Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 10/12/2016 at 10:54 PM, margaritis24 said:

Στα οποια δρομολογια παντα ειχε καθυστερησεις λογω του κοσμου που κουβαλαγε!θυμαμαι ενα πρωι που φευγαμε στις 8.30 αυτο ηρθε 8.20 κ εφυγε κατα της 9.30!κ απο ταχυτητες πεταγε 22μιλια αλλα δεν το ανοιγανε κ πηγαινε κανα 20...κ η θεση του εκει που δενει τωρα το speedrunner4

22 μεγιστη...υπηρεσιακη δε μπορουσε να τα εχει...Υπεροχο πλοιο..

Posted

Έτσι. 20+ πάντα, και αν ήθελαν λίγο ακόμα πήγαινε και πάνω από 21. 

Αν υπήρχε AIS στα 90s θα ειχαν καταρρευσει πολλοι μυθοι που "πηγαιναν" 20-21-22-23 κτλ...

Posted

Βαπόρι πολύ μπροστά για την εποχή του.Λογικά μέχρι να δρομολογηθεί Παροναξία οι μηχανές του δεν είχαν φάει ζόρια αφού συνήθως ταξίδευε με 17 18 κόμβους ή και παρακάτω όπως αναφέρθηκε ανωτέρω.Το πέρασμα του από τη Παροναξία άφησε εποχή και πολλοί έμειναν από τις δυνατότητες του.Αν έμενε λίγο ακόμα αυτό και το Ροδάνθη,τα Blue Starακια θα τα έβρισκαν σκούρα ή τέλος πάντων θα είχαν άξιους αντιπάλους.Το χάσμα από τα παλιά θρυλικά ποστάλια(Απόλλωνες κτλ) χωρίς το Ροδάνθη και το Αριάδνη εώς τα μπλε αστέρια ήταν πολύ μεγάλο και για αυτό έγινε το μεγάλο μπαμ στη γραμμή.

Posted (edited)

Εποχη των ωρολογιων αρχες του 2000...Τα Παρος Ναξος με 23.5-24 υπηρεσιακη εκαναν μεγαλη διαφορα.και με γρηγορες μανουβρες..Δυσκολα να τα χτυπουσες με τα αναφερθεντα πλοια...

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted
2 hours ago, nomikos said:

Λογικά μέχρι να δρομολογηθεί Παροναξία οι μηχανές του δεν είχαν φάει ζόρια αφού συνήθως ταξίδευε με 17 18 κόμβους ή και παρακάτω όπως αναφέρθηκε ανωτέρω.

Οταν εκανε Πατρα Ancona - Πατρα Βενετια το ανοιγαν, ειδικα στα δρομολογια που ειχε αμεση αναχωρηση

Posted

Βεβαίως, θυμάμαι σε επίσκεψη στη γέφυρα εν πλω για Αγκώνα ως παιδί με τον πατέρα μου (ναι, τότε επιτρεπόταν εάν ρωτούσες ευγενικά, δε σε θεωρούσαν αμέσως τρομοκράτη ...) 23,2 κόμβους :)

  • 1 year later...
Posted

απο οποια μερια κ να το δεις πανεμορφο ηταν!

παντως γι οποιον θυμαται εκεινη την εποχη ειχε πολυ μεγαλες καθυστερησεις,μιλαμε να φευγει 8.30 το πρωι κ να ερχεται λιμανι 8.15 κ να φευγει 10. βεβαια δεν εμπαινε κ με αλλο πλοιο μεσα στο λιμανι περιμενε απεξω

Posted

Η μεγαλύτερη αγάπη μου, προ και μετά της μετασκευής του!

Πανέμορφο και άπειρα ταξίδια μαζί του για Ηράκλειο μέχρι και το 1983, για Χανιά μετέπειτα και πριν τη μεγάλη μεταμόρφωση του, αλλά και για Νάξο, όταν κοσμούσε τις Κυκλάδες!!

 

Posted

Μετά την μετασκευή του έγινε ακόμα πιο όμορφο. Δεν το χόρταινες από όποια μεριά και να το έβλεπες.

Posted
23 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Μετά την μετασκευή του έγινε ακόμα πιο όμορφο. Δεν το χόρταινες από όποια μεριά και να το έβλεπες.

Άποψή μου Δεν του πήγαιναν τα σηκωμένα αναγκαστικά φουγάρα κ τα σινιάλα σε αυτά με το ψεύτικο λευκό

  • 3 months later...
Posted (edited)
16 hours ago, mvin said:

Aποκλείεται να είναι το 1991 η φώτο @polmyt μιας και το Αριάδνη είχε μετασκευαστεί τότε, ενώ εδώ το βλέπουμε στην μορφή που είχε προ της μεγάλης του μετασκευής!

7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Εκτός που σημείωνα τότε τις χρονολογίες των φωτο,είναι 1991 ακριβώς πριν την μετασκευή του ΑΡΙΑΔΝΗ

Το ΑΡΙΑΔΝΗ ξεκίνησε να μετασκευάζεται το 1989 και ξεκίνησε δρομολόγια μεταξύ Ιταλίας - Ελλάδας - Τουρκίας, το 1990.

Μάλιστα στην μπροσούρα του 1991, υπάρχει και φωτό με τη διέλευση του από τη διώρυγα Κορίνθου, στη νέα του μορφή, οπότε και πάλι πιστεύω ότι η παραπάνω φωτογραφία δεν είναι του 1991!

 

1991a.jpg

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Βαπόρι χάρμα οφθαλμών, έλαμψε το φόρουμ με αυτό τελευταία!!!

Πάρα πολύ μπροστά για την εποχή του και η μετασκευή των Μινωικών το απογείωσε και το έκανε κορυφαίο στο είδος του, πραγματικά!!!

Δείτε στο βιντεάκι που ανέβασε ο φίλος πρόσφατα τα απόνερα του. Δείγμα της υψηλής του ταχύτητας στη Παροναξία, μονίμως πάνω από 20 κόμβους και πραγματικούς!

 

21 hours ago, ΚΑΜΒΥΣΗΣ said:

Είχε που είχε την τιμητική της η Αριαδνάρα τις τελευταίες ημέρες στο φόρουμ, έσκασε και αυτό. Καλή απόλαυση.

 

 

  • 3 weeks later...
Posted

Ήμουν καλεσμένος σε ένα πάρτι σε αυτό το πλοίο όταν ήταν το F Diamond κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στη Σιγκαπούρη το 2005. Το πλοίο ήταν γεμάτο από γυναίκες της Ανατολικής Ευρώπης που αποκαλούσαν «supermodels». Υπήρχε επίδειξη μόδας κατά τη διάρκεια του πάρτι. Πολλά δωρεάν ποτά. Το ίδιο το πλοίο είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως η Αριάδνη. Έχει γίνει κάποια ανακαίνιση στα σαλόνια και τις καμπίνες και έχουν τοποθετηθεί πολλές τηλεοράσεις.

Για να δείτε φωτογραφίες, κάντε κλικ στη φωτογραφία/σύνδεσμο παρακάτω

F. Diamond

 

Posted

Αυτό που μου είχαν πεί οι διαλυτές του πλοίου ειναι πως κάποια δωματία είχαν ενωθεί ... και μάλιστα απο ένα απο αυτά είχαν βγάλει ενα στρώμα 3χ5 μέτρα.... Το τι γινόταν το αφήνω στη φαντασία σας.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...