Jump to content
Shipfriends

Πως διαλέγω με τι θα ταξιδέψω (κόστος vs χρόνος vs ... hobby κλπ)


Recommended Posts

Γενικώς άμα συνηθίσεις με ένα πλοίο είτε γρήγορο είναι, είτε αργό, δύσκολα μετά ταξιδεύεις με άλλο.

Γιαυτό κι εγώ δεν ταξίδεψα ακόμα με το ΜΥΚΟΝΟΣ για να μη το συνηθίσω.Δυό ταξιδάκια αστραπή στην Αθήνα, βολεύτηκα με την ΟΑ και 58 € σε 55 λεπτά.90 € το κρεβάτι για να βγεί η νύχτα + καφέδες,ποτά και τσιγάρα είναι πολλά για ένα άτομο.Αλλος λογαριασμός 4μελής οικογένεια με ΙΧ και άλλο ένας χωρίς αποσκευές.Αντίθετα με 30 € σου δίνουν και κρεβάτι στη Ga.ferries για να μετράς 14 ώρες μέχρι να φθάσεις.Οταν δημοσιεύει η Kallisti,τους ναύλους της, τότε θα δούμε πόσοι θα ταξιδεύουν με το νεότευκτο,πόσοι με το Δημητρούλα και πόσοι με το Vera.Το οικονομικό καθορίζει την επιλογή και όχι η συνήθεια για την πλειοψηφία.Η μειοψηφία ταξιδεύει με ότι της αρέσει.Οι δε s/f's με όλα για νάχουνε να γράφουνε τις εντυπώσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Οι shipfriends όμως φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ σε καμία περίπτωση δεν προτειμάνε την Ολυμπιακή ταλαιπωρία ακόμα και αν το ΜΥΚΟΝΟΣ (ή το χ, ψ ΜΥΚΟΝΟΣ) το έχει ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής / εχθρός τους:P

Δεύτερον 4μελής οικογένεια ή έστω ένα μεμονομένο άτομο με ΙΧ, ακόμα και με μηδενικό εισιτήριο στο αεροπλάνο, πάλι με πλοίο θα πάει γιατί δεν έχουν ακόμα ναυπηγηθεί οχηματαγωγά αεροπλάνα εκτός αν ναυλώσει η Ολυμπιακή από την πολεμική αεροπορία;)

Τώρα για το οικονομικό που λες, σίγουρα ισχύει σε πολλές περιπτώσεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ο κανόνας. Πιο τρανή απόδειξη από το ότι το ΜΥΚΟΝΟΣ σε επιβάτες έχει πάρα πολύ καλή κίνηση, ενώ η κίνηση του ΜΑΡΙΝΑ πχ (με 30 ευρώ το κρεββάτι που λες) ήταν συνήθως σε διψήφια (!!!) νούμερα, υπάρχει; Και η Kallisti πόσο πιο κάτω μπορεί να πάει τις τιμές για να το προτειμήσει κάποιος τη στιγμή που μέσω Φούρνων και Παροναξίας (ή έστω σκέτο Νάξο) θα κάνει λίγο λιγότερο από το ΜΑΡΙΝΑ ή το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ;

Άσε που ειδικά σε άλλες γραμμές τα ταχύπλοα και τα συμβατικά νέας τεχνολογίας γεμίζουν μήνες ολόκληρους πιο πριν και κάνεις τάματα για να βρεις εισιτήριο ακόμα και για τις καθημερινές.

Link to comment
Share on other sites

Ζωντονό παράδειγμα επάνω σε αυτά που λέει ο φίλος George για τα ταχύπλοα και τις συνήθειες τουλάχιστον εδώ στην Ικαροσαμία είναι ότι όταν μπήκε το Ν.Μύκονος με 8-9ωρο την διαδρομή του Πειραιά -Σάμο και ενώ ο κόσμος είχε συνηθήσει το Corsica E.3 τέσσερις μήνες και παρακάλαγε για εισιτήριο με 55 ευρώ όλο το καλοκαίρι για να κάνει την διαδρομή 6ωρο, γύρισε ο κόσμος το μαγουλάκι του, κοίταξε την τσεπούλα του και άρχησε να μπαίνει στο Μύκονος με 37 ευρώ και ας έκανε και 3ωρο επιπλέον.

