Jump to content
Shipfriends

Δαίδαλος (IMO 7302342)


Recommended Posts

Το ΔΑΙΔΑΛΟΣ έχει βγει για τα καλά στο σφυρί και πολύ θα ήθελαν να το διώξουν μετά το καλοκαίρι αλλα πολύ δύσκολα τα πράγματα για να πουληθεί τουλάχιστον εντός Ελλάδας.

 

_________________________________________________________________________-

(1973, ex- Orion, Ferry Nishiki Maru, View of Nagasaki, Daedalus, then Riviera Adriatica, AF Claudia Prima, Caribbean Galaxy)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να το πουλήσουν και τόσο εύκολα μιας και το βαπόρι ΔΕΝ έχει springler.Εξαιτίας αυτού του γεγονότος έχει πάρει παράταση η οποία μάλλον λήγει τον προσεχή χειμώνα.Να κάτσουν να του βάλουν αποκλείεται οπότε βγαίνει out από την ακτοπλοία και από την Αδριατική.Εγώ πιστεύω ότι αν βρεθεί αγοραστής θα το θέλει για καμιά Αδριατική όπου δεν ισχύει η 35ετία οπότε με την εκμετάλευση του πλοίου πέραν της 35ετίας ίσως αξίζει να του βάλει springler.

Μα καλά έφεραν το βαπόρι από την Ιαπωνία το έγδυσαν ολόκληρο το ανακατασκεύασαν όλο το εσωτερικό του έκαναν ένα χρόνο μετασκευή και κανείς του δε σκέφτηκε να του βάλει springler? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ο Εφοπλιστής αναφέρει πως φέτος θα πουληθεί ο Δαίδαλος.

Λογικά μετά το καλοκαίρι. Την εταιρία που σκέφτεται να το αγοράσει δεν την ξέρουμε.

Link to comment
Share on other sites

Από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας - Γραφείο Τύπου

Από τη Λιμενική Αρχή Σύρου ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ότι το Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» Ν. Ηρακλείου 18 που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ηράκλειο για Θήρα - Νάξο - Σύρο - Θεσσαλονίκη, κατά την διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι της Σύρου έπεσε σε ελλιμενισμένη θαλαμηγό με αποτέλεσμα να προκαλέσει την βύθισή της.

Σύμφωνα με δήλωση του πλοιάρχου το ατύχημα οφείλεται σε μηχανική βλάβη.

Οι έξι αλλοδαποί επιβαίνοντες της θαλαμηγού είναι καλά στην υγεία τους και με μέριμνα της Λιμενικής Αρχής Σύρου μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο της πόλης.

Το πλοίο κατόπιν επιθεώρησης του από ΚΕΕΠ πρόκειται να αποπλεύσει άμεσα για συνέχιση του δρομολογίου του.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Δημοσίευμα της εφημαρίδας ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ:

12 Μαίου 2005 - 10:45

Το "Δαίδαλος" συγκρούστηκε με θαλαμηγό

Άγιο είχαν οι έξι Βρετανοί επιβάτες ελλιμενισμένης στο λιμάνι της Σύρου θαλαμηγού όταν χθες τα ξημερώματα, ενώ κοιμόντουσαν, το σκάφος χτυπήθηκε από το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο "Δαίδαλος" που κατέπλεε στο λιμάνι με 122 επιβάτες, εκτελώντας το δρομολόγιο Ηράκλειο-Σαντορίνη-Νάξος-Σύρος-Θεσσαλονίκη. Όπως ανακοινώθηκε, η ώρα ήταν χθες 4:45 τα ξημερώματα όταν ο καπετάνιος του "Δαίδαλος" ξεκίνησε τους χειρισμούς πρόσδεσης στο λιμάνι της Σύρου, όπου θα παρελάμβανε επιβάτες.

Στο λιμάνι βρίσκονταν ελλιμενισμένα, με την άδεια του Λιμεναρχείου, έξι σκάφη αναψυχής, οι επιβάτες των οποίων κοιμόντουσαν. Καθώς οι μανούβρες του "Δαίδαλος" ήταν σε εξέλιξη, η πλώρη του παρέσυρε τη θαλαμηγό των Βρετανών και τη συνέθλιψε πάνω στην τσιμεντένια προβλήτα. Όπως ήταν φυσικό, στο λιμάνι της Σύρου σήμανε συναγερμός καθώς στη θαλαμηγό υπήρχαν έξι επιβάτες. Ωστόσο, οι έξι επιβάτες στάθηκαν τυχεροί μέσα στην ατυχία τους αφού λόγω των συνεχών συριγμών του πλοιάρχου του "Δαίδαλος", που είχε καταλάβει ότι η αριστερή του μηχανή είχε "κολλήσει", πρόλαβαν και βγήκαν στην προβλήτα της Σύρου.

