Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με επιστολή τους προς το Δήμο Κυθήρων, δύο επενδύτες (ο ένας από τα Κύθηρα), γνωστοποίησαν την αγορά πλοίου από τη Τουρκία, ηλικίας 10 ετών και ναυπήγησης στη Γεωργία. Το πλοίο είναι RO-RO και θα μετασκευαστεί στην Ελλάδα σε Ε/Γ-Ο/Γ για να δρομολογηθεί την 26η Ιουνίου στη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα. Το όνομα που θα έχει θα είναι ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...(π.χ. ποιο πλοίο είναι, καμιά φωτογραφία του, τα ακριβή χαρακτηριστικά του κλπ)

 

YΓ: (1997, ex-Canbulat Pasa)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το ζήτημα δεν ξέρω κάτι, αλλά η δρομολόγηση "την 26η Ιουνίου" νομίζω ότι ξεπερνά και την πιό αισιόδοξη πρόβλεψη. Μιλάμε για RoRo ναυπηγημένο στην μετασοβιετική Γεωργία και το οποίο θα μετασκευασθεί σε ΕΓ/ΟΓ στην Ελλάδα...και θα δρομολογηθεί σε 3 μήνες από σήμερα! Δεν το πιστεύω με τίποτε. Και εάν δεις και κατά Νικαριά μεριά, δεν είναι πλέον και τόσο απλά τα πράγματα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
αλλά η δρομολόγηση "την 26η Ιουνίου" νομίζω ότι ξεπερνά και την πιό αισιόδοξη πρόβλεψη.

Μωρέ και εγώ μαζί σου. Ούτε γω πιστεύω ότι υπάρχει πιθανότητα. Το ότι αγοράστηκε όμως το πλοίο είναι βέβαιο και η απορία είναι ποιο πλοίο είναι? και πως είναι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως οπου εχω κοιταξει για πλοιο απο τη ναυτομανα Γεωργια εχω φαει πορτα. ;)

Αν ηταν ευκολο να βρεις και συ καμια επιπλεον πληροφορια θα το βρισκαμε ευκολοτερα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι πρόκειται για το πρώην Ελληνικό Ε/Γ-Ο/Γ "Παναγία Φανερωμένη" που κάποτε (1990) δραστηριοποιήθηκε στην απίθανη "γραμμή" Λευκάδα-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος.

Μάλιστα, αν πρόκειται για αυτό το πλοίο, στη συνέχεια δούλεψε για ένα φεγγάρι και Κυλλήνη-Ζάκυνθο μέχρι που πουλήθηκε στις γαλλικές υπερπόντιες κτήσεις.

Τα τελευταία χρόνια βρέθηκε στη Μαύρη θάλασσα και έπιανε στο Σότσι.

Κάπως έτσι πρέπει να μπήκε στην κουβέντα η Γεωργία.

Ανήκει τώρα σε Ουκρανική εταιρεία αλλά είναι νηολογημένο στο Βατούμι της Γεωργίας.

Μέχρι πρόσφατα έκανε Κωνσταντινούπολη-Οδησσό.

Να και μια φωτογραφία από το site της πρώην πλοιοκτήτριας

post-560-128326973811_thumb.jpg

Edited by Neptune
3 in 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ε/Γ-Ο/Γ "Παναγία Φανερωμένη" που κάποτε (1990) δραστηριοποιήθηκε
Μάλλον δεν πρόσεξες ότι ο Αλέξανδρος μίλησε για "RoRo...ηλικίας 10 ετών".

Και αυτό που λες είναι ΕΓ/ΟΓ και σίγουρα πολύ μεγαλύτερο σε ηλικία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΚ, πάσο.

Αν μιλάμε για δεκαετία δεν μπορεί να έχει σχέση το πρώην "Παναγία Φανερωμένη".

Αυτό είναι του 1973.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με επιστολή τους προς το Δήμο Κυθήρων, δύο επενδύτες (ο ένας από τα Κύθηρα), γνωστοποίησαν την αγορά πλοίου από τη Τουρκία, ηλικίας 10 ετών και ναυπήγησης στη Γεωργία. Το πλοίο είναι RO-RO και θα μετασκευαστεί στην Ελλάδα σε Ε/Γ-Ο/Γ για να δρομολογηθεί την 26η Ιουνίου στη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα. Το όνομα που θα έχει θα είναι ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...(π.χ. ποιο πλοίο είναι, καμιά φωτογραφία του, τα ακριβή χαρακτηριστικά του κλπ)

Το Πορφυρουσα, πρέπει να είναι το πρώην CANBULAT PASA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Πορφυρουσα παντως ειναι εδω στο περαμα τουλαχιστον συμφωνα με αυτα που λεει ο φιλος χρηστης Π 100

