Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να πούμε ότι το πλοίο που ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ που ανέφερε ο Π100 ότι θα συνδέσει την Σουβάλα και την Αγ.Μαρίνα θα ταξιδεύει με 14-15 μίλια και τα προηγούμενα χρόνια έκανε εκδρομές στο Ιόνιο μεταξύ Ζακύνθου-Κεφαλλονιάς-Ιθάκηας και Λευκάδας ένώ κάποια χρονιά αν δεν κάνω λάθος είχε βάση την Ιεράπετρα.

 

_______________________

(2000, ex-Αλέξανδρος)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από σήμερα είναι δεμένο το πλοίο στη προβλήτα του Σαρωνικού. Ίσως σήμερα να ξεκινήσει τα δρομολόγια του.

Η εταιρεία έχει αρχίσει τη διαφήμιση της στο εκδοτηριο που είχε πάρει (το εκδοτηριο που είχε ο Κεραυνός ΙΙ)

post-54-128326973497_thumb.jpg

post-54-1283269735_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Γραφει FAST BOAT στα πλαγια ή μου φαινεται?!!:)

Κι όμως!! :D Έκανε με αυτά τα σινιάλα κρουαζιέρες μονοήμερες από Νυδρί για Πόρτο Κατσίκι (όταν δε φυσούσε), Φισκάρδο και Κιόνι. Κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τη Κυριακή ο Αλέξανδρος είχε μπλέξει τις άγκυρες του στο λιμάνι του Πειραιά, αντί για τις 09:30 το πρωί, που ήταν προγραμματισμένο να φύγει, κατόρθωσε να φύγει κάποια στιγμή μετά τις 11:30. Όποτε οι ατυχείς επιβάτες έκαναν το πρώτο μπάνιο τους στο πλοίο αντί για κάποια παράλια της Αίγινας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νά κι'ένα σύντομο trip report από τά δύο ταξίδια που έχω κάνει μέχρι στιγμής μέ το εν λόγω πλεούμενον:

Κατ'αρχήν,σάν πλοίο δείχνει κάπως μεγάλο γιά την γραμμή του-ελαφρά μεγαλύτερο από τά προκάτοχά του (Ελβίρα,Δέσποινα,Υδρα ΚΑΤ).Ωστόσο διερωτώμαι γιατί,αφού βάζουν μέσα και δίκυκλα,δέν έφτιαξαν τουλάχιστον τον πρυμναίο καταπέλτη πιό φαρδύ (όπως ήταν π.χ. στο Ελβίρα ή στο Δέσποινα).Οι εσωτερικοί του χώροι είναι ωραίοι και άνετοι,ενώ ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το ευρύχωρο μπάρ (που βρίσκεται στο δεύτερο κατάστρωμα),που όμως την πρώτη φορά που ταξίδεψα δέν λειτουργούσε.

Τά πλευρικά του καταστρώματα είναι κάπως στενά (ιδίως το κάτω,που ίσα-ίσα χωράς να περάσης).Εχει όμως το μέγα προσόν να διαθέτη κοντρα-γέφυρα (σκεπαστή μάλιστα σέ μεγάλο ποσοστό),στην οποία μάλιστα υπάρχουν πάγκοι μέ μαξιλάρια γιά άνετο κάθισμα.

Από ταξίδεμα δέν τό είδα και τόσο fast (παρ'όλο που το γράφει στίς πάντες του-αλλά εις την Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις,έλεγε ο Τσαρούχης).Εχει όμως ικανοποιητική ευστάθεια.

Επίσης πιστεύω θα έπρεπε να έχη τσιμινιέρες (όπως είχε το Ελβίρα) γιατί όποιος επιχειρήση να καθήση στο πρυμνιό μέρος του κάτω καταστρώματος απολαμβάνει μέ βαθειές εισπνοές αέρια που βλάπτουν την υγεία :D (το ίδιο πρόβλημα είχε και το Δεσποινα).

Σε γενικές γραμμές όμως είναι ένα καλό καραβάκι και οι ώρες τών δρομολογίων του βολεύουν ακόμα και όποιον θέλει να κάνη μιά ημερήσια εκδρομή.

ΥΓ.Απορία μου μεγάλη είναι γιατί στη Σουβάλα δένει σέ εκείνο το μακρόστενο κομματάκι τού λιμενοβραχίονα καί δέν κάνει πρυμνοδέτηση στόν μώλο,εκεί που έπιαναν οι αείμνηστες παντόφλες.Θά ήταν πιό εύκολη η αποεπιβίβαση τών ανθρώπων (καί μηχανακίων) που τώρα στριμώχνονται να περάσουν αυτό το μικρό κομματάκι μπετόν,σέ ένα θέαμα που θυμίζει απομακρυσμένο παράλιο χωριουδάκι τής Απω Ανατολής.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Το καλοκαιρι του 2006 το πλοιο εκανε κρουαζιερες ημερησιες με βαση τη Ζακυνθο, ενω το καλοκαιρι του 2007 ηταν στην Ιεραπετρα και εκανε εκδρομες προς τη Νησο Χρυση...

