κ. Ζήβας.

Τοποθετήθηκε ο φωτοσημαντήρας
Επίσης, ολοκληρώθηκε και η εγκατάσταση του νέου φωτοσημαντήρα πάνω στον ύφαλο “Δημήτρης” για την ασφάλεια της πλοήγησης στο λιμάνι.
Η προμήθεια έγινε από το Λιμενικό Ταμείο και ο εξοπλισμός που παραλήφτηκε τοποθετήθηκε από ιδιώτη δύτη που θα κάνει την εγκατάσταση φτάνοντας στο συγκεκριμένο σημείο με σκάφος. Το κόστος του νέου εξοπλισμού, που περιλαμβάνει ακόμη και δύο φωτεινά σήματα για την είσοδο στην μαρίνα, είναι περίπου 8.200 ευρώ.
Θυμίζουμε πως ο προηγούμενος φωτοσημαντήρας είχε υποστεί σοβαρή καταστροφή από την κακοκαιρία λίγο μετά τα Χριστούγεννα εξαιτίας των ισχυρών ανέμων που τον παρέσυραν με αποτέλεσμα να πέσει στα βράχια και να καταστραφεί.
Όλο αυτό το διάστημα με πρόνοια του Λιμεναρχείου, έχει τοποθετηθεί σήμανση στον ύφαλο για την ασφάλεια των πλοίων, ωστόσο χρειαζόταν άμεσα να αγοραστεί και να εγκατασταθεί νέος εξοπλισμός. Ο νέος φωτοσημαντήρας έχει αυξημένη ισχύ και καλύπτει μια απόσταση 6 ναυτικών μιλιών σε σχέση με τον προηγούμενο που είχε ισχύ τριών ναυτικών μιλιών και λόγω παλαιότητας δεν είχε καλή απόδοση ούτε σε αυτό το εύρος. Και έτσι λύθηκε το πρόβλημα που είχαν το βράδυ οι καπετάνιοι που δεν μπορούσαν να τον ξεχωρίσουν λόγω του ηλεκτροφωτισμού της παραλίας.

 

Link to comment
Share on other sites

καταραμενο ειναι το λιμανι της ζακυνθου. ενα φτιαχνουν, δεκα σκανε.

δεν ειναι τυχαια ολα αυτα. οταν φτιαχτηκε ο τραπεζοειδης και αποπερατωθηκε η προβλητα αγιου διονυσιου (λιγο μετα το μιλενιουμ), ολα εγιναν... στην ξεπετα και, οπως παντα πληρωσαμε το φυκι για μεταξωτη κορδελα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξεκίνησαν χθες οι εργασίες αποκατάστασης της καθίζησης στον τραπεζοειδή προβλήτα του Αγίου Διονυσίου στο λιμάνι της Ζακύνθου και τα συνεργεία του αναδόχου εργάζονται εντατικά ώστε ο χώρος να είναι έτοιμος όσο το δυνατόν πιο άμεσα και σίγουρα πριν ξεκινήσει η αυξημένη κίνηση του καλοκαιριού.

Το έργο σχεδιάζεται εδώ και πολύ καιρό από το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου που περίπου πριν από ένα χρόνο προκήρυξε τον σχετικό διαγωνισμό.

Αν και χρειάστηκε να περάσουν αρκετοί μήνες για να εξασφαλιστούν οι εγκρίσεις από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και να υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο, πλέον βρισκόμαστε στην τελική ευθεία.

Το έργο είχε προϋπολογισμό 28.455€ και περιλαμβάνει παρεμβάσεις οδοποιίας για την αποκατάσταση καθίζησης συνολικού εμβαδού 400 τετραγωνικών μέτρων στον προβλήτα Αγίου Διονυσίου, ενώ  καλύπτεται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Σύμφωνα με την σύμβαση ο ανάδοχος έχει 90 ημέρες για την εκτελέσει τις εργασίες που ανέλαβε.