Και να ξέρεις φίλε μου Μυκήναι, όταν μιλάς για εισιτήριο 60 ευρώ με Ο.Α. να μας λές και τα υπόλοιπα που πληρώνεις για τα ταξάκια σου πρός και από το αεροδρόμιο, αλλά και τις ώρες που καταναλώνεις φεύγοντας απο το σπίτι σου στην Σάμο για να φτάσεις στο Σύνταγμα που είναι οι δουλειές σου. Δεν έ π ε ρ ν ε ς καλύτερα το Corsica??

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τους επιβάτες σε δύο κατηγορίες σε τακτικούς και μη τακτικούς.Αυτούς δηλαδή που θα κάνουν το ταξίδι 3-4-5...φορές τον χρονο κι αυτούς που θα έρθουν να περάσουν τις θερινές τους διακοπές.

Από τους τελευταίους λίγοι θα κοιτάξουν την τσέπη τους κι ακόμη πιο λίγοι είναι αυτοί που δεν θα ρωτήσουν πιο είναι το πιο γρήγορο βλέποντας το βαπόρι ως αναγκαστικό μέσο ταλαιπωρίας για να πάνε διακοπές.

Οπότε γι αυτό τα χάισπιντ όπως λέει κι ο Γιώργος γεμίζουν τις επίμαχες ημέρες μήνες πριν παρόλο που έχουν κοντά στο διπλάσιο ατομικό εισιτηριο,γι αυτό το κορσικά δούλεψε με την μία πολύ καλά το καλοκαίρι στην Ικαρία Σάμο κι ας είχε το εισιτήριο 55 ευρώ.

Οι τακτικοί επιβάτες που είναι κατα βάση μόνιμοι κάτοικοι των νησιών,οι ντοπιοι που εχουν εξοχικές κατοικίες στα νησιά, αυτοί ενδεχομένως να σκεφτούν τις τιμές και ειδικά την τιμή που έχει το ΙΧ μιας και το πηγαινοφέρνουν 2-3 φορες τον χρόνο.

Όμως κι αυτό εξαρτάται για πόσες ημέρες κατεβαίνουν στην Αθήνα ή στα νησιά.

Κακά τα ψέματα η ταχύτητα είναι αυτή που πλέον κοιτάζει ο επιβάτης,η ταχύτητα του Κορσικά ήταν αυτή που του έδωσε εξαιρετικές πληρότητες το καλοκαίρι και η ταχύτητα του ΜΥΚΟΝΟΣ είναι αυτή που πήρε μονομιάς τους επιβάτες τώρα τον χειμώνα.

Για το ΒΕΡΑ ακόμα δεν ξέρουμε τα τιμολόγια που θα οριστούν.Από ότι βλέπουμε η εταιρία στηρίζει πολλά στις εκπτώσεις και προφανώς θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική.

Τώρα ας μπει πρώτα να δούμε τις τιμές θα έχει και τι ωράρια θα κάνει κι από εκεί και πέρα ο επιβάτης ελεύθερα θα μπορέσει να διαλέξει.

Και για όλα εξαρτάται η νοοτροπία του κάθε επιβάτη.Άλλος μπορεί να πει θα πληρωσω 40 ευρώ θα παω στην αεροπορικη του ΜΥΚΟΝΟΣ και θα φτάσω Πειραιά γρήγορα και θα εκμεταλλευτω μεχρι και την τελευταία ώρα διακοπών ή εργασιών αντί να πάω στο ΒΕΡΑ και να πληρώνω καμπίνες, κι άλλος μπορεί να πει θα πάρω μια καμπίνα θα κοιμηθώ στο ΒΕΡΑ κι ας κάνει οσο θελει εγω μια φορά θα φτάσω Πειραιά φρέσκος φρέσκος...

