Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να πάνε εκεί πάνω, θα καίνε MGO. Η αλλαγή είναι δυνατή με διαφορές στη λίπανση και κάποια άλλα πράγματα που πρέπει να προσεχθούν/μετατραπούν, εφ' όσον οι μηχανές είναι φτιαγμένες για να καίνε HFO, εξ' όσων ακούω τουλάχιστον γιατί μάστορας δεν είμαι. Φυσικά υπάρχει και το θέμα του spread της τιμής που είναι ανά πάσα στιγμή 200+ USD/mt. Γι αυτό και η DFDS έχει εισάγει BAF(Bunker Adjustment Factor) ή ελληνιστί Συντελεστής Αναπροσαρμογής Καυσίμων που κυμαίνεται ανά μήνα και χρεώνεται ανά lane metre used.

 

Προσωπική μου άποψη, αν έμπαινε με φτηνό roro στη γραμμή, θα μπορούσε να δουλέψει. Αλλά ένα ακριβό επιβατηγό/οχηματαγωγό που θα πηγαίνει 25-26 μίλια με τις αντίστοιχες καταναλώσεις και μάλιστα για να καλύπτει τη μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ UK και Βελγίου/Ολλανδίας, θα ήταν πάαααρα πολύ ακριβό σαν εισιτήριο για τον απλό επιβάτη.

 

(μεταφέρω το διάλογο στο θέμα της γραμμής)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με αφορμή τη πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο του Finlandia Seaways, όπου οι ζημιές θα κρατήσουν κάποιους μήνες εκτός το πλοίο και από τη στιγμή δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο πλοίο, η DFDS αποφάσισε να σταματήσει τη ζημιογόνα σύνδεση Rosyth – Zeebrugge

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

H P&O Ferries δεν θα αναβιώσει την παραπάνω σύνδεση, πλήν όμως αυξάνει τη χωρητικότητά της στη γραμμή Zeebrugge - Teesport, απ' όπου και μέσω σιδηροδρομικής σύνδεσης προτείνει στους πελάτες της μια πιο σύντομη πρόσβαση στη Σκωτία, απ' ότι με την απ' ευθείας γραμμή. Οι 2 καινούριες προσθέσεις στη γραμμή, είναι τα Mistral και Bore Song(παραθέτω links από αδελφά τους πλοία).

 

Βέβαια, οι Σκωτσέζοι δε χάνουν τις ελπίδες τους και οι βουλευτές τους το προσπαθούν ακόμα.

Edited by Nick the Greek
Σκωτσέζοι
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

το Μαϊο στη Σκωτια εχουν εκλογες, για το αυτονομιστικο αποκεντρωμενο κοινοβουλιο της Σκωτιας.

Το κομμα των πρασινων υποσχεται οτι αν συμμετεχει στην επομενη τοπικη κυβερνηση, θα προσπαθησει να αναβιωσει τη γραμμη Rosyth - Zeebrugge (ή οποιοδηποτε αλλο λιμανι της EΕ) με επιβατηγο οχηματαγωγο πλοιο.

τα τοπικα ΜΜΕ της σκωτιας προβαλουν τις δηλωσεις, ενω σχετικη συζητηση εχει γινει αναμεσα σε αγγλοφωνους συνασθενεις στο Ferries στο FB.

πολλοι ειναι εκεινοι που σχολιαζουν οτι αν ξαναξεκινησει η γραμμη με επιδοτηση, να δοθει προτεραιοτητα σε εταιριες που θα απασχολουν σκωτσεζους ναυτικους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά να ακούει η Ευρώπη περί "δικά μας πλοία, δικούς μας ναυτικούς, και λοιπές προστατευτικές εκφράσεις" και θα πάνε μπροστά. Ακόμα να καταλάβουν πως για της Βρυξέλλες δεν χωράνε άλλες εκφράσεις πέρα της ελεύθερης αγοράς. 

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά ο Άγγλος που θέλει "δικά τους" πληρώματα είναι όλα τα λεφτά. Ο ίδιος θεωρεί ότι τα ελληνικά πληρώματα είναι τριτοκοσμικά και στο προφίλ του δείχνει ξεκάθαρα τις πεποιθήσεις του περί της βρετανικής αυτοκρατορίας και πόσο ανώτεροι είναι οι Άγγλοι από την πλέμπα.

Link to comment
Share on other sites

Με την ίδια λογική όμως θα κοίτουσαμε και εμείς τα πλοια με σημαία ευκαιρίας που δεν θα είχαν στη πλεοψηφια ελληνικο πλήρωμα 

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολεύομαι να θεωρήσω την ελληνική σημαία ως ευκαιρίας. Κάποτε ναι, σήμερα όχι. Το ίδιο και τα πληρώματα. Πόσο μάλλον σε σχέση με τους υπηκόους της αυτοκρατορίας που ήταν και είναι η πλειοψηφία στα πλοία με τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...