Το διάστημα που διαρκούν οι εργασίες θα υπάρχουν περιορισμοί στην κίνηση των οχημάτων στην περιοχή, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως το Λιμενικό Ταμείο σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο έχουν πάρει απόφαση για την εφαρμογή ειδικών κυκλοφοριακών μέτρων στην περιοχή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οχημάτων και των λεωφορείων που πρόκειται να ταξιδέψουν με το πλοίο της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παρεμβάσεις και έργα αλλάζουν όψη στο λιμάνι της Ζακύνθου

Quote

Παρεμβάσεις οδοποιίας για την αποκατάσταση καθίζησης συνολικού εμβαδού 400 τετραγωνικών μέτρων στον προβλήτα Αγίου Διονυσίου, περιλαμβάνουν τα έργα αποκατάστασης που βρίσκονται σε εξέλιξη. Μετά την υπογραφή της σύμβασης ο ανάδοχος έχει 90 ημέρες για την εκτέλεση των εργασιών που ανέλαβε, προϋπολογισμού 28.455€ που καλύπτονται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Αθόρυβα και μεθοδικά συνεχίζει το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου τις προσπάθειες αποκατάστασης ζημιών και παρεμβάσεων στις εγκαταστάσεις του λιμανιού με μόνη επιδίωξη την άμεση ολοκλήρωσή τους και κυρίως αλλαγή εικόνας στις υφιστάμενες υποδομές. “Αυτό το έργο είναι ικανό να αλλάξει ριζικά την εικόνα της προβλήτας, αφού μια μεγάλη πλατεία δημιουργείται στο σημείο φορτοεκφόρτωσης των πλοίων της γραμμής για να δεχθεί μεγάλο όγκο τουριστών και οχημάτων χωρίς να δημιουργούνται πλέον προβλήματα φορτοεκφόρτωσης των παράπλευρων πλοίων”, ανέφερε ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Άκης Ζήβας.
Μαζί με τα έργα αποκατάστασης της καθίζησης στον τραπεζοειδή προβλήτα του Αγίου Διονυσίου θα ξεκινήσουν και αυτά του καλλωπισμού του φυλακίου που βρίσκεται στην πλατεία του Ηρώου των Πεσόντων και της αποθήκης που έχει το Λιμενικό Ταμείο στο Πόρτο. Σε ότι αφορά το φυλάκιο, έχει ληφθεί η έγκριση από την Περιφέρεια και έτσι μετά το Πάσχα θα ξεκινήσουν οι εργασίες (βάψιμο κ.α.) ώστε να πάρει άλλη όψη το φυλάκιο διότι είναι το πρώτο πράγμα που αντικρίζουν οι τουρίστες που κατεβαίνουν από τα κρουαζιερόπλοια και βγαίνουν από τον Μώλο του Αγίου Νικολάου και να κάνουν τις βόλτες τους στους δρόμους της πόλης. Το ίδιο ισχύει και για την αποθήκη η οποία βρίσκεται δίπλα ακριβώς από τις τουαλέτες, στο κτήριο στο Πόρτο. Εκεί θα πρέπει να φύγουν τα σίδερα και να μπουν στη θέση τους ξύλα, έτσι ώστε οι τουρίστες να αντικρίζουν ένα καλαίσθητο θέαμα.
Τέλος, το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου διεκδικεί το ποσό των 300 χιλιάδων ευρώ για να εγκαταστήσει το σύστημα ασφάλειας στο λιμάνι ώστε να μπορεί να φιλοξενεί κρουαζιερόπλοια και γενικότερα διεθνείς πλόες. Εκτός των άλλων η διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου προχώρησε σε δημοπρασία σε ότι αφορά την πεζή καθαριότητα, μιας και έληξε η σύμβαση. Στο αντικείμενό της συμπεριλαμβάνονται, εκτός των άλλων, και οι εργασίες πεζής καθαριότητας στους χερσαίους παραλιακούς και λιμενικούς χώρους που ανήκουν στην αρμοδιότητά του. Οπότε, θα συνεχίσει να είναι καθαρή η παραλιακή και ενόψει της φετινής καλοκαιρινής περιόδου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μόνο πέρα βαθιά δεν είναι τα κατασχεμένα πλοία “Chang Chun” και “Tianjin” που “στολίζουν” την μαρίνα του λιμανιού της Ζακύνθου και κανείς δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει εάν άμεσα ή όχι θα ολοκληρωθούν οι εργασίες τεμαχισμού και απομάκρυνσης ώστε να μην αποτελέσουν ατραξιόν και μνημείο που θα φωτογραφίζουν οι τουρίστες προσερχόμενοι στο χώρο. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό στο ένα από τα δυο έχει μείνει μόνο του κουφάρι, ενώ έχοντας φτάσει στο μηχανοστάσιο οι διαδικασίες δυσκολεύουν αφού εξαιτίας της οξείδωσης αλλά και των συσσωρευμένων ποσοτήτων λαδιού οποιαδήποτε αστοχία θα μπορούσε να οδηγήσει σε θαλάσσια μόλυνση. Όπως και να έχει πρόκειται για το τελευταίο “επεισόδιο” ενός μακρόχρονου σήριαλ για την απομάκρυνση των σκαφών από το λιμάνι, μετά τη δημοπρασία που διενεργήθηκε στα μέσα του περασμένου Ιουλίου και έτσι πέρασαν στα χέρια του νέου τους ιδιοκτήτη ο οποίος μάλιστα είναι επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στη Ζάκυνθο. Για τα υπόλοιπα τρία ημερόπλοια “Eurostar”, το “Αναστασία” και το “Παναγία Αθωνίτισσα”, έχουν εξαντληθεί όλα τα περιθώρια που είχε δώσει ο Νόμος. Για αυτό αποφασίστηκε η διενέργεια πλειοδοτικού διαγωνισμού για την απομάκρυνση τους, ορίζοντας τα μέλη της αρμόδιας επιτροπής αλλά και τους όρους καθώς έχουν ήδη χαρακτηριστεί ως επικίνδυνα και επιβλαβή.

