ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 On 10/12/2016 at 10:54 PM, margaritis24 said: Στα οποια δρομολογια παντα ειχε καθυστερησεις λογω του κοσμου που κουβαλαγε!θυμαμαι ενα πρωι που φευγαμε στις 8.30 αυτο ηρθε 8.20 κ εφυγε κατα της 9.30!κ απο ταχυτητες πεταγε 22μιλια αλλα δεν το ανοιγανε κ πηγαινε κανα 20...κ η θεση του εκει που δενει τωρα το speedrunner4 22 μεγιστη...υπηρεσιακη δε μπορουσε να τα εχει...Υπεροχο πλοιο..
Neptune Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Έτσι. 20+ πάντα, και αν ήθελαν λίγο ακόμα πήγαινε και πάνω από 21. Αν υπήρχε AIS στα 90s θα ειχαν καταρρευσει πολλοι μυθοι που "πηγαιναν" 20-21-22-23 κτλ...
nomikos Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Βαπόρι πολύ μπροστά για την εποχή του.Λογικά μέχρι να δρομολογηθεί Παροναξία οι μηχανές του δεν είχαν φάει ζόρια αφού συνήθως ταξίδευε με 17 18 κόμβους ή και παρακάτω όπως αναφέρθηκε ανωτέρω.Το πέρασμα του από τη Παροναξία άφησε εποχή και πολλοί έμειναν από τις δυνατότητες του.Αν έμενε λίγο ακόμα αυτό και το Ροδάνθη,τα Blue Starακια θα τα έβρισκαν σκούρα ή τέλος πάντων θα είχαν άξιους αντιπάλους.Το χάσμα από τα παλιά θρυλικά ποστάλια(Απόλλωνες κτλ) χωρίς το Ροδάνθη και το Αριάδνη εώς τα μπλε αστέρια ήταν πολύ μεγάλο και για αυτό έγινε το μεγάλο μπαμ στη γραμμή.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 (edited) Εποχη των ωρολογιων αρχες του 2000...Τα Παρος Ναξος με 23.5-24 υπηρεσιακη εκαναν μεγαλη διαφορα.και με γρηγορες μανουβρες..Δυσκολα να τα χτυπουσες με τα αναφερθεντα πλοια... Edited September 22, 2022 by Nick the Greek Quote
proud_ionian Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 2 hours ago, nomikos said: Λογικά μέχρι να δρομολογηθεί Παροναξία οι μηχανές του δεν είχαν φάει ζόρια αφού συνήθως ταξίδευε με 17 18 κόμβους ή και παρακάτω όπως αναφέρθηκε ανωτέρω. Οταν εκανε Πατρα Ancona - Πατρα Βενετια το ανοιγαν, ειδικα στα δρομολογια που ειχε αμεση αναχωρηση
Ariadne Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Βεβαίως, θυμάμαι σε επίσκεψη στη γέφυρα εν πλω για Αγκώνα ως παιδί με τον πατέρα μου (ναι, τότε επιτρεπόταν εάν ρωτούσες ευγενικά, δε σε θεωρούσαν αμέσως τρομοκράτη ...) 23,2 κόμβους
polmyt Posted August 12 Posted August 12 Σημαιοστολησμενο και λαμπερο το πλοιο σε μια φωτο του 1991 απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
margaritis24 Posted August 12 Posted August 12 απο οποια μερια κ να το δεις πανεμορφο ηταν! παντως γι οποιον θυμαται εκεινη την εποχη ειχε πολυ μεγαλες καθυστερησεις,μιλαμε να φευγει 8.30 το πρωι κ να ερχεται λιμανι 8.15 κ να φευγει 10. βεβαια δεν εμπαινε κ με αλλο πλοιο μεσα στο λιμανι περιμενε απεξω
mvin Posted August 12 Posted August 12 Η μεγαλύτερη αγάπη μου, προ και μετά της μετασκευής του! Πανέμορφο και άπειρα ταξίδια μαζί του για Ηράκλειο μέχρι και το 1983, για Χανιά μετέπειτα και πριν τη μεγάλη μεταμόρφωση του, αλλά και για Νάξο, όταν κοσμούσε τις Κυκλάδες!!