Είναι λεπτές ισορροπίες και από κάθε επιβάτη μπορεί να ακούσεις διαφορετική άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η αγορά έχει λύσει από καιρό αυτές τις ανησυχίες μας. Τα μερίδια αγοράς της Blue Star στην Παροναξία (όταν ανταγωνιζόταν τα παλιά συμβατικά της HSW), της Blue Star στα Δωδεκάνησα (όταν με ένα πλοίο το 2005 είχε μερίδιο αγοράς 61%) και η λευκή πετσέτα του Αγούδημου στην Ικαρία – Σάμο (παρά τις προβλέψεις πως αποτελεί τον leader της αγοράς ;)) έχουν αποδείξει πως ο επιβάτης είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω, όταν αυτή η διαφορά είναι ανάλογη των επιπλέoν υπηρεσιών που απολαμβάνει.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η αγορά έχει λύσει από καιρό αυτές τις ανησυχίες μας.

ο επιβάτης είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω, όταν αυτή η διαφορά είναι ανάλογη των επιπλέoν υπηρεσιών που απολαμβάνει.

Η "Θεά Αγορά" :rolleyes: δεν λύνει όλα τα ζητήματα...όταν τα πλοία είναι λίγα.

Άραγε, ποιά λύση θα πρότεινε η "Θεά" ;) γι' αυτήν την περίπτωση ... που και φέτος μπροστά μας θα την βρούμε? :confused:

Μία λύση πχ θα ήταν να πάμε διακοπές στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης, στη Βοϊδοκοιλιά κοκ :)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα που συζητούσαμε (και στο οποίο αναφέρεται το μήνυμα μου) δεν είναι αν η ελεύθερη αγορά λύνει όλα τα θέματα, αλλά ποια είναι η επιλογή των επιβατών όταν έχουν να επιλέξουν μεταξύ των δύο λύσεων (παλιό-αργό-φθηνό / νεότευκτο-γρήγορο-ακριβό). Και στα 3 παραδείγματα που ανέφερα οι επιβάτες είχαν με το παραπάνω αυτή τη δυνατότητα επιλογής, αφού τα νεότευκτα είχαν τιμές 25 έως και 50% ακριβότερες από τα συμβατικά και όμως κυριάρχησαν απόλυτα στις αγορές που δρομολογήθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς, δεν διαφωνώ... όταν έχουν την δυνατότητα επιλογής. Στους χαρακτηρισμούς, όμως, παλιό-αργό-φθηνό θα προσέθετα και καλοσυντηρημένο, αξιοπρεπές . Σίγουρα όταν ένα οποιοδήποτε νεότευκτο έχει απέναντί του ένα παλιό, αργό και παρατημένο πλοίο...θα επικρατήσει άνετα στην αγορά.

Όμως, δεν πιστεύω ότι το ίδιο θα ίσχυε και για τα παλιά συμβατικά της HSW στις Κυκλάδες. Πιστεύω ότι, εάν η HSW δεν είχε και τα Highspeed δρομολογημένα (οπότε να μην ανταγωνίζεται και τον εαυτό της), τα παλιά συμβατικά θα είχαν καλύτερα μερίδια στις Κυκλάδες. Είτε με την διαχείριση της HSW είτε άλλης εταιρείας. Ας σκεφτούμε πχ εάν ξανάπαιρνε και (πάλι πχ) ο Αγαπητός την Αθηνά, τον Απόλλωνα και το Σαντορίνη...αυτά τα 3 πλοία πόσο μερίδιο των Κυκλάδων θα έπαιρναν από την BSF και τα Highspeed?

Το μεγάλο πρόβλημα μας είναι (γι' αυτό και οι ενστάσεις μου για την αγορά) ότι υπάρχει "άσπρο-μαύρο" και τείνει να εκλείψει το "γκρίζο", το οποίο "γκρίζο" είναι απαραίτητο για την λειτουργία της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Και να ξέρεις φίλε μου Μυκήναι, όταν μιλάς για εισιτήριο 60 ευρώ με Ο.Α. να μας λές και τα υπόλοιπα που πληρώνεις για τα ταξάκια σου πρός και από το αεροδρόμιο, αλλά και τις ώρες που καταναλώνεις φεύγοντας απο το σπίτι σου στην Σάμο για να φτάσεις στο Σύνταγμα που είναι οι δουλειές σου. Δεν έ π ε ρ ν ε ς καλύτερα το Corsica??