Πηγη: ΗΜΕΡΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι εργασίες απομάκρυνσης των παλιών τσιγαράδικων από την μαρίνα και ήδη το μεγαλύτερο μέρος από τα παλιοσίδερα έχει κοπεί και έχει ανασυρθεί από το νερό. Σήμερα μέσα στη θάλασσα παραμένει μόνο το «Chang Chung» και η εικόνα του χώρου είναι πολύ διαφορετική από αυτή που υπήρχε πριν από μερικούς μήνες. Μπορεί να πέρασαν χρόνια ολόκληρα μέχρι η διαδικασία για τον πλειστηριασμό των πλοίων να ολοκληρωθεί και να ακολούθησε νέος κύκλος καθυστερήσεων μέχρι να βρεθεί τελικά ανάδοχος και η καλύτερη δυνατή μέθοδος για την απομάκρυνσή τους, τελικά όμως η διαδικασία φαίνεται να εξελίσσεται με επιτυχία, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος θαλάσσιας ρύπανσης. Σημειώνεται πως μετά την απομάκρυνση των τσιγαράδικων, θα μεταφερθούν εκεί τα τρία κατασχεμένα ημερόπλοια, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία για τον πλειστηριασμό τους.

Edited by proud_ionian
ermisnews
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το πρόβλημα της αγκυροβόλησης των ημεροπλοίων και των τουριστικών σκαφών στο λιμάνι και την μαρίνα της Ζακύνθου, είναι ένα από αυτά που κυριαρχούν το φετινό καλοκαίρι, καθώς η κίνηση των τουριστών που πραγματοποιούν θαλάσσιες εκδρομές έχει πολλαπλασιαστεί και τις ώρες τις αποβίβασης αλλά και της επιβίβασης, ειδικά στο μώλο του Αγίου Νικολάου επικρατεί το αδιαχώρητο. Ακόμη, ιδιαίτερα αυξημένη είναι η ζήτηση και για θέσεις αγκυροβόλησης από τα τουριστικά σκάφη, ιστιοπλοϊκά και γιοτ που πραγματοποιούν ταξίδια στο νησί μας. Τα παράπονα και οι αντιδράσεις που διατυπώθηκαν ειδικά φέτος ήταν έντονα και αυτό που κατέστη πλέον ως αυτονόητο αίτημα προς τους υπεύθυνους του λιμανιού είναι να υπάρξουν λύσεις για τα αγκυρόβολια που θα καλύπτουν τις υφιστάμενες αυξημένες ανάγκες, τουλάχιστον μέχρι να εφαρμοστούν τα όσα οριστικά προβλέπει το πολυσυζητημένο Master Plan για το λιμάνι. 

Την ίδια στιγμή που υπάρχουν σοβαρές ανάγκες θέσεων αγκυροβόλησης, ένα μεγάλο μέρος της «μαρίνας» παραμένει «παροπλισμένο» καθώς εκεί βρίσκονται πλοία σε αχρηστία, τα οποία έχουν ακινητοποιηθεί και η απομάκρυνση τους απαιτεί όπως αποδεικνύεται εξαιρετικά χρονοβόρες διαδικασίες. Μετά τον πολυετή εφιάλτη με τα κατασχεμένα τσιγαράδικα, που ευτυχώς έλαβε τέλος με την σταδιακή απομάκρυνση τους, αφού πρώτα κόπηκαν σε κομμάτια μέσα στη θάλασσα, παραμένει το πρόβλημα με τα τρία κατασχεμένα ημερόπλοια, το Eurostar, το Παναγία Αθωνίτισσα και το Αναστασία, με το Eurostar μάλιστα να έχει μετατραπεί σε ναυάγιο, το οποίο μέρα με την μέρα βυθίζεται όλο και περισσότερο.

