Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Τα αυριανά μεσάνυχτα αδερφέ!

ETA: 2010-09-09 22:00

συν ότι απέχει γύρω στα 100 μίλια και πάει με μέσο όρο 4 κόμβους...

Edited by George
Posted

Αν και το ρυμουλκό COURBET που ρυμουλκεί το πάλαι ποτέ ΑΡΙΑΔΝΗ, το έχω δει πάρα πολλές φορές στο AIS να ρυμουλκεί πλοία από την Ιταλία για το Aliaga (ένα πράγμα σαν το δικό μας Άγιος Νεκτάριος να πούμε...), ας κρατήσουμε μία μικρή επιφύλαξη για το αν πάει σίγουρα για διάλυση, τουλάχιστον μέχρι να το δούμε "ιδίοις όμμασι".

Σίγουρα πάντως η διάλυση είναι μία πολύ πιό φυσιολογική εξέλιξη για το συγκεκριμμένο πλοίο, από τα σενάρια που είχαν ακουστεί περί της μετατροπής του είτε σε πλωτό ξενοδοχείο, είτε για την δρομολόγηση του στο Μπάρι.

  • 2 weeks later...
Posted

απο οτι βλεπω στο google earth;), ειναι προσαραγμενο στην αισθησιακη παραλια του Aliaga μερικες δεκαδες μετρα μακρια απο το αδερφο του

Posted (edited)

Έλα!! Δεν το πιστεύω...

BAIA SARDINIA, F DIAMOND και GUGLIELMO MAZZOLA προσαραγμένα στην Aliaga δια τα περαιτέρω...

Edited by George
  • 6 months later...
Posted

Στα καλύτερα του, τότε που το απολαμβάναμε ως Αριάδνη στο Αιγαίο σε μια φωτογραφία του Alex Duncan:

gallery_2126_111_8631.jpg

  • 10 months later...
Posted

Συνεχίζοντας με τις "at sea" εικόνες από ποστάλια, να δούμε ένα πολύ αγαπημένο εξ αυτών: Αριάδνη η A΄, κάπου στον Πάτροκλο :)

6945337593_a7e97d88ea_b.jpg

  • 4 years later...
Posted

Καλησπέρα στην παρέα... Θα ήθελα να μάθω τις μεταφορικές δυνατότητες του πλοίου και τα δρομολόγια του στην Παροναξια... Αν κάποιος γνωρίζει...

Posted

Γεια σε όλη την παρέα μόλις χθες εγγράφτηκα και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος :) Θα σου λύσω την απορία Cpt Βαγγέλης αμέσως το Αριάδνη η μεταφορική του ικανότητα στους επιβάτες ήταν 1.115 ενώ η μεταφορική του ικανότητα στα οχήματα ήταν μόλις 228 όσο για το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά για Κυκλάδες ήταν Πειραιάς - Σύρος - Πάρος - Νάξος - Αμοργός - Αστυπάλαια - Ίος - Σίκινος - Σαντορίνη ελπίζω να σε κάλυψα

Posted

νομιζω τεσσερις φορες εκανε παρο ναξο ιο θηρα και 2 αγονη. 

αστυπαλαια δεν πρεπει να πηγε ολες τις χρονιες

το 1998 νομιζω σικινο φολεγανδρο πηγαινε

Posted (edited)
On 10/10/2016 at 11:14 PM, proud_ionian said:

νομιζω τεσσερις φορες εκανε παρο ναξο ιο θηρα και 2 αγονη. 

αστυπαλαια δεν πρεπει να πηγε ολες τις χρονιες

το 1998 νομιζω σικινο φολεγανδρο πηγαινε

Συγγεκριμμένα, από 16/6/98 ως 15/9/98 τα δρομολόγιά του ήταν τα κάτωθι:

ΣΑΒ-ΚΥΡ-ΔΕΥ: 8:30 Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα

ΤΡΙΤΗ:              8:30 Πάρο-Νάξο-Ίο-Σίκινο-Θήρα (χωρίς Φολέγανδρο!)

