Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2020 Author Share Posted January 18, 2020 Το Anna Maru ολοκλήρωσε το δεξαμενισμό του στις 15 Ιανουαρίου και επέστρεψε στη μαρίνα του Φλοίσβου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2020 Author Share Posted February 3, 2020 Το Anna Maru επέστρεψε στις ημερήσιες κρουαζιέρες στο Σαρωνικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 (edited) Το πλοιο αυτη την περιοδο ειναι δεμενο στο Φλοισβο. Απο οτι παρατηρησα εχει κανα δυο ανθρωπους να ανεβοκατεβαινουν ,αλλα δεν ξερω αν γινεται καποια εργασια.Εξωτερικα ειναι σε καλη κατασταση μιας και ειχε προλαβει να κανει δεξαμενισμο τον Ιανουαριο Αναμενουμε να δουμε αν θα ξεκινησει μεσα στον Ιουλιο Edited June 28, 2020 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kouskousakias Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Έντονη φημολογία θέλει το πλοίο να κατεβαίνει άγιο Νικόλαο Κρήτης και να κάνει ημερήσια προς Σητεία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Απο Αγιο Νικολαο για Σητεια ,περιεργο μου ακουγεται.Για καμια Σπιναλογκα οκ,αλλα γιατι να κανεις ημερησια με πλοιο απο Αγιο Νικολαο για Σητεια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kouskousakias Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 (edited) Ίσως για να γεμίζει με γκρούπ το paros jet.ο δρόμος είναι πολύ κακός Edited May 20, 2021 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted July 5, 2021 Share Posted July 5, 2021 (edited) Ακόμα σβηστό παραμένει το πλοιο στο Φλοίσβο. Σε καλή κατάσταση, μιας και δε φαίνεται να έχει αφεθει Edit: Μήπως επειδή κατέβηκε το πλατυτερα κρητη ,θα μείνει ανενεργό αυτή τη σεζόν? Edited July 5, 2021 by Shippihs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2021 Author Share Posted July 22, 2021 Το Anna Maru μεθορμισε χθες από το Φλοίσβο στο ναυπηγείο του Ψαρρού στο Πέραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Και να πως δείχνει αυτές τις ημέρες, εξωτερικά δεν φαίνεται να έχει σημειωθεί κάποια μεταβολή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manch84 Posted January 23 Share Posted January 23 Αραγε ειναι στα πλανα της εταιρείας να το ενεργοποιήσει πάλι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23 Author Share Posted January 23 Δεν νομίζω ότι υπάρχει άμεση ανάγκη από την εταιρεία του, όταν έχουν τρις πλοία συνολικά και δουλεύει μόνο το ένα ακόμη και το καλοκαίρι. Να πούμε ότι το Anna Maru μετά από 2.5 παροπλισμού στο ναυπηγείο του Ψαρρού έχει μεθορμισει στην Βλυχα της Ελευσίνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEA man Posted January 24 Share Posted January 24 Μα δυο δεν έχει ( Άννα μαρού πλατυτέρα των ουρανών) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24 Author Share Posted January 24 Και κοινοπραξία με το Cosmos, οπότε είναι τρία πλοία στο σύνολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 26 Share Posted January 26 Πιό πολύ δεμένο είναι το βαπόρι παρά που ταξιδεύει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 1 Share Posted February 1 Στο IHS , το οποιο δεν λεει κανεις οτι δεν κανει λαθη,δειχνει απο το 1989 μέχρι το 1993 το πλοίο να ανήκει στην ΑΝΕΚ και σε συνδυασμό με το IMO του,μηπως ξερει κανεις κατι παραπάνω? Παιζει να ειχε κανει καμια παραγγελια η ΑΝΕΚ και να μη το ειχαμε παρει πρεφα , η να υπήρχε σαν κουφάρι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 1 Share Posted February 1 Στην ΑΝΕΚ ειδικώς (όπου Κ=Κρήτη), ή σε κάποια ΑΝΕΚ γενικώς και αορίστως ??? Πιό πιθανό βλέπω το δεύτερο, αν βέβαια δεν είναι λάθος του IHS. Όσον αφορά το ΙΜΟ του, ανταποκρίνεται πλήρως στην ιστορία του καραβακίου, αφού όπως είχε αποκαλύψει παλαιότερα ο Άρης Μπιλάλης στο nautilia.gr, είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται το 1978 στο ναυπηγείο Καμίτση του Περάματος με πρώτο του όνομα το ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now