Απο την Ιεραπετρα ειναι η φωτογραφια που ακολουθει τραβηγμενη τον Αυγουστο του 2007....

post-88-12832697616_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η εταιρεία του Αλέξανδρος έχει σελίδα στο internet, μάλλον από το 2005 (αν κρίνω από το copyright)

Λέει κάποιες πληροφορίες για το πλοίο, για το πρόγραμμα των δρομολογίων, οπού μπορείτε να κάνετε και κράτηση εισιτήριων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χθες το Αλέξανδρος είχε πλαγιοδετήσει εκεί που δένουν τα σκάφη για Σαλαμίνα.

Παραδόξως συνεχίζει τα δρομολόγια του (η προϊστορία δείχνει ότι αυτά μικρά σκάφη εξαφανίζονται το χειμώνα όπως Saronic Round, Hydra Cat, Κεραυνός Ι & ΙΙ).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Το Αλέξανδρος είναι στα βάζα στο Ναυπηγείο του Ψαρρου.

Γράψτε λάθος είναι στα Ναυπηγεία ΑΤΛΑΣ

Μετά το Blue Velvet, έτσι και το Αλέξανδρος πρόσθεσε βολβό στη πλώρη του. Αλλά και ένα καταπέλτη για οχήματα (δίκυκλα) στη πρύμη κατά τη παραμονή στα ναυπηγεία ΑΤΛΑΣ. Ευτυχώς γιατί πέρυσι είχε γέλιο να βλέπεις να προσπαθούν να βάλουν τα μηχανάκια στο πλοίο από το στενό καταπελτακι που είχε για τους επιβάτες.

Επισης τοποθέτησαν σκιάστρο στο πρυμνιό ανοικτό κατάστρωμα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Ξεχασιάρης: Σκιάστρο
Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που είχα ακούσει η πρώτη χρόνια του πλοίου ήταν αρκετά δύσκολη, από πολλές απόψεις. Πιστεύω ότι κάνουν αυτές τις βελτιώσεις για να έχουν πιο ευχάριστο ταξίδι οι επιβάτες του, αλλά και να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Το πλοίο δούλευε καλά μονο το ΣΚ το καλοκαίρι, σε αντίθεση με τις καθημερινές. Για το χειμώνα δεν το συζητάμε.

Πιστεύω ότι η φετινή χρόνια θα είναι «κρίσιμη» για την περαιτέρω παραμονή του πλοίου στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Στην ταχύτητα κυρίως. Για το ταξίδεμα δεν γνωρίζω δεν είμαι ειδικός, αλλά από αυτά που μου έχουν πει αρκετοι αξιωματικοί γέφυρας η τοποθέτηση βολβού επιπλέον σε ένα υπάρχον βαπόρι συνήθως χειροτερευει λίγο το ταξίδεμα.

Αν κάποιος φίλος γνωρίζει καλύτερα ας μας διαφωτίσει καλύτερα στα τεχνικά ζητήματα

Link to comment
Share on other sites

Στην ταχύτητα κυρίως. Για το ταξίδεμα δεν γνωρίζω δεν είμαι ειδικός, αλλά από αυτά που μου έχουν πει αρκετοι αξιωματικοί γέφυρας η τοποθέτηση βολβού επιπλέον σε ένα υπάρχον βαπόρι συνήθως χειροτερευει λίγο το ταξίδεμα.

Αν κάποιος φίλος γνωρίζει καλύτερα ας μας διαφωτίσει καλύτερα στα τεχνικά ζητήματα

Θεωρητικα ο βολβος αυξανει την επιφανεια στην πλωρη και εκτος της ταχυτητας (τα απονερα κλεινουν πρυμα εξω απο τη γαστρα και μικραινουν οι αντιστασεις) μειωνουν τους προνευστασμους (pitching και slamming).

Yποτιθεται οτι ετσι μια μυτερη πλωρη που βουταγε σε ενα κυμα θα χρειαστει μεγαλυτερο για να σηκωθει το ιδιο, ενω απο την αλλη το κοιλο σχημα ανοιγει τις θαλασσες.

Δεν ειμαι ειδικος, ετσι λενε οτι λειτουργει το συστημα.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πλοίο έφυγε από το Πέραμα, αφού έκανε ένα μικρό δοκιμαστικό, έδεσε στο Πειραιά στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού, στη πλώρη του Νεφέλη και από αύριο πάλι στον αγώνα για το μεροκάματο.