ΤΕΤΑΡΤΗ:        8:30 Πάρο-Νάξο

ΠΕΜΠΤΗ:          8:30 Σύρο- Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:    8:30 Πάρο-Νάξο-Κατάπολα(στην επιστροφή έπιανε Αιγιάλη)-Αστυπάλαια

 

Edited by harryludens
Posted (edited)

Στα οποια δρομολογια παντα ειχε καθυστερησεις λογω του κοσμου που κουβαλαγε!θυμαμαι ενα πρωι που φευγαμε στις 8.30 αυτο ηρθε 8.20 κ εφυγε κατα της 9.30!κ απο ταχυτητες πεταγε 22μιλια αλλα δεν το ανοιγανε κ πηγαινε κανα 20...κ η θεση του εκει που δενει τωρα το speedrunner4

Edited by margaritis24
  • 10 months later...
Posted (edited)
On 6/9/2017 at 0:35 AM, proud_ionian said:

το αριαδνη ξεκινησε το 1990 και κρατησε ως και το 1995. ηταν ενα δρομολογιο την εβδομαδα. ξεκιναγε απο κουσαντασι, επιανε σαμο, παρο, πειραια, σαμη κερκυρα και κατεληγε ancona. ισως ειχε μπει και κανενας αλλος προορισμος ενδιαμεσα.

On 6/9/2017 at 10:03 AM, Ariadne said:

 

Ορίστε και μια φωτογραφία στη Σάμη, ακόμα νηστικός :P

 

Από αυτό το δρομολόγιο είναι και η περιβοητη διαφημιση-φωτο του Αριαδνη στον Ισθμό..

Στον Πειραιά εδενε στον ΟΛΠ αν θυμαμαι καλά..

Edited by proud_ionian
quote
  • 1 year later...
Posted

Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο για τη ζωή του Αριάδνη, αλιεύουμε από το βιβλίο: Tor Line and the Battle of the North Sea. Όσοι θυμάστε το πλοίο, πλώρα φαινόταν πως διέθετε κάποτε visor το οποίο είχε σφραγιστεί. Φαίνεται και σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία από δεξαμενισμό του στο Πέραμα. Το ενδιαφέρον είναι πότε και γιατί είχε σφραγιστεί. Αυτό που παραλίγο να συμβεί λοιπόν ήταν να χαθεί το πλοίο το Δεκέμβριο του 1967 κατά τη διάρκεια ταξιδίου του από το Goteborg πρός το Immingham, εξ' αιτίας του visor. Στο ταξίδι αυτό λοιπόν και κατά τη διάρκεια σφοδρής θαλασσοταραχής, ο πλοίαρχος παρατήρησε πως το visor άρχισε να κινείται. Αμέσως άλλαξε πορεία, έβαλε πρύμη στον καιρό και το πλήρωμα κατέβηκε στο γκαράζ κάνοντας αγωνιωδώς οξυγονοκολλήσεις προκειμένου να ασφαλιστεί το visor.

 

Τελικά τα κατάφεραν, το Tor Hollandia έφτασε στον προορισμό του, αλλά από εκείνο το σημείο το visor σφραγίστηκε άμεσα. Τελικά λοιπόν δεν το χρησιμοποίησε παρά μόνο για λίγους μήνες και έτσι κατέληξε στην Ελλάδα αργότερα. Αξιοσημείωτο πως τω καιρώ εκείνω οι Νηογνώμονες γενικά ήταν πολύ επιφυλακτικοί με τους πλωριούς καταπέλτες πάσης φύσεως, που θεωρούνταν επίφοβοι για να ανοίξουν κατά τη διάρκεια του πλού. Φόβοι που επιβεβαιώθηκαν 25 χρόνια αργότερα με το ναυάγιο του Estonia.

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

Βλέπω πολλές προτιμήσεις για την Αριάδνη στην ψηφοφορία για το καλύτερο πλοίο των Μινωικών, ομολογώ δεν περίμενα πως το πλοίο έχει τόσους fans. Σε αυτό το μοτίβο λοιπόν, εγώ να προσθέσω μια carte postale εποχής με το πλοίο όπως ξεκίνησε τη ζωή του. Να το λοιπόν σαν Tor Hollandia με τα χρώματα της Tor Line. Η φωτογραφία τοποθετείται ανάμεσα στο 1967 και το 1975 οπότε και το πλοίο βρισκόταν ακόμη στη Βόρειο Ευρώπη.

