Jump to content
Shipfriends

Superspeed 1 (IMO 9374519)


Recommended Posts

Περασε ο καιρος και το πρωτο Superspeed (καλα αυτο κι αν ειναι καρακλεμενο ονομα απο την ελληνικη πραγματικοτητα :D) ειναι ετοιμο σχεδον να παραδωθει.

Απο το larvik.havn.no

Quote

The new ships represent completely new and forward looking transport solutions and will operate in a new concept entitled "Color Line Superspeed". With the Superspeed concept, a new era in the traditional seaborne traffic between Norway and Denmark is entered, the company claims. These ships will both increase accessibility and will shorten the distance to the rest of Europe.

In Larvik, the new Color Line Superspeed will replace the M/S Peter Wessel. Superspeed will have a length of 211 metres and will be able to accept a 2 km long line of trailers in addition to 1,900 passengers. Between Larvik and Hirtshals, the crossing wil take three hours and fourty five minutes. This is about one hour and thirty minutes faster than the M/S Peter Wessel measured on the same stretch (the M/S Peter Wessel is in service on Larvik-Frederikshavn today). Both size and speed thus represent an enormous increase in capacity between Norway and Denmark.

Αναλυτικοτερα στοιχεια και σκιτσο του πλοιου εδω

Edited by Nick the Greek
subtitle
Link to comment
Share on other sites

Μια αντιγραφή με σκορδαλιά (που λεει κι ο Μαστοράκης :D )των ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ είναι τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.

Νομίζω είναι σχεδιασμένα από το ίδιο γραφείο. Άν κάνω λάθος, διορθώστε με. Δεν είναι τόσο εντυπωσιακά όσο υπόσχονταν τα σκίτσα/μακέτες. Ειδικά η πλώρη. Η πρύμνη ωστόσο -κατ' εμένα- είναι super! Αλλά τα Superfast είναι ακόμη πρώτα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμη το update στις φωτο του Σουηδου παρατηρησα το συγκεκριμενο θηριο και εντυπωσιαστηκα!Πραγματικα ειναι πολυ ομορφο βαπορι απο αποψη ναυπηγικων γραμμων και χρωματων.Στις διαστασεις ειναι σχεδον ιδιο με τα δικα μας PALACE ενω εχουν και την ιδια max speed.Προσωπικα μ αρεσει περισσοτερο απο τα box style των FINCANTIERI αν και τα ιταλικα παλατια ειναι ισως καλυτερα στο ταξιδεμα(μεγαλυτερο πλατος και βυθισμα).Εδω μπορειτε να το δειτε εν δραση ενω υπαρχουν και αρκετα related videos.Και μια φωτο απ το παραπανω site για να χορταινει το ματι:)

superspeed_1_2008_4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είναι ένα εντυπωσιακότατο πλοίο...Εγώ πάντως προτιμώ το κοντοξάδερφό του το VIKING XPRS. Εδώ http://www.akeryards.com/upload/ships/72dpi/nb1358_mr.jpg μια φωτό του.Νομίζω ότι είναι πιο αρμονικό από τα SUPERSPEED της COLOR LINE και πιο ακριβό (γιατί να το κρίψουμε άλλωστε :) ). Πάντως αν δούμε τα SUPERSPEED σε σχέση με το STAR της TALLINK, τότε τα προτιμώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα STAR είναι απαράδεκτα, κυρίως ως προς το χρώμα...

Τα superspeed θεωρώ οτι έχουν μια πιο δυναμική σχεδίαση, ενώ της Viking πιο συμβατική

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είναι ένα εντυπωσιακότατο πλοίο...Εγώ πάντως προτιμώ το κοντοξάδερφό του το VIKING XPRS. Εδώ http://www.akeryards.com/upload/ships/72dpi/nb1358_mr.jpg μια φωτό του.Νομίζω ότι είναι πιο αρμονικό από τα SUPERSPEED της COLOR LINE και πιο ακριβό (γιατί να το κρίψουμε άλλωστε :confused: ). Πάντως αν δούμε τα SUPERSPEED σε σχέση με το STAR της TALLINK, τότε τα προτιμώ.

Είναι πραγματικά όμορφο το βαπόρι, σου δίνει την αίσθηση ότι "χιμάει" στη θάλασσα, αν και σα να ψιλοκουτσουρέψαν την πλώρη. Η μεγάλη μου ένσταση πάντως είναι στο όνομα, χάθηκε ο κόσμος να βάλουν κάτι πιο ταξιδιάρικο? Πλάκα πλάκα μήπως άρχισαν να εξαντλούνται οι πιθανοί συνδυασμοί με τα σύνθετα High, Super, Mega, Speed κλπ? Ελαφρώς off-topic, αλλά μιας και αναφέρθηκε ο Foxman στο προτεινόμενο για Νόμπελ λογοτεχνίας όνομα VIKING XPRS (!!!!): Ελπίζω να μη ζηλέψει κανένας ντόπιος και δούμε σύντομα κανένα XPRS PGSS :D!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Επειδη εψαξα αρκετα φωτο του,προκειμενου να βοηθηθω στην 3d σχεδιαση του,βρηκα εδω(μαζι και του αδερφου του)καποιες πολυ καλες,συν ενα βιντεακι στο τελος.Για το εσωτερικο του δεν χρειαζεται να κανουμε καποιο σχολιο...:eek: Τελος εδω μπορειτε να κατεβασετε ενα pdf με ολα τα χαρακτηριστικα του,απο το site των ναυπηγειων του(AKER YARDS).

