Jump to content
Shipfriends

Δαίδαλος (IMO 7302342)


Recommended Posts

On 12/13/2018 at 3:30 PM, Petros P said:

Μέσα στις επόμενες ώρες καιρού επιτρέποντος θα αναχωρήσει και αυτο για απέναντι ,κλείνοντας τον κύκλο των Χαμενων Γιαπωνέζων του 2018😛

Εγω τα έχωπεί ,εσείς κοιτάτε το AIS,λέτε και θα σας τα έκρυβα ο καραβολάτρης ,

 

 

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Συνηθως ακουμε για εκδηλωσεις καλωσορισματος στα πλοια που μας ερχονται ομως-καμια φορα τουλαχιστον-εχουν γινει και εκδηλωσεις αποχαιρετισμου.Ο Δαιδαλος ηταν ενας απο τους''τυχερους''στις 20/9/2005 οταν και αποχαιρετουσε τη γραμμη Ηρακλειο-Θεσσαλονικη.

Αντι επικηδειου λοιπον απο μερους μου :P αφηνω ενα παλιο δημοσιευμα της''Πατριδος''

Quote

Αποχαιρετισμός στο πλοίο “Δαίδαλος” που πωλείται από τις Μινωικές

Αποχαιρετισμός χθες στο πλοίο των Μινωικών Γραμμών «Δαίδαλος» το οποίο πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Ηράκλειο- Κυκλάδες- Θεσσαλονίκη και βρίσκεται ένα βήμα πριν από την πώλησή του, σε συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στο σαλόνι του πλοίου. 

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης δόθηκε τιμητική πλακέτα στον εδώ και τρία χρόνια πλοίαρχο του «Δαίδαλος», κ. Πέτρο Γιαναντωνάκη. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει κάποιο πλοίο για να πραγματοποιεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο αλλά ο πρόεδρος των Μινωικών Γραμμών, κ. Κώστας Κληρονόμος, διαβεβαίωσε ότι «στο εγγύς μέλλον θα βρεθούμε σε ανάλογες στιγμές εγκαινιάζοντας ένα πλοίο γι’ αυτή τη γραμμή».

Τη συγκίνησή του δεν κατάφερε να κρύψει ο πλοίαρχος του «Δαίδαλος», ο οποίος δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος διότι αποχωριζόμαστε ένα πλοίο που έχει αγαπηθεί από όλη την Κρήτη αλλά και από τον κυκλαδίτικο λαό και τη Β. Ελλάδα εφόσον λαμβάνουμε μηνύματα που δείχνουν την αγωνία αυτών των ανθρώπων που θέλουν ένα πλοίο για τη συγκεκριμένη γραμμή». 

Ακόμα, υπογράμμισε την αποδοχή που έχει το συγκεκριμένο πλοίο στα μάτια των κατοίκων του Ηρακλείου αλλά και στον πληθυσμό όλης της Κρήτης για τις κρουαζιέρες που έχει πραγματοποιήσει και για τη συνολική προσφορά των υπηρεσιών του.

«Είναι δικαιολογημένη η στάση μου καθώς εργάζομαι τρία χρόνια στο πλοίο και έχω βρεθεί σε δύσκολα ταξίδια αλλά ευτυχώς τα καταφέραμε με τη βοήθεια του πληρώματος», κατέληξε ο κ. Γιαναντωνάκης.

Ο πρόεδρος των Μινωικών Γραμμών, κ. Κώστας Κληρονόμος υπογράμμισε το γεγονός ότι κλείνει ένας ιστορικός αλλά και φυσιολογικός κύκλος για το «Δαίδαλος», καθώς «πρόκειται για ένα πλοίο που έχει προσφέρει πολλά μέσω της σύνδεσης του νησιού μας με τις Κυκλάδες και άλλα νησιά», τόνισε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Χτεσινη αναρτηση του Selim και βλεπουμε οτι ακομα δεν εχει ξεκινησει  η διαδικασια κοψιματος του πλοιου 
 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Βγάζουν πράγματα απο μεσα και επίσης η τιμή του μετάλλου λογω εορτών εχει πεσει όποτε γιατι να κόβουν και να χάνουν λεφτά . Για αυτο και το Δίαυλος παραμένει ετσι.

το λεω για να μη νομίζετε οτι θα τη γλιτώσει 🤣

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Petros P said:

το λεω για να μη νομίζετε οτι θα τη γλιτώσει 🤣

Με τοσα που εχουν γραφτει εδω μεσα για την κατασταση στην οποια βρισκεται το πλοιο ,δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος που ,στην πραγματικοτητα, πιστευει κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί , ας ανεβάσει μια «καλή φωτο» της τσιμινιέρας επι μινωικών για να φαίνεται ο πρίγκιπας όπως επίσης και η ελληνική ονομασία με το νηολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
On 10/28/2005 at 7:18 PM, proud_ionian said:

 ηταν το βαπορι που χρησιμοποιουσαν οι μινωικες για κρουαζιερες, συνεδρια κλπ

 

Ο Δαίδαλος ήταν αναμφισβήτητα ένα από τα καλύτερα πλοία των Μινωικών αλλά σίγουρα είχε τους πιο όμορφους και πολυτελείς χώρους από όλα τα παλια συμβατικά της εταιρείας.Με τους περισσότερους κοινόχρηστους χώρους σε ένα ντεκ,με σαλόνι στη πλώρη,με ντίσκο,με πισίνα και πολλές ακόμη ανέσεις.Μέχρι τότε το Καζαντζάκης δεν είχε πλωριό σαλόνι,το Ελ Γκρέκο ήταν παλιό,το Φαίδρα σχεδόν αμετασκεύαστο,το Ερωτόκριτος μετασκευασμένο αλλά με λιγότερους χώρους.Το Δαίδαλος ήταν το κάτι άλλο με καινούριους χώρους πολύ φωτεινούς και πολύ καλή διαρρυθμιση.