Στο λιμάνι της Σύρου έφτασαν ασθενοφόρα προκειμένου να τους μεταφέρουν σε νοσοκομείο, όπως όμως διαπιστώθηκε ήταν καλά και έτσι οι έξι Βρετανοί μεταφέρθηκαν σώοι σε ξενοδοχείο, ενώ το "Δαίδαλος" μετά την επιθεώρηση και την κατάθεση του πλοιάρχου του συνέχισε το ταξίδι του.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σημαδι ο καπτεν....

Συμβαινει και στα καλυτερα παιδια αυτο. Ευτυχως δεν ειχαμε θυματα. Παντως οταν ειχε ερθει στη Δραπετσωνα το χειμωνα ο Δαιδαλος θυμαμαι οτι ειχε σημαδια απο χτυπημα παλι πισω σ αυτο που εχει που θυμιζει βολβο. Αλλα τοτε ισως ειχε φαει κανενα μωλο και δεν ακουστηκε

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτή τη φορά πρέπει να χτύπησε με την πλώρη. αφού τα ιδιωτικά σκάφη δένουν μπροστά από το Λιμεναρχείο - Νομαρχεία. Διαφορετικά δεν εξηγείται το ατύχημα. Πάλι καλά που δεν είχαμε πιο σοβαρές επιπτώσεις, ώστε να μιλάμε για δυστύχημα. Πάντως, τον Ιούνιο του 2004, είδα τη διαδικασία προσέγγισης του πλοίου στη Θήρα με 7-8 νοτιά - ως επιβάτης και τρελάθηκα. 5 άτομα στην πρύμνη να προσπαθούν να ισιώσουν το πλοίο και να το κρατήσουν. Ειλικρινά τρόμαξα και προφανώς εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο με τον οποίο προσπαθούσαν να ελέγξουν ένα τόσο βαρύ και με πολλά έξαλλα πλοίο 30ετίας.

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή 17 Ιουνίου, πριν το 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος το πλοίο θα κάνει δρομολόγιο Ηράκλειο-Θήρα-Μήλος-Σίφνος-Πάρος-Τήνος-Θεσσαλονίκη. Το είχε κάνει και το 2004 μεταφέροντας πολύ κόσμο για Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένα εκείνη την ημέρα πέρασα από την Σύρο με τον ΠΗΓΑΣΟ και οι καιρικές συνθήκες δεν θα μπορούσαν να ήταν πιο ιδανικές.

Εαν έχουμε τέτοια παρατράγουδα με τέτοιες καιρικές συνθήκες με απόσταση από την προβλήτα μέχρι το λιμεναρχείο 300 μέτρα τότε τι θα γίνει με ασχημες καιρικές συνθήκες και με άλλα βαπόρια μέσα.

Από όσα μπορώ να καταλάβω μάλλον θα έκανε λάθος γύρισμα στις δεξαμενές και το γύρισμα ήταν πολύ μακρια από την προβλήτα με αποτέλεσμα η πλωρη του να φτάσει στο λιμεναρχείο.Αλλιώς δεν έχει καμια δουλειά εκεί.

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για τους κρητικούς πλοιαρχους ότι σε θέματα μανούβρας οι κυκλαδίτες είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι.

Απόδειξη ότι το ΛΙΣΣΟΣ στο έξω λιμάνι της Μυκόνου έκανε 50 λεπτά για να δέσει. :)

Link to comment
Share on other sites

παιδια ωραια τον θαψαμε τον καπετανιο :o (ποιος ειναι αληθεια; )

η ανακοινωση του ΥΕΝ αλλα και τα σχολια των εφημεριδων μιλανε για μηχανικη βλαβη. μηπως ειχαμε κανενα προβλημα στο Pitch οπως και με το θεοτυφλο προ 10ετιας.

ας μη συγκρινουμε ριψοκινδυνους πλοιαρχους σε μαϊτζεβελα πλοια (που ειναι παντα στην ιδια γραμμη) με το δαιδαλο που ειναι ενα δυσκολο καραβι. χωρια που στις μινωικες εναλλασονται οι πλοιαρχοι στα βαπορια.