Η δημοπρασία που είχε προκηρυχθεί από το Λιμενικό Ταμείο για την επιλογή του αναδόχου που θα αγόραζε τα τρία πλοία και θα αναλάμβανε την απομάκρυνση τους από τη μαρίνα είχε προγραμματιστεί για την περασμένη Παρασκευή και τελικά κατέστη άγονη, καθώς δεν προσήλθε κανένας ενδιαφερόμενος. Η δημοπρασία θα επαναληφθεί με την ελπίδα να καταλήξει σε πλειοδότη και να δρομολογηθεί η απομάκρυνση των πλοίων όσο το δυνατόν πιο άμεσα, κάτι που κρίνοντας από την εμπειρία από αντίστοιχες περιπτώσεις κατά το παρελθόν είναι εξαιρετικά δύσκολο.

Προς το παρόν, τα τρία κατασχεμένα ημερόπλοια, πέρα από το γεγονός ότι καταλαμβάνουν πολύτιμες θέσεις αγκυροβολίου στην μαρίνα, αποτελούν πηγή βρωμιάς, έστω και αν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα για την αποτροπή της θαλάσσιας ρύπανσης και προκαλούν αλγεινή εντύπωση στους χιλιάδες επισκέπτες που καθημερινά επισκέπτονται το χώρο της μαρίνας για να αποβιβαστούν στα πλοία που κάνουν θαλάσσιες εκδρομές.

Edited by proud_ionian
ermisnews
Link to comment
Share on other sites

“Αναβάλλεται” προσωρινά η απομάκρυνση των κατασχεμένων ημερόπλοιων στο λιμάνι της Ζακύνθου

Quote

Ένα βήμα πιο κοντά στο να αποκτήσουμε ένα ακόμη “Ναυάγιο”, αυτή τη φορά στη μαρίνα του λιμανιού, μας φέρνει το γεγονός ότι κατέστη άγονη η δημοπρασία που είχε προκηρυχθεί από το Λιμενικό Ταμείο για την επιλογή του αναδόχου που θα αγόραζε και θα απομάκρυνε από τη μαρίνα τα τρία κατασχεμένα ημερόπλοια, το “Eurostar”, το “Αναστασία” και το “Παναγία Αθωνίτισσα”, με το πρώτο να βυθίζεται όλο και περισσότερο.
Η διαδικασία δεν προχώρησε καθόσον δεν προσήλθε κανένας ενδιαφερόμενος για αυτό και θα επαναληφθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα προκειμένου να δοθεί λύση και με αυτό το πρόβλημα, δεδομένου ότι τα κατασχεμένα τσιγαράδικα απομακρύνονται σταδιακά αφού πρώτα κόπηκαν σε κομμάτια.
Και για τα τρία ημερόπλοια είχαν εξαντληθεί όλα τα περιθώρια που είχε δώσει ο Νόμος. Για αυτό αποφασίστηκε η διενέργεια πλειοδοτικού διαγωνισμού για την απομάκρυνση τους, ορίζοντας τα μέλη της αρμόδιας επιτροπής αλλά και τους όρους καθώς έχουν ήδη χαρακτηριστεί ως επικίνδυνα και επιβλαβή. Αυτό θα συμβεί μετά την πάροδο της προθεσμίας των 60 ημερών που θα έχει στη διάθεσή του ο πλειοδότης.