Είχα την ευθυξία και έγραψα ...το αμάρτημά μου,όσο φοβερό και αν ήταν,γιατί είχα κάτι χρόνια να νοιώσω ..ίκαρος και δεν ντρέπομαι που πέταξα με την...Ολυμπιακή ταλαιπωρία των 58 ευρώ.

Αλλοι που ψάχνουν απ' το πρωί μέχρι το βράδυ να βρούν εισητήριο με 19 ευρώ με την aegean να ντρέπονται και που την έχουν κάνει πλούσια,αντί να ενιχύσουν λιγάκι και τον εθνικό μας αερομεταφορέα για να μην κλείσει. Οσο για τις ώρες και τα ταξί,νάναι καλά το μετρό και ο προαστιακός που σε πάει στο Σύνταγμα με 5 ευρώ, πιό γρήγορα,χωρίς καπέλο και πολλαπλή μίσθωση. Αλλά όχι και ανταγωνιστής/εχθρός το ΜΥΚΟΝΟΣ;Απο πού αυτά τα συμπεράσματα;

Γιατί όμως έχουμε 5 πτήσεις την ημέρα, μες στο καταχείμωνο με οικτρή πληρότητα, εκτός απο ΠαρασκευοΣαβατοΚύριακα που κάπως υποφέρετε.Αραγε Ποιός να χάνει;

Link to comment
Share on other sites

...Αλλοι που ψάχνουν απ' το πρωί μέχρι το βράδυ να βρούν εισητήριο με 19 ευρώ με την aegean να ντρέπονται και που την έχουν κάνει πλούσια,αντί να ενιχύσουν λιγάκι και τον εθνικό μας αερομεταφορέα για να μην κλείσει...

Ομολογώ ότι λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων χρησιμοποιώ συχνά αεροπλάνο (πχ στην Καβάλα, τα Ιωάννινα ή την Θεσσαλονίκη δεν πάει καράβι), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να ντρέπεται κάποιος που μέσω Internet εξασφάλισε εισιτήριο των 19 (+ φόρους, σχεδόν >40) και δεν αγόρασε εισιτήριο πολλαπλάσιας τιμής για τις ίδιες υπηρεσίες. Η Aegean έχει γίνει πλούσια για πολλούς λόγους και όχι μόνο γιά αυτόν. Ένας από τους λόγους πχ είναι ότι μπορείς (λόγω χωρητικότητος αεροσκαφών και συχνότητος δρομολογίων) να βρείς εισιτήριο για την Σάμο τον Δεκαπενταύγουστο τρείς μέρες πριν (όχι 19 όμως :D), ενώ επί μονοπωλίου ΟΑ έβαζες μέσον τον μακαρίτη τον (πρώην βουλευτή) Σπύρου από το Πάσχα. Ο Εθνικός μας αερομεταφορέας θα κλείσει λόγω πολλών και ποικίλων αιτίων και όχι γιατί δεν τον προτιμούν/αγαπούν οι επιβάτες. Την Παρασκευή 08/02, με την κακοκαιρία η Ολυμπιακή ακύρωνε πτήσεις εκεί που η Aegean πετούσε μιά χαρά, ενώ τις προάλλες που αναγκάσθηκα να πάω στο Ηράκλειο πετώντας, η ΟΑ είχε ακυρώσει 3 στις πέντε πτήσεις της (γιατί, κανείς δεν κατάλαβε B)) στέλνοντας υποχρεωτικά όλους τους επιβάτες της στην Aegean.

(Ωραία, λύσαμε τα προβλήματα της ακτοπλοϊας και περάσαμε στην Ολυμπιακή. Off topic είμαστε πάλι...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

στην εφημεριδα της κ.Γιαννας:rolleyes: (ΕΤ) υπαρχει και η παρακατω δημοσκοπηση (αναμεσα σε αρκετες αλλες που εμφανιζονται με καθε refresh). οχι οτι ειναι αντιπροσωπευτικη, αλλα ειναι ενδεικτικη του πως σκεφτονται οι συνελληνες.