οσο για τα υπολοιπα καπετανιος= ναυτιλος + μανουβρα + management. και τα τρια μαζι. αλλου χρειαζεται περισσοτερο το ενα αλλου το αλλο. ομως καλος μανουβραδορος δε σημαινει απαραιτητα και καλος καπετανιος.

Link to comment
Share on other sites

μια ισορροπημενη παρουσιαση απο την "Ελευθεροτυπια"

"Ηταν ξημερώματα όταν ο καπετάνιος του «Δαίδαλος» Πέτρος Λιακαντωνάκης, από τους παλιότερους ακτοπλόους, κατέπλευσε στην «μπούκα» του λιμανιού της Σύρας, όπου βρίσκονταν «δεμένα» 6 ιστιοπλοϊκά σκάφη, μεταξύ των οποίων και το «Σκύρος» μέσα στο οποίο κοιμόντουσαν οι 6 Βρετανοί υπήκοοι.

Ξαφνικά από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία και ενώ το «Δαίδαλος» ήταν πάνω στη «μανούβρα» προσέγγισης στην προβλήτα, ο καπετάν Πέτρος διαπίστωσε ότι κάτι δεν πάει καλά αφού η αριστερή κύρια μηχανή του δεν υπάκουε στις εντολές των μηχανικών του πλοίου, που μετέφερε 126 επιβάτες.

Ετσι ενώ η πλώρη του επιβατηγού πλοίου κατευθυνόταν καταπάνω στο ιστιοπλοϊκό, οι συνεχείς και έντονοι συριγμοί αλλά και ο έντονος φωτισμός των προβολέων του «Δαίδαλος» ξύπνησαν τους 6 Βρετανούς που πήδηξαν στην προβλήτα, ενώ δευτερόλεπτα αργότερα η πλώρη του επιβατηγού πλοίου συνέθλιβε το μικρό ιστιοπλοϊκό.

Με εντολή του λιμενάρχη, του αντιπλοίαρχου Βασίλη Σιέτου, οι 6 Βρετανοί που είχαν ξεκινήσει από το Λαύριο με προορισμό τα νησιά των Κυκλάδων μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο, ενώ ο «Δαίδαλος», αφού επιθεωρήθηκε, συνέχισε μετά από 2 ώρες το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη".

"Ε"

παλι λεει για προβλημα στην αριστερη μηχανη (μαλλον το pitch) αλλα και για εγκαιρη προειδοποιηση των ιστιοπλοων

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία βρε παιδιά: Πως ενώ "έλιωσε" τη θαλαμηγό, δεν πρόσέκρουσε στην προβλήτα μετά αλλά Θεόφιλος στη Χίο. Τελευταία στιγμή σταμάτησε;

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είχαν κόψει δρόμο γιατί είδα το σκάφος στην τηλεόραση κατά την ανέλκυση τού και είχε απλώς ένα ρύγμα. Αν ήταν να πέσει το ΔΑΙΔΑΛΟΣ στην προβλήτα θα το είχε συνθλίψει το ιστιοπλοικό.

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένα εκείνη την ημέρα πέρασα από την Σύρο με τον ΠΗΓΑΣΟ και οι καιρικές συνθήκες δεν θα μπορούσαν να ήταν πιο ιδανικές.

Εαν έχουμε τέτοια παρατράγουδα με τέτοιες καιρικές συνθήκες με απόσταση από την προβλήτα μέχρι το λιμεναρχείο 300 μέτρα τότε τι θα γίνει με ασχημες καιρικές συνθήκες και με άλλα βαπόρια μέσα.

Από όσα μπορώ να καταλάβω μάλλον θα έκανε λάθος γύρισμα στις δεξαμενές και το γύρισμα ήταν πολύ μακρια από την προβλήτα με αποτέλεσμα η πλωρη του να φτάσει στο λιμεναρχείο.Αλλιώς δεν έχει καμια δουλειά εκεί.

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για τους κρητικούς πλοιαρχους ότι σε θέματα μανούβρας οι κυκλαδίτες είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι.

Απόδειξη ότι το ΛΙΣΣΟΣ στο έξω λιμάνι της Μυκόνου έκανε 50 λεπτά για να δέσει. :(

Μήπως -λέω- το ΔΑΙΔΑΛΟΣ είναι λιγάααακι μεγάλο γιά το λιμάνι τής Σύρου;

Εδώ τα καθαυτό "κυκλαδίτικα" (π.χ. ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ κλπ) καί είναι λίγος ο χώρος γιά να μανουβράρουν,πόσο μάλλον ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ που είναι καί μακρυνάρι...