post-397-128326973938_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατοχυρώθηκε. Καλώς όρισε. Καλές θάλασσες να έχει και καλά ταξίδια εκεί κάτω. Όσο για τα Κύθηρα που θα εξυπηρετεί καλά κουράγια γιατί με 13 κόμβους (που σίγουρα μετά τη μετασκευή θα πέσουν πιο κάτω) και με πλωριαίο bow thruster -100w-, θα είναι μακρύ το ταξίδι για την Ιθάκη...Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι τελείως συμπτωματικά, το ΥΕΝ στη προκήρυξη των άγονων, απέσπασε τα δρομολόγια της Νεάπολης απο εκείνα του Γυθείου και του Πειραιά ενώ πρόσθεσε ξανά τη Καλαμάτα. Τι έγινε άραγε? Τρία χρόνια τώρα απαιτούνταν 100 κλίνες για να μπορεί ένα καράβι να πάει από τη Νεάπολη στα Κύθηρα και ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι οι κυθήριοι δεν κοιμούνται και πολύ άρα δεν τις χρειάζονται...Και όλα αυτά τα συνειδητοποίησαν αφού πρώτα ένα εξαιρετικά σύγχρονο και αξιόπιστο καράβι πουλήθηκε στους Σουηδούς. Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Πορφυρουσα ήδη έκλεισαν τις ανοικτές μπάντες του πλοίου, τοποθετώντας λαμαρίνες. Το πλοίο πάντως είναι αρκετό μικρότερο σε μέγεθος από το προκάτοχο του στη γραμμή Ανδρέας ΙΙ.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην παραπάνω φωτό του miko, στο κέντρο του γκαράζ, αυτό που διακρίνεται είναι όχημα ή μπλόκ μηχανών;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το πλοίο πάντως είναι αρκετό μικρότερο σε μέγεθος από το προκάτοχο του στη γραμμή Ανδρέας ΙΙ.

Και όμως δεν είναι! Έχει μήκος 75 μ. αλλά χωράει 150 ΙΧ, αφού διαθέτει τριόροφο γκαράζ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γρηγορη επικεψη χτες στο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ

Η μετασκευη προχωραει και εχει εχουν μπει λαμαρινες στο πλαι μεχρι και την πρυμνη.Οπως φαινετε και απο την φωτο ακομα δεν εχει μπει καταπελτης.

Ακομα και ετσι το βαπορι φερνει πιο πολυ σε RoRo.Δεν ξερω σε τι κατασταση ειναι μεσα αλλα μου φαινεται δυσκολο να προλαβει να ειναι ετοιμο ειδικα αν υπαρξει προεκταση του deck επιβατων προς τα πισω οποτε θα πρεπει να γινουν και επιπλεον εργασιες διαμωρφωσης στους εσωτερικους χωρους.Τωρα βεβαια ειδικος δεν ειμαι οποτε μακαρι να διαψευστω και το βαπορι να προλαβει ;)

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γρηγορη επικεψη χτες στο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ

μου φαινεται δυσκολο να προλαβει να ειναι ετοιμο ειδικα αν υπαρξει προεκταση του deck επιβατων προς τα πισω οποτε θα πρεπει να γινουν και επιπλεον εργασιες διαμωρφωσης στους εσωτερικους χωρους.

Δεν θα επεκτείνουν το deck των επιβατών, τουλάχιστον για τώρα. Μέσα στο υπάρχον deck, οι εργασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, ενώ εντός τις εβδομάδας έρχονται τα τραπεζοκαθίσματα. Η μόνη προέκταση που έγινε για τους επιβάτες, είναι ένα ανοιχτό deck προς τη πρύμνη, το οποίο φαίνεται και στη φωτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βαπορι που το ειδα απο κοντα εξακολουθει και δειχνει αρκετα μεγαλο στο μεγεθος για τη γραμμη που κανει.Τουλαχιστον ετσι δειχνει στα δικα μου ματια.

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εχει δυσαναλογα μικρους χωρους επιβατων σε σχεση με το γκαραζ.Στην πρυμνη εχουν κατασκευαστει 3 καταπελτες.Ο ενας ειναι για το κατω γκαραζ,ο αλλος για να πηγαινει κατευθειαν στο πανω και ενας καταπελτης επιβατων.

Οπως ειπε και ο Αλέξανδρος πιο πανω οι χωροι επιβατων ειναι μονο αυτοι που φαινονται.Απ οσα μπορεσα να δω απ'εξω δειχνει σαν ενα μεγαλο λεοφωρειο μιας και δεν βλεπεις τιποτα αλλο εκτος απο αεροπορικα καθισματα.Δεν ξερω αν εχει καποιο σαλονακι αλλα κατι τετοιο απ'εξω δεν φαινεται.

Οπως φαινεται και απο την φωτο εχει διπλα τιμονια και ελπιζω αυτο να το κανει λιγο ευελικτο στα λιμανια γιατι οπως ειπωθηκε και πιο πριν απο ταχυτητα δεν λεει και πολλα.

Κατα τα αλλα οι εργασιες συνεχιζονται με εντατικους ρυθμους αλλα πριν το τελος του μηνα δεν το βλεπω να βγαινει.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βραδάκι πήγα και είδα το Πορφυρούσα στο Νέο Μώλο της ΔΕΗ απ'το μήνυμα που διάβασα του polmyt. Ξέρει κανείς πότε θα είναι έτοιμο να κατέβει Κύθηρα να ξεκινήσει δρομολόγια και πόση θα είναι τελικά η υπηρεσιακή του ταχύτητα? ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τους γλάρους του λιμανιού ακούγεται ότι το πλοίο θα ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα από την προθεσμία που του έδωσε ο polmyt.

Από ταχύτητα δεν έχει ακουστεί κάτι διαφορετικό από τα 13 μίλια που έπιανε στα κατεχόμενα.

Edited by enas chiotis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα που το ειδα εχει πεσει μινιο στο πρυμνιαιο κομματι που εχει μετασκευαστει και λογικα μεσα στη βδομαδα θα το βαψουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο είναι στην Νεάπολη από τις 26/07, με ένα σύντομο πέρασμα από τα Κύθηρα. Από ταχύτητα στο ταξίδι καθόδου, μέγιστη 13,1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πρώτη προσέγγιση του πλοίου στα Κύθηρα δεν πήγε και τόσο καλά. Υποτίθεται ότι θα έκανε τα εγκαίνια αλλά δε κατάφερε να προσεγγίσει και σύμφωνα με τσιριγώτες το πλοίο ακούμπησε στο φανάρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...