Το γεγονός
Υπενθυμίζουμε πως πριν από ένα και πλέον χρόνο, λόγω εκτεταμένης φθοράς, το πλοίο είχε πάρει κλίση, με αποτέλεσμα την εισροή υδάτων και την ημιβύθισή του, αφού Λιμεναρχείο και Πυροσβεστική με τη συνδρομή ιδιώτη κατάφεραν να αποτρέψουν την ολική βύθιση καθόσον έγινε ανύψωση της πρύμνης του, η οποία είχε ακουμπήσει το βυθό. Αμέσως είχε συνεδριάσει η Επιτροπή Ναυαγίων και το Λιμενικό Ταμείο που αποφάσισε την αποστολή για δεύτερη φορά Εξωδίκων όπως ορίζει η Νομοθεσία, τόσο στους επισπεύδοντες δανειστές, όσο και στην πλοιοκτήτρια εταιρεία να τα απομακρύνει.
Αμέσως η Εταιρεία
New Naval ανέλαβε μια σειρά από ενέργειες και παρεμβάσεις με στόχο την αποφυγή ενδεχόμενης ρύπανσης στη θαλάσσια ζώνη της μαρίνας ενεργοποιώντας Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης.

Η επιχείρηση
Διατέθηκαν 105 μέτρα πλωτού φράγματος, τα οποία με την καθοδήγηση έμπειρου
Operations Manager και την συμμετοχή του Υπολιμενάρχη, τριών μελών της Ομάδας Διάσωσης και εθελοντή αλιέα ο οποίος διέθεσε και το σκάφος του τοποθετήθηκαν τα πλωτά φράγματα γύρω από το ημιβυθισμένο σκάφος αλλά και γύρω από τα σκάφη “Παναγια Αθωνιτισσα” και “Αναστασια” ιδίας Πλοιοκτησίας προκειμένου να περιοριστεί θαλάσσια ρύπανση από πετρελαιοειδή και άλλες επιβλαβείς ουσίες, η οποία ενδεχομένως να προκύψει.
Προσπάθεις ανέλκυσης υπήρξαν πολλπολλές, ωστόσο, ενώ η προσφορά του εργολάβου που, με ειδικό γερανό, θα την πραγματοποιούσε για την μετακίνησή του μακριά από το χώρο επιβίβασης-αποβίβασης επιβατών είχε οριστεί σε ένα συγκεκριμένο ποσό, τελικά, στην έγγραφη αίτηση του, ζήτησε ποσό σχεδόν τριπλάσιο.

Στο σήμερα
Αποτέλεσμα το μισοβυθισμένο πλοίο να παραμένει στην ίδια θέση, σε κοινή θέα. Διόλου ευχάριστο θέαμα για τους τουρίστες που αποβιβάζονται στα εν λειτουργία ημερόπλοια εκατέρωθεν του μισοβυθισμένου, προκειμένου να πραγματοποιήσουν το γύρο της Ζακύνθου.
Όπως συνέβαινε και  με τα κατασχεμένα πλοία “
Chang Chun” και “Tianjin” που “στόλιζαν” την μαρίνα του λιμανιού μας , πέραν του ότι καταλαμβάνουν πολύτιμες θέσεις αγκυροβολίου, αποτελούν εστίες “καλαισθησία” και βρωμιάς προκαλώντας για μια ακόμα τουριστική σεζόν άσχημη εντύπωση τόσο στους διερχόμενους από το σημείο επισκέπτες, όσο και εκείνους που επισκέπτονται την λαϊκή αγορά.
Κάθε σκάφος που παραμένει χωρίς φροντίδα και συντήρηση μέσα στο θαλασσινό νερό, υπόκειται σε ηλεκτρόλυση, μια χημική διαδικασία άκρως επικίνδυνη αφού εκλύει τοξικές ουσίες στο νερό και προκαλεί σημαντικές βλάβες στο θαλάσσιο περιβάλλον. Όσο φιλότιμες και αν είναι οι προσπάθειες να αποτρέψουν ένα σοβαρό θαλάσσιο ατύχημα από ενδεχόμενη βύθιση, οι αντοχές των πλοίων αυτών είναι προ πολλού πεπερασμένες και επομένως κάτι πρέπει να γίνει και μάλιστα άμεσα.

 

Edited by proud_ionian
imerazante.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Λιμάνι της Ζακύνθου για καθαρισμό η Εθελοντική ομάδα ''WE DIVE WE CLEAN''. Τα μέλη της ομάδας βούτηξαν μπροστά από το Ηρώο των Πεσόντων αλλά ήταν αδύνατον να προχωρήσουν σε καθαρισμό γιατί δεν είχαν καμία απολύτως ορατότητα στο βυθό. Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά στο βυθό του λιμανιού του νησιού μας υπάρχει λάσπη που όχι μόνο εμποδίζει την ορατότητα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα έχει σκεπάσει και τα σκουπίδια, παρά το γεγονός ότι τα βάθη είναι πολύ μικρά. Η ομάδα των δυτών που βρίσκεται στο νησί μας μετά από πρόσκληση της Ομάδας Εθελοντών Ζακύνθου, θα επιχειρήσει να καταδυθεί για καθαρισμό στο λιμανάκι του Αγίου Σώστη.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ζημιες στον τραπεζοειδη προβλητα (εκει που δενουν τα μοτορσιπακια και παρκαρουν οι τρακτορες) στο μωλο αγιου διονυσιου . εχει κατσει (οχι τα μπλοκια, οι προσχωσεις μεσα).