Οσο γιά το ΛΙΣΣΟΣ,ακόμα καί στον Πειραιά κάνει κανα 10λεπτάκι-15λεπτο νά δέση,διότι έχει τουμπαριστές μηχανές.Ακόμη καί καπετάνιος εξοικειωμένος στίς Κυκλάδες πιστεύω οτι θά δυσκολευόταν νά το βάλη στό λιμάνι άνετα.

Πάντως κι'εγώ νομίζω οτι οι πλείστοι Κρητικοί καπετάνιοι,επειδή κάνουν δρομολόγια κυρίως μεταξύ μεγάλων λιμανιών (Πειραιάς-λιμάνια Κρήτης ή Πάτρα-λιμάνια Ιταλίας) δέν έχουν την εμπειρία τής μανούβρας σέ μικρότερα (καί πιό εκτεθειμένα σέ καιρούς) λιμάνια τών νησιών τού Αιγαίου.

Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψέ μου να διαφωνίσω για το λιμάνι της Σύρου γιατί μπαίνουν και μανουβράρουν πολύ μεγαλύτερα πλοία (Blue Star 2, Ανθή Μαρίνα) που μπορεί να είναι πιο ευέλικτα αλλά για χώρο έχουν τον ίδιο κι επιπλέον ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ πιάνει πολύ χειρότερα λιμάνια όπως Πάρος, Τήνος, Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Γιά τη Σαντορίνη δέν ξέρω πώς είναι το λιμάνι,έχω νά πάω εκεί απ'τό 1977,που ακόμα τότε βγάζανε τον κόσμο απ'τά βαπόρια μέ τίς λάντζες.

Στην Τήνο ήμουν πέρσυ το καλοκαίρι,το "έξω λιμάνι" κάτι λέει άπό χώρο (εκεί μάς άφησε το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ),μέχρι κι'ένα πελώριο κρουαζιερόπλοιο είχε δέσει εκεί την μέρα που έφευγα για Πειραιά (γιά το "μέσα λιμάνι" δέν συζητιέται νά έμπαινε ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ,εδώ αγχώθηκα που είδα το SUPERFERRY καί αργότερα το ΙΘΑΚΗ-που επρόκειτο νά γυρίσω μ'αυτό-πώς κατάφεραν καί τά έχωσαν μέσα ο Τζώρτζης και ο Μαντζουράτος...).

Στην Πάρο που είχα πάει πρίν πέντε χρόνια,θυμάμαι οτι το λιμάνι είναι σχετικά ευρύχωρο (γιά τά μέτρα τού νησιού βέβαια),οπότε λογικό είναι νά μπορή νά πιάνη καί ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ.

Πάντως τον ΔΑΙΔΑΛΟ τόν είχα δεί παλιότερα στην Σύρο,γι'αυτό λέω μού φάνηκε λίγο μικρό το λιμάνι γιά το μέγεθός του (κάνοντας την σύγκριση μέ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ,ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ και ΝΑΪΑΣ ΙΙ που είδα την ίδια περίοδο στο λιμάνι αυτό,αλλά καί μέ το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ καί το ΙΘΑΚΗ,που πέρασα πέρυσι το καλοκαίρι).Ακόμα καί το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ,που ήταν δεμένο στην "μέσα" προβλήτα όταν πιάσαμε μέ το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ,μού έκανε εντύπωση πώς είχε καταφέρει νά χωθή εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Στην Σύρο έχω δει να μανουβράρει μέσα το BLUE HORIZON το οποίο μόλις είχε πέσει από την δεξαμενή και έκανε μεθόρμηση για μέσα και μάλιστα πλαγιοδέτησε έξω από το λιμεναρχείο με ιδία μέσα και όχι με ρυμουλκά.

Το ΑΘΗΝΑ άνετα μπαίνει μέσα και μανουβράρει όπως και κάθε κυκλαδίτικο βαπόρι.Εκεί που ίσως ζοριστούν είναι όταν έχει κι άλλα βαπόρια δεμένα μέσα και έχει αέρα.

Η Σύρος είναι ΄το πιο ασφαλές λιμάνι των κυκλάδων και σίγουρα δεν είναι μικρό για τον ΔΑΙΔΑΛΟ μια χαρά είναι πολύ παραπάνω όταν οι καιρικές συνθήκες είναι άψογες σαν την ημέρα του ατυχήματος.