Πάμε να θυμηθούμε αυτό το εντυπωσιακό πλοίο με αφορμή τη ψηφοφορία για το καλύτερο πλοίο των Μινωικών.

Το ταξίδεψα τρεις φορές το 2004 και έχω να θυμάμαι τα εξής.Το βαπόρι εκτός του κυρίως γκαράζ είχε υπόγειο γκαράζ για ιχ αλλά και άνω γκαράζ.Στο ντεκ πάνω από το γκαράζ πρύμα ήταν το άνω γκαράζ όπως ξανάγραψα ενώ στις μπάντες είχε εξωτερικές καμπίνες.Ομοίως πιο πλώρα με τα αεροπορικά καθίσματα ο χώρος των οποίων ήταν σκοτεινός και κλειστοφοβικος χωρίς φυσικό φωτισμό.Οι καμπίνες συνέχιζαν μέχρι τη πλώρη.Στο από πάνω κατάστρωμα ήταν όλο καμπίνες με εξαίρεση τη reception που ήταν στο κέντρο και προς τη πλώρη.Το αμέσως ανώτερο κατάστρωμα συγκέντρωνε σχεδόν όλους τους κοινόχρηστος χώρους.Πρύμα ήταν η πισίνα (όπου το μπαρ προσέφερε μέχρι και γύρο και από τα μεγάφωνα έπαιζε μουσική)μέτά ήταν το σαλόνι οικονομικής και το μαγαζί,αριστερά ξεκίναγε ο διάδρομος προς τη πλώρη όπου συναντούσες κατά σειρά το self service το εστιατόριο και τέρμα στο καθρέφτη το φωτεινό σαλόνι διακεκριμένης με τη πίστα χωρού και τα ηχεία.Η διαρρύθμιση του συγκεκριμένου ντεκ ήταν όμοια με αυτή του Πρέβελης όμως στο Δαίδαλος ο πλευρικός διάδρομος ήταν πιο φαρδύς και σε όλο του το μήκος φωτεινός με τραπεζοκαθίσματα δίπλα στα παράθυρα,ενώ στο Πρέβελης δε συμβαίνει αυτό λόγω της τσιμινιέρας που υπάρχει στο πλάι.Από το σαλόνι οικονομικής ξεκίναγε μία κυκλική σκάλα που οδηγούσε στη ντίσκο στο ανώτερο κατάστρωμα που αν θυμάμαι καλά ήταν κλειστή.Πλώρα στο ίδιο κατάστρωμα υπήρχαν καμπίνες φαντάζομαι επιβατών και πλρώματος.

Εννοείται πως τα πάντα ήταν πεντακάθαρα το πλήρωμα στη πένα γενικά το βαπόρι θύμιζε κρουαζιερόπλοιο όπως άλλωστε μας ελιχαν συνηθίσει οι παλιές καλές Μινωικές.

Βάζω και δύο φωτογραφίες από διαφημιστικό της Adria αναγνωρίζοντας τους χώρους.Η πρώτη φωτογραφία ήταν από το πρυμνιό σαλόνι οικονομικής ενώ η δεύτερη από το πλωριο διακεκριμένης.

Screenshot_20210123-200756_YouTube.jpg

Screenshot_20210123-200500_YouTube.jpg

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ομορφο το αφιερωμα @ΝΟΜΙΚΟΣ

Αυτες οι πολυθρονες στις φωτο πραγματικα πρεπει να ειναι οτι πιο αβολο εχει υπαρξει ποτε σε βαπορι

Απο εμενα μια φωτο του πλοιου στο Νεο Μωλο ,στην τελευταια του ακινησια πριν πουληθει απο τις Μινωικες στην Adria Ferries με τα οριτζιναλ πρασινα σινιαλα στο πλαι

Link to comment
Share on other sites

Είναι άβολες η αλήθεια είναι αυτή.Όμοιες έχει και ο Πρέβελης φαντάζομαι απέκτησαν και άλλα μετασκευασμένα Ιαπωνικά που ήρθαν.Τα πλοία αυτά ήταν ξεχωριστά γιατί είχαν σχεδιαστει να είναί night ferry, ο επιβάτης να κοιμάται στη καμπίνα και να καθίζει στα σαλόνια πιο λίγο.Μετά άλλαξε η φιλοσοφία και ήρθε η σαρδελοποίηση.

Πέρα από όλα αυτά ο Δαίδαλος θυμάμαι πως υπέφερε αρκετά με τον καιρό δευτερόπρυμα.Με ένα 6αρακι το μποτζι ήταν ιδιαίτερα αισθητό.

 

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...
6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

ORION
επιβατηγό/οχηματαγωγό
Taiyo Ferry,Kanda
Hayashikane,Shimonoseki 1973
7268 grt  140.9x22.4x5.5 m
2 MAN 14170 kw  21.0 kn

794 επιβάτες  620 lane
γραμμή Κanda-Osaka

1979 Πώληση Κyushu Kyuko Ferry,Tokyo

1980 Nαύλωση Κansai Kisen,Osaka

όνομα FERRY NISHIKI MARU

γραμμή Οsaka-Kobe-Beppu

1984 Πώληση Meimon Taiyo Ferry,όνομα ORION
1989       "        Glory shipping,Oνδούρα
όνομα VIEW OF NAGASAKI

Πώληση Μινωικές,όνομα ΔΑΙΔΑΛΟΣ
Φωτο ως FERRY NISHIKI MARU επίσημη κάρτα

ferry_nishiki_maru_1973_1.jpg

R.I.P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...