post-13-128326981426_thumb.jpg

post-13-128326981429_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ενας άλλος παράγων,που εφ'όσον μιλάμε γιά τουριστικό προορισμό (δηλαδή γιά διακοπές) πρέπει να τόν λαμβάνουμε υπ'όψιν μας,είναι και η συνολική διάρκεια τών διακοπών σέ σχέση μέ την διάρκεια τού ταξιδιού.Κάποτε π.χ. μία τετραμελής οικογένεια φόρτωνε εαυτήν και το (μοναδικό) ΙΧ της στό ΑΙΟΛΙΣ (τού Ευθυμιάδη) ή στο ΑΔΩΝΙΣ (τού Χανδρή) και πήγαινε δεκαπέντε ή καί είκοσι ώρες ταξίδι στην Μυτιλήνη (μέσω Χίου) γιά νά κάτση εκεί διακοπές είκοσι μέρες.Ε,τί είναι οι δυό μέρες ταξιδιού πήγαινε-έλα μπροστά στίς δεκαοκτώ (πάνω από δυό βδομάδες δηλαδή) ξενοιασιάς και μπάνιου κλπ;

Τώρα όμως,ποιός πάει διακοπές είκοσι μέρες;Μιά βδομάδα και μέ τό ζόρι-ακόμα και γιά τους μή έχοντας οικογένειαν.Οπότε άν από την εβδομάδα αυτή οι δυό μέρες είναι στο βαπόρι-καί άν ο επιβάτης δέν είναι και shipfriend σάν ελόγου μας-τί μένει διά τόν ταλαίπωρον παραθεριστήν;Πέντε μερούλες μόνον-ώσπου να συνειδητοποιήση οτι βρίσκεται σέ διακοπές,οι πέντε μέρες περνάνε και βούρ ξανά πίσω στην πόλη και την ρουτίνα της.

Εξ ού καί τό 55% τής δημοσκόπησης......

Link to comment
Share on other sites

λοιπον, περσυ τον αύγουστο είχα άδεια από δευτέρα εως και Κυριακή, και έπρεπε να ταξιδέψω από Αθήνα για Ηγουμενίτσα.

η λογική λύση ήταν να πάω απευθείας με λεωφορείο.

η "πολυτελής" λύση ήταν να νοικιάσω αυτοκίνητο.

η ...shipfiends' λύση : 2 τραίνα ως την Πάτρα κι απο εκει 8-9 ώρες με την αρχόντισσα ionian queen !!

[δεν χρειάζεται φυσικά να πω τί από τα παραπάνω επέλεξα!!!]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Όχι μόνο ένα, αλλά πολλά! Τα “παρεξηγημένα” ταχύπλοα… :D

Γυρνάς Κυριακή βράδυ με το Highspeed 4 πρωτόκολλο και ταξιδεύεις σε απόλυτη ηρεμία!

Συγνωμη αλλα ελεγα για πλοια:DΣοβαρα,αν ειναι να πληρωσω περιπου 50+ ευρω καλυτερα να παρω αεροπλανο και να ειμαι σε μιση ωρα οπου θελω;)

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την πλάκα, ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των ταχυπλόων είναι αυτό ακριβώς, το περιβάλλον ηρεμίας που σου εξασφαλίζουν, την έλλειψη άγχους για να βρεις θέση (και του επιπλέον άγχους να μην την χάσεις σε όλο το ταξίδι).

Link to comment
Share on other sites

...τα οποία άγχητα:rolleyes:...φέτος τουλάχιστον αντικαταστάθηκαν από το άγχος των θυελλωδών ανέμων και του φόβου του απαγορευτικού....και από το άγχος με πόσες μηχανές και με ποιά ταχύτητα θα ταξιδεύει το ταχύπλοον...:rolleyes:

ΥΓ Και με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ δεν έχω τέτοια άγχητα...:D

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι επιλογές είναι κάπου στη μέση.

Όλοι θέλουμε να πάμε τουλάχιστον αξιοπρεπώς στον προορισμό μας.

Υπάρχουν και οι καθαρά καραβολατρικές επιλογές αλλά καταρχήν αφορούν λίγους και όσο πάνε και λιγοστεύουν ή να το θέσω αλλιώς με το μοντέλο εκμετάλλευσης που επιβάλλει η εταιρεία τους τα απφεύγει ο κόσμος σαν το διάολο το λιβάνι.