κλειστος και ο μωλος αγιου νικολαου (το πρασινο), για ελεγχο

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Ε/Γ-Τ/Ρ Αναστασία να ημιβυθιστεί στη μαρίνα της Ζακύνθου

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ζακύνθου για εισροή υδάτων στο Ε/Γ -Τ/Ρ σκάφος “ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ” Ν. Θεσσαλονίκης 1048, το οποίο βρίσκεται πρυμνοδετημένο στην υπό κατασκευή μαρίνα Ζακύνθου .

Άμεσα ενημερώθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ζακύνθου με τη συνδρομή της οποίας στάθηκε δυνατή αρχικά η απάντληση των υδάτων, ενώ στη συνέχεια διαπιστώθηκε εκ νέου εισροή υδάτων με συνέπεια την ημιβύθιση του “ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ” .

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός, ενώ διαπιστώθηκε διάσπαρτη ελαφριάς ιριδίζουσας μορφή ρύπανση, εντός ήδη υπάρχοντος πλωτού φράγματος, η οποία καταπολεμήθηκε με υλικά απορρύπανσης του Λιμενικού Ταμείου Ζακύνθου.

Από το Λιμεναρχείο Ζακύνθου, που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε και η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 3/20/2018 at 1:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ξεκινά η αποκατάσταση της καθίζησης στον τραπεζοειδή προβλήτα Αγίου Διονυσίου

 

On 4/11/2018 at 6:39 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 

On 10/27/2018 at 9:17 PM, proud_ionian said:

ζημιες στον τραπεζοειδη προβλητα

ο τραπεζοειδης προβλητας εχει ακομη τα ιδια χαλια και, εννοειται ειναι αποκλεισμενος σε καθε ειδους οχημα.

στη μια γωνια του βουταγαν δυτες και υπηρχε και στη θαλασσα μια περιεργη κατασκευη.

On 4/30/2019 at 9:03 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

δυο ειναι τα βουλιαγμενα κουρελια και ενα ετοιμο

μιλαμε για εναν απο τους ταχυτερα αναπτυσσομενους τουριστικους προορισμους στην Ελλαδα. οποιος φτανει και οποιος φευγει απο τη θαλασσα, βλεπει αυτο το χαλι

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

το λιμανι της ζακυνθου, παρα τις κατα καιρους μεγαλεπηβολες ανακοινωσεις, παραμενει οπως ηταν και πριν 22 χρονια.

χωρις μαρινα, χωρις ντοκο κρουαζιεροπλοιων και με χαμενες ευκαιριες.

5 hours ago, proud_ionian said:

Δεκαπενταυγουστος και πολυ traffic στο Ζαντε, εντος λιμενος 

 

δεν αντιμετωπιζονται ουτε τα βασικα, οπως πχ, να υπαρχει καποιος που να ρυθμιζει την κυκλοφορια, οταν ξεφορτωνει καραβι και βγαινουν τα αυτοκινητα. τα οχηματα που βγαινουν απο το λιμανι μπλεκουν με αυτα που κινουνται στην παραλιακη, απο και προς την νοτια ζακυνθο.

φανταστειτε τι γινεται στις καλοκαιρινες αφιξεις, ειδικα βραδυ, αλλα και τι γινεται ειδικοτερα οταν ξεφορτωνουν καυσιμα και τα βυτιοφορα μπλοκαρουν την παραλιακη

Link to comment
Share on other sites

ενα πολυ ωραιο αρθρο της ημερας, που εστιαζει στα προβληματα που προκαλει η αυξηση του τουρισμου, λογω της ελλειπους προετοιμασιας και εστιαζει στο λιμανι και τις καθυστερησεις.