Στο έξω λιμάνι της Τήνου όταν δεν υπάρχει ρεστία δεν υπάρχει κανένα πρόβλήμα για οποιαδήποτε βαπόρι όπως και για τον ΔΑΙΔΑΛΟ.Το πρόβλημα είναι με ρεστία που πρέπει να πας στο μέσα και ένα βαπόρι σαν το ΔΑΙΔΑΛΟΣ είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον.

Στην Σαντορίνη που πιάνει δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου εκεί μπορεί να πιάσει ακόμα και ένα SUPERFAST με καλές καιρικές συνθήκες το πρόβλημα είναι ότι είναι απροστάτευτο στους καιρούς και ειδικά στους γαρμπήδες

Πάντως για το ατύχημα δεν νομίζω να υπήρξε μηχανική βλάβη και μάλλον σε ανθρώπινο λάθος πρέπει να ωφείλεται.Τα pitch δεν κολάνε έυκολα αλλά ούτε ξεκολάνε και εύκολα ενώ για να κολήσουν κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να υπάρχει στην KaMeVa αν έχει οπότε το λιμεναρχείο δεν θα το άφηνε να φύγει.

Αλλωστε ο πλοίαρχος δεν πρέπει να δήλωσε μηχανική βλάβη αλλιώς αυτή θα έπρεπε να αποκατασταθεί για να φυγει κάτι τέτοιο όμως δεν γράφτηκε.

Οσο για το ΛΙΣΣΟΣ στον Πειραιά δεν κάνει 10-15 λέπτα.

Εχουμε περιμένει έξω από τα φανάρια 45 λεπτά με το ΟΛΥΜΠΙΑ :( ενώ και άλλες φορές που το έχουμε πετύχει αργεί απελπιστηκά κυρίως λόγω των τουμπαριστών μηχανών.

Και για την διαφορά των Κρητικών καπετάνιων με τους κυκλαδίτες στους χρόνους της μανούβρας αρκεί να έχει δει και να έχει συγκρίνει κανέις τον καπτα Γιώργη τον Κολυδά με το ΚΡΗΤΗ με τον κρητικό αντικαταστατη του. :D

Link to comment
Share on other sites

Στην Σύρο έχω δει να μανουβράρει μέσα το BLUE HORIZON το οποίο μόλις είχε πέσει από την δεξαμενή και έκανε μεθόρμηση για μέσα και μάλιστα πλαγιοδέτησε έξω από το λιμεναρχείο με ιδία μέσα και όχι με ρυμουλκά.

Το ΑΘΗΝΑ άνετα μπαίνει μέσα και μανουβράρει όπως και κάθε κυκλαδίτικο βαπόρι.Εκεί που ίσως ζοριστούν είναι όταν έχει κι άλλα βαπόρια δεμένα μέσα και έχει αέρα.

Η Σύρος είναι ΄το πιο ασφαλές λιμάνι των κυκλάδων και σίγουρα δεν είναι μικρό για τον ΔΑΙΔΑΛΟ μια χαρά είναι πολύ παραπάνω όταν οι καιρικές συνθήκες είναι άψογες σαν την ημέρα του ατυχήματος.

Το λιμάνι τής Σύρου είναι όντως πολύ ασφαλές,πιστεύω ακόμα καί μέ αέρα.Πέρσι καί τίς δύο φορές που πέρασα -Αύγουστο μήνα- το πέτυχα "άδειο" (καθ'όδόν πρός Τήνο μέ το ΑΘΗΝΑ ήταν μόνο το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ-στήν "εσοχή",στην επιστροφή πρός Πειραιά μέ το ΙΘΑΚΗ δέν ήταν κανένα).Αλλά καί το '97 που είχα πάει πάλι Αύγουστο,καί έτυχε νά είναι το ΝΑΪΑΣ ΙΙ (που ήμουν επάνω),το ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ καί το SEAJET,ήρθε ΚΑΙ το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ καί έδεσε χωρίς πρόβλημα.Λϊγες μέρες πρίν,είχα δεί νά φτάνη και ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ που έδεσε έξω-έξω (σχεδόν κοντά στην δεξαμενή) παρ'όλο που δέν ήταν άλλο βαπόρι μέσα καί γι'αυτό υπέθεσα πως συνέβη γιατί είχε λιγώτερο χώρο από τά άλλα.