 

 

  • 1 year later...
Posted

Μαιος 1985 και το πλοιο αναχωρει απο το λιμανι του Πειραια,περνοντας μπροστα απο την Ηετιωνια ακτη ,οπου τοτε ηταν δεμενα φορτηγακια

Περιεργως τοτε ο πριγκηπας δεν ηταν πανω στις τσιμινιερες αλλα σε αυτην κατασκευη που ειχε το πλοιο.Μπορω να πω οτι μου αρεσει αρκετα αυτος ο χρωματισμος με μονο μια γραμμη τον οποιο αν δεν κανω λαθος οι Μινωικες τον ειχαν μεχρι το 1986

 

Posted

Πανέμορφο βαπόρι, από τα πιο καλλίγραμμα ΕΓ/ΟΓ!

Εξαιρετική η φωτογραφία σου @polmyt!

Με το Αριάδνη είχα ταξιδέψει όταν ήταν δρομολογημένο στα Χανιά, νομίζω τα καλοκαίρια του 1988 και του 1989. 

Φανταστικό και καραβολατρικό πλοίο για την εποχή του, με το πολύ καλό επίπεδο των Μινωικών Γραμμών. Θυμάμαι ότι είχε και κοιτώνες, στους οποίους αν πήγαινες αρκετά νωρίς, έβρισκες κρεβάτι για να βγάλεις το βράδυ. Εμείς, σαν οικογένεια, είχαμε κλείσει τότε μια τετράκλινη εσωτερική καμπίνα, πολύ καλή για τα δεδομένα της εποχής.

Την εποχή εκείνη, το πλοίο αναχωρούσε από τον Πειραιά κατά τις 6.30 το απόγευμα και το Άπτερα στις 7.00. Μιλάμε για ένα σχεδόν δωδεκάωρο ταξίδι, με την ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 15 μίλια.

Βέβαια, άλλες εποχές τότε. Όπως είχαμε σχολιάσει και στο θέμα του Ν. Καζαντζάκης, ο κόσμος τότε ξόδευε και στα μπαρ και, κυρίως, στο εστιατόριο και στο self-service του πλοίου, όπου δεν χρειαζόσουν ένα νεφρό για να φάνε τέσσερα άτομα πολύ και καλό φαγητό.  

Άπλετα εξωτερικά καταστρώματα, με πρόσβαση να βλέπεις στην πλώρη, από δεξιά και αριστερά, όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία του polmyt, που στη συνέχεια, μετά τη μετασκευή έγινε κανονικό "μπαλκονάκι".

Το ξαναείδα, αλλά δεν το ταξίδεψα, που αλλού, στο Βαθύ της Σάμου, όταν έκανε Ιταλία-Ελλάδα-Τουρκία. Απλώς, να πω εδώ ότι η παραμονή του στο λιμάνι ήταν πολύ σύντομη, σαν μια κανονική προσέγγιση σε οποιοδήποτε λιμάνι του Αιγαίου.

Διακαής πόθος ήταν να το ταξιδέψω και στην Παροναξία, αλλά δεν έτυχε. Συνηθισμένος από τη χαμηλή ταχύτητα στο δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, ήθελα να το δω να εικοσαρίζει για πλάκα.

Posted

Παροναξία τους περναγε τότε σαν δελφίνι! οταν το είχαν πίσω τους ήταν ο φόβος τους! Ρουσομουστακάκης πλοίαρχος τότε...! !

Posted

Καθοτανε 30 λεπτα στα λιμανια γιατι πηγαινε νωριτερα..βεβαια Αυγουστο ειχε κ μεγαλες καθυστερησεις γαιτι αναβεκατεβαινε φισκα κ γονοτανε ο χαμος!με αναχωρηση 8.30 εφτανε συνηθως 7.40 το πρωι

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...