Link to comment
Share on other sites

Το Αλέξανδρος εκεί που είναι δεμένο σίγουρα παρεμποδίζει τα πλοία που δένουν στη γωνιά της προβλήτας του Σαρωνικό.

Εγώ σαν αφελής αναρωτιέμαι γιατί δε το στείλουν στη πλώρη του Αίολος Κεντερης ΙΙ να κάνει τη πλαγιοδέτηση του και να μην ενοχλεί κανένα??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το Αλέξανδρος εκεί που είναι δεμένο σίγουρα παρεμποδίζει τα πλοία που δένουν στη γωνιά της προβλήτας του Σαρωνικό.

Mετά τον πανικό που επικράτησε στο λιμάνι :D λόγω της πολύ εύστοχης παρατήρησης του Π100 :), το πλοίο μεταφέρθηκε δίπλα στο Μαρίνα, μπροστά στο κεντρικό Λιμεναρχείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μικροπρόβλημα στο πηδάλιο φαίνεται ότι παρουσίασε το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, όπως αναφέρει η ζούγκλα :

Άλλο ένα πλοίο, το ferry boat «Αλέξανδρος», δεν πρόλαβε να βγει από το λιμάνι του Πειραιά, καθώς παρουσίασε πρόβλημα στο πηδάλιο και αναγκάστηκε να "δέσει" στην Ακτή Ξαβερίου.

Στο πλοίο επέβαιναν 267 επιβάτες με προορισμό την Αγ. Μαρίνα στην Αίγινα.

Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν και πάλι στο λιμάνι του Πειραιά με λεωφορεία του ΟΛΠ και ταξίδεψαν με το πλοίο ΝΕΦΕΛΗ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες ήμερες είχα πετύχει τον Αλέξανδρο να είναι σταματημένος στη λεκάνη του λιμανιού του Πειραιά και να έχει φουντάρει:eek:. Μου κίνησε την εντύπωση τι κάνει εκεί πέρα?? Μετά από λίγο που πέρασε ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας για να δέσει στη προβλήτα του Σαρωνικού, τον είδα να έχει ξανά μαζέψει τις άγκυρες και κατευθύνεται να δέσει στη προβλήτα του Σαρωνικού.

Δε ξέρω εάν το χθεσινό πρόβλημα με το τιμόνι μπορεί να συνδυαστεί και με αυτό το γεγονός??

Link to comment
Share on other sites

Πάντως την Κυριακή τών ευρωεκλογών που πήγα στην Αγ.Μαρίνα (αφού βεβαίως πρώτα ήσκησα το εκλογικό μου καθηκονδικαίωμα),κάναμε περίπου 15 λεπτά να πάρουμε πάνω την αριστερή άγκυρα και βολοδέρναμε πλησίον τού Ποσειδών Ελλάς,ενώ ο ναύκληρός του μάς κύτταζε ασκαρδαμυκτί,καθώς οι ναύται τής πλώρης τού ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κοπανάγανε τά βαρούλκα γιά να ξεμπλοκάρουν.Τελικώς από 09.30 που ήταν να φύγουμε,περάσαμε το κόκκινο στίς 10 παρά 5...

Επίσης,κατά τόν πλούν (που λένε και οι Κινέζοι Χάν),είχα την εντύπωση οτι κατά διαστήματα ο μηχανικός αυξομείωνε τίς στροφές καί έτσι πότε πηγαίναμε πολύ γρήγορα καί πότε λίγο πιό αργά.Βέβαια το φεσάκι μας το βάλαμε,αφού μέ την προσέγγιση στη Σουβάλα κλπ κλπ φτάσαμε στην Αγία Μαρίνα γύρω στίς 11 καί κάτι.

Τό πλοίο πάντως είχε αρκετή πληρότητα καί επειδή λειτουργούν πλέον αμφότερα τά μπάρ,επάνω και κάτω,δέν είχαμε κανένα πρόβλημα στην εξυπηρέτηση.

Μοναδικό "αρνητικό" τού πλοίου,το γεγονός οτι οι δύο (μόνον) τουαλέτες που έχει (εκ τών οποίων η μία δέν λειτουργούσε καί ήταν κλειδωμένη) έχουν πόρτα με πολύ ψηλό κατώφλι,που δυσκολευόμουν να μπώ ακόμα κι'εγώ-πόσο μάλλον κάποιο άτομο μέ ειδικές ανάγκες (γιά τά οποία άτομα φαίνεται δέν υπάρχει καμμία πρόνοια επί τού σκάφους τούτου).

ΥΓ.Αυτοί που πήγαν μέ τό ΝΕΦΕΛΗ στην Αίγινα,υπήρξε καμμιά μέριμνα να προωθηθούν στην Αγία Μαρίνα ή τούς είπαν "κόφτε το κεφάλι σας και πηγαίνετε μέ τό αστικό";

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...