στεκομαι σε ορισμενα σημεια

Quote

1. Ο μόλος του Αγίου Διονυσίου φρακάρει στην εκφόρτωση και συγκεκριμένα στα σημεία που τέμνεται με την παραλιακή απέναντι από το καμπαναριό του Αγίου, δημιουργώντας κομφούζιο… Επόμενο πρόβλημα, στο φανάρι της γέφυρας του Αγίου Χαραλάμπη και κατ’ επέκταση στο φανάρι στο next. Το κομφούζιο στα συγκεκριμένα σημεία, κρατάει τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και τα φορτηγά μπλοκαρισμένα μέσα στα πλοία και στο λιμενοβραχίονα… Πολύ πιο εμφανώς (όπως βλέπετε και στις χθεσινές αεροφωτογραφίες) ειδικά στις μεσημβρινές ώρες (μετά τις 12.00) η κατάσταση είναι τραγική…

Quote

2. Στην αναχώρηση, ο μόλος δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την κίνηση οχημάτων και κυρίως φορτηγών, βυτίων και λεωφορείων. Ο τραπεζοειδής προβλήτας, έχει κλείσει λόγω ζημιάς από τους σεισμούς… Ο μόλος, δεν έχει υποδομές οδικής ρύθμισης ακόμη και από όργανα της τάξης και μόλις πριν λίγες μέρες, με έξοδα της levante ferries αγοράστηκαν κώνοι και πλαστικά διαχωριστικά, τα οποία κάπως έχουν οριοθετήσει την κίνηση οχημάτων.

Quote

7. Τα πλοία μας είναι μεγάλα, κουβαλάνε πολύ κόσμο και αυτοκίνητα. Θέλουμε ακόμη καλύτερα και μεγαλύτερα; Θέλουμε “παντόφλες αλά Κέρκυρα” που θα φορτοεκφορτώνουν γρήγορα;

(ωραια μπηχτη το τελευταιο)

YΓ: η αναρτηση προσπαθει βεβαια να βγαλει λαδι τη Levante. για το συγκεκριμενο διαφωνω. τις αποψεις μου τις εχω πει στα τοπικ των γραμμων της κυλληνης και της εταιριας. για το λιμανι της ζακυνθου συμφωνω απολυτα.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/27/2017 at 3:05 PM, proud_ionian said:

o μωλος αγιου νικολαου, ειναι απο τις μεγαλυτερες ρουφηχτρες ευρω, στη νησιωτικη λιμενικη ιστορια, της ελλαδας.:rolleyes:

εχει... αναπλαστει και αναδιαμορφωθει αρκετες φορες,

 

On 6/26/2017 at 7:07 AM, proud_ionian said:

τελικα απο οτι βλεπουμε, θα κατασκευαστει νεα προβλητα, με προεκταση του μωλου αγιου διονυσιου προς βορρα, με αλλαγη και στην εισοδο του λιμανιου, αλλα και νεος εξωτερικος κυματοθραυστης, βορεια του μωλου αγιου νικολαου.

μιλαμε για project που θα χρειαστει τουλαχιστον τρια χρονια, απο την ωρα που βρεθουν τα γκαφρα:P και ξεκινησει, αλλα πραγματικα μονο ο μωλος αγιου διονυσιου εχει την υποδομη να δεχτει τον ογκο οχηματων που συνεπαγεται η αφιξη ενος μεγαλου κρουαζιεροπλοιου (ταξι, λεωφορεια, εκδρομικα κλπ). χωρια που η κινηση δεν θα βγαινει κατ'ευθειαν στην καρδια της πολης

αλλαξε ο κολιες. οι συμφωνα με σημερινο δημοσιευμα του ermisnews, οι νεες δημοτικες και περιφερειακες αρχες, καλοβλεπουν την προβλητα αγιου νικολαου (πορτο) για τα κρουαζιεροπλοια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συνεχιζεται η δημοσια αντιπαραθεση για το θεμα. εδω σε αναρτηση του imerazante, βλεπουμε την αποψη του συλλογου μηχανικων εργοληπτων ζακυνθου. πανω απο 40 στρεμματα μπαζωμα και τσιμεντωμα και 5.000 τμ νεα κτιρια:blink:

προσωπικα θεωρω οτι αν γινει η προβλητα σε αυτη τη θεση το μεγαλυτερο προβλημα θα ειναι η μεγαλη κυκλοφοριακη επιβαρυνση του κεντου της ζακυνθου.