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το θεωρώ ένα πάρα πολύ ωραίο βαπόρι τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά(σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής...)...και από την άλλη έχουμε τα 2 νέα Superfast που σε τίποτα δεν θυμίζουν τους προκατόχους τους..είναι να μελαγχολείς...:(!

Πολύ καλή δουλεία, και μόνο στο όνομα τα χαλάει λιγάκι, συμφωνώ απόλυτα με τους παραπάνω φίλους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αθλια μου φαίνονται μέσα, απαίσια χρώματα και εξίσου απάισια έπιπλα, χάλια μαύρα εκτός των αεροπορικών.

Ας κάνουν καμια βόλτα με κανένα superfast να μάθουν απο εσωτερικά

Link to comment
Share on other sites

Αν κι εηωτερικά είναι από τα ελάχιστα νεότευκτα που μου αρέσουν πολύ εν τούτοις εσωτερικά είναι κακόγουστα για να μην τα πω καρακητσαριά.

Οποιωσδήποτε τα συγκρίνει με τα σουπερφαστ τα δικά μας και ιδιαίτερα με το 12 θα καταλάβει του λόγου το αληθές

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ειναι λιγο καρακιτσαριο εσωτερικα η μαλλον προσπαθησαν να τα κανουν πολυ εντυπωσιακα,αλλα προσωπικα τα βρισκω αρκετα συμπαθη...Μου αρεσουν πολυ και τα παγκακια που εχουν στα εξωτερικα καταστρωματα,ειναι κατι το διαφορετικο...Παντως τα 2 αδελφα πρεπει να ξεσκιζουν απο πληροτητες αφου εχουν καθημερινα 4 αναχωρησεις απο Σουηδια προς Νορβηγια και αντιστροφα(εδω αναλυτικο pdf με τιμες/δρομολογια)ενω εχουν συναρπασει τους εκει καραβολατρες αφου στο net βρισκεις απειρες φωτο.Εχω την εντυπωση πως μετα τα superfast ειναι τα μονα που προκαλουν,εξωτερικα,αναλογα συναισθηματα με τα κοκκινα(πολυτελεια-ταχυτητα-δυναμισμο).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Καποιοι νοσταλγουν τις ανοιχτες βαρδιολες και τις παλιες συνθηκες ταξιδιου.Εγω παλι καραγουσταρω κατι τετοιο;)Αληθεια,ποσα δικα μας ferry εχουν τετοιο σαλονακι στην γεφυρα...?

Και εδω το...πιλοτηριο!

ΥΓ.copyright υπαρχει στις φωτο

post-709-128326981506_thumb.jpg

post-709-128326981508_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γύρω στις 15 Οκτωβρίου -δεδομένου του ταξιδιού μου στο Oslo (κι ενδεχομένως και σε άλλα λιμάνια εκεί γύρω, Νορβηγία, Δανία, Γερμανία, Σουδία, θα δέίξει)- ευελπιστώ να έχω τη χαρά να φωτογραφίσω την σχεδιαστική αυτή εξέλιξη, κι όχι αντιγραφή, των "γνησίων" Superfast.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Γύρω στις 15 Οκτωβρίου -δεδομένου του ταξιδιού στο Oslo.

...Που ακύρωσα έναντι 25 ημερών στη Ρώμη. Και φαίνεται δε θα προλάβω να απολάυσω το τελειότερο -κατ' εμένα- σχεδιαστικά ferry παγκοσμίως στη σημερινή μορφή του, το Superspeed 1, καθώς τέλη του έτους θα μπει στις εγκαταστάσεις της STX Europe στο Helsinki για να υποστεί μετασκευή, δηλαδή να προστεθούν επιπλέον κοινόχρηστοι χώροι και καμπίνες πληρώματος, με option και για το SS2. Oslo και Larvik είναι στο επόμενο trip, μαζί με Kiel, ελπίζω να προλάβω ένα από τα 2, όπως είναι τώρα, γιατί αμφιβάλλω για το αποτέλεσμα της μετασκευής.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Το πλοίο από χθες βρίσκεται στο Ελσίνκι για την πραγματοποίηση της προαναερθείσας μετασκευής. Καιρού επιτρέποντος, σε λίγες μέρες θα έχουμε εικόνες από το αδερφό του στο Larvik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καιρού επιτρέποντος, σε λίγες μέρες θα έχουμε εικόνες από το αδερφό του στο Larvik.

Tελικά ο καιρός δε μου έκανε τη χάρη, η έντονη χιονόπτωση, δε μου επέτρεψαν να μεταβώ στο Larvik (100km από το Όσλο) και να δω το ένα εκ των δυο αδερφών. Αυτή τη φορά έφτασα πιο κοντά στην πηγή, μα πάλι δεν ήπια νερό (το αγαπημένο μου ναυπήγημα). Επιφυλάσσομαι για Ηirsthals-Larvik πλου και on board εικόνες στο επόμενο τρίμηνο, εκτός απροόπτου...

Το Superspeed 1 επιστρέφει στη γραμμή του την 1η Φεβρουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στις 16/01/11 είχε ξεσπάσει μικρή έκτασης πυρκαγιά στο Superspeed 1

34,231-gt Norwegian ferry Superspeed 1 (IMO 9374519) suffered a fire on board on Jan 16. The vessel has been getting overhauled at Helsinki since Dec. Gas was possibly set alight due to welding work. About 30 people currently working on the ship and living aboard were evacuated; no one was hurt.

Πηγη: Cargolaw

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...