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 12 Posted August 12 Μετά την μετασκευή του έγινε ακόμα πιο όμορφο. Δεν το χόρταινες από όποια μεριά και να το έβλεπες.
gtogias Posted August 12 Posted August 12 Πλοίο υπόδειγμα, όπως και τα άλλα των Μινωικών της εποχής εκείνης.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 12 Posted August 12 23 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Μετά την μετασκευή του έγινε ακόμα πιο όμορφο. Δεν το χόρταινες από όποια μεριά και να το έβλεπες. Άποψή μου Δεν του πήγαιναν τα σηκωμένα αναγκαστικά φουγάρα κ τα σινιάλα σε αυτά με το ψεύτικο λευκό
mvin Posted November 13 Posted November 13 (edited) 16 hours ago, mvin said: Aποκλείεται να είναι το 1991 η φώτο @polmyt μιας και το Αριάδνη είχε μετασκευαστεί τότε, ενώ εδώ το βλέπουμε στην μορφή που είχε προ της μεγάλης του μετασκευής! 7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Εκτός που σημείωνα τότε τις χρονολογίες των φωτο,είναι 1991 ακριβώς πριν την μετασκευή του ΑΡΙΑΔΝΗ Το ΑΡΙΑΔΝΗ ξεκίνησε να μετασκευάζεται το 1989 και ξεκίνησε δρομολόγια μεταξύ Ιταλίας - Ελλάδας - Τουρκίας, το 1990. Μάλιστα στην μπροσούρα του 1991, υπάρχει και φωτό με τη διέλευση του από τη διώρυγα Κορίνθου, στη νέα του μορφή, οπότε και πάλι πιστεύω ότι η παραπάνω φωτογραφία δεν είναι του 1991! Edited November 13 by proud_ionian quote/μεταφορά
nomikos Posted November 15 Posted November 15 Βαπόρι χάρμα οφθαλμών, έλαμψε το φόρουμ με αυτό τελευταία!!! Πάρα πολύ μπροστά για την εποχή του και η μετασκευή των Μινωικών το απογείωσε και το έκανε κορυφαίο στο είδος του, πραγματικά!!! Δείτε στο βιντεάκι που ανέβασε ο φίλος πρόσφατα τα απόνερα του. Δείγμα της υψηλής του ταχύτητας στη Παροναξία, μονίμως πάνω από 20 κόμβους και πραγματικούς! 21 hours ago, ΚΑΜΒΥΣΗΣ said: Είχε που είχε την τιμητική της η Αριαδνάρα τις τελευταίες ημέρες στο φόρουμ, έσκασε και αυτό. Καλή απόλαυση.
JonB72 Posted Sunday at 09:25 AM Posted Sunday at 09:25 AM Ήμουν καλεσμένος σε ένα πάρτι σε αυτό το πλοίο όταν ήταν το F Diamond κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στη Σιγκαπούρη το 2005. Το πλοίο ήταν γεμάτο από γυναίκες της Ανατολικής Ευρώπης που αποκαλούσαν «supermodels». Υπήρχε επίδειξη μόδας κατά τη διάρκεια του πάρτι. Πολλά δωρεάν ποτά. Το ίδιο το πλοίο είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως η Αριάδνη. Έχει γίνει κάποια ανακαίνιση στα σαλόνια και τις καμπίνες και έχουν τοποθετηθεί πολλές τηλεοράσεις. Για να δείτε φωτογραφίες, κάντε κλικ στη φωτογραφία/σύνδεσμο παρακάτω
Petros P Posted Sunday at 09:32 AM Posted Sunday at 09:32 AM Αυτό που μου είχαν πεί οι διαλυτές του πλοίου ειναι πως κάποια δωματία είχαν ενωθεί ... και μάλιστα απο ένα απο αυτά είχαν βγάλει ενα στρώμα 3χ5 μέτρα.... Το τι γινόταν το αφήνω στη φαντασία σας.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted Sunday at 03:52 PM Posted Sunday at 03:52 PM (edited) Τοις εκδιδομενοις επι χρημασι γυναικος το σιδηρουν κιγκλιδωμα... Edited Sunday at 03:57 PM by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now