Από την άλλη και εκείνα τα έρημα τα ταχύπλοα, τουλάχιστον φέτος το καλοκαίρι τα βρήκαν δύσκολα.

Γιατί όχι όμως πλοία τύπου Νήσος Χίος/Μύκονος. Και περιποιημένα είναι, και σε λογικούς χρόνους μπορούν να κάνουν το όποιο ταξίδι στο Αιγαίο και στο φινάλε ενώ πας με συμβατικό και τη θέση σου έχεις εξασφαλισμένη και απολαμβάνεις και κατάστρωμα, έστω και μικρό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Προσωπικά δηλαδή προτιμώ το Μυτιλήνη (μακράν) ή το Λισσός , ή τον ΤΕΟ και ας κάνω 12-13 ώρες. Θα έχω όμως το κρεβάτι μου και θα ρίξω έναν υπνάκο. Από κει και έπειτα και ένα πιο γρηγορο καράβι να έρθει στη γραμμή και να κάνει ας πούμε 10-11 ώρες, με μια σωστή κατανομή δρομολογίων και με σωστό ωράριο δε βλέπω το λόγο γιατί να μην μπορεί να ανταγωνιστεί πχ το Ν. Χίος. Επειδή είναι νεότευκτο; λίγοι -πλην των καραβολατρων βεβαίως βεβαίως- τα προσέχουν αυτα πιστεύω. Αρκεί βέβαια και όποιο "καινούριο"ή μη έρθει να μην είναι σαπάκι. Αυτή καθ αυτή η ηλικία των βαποριών της ΝΕΛ δεν ξέρω αν τελικά παίζει σπουδαίο ρόλο στην προτίμηση του κόσμου. Η αξιοπιστία της όμως (ή για την ακρίβεια το έλλειμα αυτής) συντελέι τα μέγιστα

Διαφωνω σε ενα βασικο σημειο σε αυτα που λες.Οι απλοι επιβατες ειναι αυτοι που κρινουν ενα πλοιο απο την εξωτερικη και αργοτερα εσωτερικη κατασταση για να το κρινουν ως νεοτευκτο η 'σαπακι΄ οπως λες.Αυτοι που ασχολουνται με τα πλοια ως χομπι,θα επιλεξουν να ταξιδεψουν με ενα συγκεκριμενο,επειδη το ξερουν και τους αρεσει γ διαφορους λογους.

Με απλα λογια,θεωρω πως οι απλοι επιβατες επιλεγουν με πολυ πιο απλα κριτηρια σε σχεση με μας τους 'καραβολατρες'.Συνηθως αυτα τα κριτηρια ειναι,πρωτα το κοστος σε συνδυασμο με τις ωρες του ταξιδιου,και δευτερο η λιγοτερο σημαντικο,το πλοιο(ποσο χρονων ειναι,τι ταχυτητα εχει,τις ανεσεις του).Αν παμε στο Χιος-Μυτιληνη,που κυριως αναφερεσαι,δεν ειναι τυχαιο οτι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και Ν.ΧΙΟΣ(επι Στριντζη)κερδισαν κατα κρατος την ΝΕΛ στους επιβατες.Ειδικοτερα τα καλοκαιρια,ειχες παρατηρησει τι γινονταν απο κοσμο πανω στα 2 ΝΗΣΟΣ....,με την πλειοψηφια των τουριστων και των επισκεπτων να τα επιλεγει.

Απο κει κ περα,θελω να πιστευω πως ολοι οι επιβατες δεν εχουν το σκεπτικο ''κρεβατι να εχω και ας φτασουμε κ σε 2 μερες...''Με αυτη την λογικη,οι εταιριες θα εχτιζαν πλατφορμες με καμπινες και θα εβαζαν ρυμουλκα να τις τραβανε μεχρι τον τελικο προορισμο...:D

Στην τελικη παιζουν πολλα ρολο για εναν απλο επιβατη στο τι θα επιλεξει.Τα τελευταια 3 χρονια εχουν μπει καποια νεοτευκτα στην ακτοπλοια μας συν καποια αλλα καλομετασκευασμενα σκαρια(ΕΛΥΡΟΣ-ΑΡΙΑΔΝΗ-ΑΔΑΜΝΤΙΟΣ)που δειχνει οτι ο κοσμος επιθυμει τα συγχρονα στανταρ ταξιδιου και δεν βλεπει το ταξιδι σαν ενα βραδυ που θα το περασει στην καμπινα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δευτερα 3/5 πρεπει να φυγεις απο Σαντορινη για Αθηνα,ας δουμε τις επιλογες:

1.Με το BS Παρος,αναχωρηση 15.30 αφιξη 23.35,κοστος σε αριθμημενη θεση 38ευρω.

