Jump to content
Shipfriends

Tunisia Ferries


Recommended Posts

Συμφωνα με το ferries of southern europe (και γαλλοφωνο αρθρο που επικαλουνται), η COTUNAV, σκεφτεται να αγορασει ferry δυναμικοτητας 3000 επιβατων, γιατι το κοστος ναυλωσης καθε χρονο extra βαποριου (βενιζελε μου σωτηρα της πατριδας) ειναι υψηλο. συμφωνα με τους φιλους του FOSE, El.Venizelos & Silja Europa ειναι τα υποψηφια.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
Τελικα,προς το παρον,αγορασε 2 πρωην UN-RORO απο την NORFOLKLINE,το Maersk Vlaardingen και το Maersk Voyager.Απο το shippingonline.it η ειδηση.

Τα Ro-Ro Maersk Vlaardingen & Maersk Voyager αγοραστήκαν από την COTUNAV έναντι 45εκ δολάριων πέρυσι τον Ιανουάριο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering of South Korea holds a naming ceremony for world biggest night car ferry at Okpo yard on May 29.

The newbuilding ferry, 210m in length and 30m in breadth, has been ordered by a Tunisian state-owned owner COTUNAV (Compagnie Tunisienne de navigation) in 2010, valued at around $300m.

The ship can carry about 3,500 people and 1,060 vehicles and sail in 27.5knots. Also, there are shopping center, internet cafe, swimming pool, etc., for passengers.

After its steal cutting ceremony in March 2011, today the ferry has been named 'TANIT'.

With successful construction of TANIT, Daewoo has expanded to the ferry sector, as well as North African market. The South Korean builder is said to plan to enter into cruise ship sector, as well.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 9 months later...

κατα διαολου παει η εταιρια. (www.espacemanager.com)

μονο φετος το καλοκαιρι, η επιβατικη κινηση ειχε πανω απο 6% πτωση.

το κακιστο on board service, η ελλειψη επαγγελματισμου στα πληρωματα, απεργιες, η ελλειπης λειτουργια των on board παροχων λογω κακης συντηρησης των πλοιων, η αναστατωση των δρομολογιων για ιταλια, λογω των προσεγγισεων στο Zarkis, ειναι μερικοι απο τους παραγοντες που εχουν οδηγησει στη συνεχομενη μειωση του μεταφορικου εργου.

οπως χαρακτηριστικα γραφει το αρθρο, οι τυνησιοι προτιμουν την GNV.

το πιο κακοσυντηρημενο απο τα πλοια τους, ειναι το Carthage:blink:

κακοδιοικηση και λανθασμενες επιχειρηματικες επιλογες, οπως π.χ. η αποτυχημενη γραμμη τυνησιας ρωσιας που εμπασε την εταιρια χοντρα μεσα, εχουν οδηγησει σε ζημιες ανω των €5εκ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πέρα από την δική μου πιθανολόγηση βάσει παρατηρήσεων/εμπειρίας, έχουμε και δημοσίευμα για να επιβεβαιωθεί η ναύλωση του Leevsten από την Cotunav. Αυτό που δεν ξέραμε είναι η διάρκεια που φέρεται να είναι 12 μήνες αλλά και το ύψος του ημερησίου ναύλου που εικάζεται ότι φτάνει τα 15 χιλιάδες ευρώ την ημέρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αναμενόμενα, τα 2 ro-pax της εταιρείας έχουν δέσει ήδη από το Μάρτιο. Το Tanit είναι στο Rades από τις 17 Μαρτίου ενώ το Carthage στο ίδιο λιμάνι από τις 20 Μαρτίου.

 

Όσον αφορά τα roro, το Salammbo είναι στη Yalova από τις 13 Μαρτίου(λέτε να δούμε κανένα scrubber?), τα Ulysse, Elyssa, και Amilcar συνεχίζουν δρομολόγια κανονικά σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...