Στο έξω λιμάνι της Τήνου όταν δεν υπάρχει ρεστία δεν υπάρχει κανένα πρόβλήμα για οποιαδήποτε βαπόρι όπως και για τον ΔΑΙΔΑΛΟ.Το πρόβλημα είναι με ρεστία που πρέπει να πας στο μέσα και ένα βαπόρι σαν το ΔΑΙΔΑΛΟΣ είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον.

...θά έλεγα μάλλον το δεύτερο.

Στην Σαντορίνη που πιάνει δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου εκεί μπορεί να πιάσει ακόμα και ένα SUPERFAST με καλές καιρικές συνθήκες το πρόβλημα είναι ότι είναι απροστάτευτο στους καιρούς και ειδικά στους γαρμπήδες

Λογικό,γιατί καί η διαμόρφωση τής ακτογραμμής τού νησιού στο σημείο αυτό δέν δίνει καμμιά φυσική προστασία (αρκεί νά δή κανείς τίς πασίγνωστες κάρτ-ποστάλ μέ τά κρουαζιοερόπλοια κλπ γιά να καταλάβη).

Πάντως για το ατύχημα δεν νομίζω να υπήρξε μηχανική βλάβη και μάλλον σε ανθρώπινο λάθος πρέπει να ωφείλεται.Τα pitch δεν κολάνε έυκολα αλλά ούτε ξεκολάνε και εύκολα ενώ για να κολήσουν κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να υπάρχει στην KaMeVa αν έχει οπότε το λιμεναρχείο δεν θα το άφηνε να φύγει.

Αλλωστε ο πλοίαρχος δεν πρέπει να δήλωσε μηχανική βλάβη αλλιώς αυτή θα έπρεπε να αποκατασταθεί για να φυγει κάτι τέτοιο όμως δεν γράφτηκε.

Δέν ήξερα οτι η KaMeWa φτιάχνει καί προπέλλες!Πάντως άν υπήρχε πρόβλημα στο pitch,θά είχε γίνει αντιληπτό ενδεχομένως στην προσέγγιση στο προηγούμενο λιμάνι,κι'αφού κάτι τέτοιο δέν έγινε,σημαίνει πως πράγματι ο πλοίαρχος δέν δήλωσε βλάβη.

Οσο για το ΛΙΣΣΟΣ στον Πειραιά δεν κάνει 10-15 λέπτα.

Εχουμε περιμένει έξω από τα φανάρια 45 λεπτά με το ΟΛΥΜΠΙΑ :D ενώ και άλλες φορές που το έχουμε πετύχει αργεί απελπιστηκά κυρίως λόγω των τουμπαριστών μηχανών.

Οταν λέω 10-15 λεπτά,εννοώ γιά να πάρη την στροφή,όταν είναι ήδη στο ύψος που δένει το παλάτι,ώστε νά έρθη μέ ανάποδα να χωθή στην πρώτη εσοχή τής προβλήτας.Εκτός τού οτι το έχω δεί πολλές φορές,έχω ταξιδέψει κιόλας δυό φορές μ'αυτό (δούλευε μιά φίλη μου ώς πιανίστρια στο σαλόνι τής Α'θέσης,αυτό το στρογγυλό που είναι μπροστά από τά φουγάρα) κι'έχω δεί την ίδια μανούβρα καί στη Σούδα.

Και για την διαφορά των Κρητικών καπετάνιων με τους κυκλαδίτες στους χρόνους της μανούβρας αρκεί να έχει δει και να έχει συγκρίνει κανέις τον καπτα Γιώργη τον Κολυδά με το ΚΡΗΤΗ με τον κρητικό αντικαταστατη του. :)

Γιά ποιό ΚΡΗΤΗ μιλάς;Αν εννοής το παλιό τής ΑΝΕΚ (το μετέπειτα ΣΟΥΠΕΡ ΝΑΪΑΣ καί ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΗΣ),ήταν καί στενόμακρο (εξ ού καί το αποκαλούσα ΕΞΠΡΕΣ ΜΑΚΡΥΝΑΡΗΣ),καί κάπου είχα διαβάσει συνέντευξη τού Διαμαντή τού Παπαγεωργίου οτι ακριβώς γι'αυτό είχε καί μικρή απόσταση ανάμεσα στίς προπέλλες καί δέν έκαναν καλό ζεύγος (δηλαδή ροπή) στίς μανούβρες.Τώρα γιά τά δυό τα δίδυμα τά Ι καί ΙΙ,είναι κι'αυτά μακρυνάρια αλλά τουλάχιστον μέ μεγαλύτερο πλάτος στήν πρύμη,όπως και ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...