2.Με το Highspeed5,αναχωρηση 17.00 αφιξη 21.45,κοστος σε αριθ.θεση 55.ευρω.

3.Με Olympic Air,αναχωρηση 22.30 αφιξη 23.25,κοστος(οικονομ.με περιορισμους),με φορους κλπ,57ευρω!

ΥΓ1.Μην ψαχνεται το εισητηριο με τα 57ευρω,δεν υπαρχει πλεον:P

ΥΓ2.Ποιος καθεται και πληρωνει στο Highspeed 55ευρω αντι να βαλει κατι παραπανω(εστω και 30ευρω+ γ τα ακριβα αεροπορικα)κ να παει με αεροπλανο:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αν πηγαινεις μονος για δουλεια και στα πληρωνει η εταιρια κανενα προβλημα. Αν θελεις να πας με την κοπελα-φιλη-γυναικα-παιδια σου ομως τοτε ??

Link to comment
Share on other sites

Μα ρε Neptune ενα συγκεκριμενο παραδειγμα εφερα,δεν κουβαλαω γυναικα κ παιδια,παω μονο για δουλειες:D Σοβαρα,πιστευω οτι σε αρκετες περιπτωσεις ακομα και για 4 ατομα(αν το προγραμματισεις απο πιο πριν)το αεροπλανο συμφερει απ' ολες τις αποψεις και μιλαω για το συνδυασμο κοστους/χρονου.Το πλοιο για να σου βγει πραγματικα φτηνο,πρεπει να παρεις καταστρωμα και να προσπαθησεις να μην ξοδεψεις τιποτα στα μπαρ,διαφορετικα παντα τα συνολικα εξοδα πλησιαζουν το κοστος του αεροπορικου εισητηριου.Γενικα ειμαι της αποψης 'καλυτερα να πληρωσω 30-40 ευρω παραπανω και να ειμαι σε μιση ωρα σπιτι μου,παρα να μην τα δωσω και να φαω 6-7-8ωρες στο πλοιο'.Οταν δε τα εισητηρια ειναι ιδια σε τιμες,δεν χρειαζεται καν δευτερη σκεψη.

Link to comment
Share on other sites

Όταν συγκρίνεις τις προσφορές των αεροπορικών εταιρειών με τις κανονικές τιμές των πλοίων (πχ αριθμημένο κάθισμα), συγκρίνεις 2-4 διαθέσιμες θέσεις στο αεροπλάνο με 700-1.000 θέσεις στο πλοίο. Αυτή νομίζω είναι η βασική διαφορά.

Αν δε πάμε στη σύγκριση για μια οικογένεια 4 ατόμων, η σύγκριση των ονομαστικών τιμών είναι εντελώς λάθος, αφού οι εκπτώσεις μεταξύ των αεροπορικών και των ακτοπλοϊκών εταιρειών στις κατηγορίες infant & child είναι εντελώς διαφορετικές τόσο ως προς τα όρια των ηλικιών, όσο και ως προς τα ποσοστά έκπτωσης.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα οι φτηνες θεσεις στα αεροπλανα ειναι ελαχιστες μπροστα σε αυτες των πλοιων αλλα εγω μιλησα και για τις κανονικες

.Γενικα ειμαι της αποψης 'καλυτερα να πληρωσω 30-40 ευρω παραπανω και να ειμαι σε μιση ωρα σπιτι μου,παρα να μην τα δωσω και να φαω 6-7-8ωρες στο πλοιο'