η απορια που εχω ειναι γιατι πανε σε τοσο μεγαλεπιβολο φαραωνικο εργο και δεν πανε σε κατι πιο απλο. ενα finger pier, οπως εχει σε παρα πολλους προορισμους κρουαζιερας, που να μπορουν να δενουν πλοια  και απο τις δυο παντες και να μπορουν να διασταυρωνονται δυο λεωφορεια.. πιο ευκολα θα γινοταν κατι τετοιο στο μωλο αγιου διονυσιου, με παρεμβασεις στην εισοδο του μωλου για να μη φρακαρει (βλ. προηγουμενα ποστ)

 

Link to comment
Share on other sites

συνεχιζονται οι κοντρες και οι αντιδρασεις. 

συμφωνα με την ημερα τσι ζακυνθος, το επομενο σαββατο, ο βουλευτης ζακυνθου συγκαλει συσκεψη φορεων για το ζητημα, αλλα απο οτι καταλαβαινω επιμενει στην προταση του.

20 χρονια σχεδον, στο λιμανι της ζακυνθου δεν εχει γινει καμια ουσιαστικη παρεμβαση, ενω εχουν τορπιλιστει διαφορες λυσεις που δεν θα αλλοιωναν το σημερινο λιμανι (πχ νεο λιμανι στα λαζαρετα περιπου στο σημειο που ειναι ο χειμαρος οπως παμε για αργασι.). οι πολλες αναβολες φερνουν μηδενικο αποτελεσμα. ας θυμηθουμε τι ειχε πει και ο καπτα πετρος ο κυπριωτης προπερσυ.

οι ζακυνθινοι αναλωνονται σε κοντρες ανευ προηγουμενου και δεν ειναι τυχαια η καλοκαιρινη εικονα του νησιου με την πληρη ανεπαρκεια υποδομων.

το να θελουν να κανουν ομως τετοιας εκτασης μπαζωμα στο Πορτο (προβλητα Αγιου Νικολαου), ειναι σα να θελει να μπαζωσει κανεις για να κανει ντοκο κρουαζιεροπλοιων, το μεγαλο μωλο στη μυκονο ή το παλιο λιμανι στα φηρα. 

ΥΓ: δεν ειναι δουλεια του Βουλευτη το λιμενικο εργο, αλλα της Β'Βαθμιας Αυτοδιοικησης

Link to comment
Share on other sites

απο οτι διαβαζουμε στον ερμη και την ημερα βουλευτης και περιφερεια επιμενουν για προβλητα στο πορτο (μωλος αγιου νικολαου) και ο δημαρχος εχει μια δικη του παραλλαγη (νεα προβλητα λιγο πιο βορεια)

βαζω απο την  ημερα τα 3 σχεδια, με δικη μου ονομασια για να ξερετε ποιος προτεινει τι

προηγουμενοι

1875844065_krouazierastonagiodionysisyriza.thumb.jpg.f49b159aa9d350135ab229818375372e.jpg

νυν

1388530127_kroyazierastoportond.thumb.jpg.42d1a49953e5824e34eedd98f304e398.jpg

δημος

549047007_kroyazierastoneotaretakis.thumb.jpg.eb401bc97ad926c1adbf599709472a9f.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός Λιμένα Ζακύνθου του Ε/Γ-Τ/Ρ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΘΩΝΙΤΙΣΣΑ» Ν.Θ. 220 στις 27/03/20, που πήγε 45 ημέρες πιο πίσω λόγω του Covid 19 με τιμή εκκίνησης τα 50000€. Στην ίδια τιμή είχε βγει και πέρυσι αλλά ο διαγωνισμός είχε βγει άγονος.

Ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός Λιμένα Ζακύνθου του Ε/Γ-Τ/Ρ «ΕΥΡΩΣΤΑΡ» Ν.Ζ. 04 στις 27/03/20, που πήγε 45 ημέρες πιο πίσω λόγω του Covid 19 με τιμή εκκίνησης τα 2000€.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Στις 23 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε νέος διαγωνισμός για την απομάκρυνση των τριών ημιβυθισμενων/παροπλισμενων ημεροπλοιων από το λιμάνι της Ζακύνθου και από ότι φαίνεται υπήρξε για πρώτη φορά εταιρεία που δήλωσε συμμετοχή και αυτό που αναμένεται τις επόμενες ημέρες είναι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος στο φάκελο της προσφοράς που κατατέθηκε.

Αν όλα πάνε καλά και έχουμε ανάδοχο, τότε οι εργασίες για την ανάσυρση των τριών βυθισμένων πλοίων θα ξεκινήσει άμεσα με την προοπτική να έχουν απομακρυνθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...