Ο καθενας εκτιμα διαφορετικα τι θα ξοδεψει και ποσο χρονο θα χασει στο ταξιδι του.Και για να επανελθω στο παραδειγμα του Highspeed και των 55ευρω,οταν βλεπεις τετοια τιμη,αυτοματα σου ερχεται στο μυαλο ''μηπως να δωσω κατι παραπανω κ να παρω αεροπλανο?''Απ την αλλη για να υπαρχουν ακομα highspeed,συμβατικα πλοια και αεροπλανα,σημαινει πως ολα με τον ενα η τον αλλο τροπο 'δουλευουν'.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Περιπτωση 1η: ζευγαρι με προορισμο την Ροδο απο Χιο

Πλοιο: ΔΙΑΓΟΡΑΣ(επιδοτουμενο δρομολογιο),χρονος ταξιδιου 12ωρες,κοστος 144ευρω σε δικλινη εσωτερικη(72+72)συν οτι αλλο ξοδευτει εντος του πλοιου(φαι και τα σχετικα)

Αεροπλανο: Sky Express(επιδοτουμενο δρομολογιο),χρονος ταξιδιου 1ωρα και 30 λεπτα(με ενδιαμεση σταση στην Σαμο),κοστος 102ευρω(50.60+50.60,οι τιμες παραμενουν σταθερες και περιλαμβανουν ολους τους φορους).

Περιπτωση 2η: ζευγαρι με προορισμο την Θεσσαλονικη απο Χιο

Πλοιο

ΛΙΣΣΟΣ(επιδοτουμενο δρομολογιο),χρονος ταξιδιου 20ωρες,κοστος 160ευρω σε δικλινη εσωτερικη(80+80)συν οτι αλλο ξοδευτει εντος του πλοιου(φαι και τα σχετικα)

ΘΕΟΦΙΛΟΣ(επιδοτουμενο δρομολογιο),χρονος ταξιδιου 20ωρες,κοστος 140ευρω σε δικλινη εσωτερικη(70+70)συν οτι αλλο ξοδευτει εντος του πλοιου(φαι και τα σχετικα)

ΔΙΑΓΟΡΑΣ(επιδοτουμενο δρομολογιο),χρονος ταξιδιου 13ωρες,κοστος 172ευρω σε δικλινη εσωτερικη(86+86)συν οτι αλλο ξοδευτει εντος του πλοιου(φαι και τα σχετικα)

Αεροπλανο: Astra Airlines(επιδοτουμενο δρομολογιο),χρονος ταξιδιου 55 λεπτα(χωρις ενδιαμεση σταση),κοστος 115ευρω(57.20+57.20,οι τιμες παραμενουν σταθερες και περιλαμβανουν ολους τους φορους).

Νομιζω δεν χρειαζεται καν σχολιο για το τι συμφερει.Θα προτιμουσα παντως το κρατος να πληρωνει περισσοτερα αεροπλανα και ταυτοχρονα λιγοτερα πλοιαB)

Link to comment
Share on other sites

Σωστά αυτά που λες, αρκεί να έχεις μαζί σου μόνο μια λογική βαλίτσα. Διαφορετικά εάν έχεις μαζί σου διάφορα προικιά....Διαγόρας, Θεοφιλάρα και μη σου πω Λισσάρα.:D Α, και στα αεροπλάνα...δεν χωράει αυτοκίνητο...μήτε μοτοσακό.;)

Αποσκευές

Το επιτρεπτό όριο βάρους ανά αποσκευή είναι 12,5 χιλιόγραμμα. Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη για μεγαλύτερο βάρος αποσκευής, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε την εταιρεία 24 ώρες πριν την πτήση. Από 12,5 kg έως 26,5 kg το υπέρβαρο χρεώνεται προς 3 Ευρο το κιλό. Από 26,5 kg έως 70 kg θα δεσμεύεται μια θέση έναντι του καθαρού ναύλου. Από 70 kg έως 140 kg θα δεσμεύονται δύο θέσεις έναντι των καθαρών ναύλων

ΥΓ Μία κοπελίτσα βάρους 50 κιλών με 2 βαλίτσες βάρους 25 κιλών...θα πληρώσει περισσότερα από έναν άνδρα των 100 κιλών που έχει μόνο μια βαλίτσα 12,5 κιλά?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...